Vyjukaný bambulín

Jen si počtěte, když je ta středa. Kdysi dávno před časem jsem se s kamarádkou na tohle téma už bavila a docela hodně jsem to pak řešila. Včera na to přišla řeč znova, s jednou klientkou. Docela zajímavé téma pro ženy, si myslím…Obřízka.

Ne, nebude řeč o obřízce malých děvčátek, kde jde o nechutné mrzačení dětských těl a brutální zásah s mnohdy doživotním traumatem, co normální člověk nikdy nepochopí a normální matka nikdy nedopustí.

 

Tohle je něco jiného. Naštěstí.

 

Před lety se mě kamarádka zeptala, jestli jsem někdy něco měla s obřezaným chlapem.

 

 „Cože?“

 

„No, jako jestli jsi spala někdy s někým, kdo je po obřízce, víš. By mě zajímalo, co jako je na tom jinak a tak…“

 

„A kde bych k němu jako přišla? Ty brďo, já byla po Evropě, a ne všude jsem jaksi tento, a taky mě zajímá trochu jiný folklór,“ smála jsem se... „A ty se snad chystáš někam konvertovat, nebo co?“

 

„Ale nééé. Poznala jsem jednoho a on si chce tohle nechat udělat, že jako je pak lepší sex…a prý taky z hygienických důvodů. A tak mě zajímá, jestli mám být pro, nebo proti. Našla jsem pár odkazů a taky obrázky… ti je pak pošlu, jo?“

 

Souhlasila jsem.

 

Viděla jsem už leccos, dokonce i vášnivě souložit obří želvy a myslím, že obřezaný bambulín mě na lopatky nepoloží.

 

Řešily jsme to spolu bezmála dvě hodiny.

 

Poslala obrázky.

 

K žádnému jednoznačnému závěru jsme se tehdy nedobraly. Ona ale evidentně nějaký názor potřebovala.

 

Pokládala to za důležité a já se tomu ve finále ani nedivím. Po té, co jsem to viděla jaksi před a po, chápu, že to rozdíl asi bude a velký.

 

Odborně o tom vím starou belu, ale když jsem se na to tak dívala, přišel mi ten obřezaný bambulín nepřirozený a takový nějaký jakoby vyjukaný.

 

23255OWN.jpg

Kupodivu včera jsem s jednou klientkou řešila to stejné.

 

Nemohla jsem si nevzpomenout na kamarádku, která mimochodem nakonec přítele od zákroku zradila, pak se za půl roku rozešli, ale nevím, zda kvůli tomu kousku kůže.

 

A tak mě napadlo, že to je docela dobré zamyšlení na odlehčení.

 

Názory nechám na vás, možná máte s „vyjukaným“ bambulínem jen nejlepší zkušenost.

 

Ostatně já hodnotím jen vizuální dojem, neb jsem dosud neměla to potěšení.

 

No a ve finále myslím, že příroda na tuty věděla, co dělá, když tam pánům ten střapeček kůže dala. Něco to zřejmě má chránit, a to něco je patrně ta bambulka, co zůstane po zákroku úplně nahatá a bez té své pláštěnky. Kůže je tam pohyblivá, takže k té hygieně – nechápu, proč by se to nedalo umýt a udržovat.

 

To jsem si myslela já jen za sebe před tím, než jsem se začala zajímat o názor z druhé strany a také ze strany nějakého odborníka.

 

"Tome, co si myslíš, o mužské obřízce?"

 

"Nerozumim"

 

 

Spíš, než že nerozuměl, vypadal, že se lekl.

 

 

"Prostě, co si myslíš, o mužské obřízce.."

 

"To, co o té ženské"

 

 

Konec ankety.

 

Na obřezaný úd v pozoru se na vlastní nebezpečí můžete podívat ZDE 

 

23259NTU.jpg 

klikni, když se nebojíš

 

Pokud vám ještě nebylo 18, navštivte raději TYTO stránky.

 

Odborník pro

 

 „V předkožkovém vaku se hromadí takzvané smegma, které je rakovinotvorné, takže významně přispívá ke vzniku rakoviny penisu. Obřízkou se riziko sníží.

Díky obřízce se rovněž snižuje riziko přenosu některých druhů virů na partnerku, čímž se u ženy zmenší možnost vzniku rakoviny děložního čípku. Dále klesá míra hrozby přenosu mykóz a bakteriálních zánětů.“

 

Oborník proti

 

„Každá operace je zásahem do organismu, a v tomto případě jde rovněž o psychiku každého pacienta. Setkal jsem se s muži, kteří po zákroku trpěli předčasným výronem semene, a setkal jsem i těmi, jejichž partnerky vnímaly tuto změnu mnohdy velmi fatálně co do estetiky. Každému bych tedy doporučil v tomto případě ponejprv popřemýšlet“.

 

Jinak, paní včera měla problém s tím, zdali on dosáhne kýženého výslekdu a zdali to jí nebude v určitých chvílích vadit.

 

Nechtělo se mi jí doporučit, aby si to někde vyzkoušela nanečisto, tak jsme raději vykládaly na pocity obou stran.

 

Výsledek: Nic moc ani na jedné.

 

Tak nevím, jak se rozhodne.

 

No a teď vy.

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 27 čtenářů průměrem 2.85 bodů z pěti


Čtěte také:

Deset pravidel pro hubnutí do plavek 
Hubněte zdravě a zodpovědně 
MUDr. David Frej: Biologické hodiny 
S kataplexií se bez přátel neobejdu. Chybí mi partner... 
Víno: Červené, nebo bílé? Vyhrává bílé! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
Avatar
post Zaslal: 23.01.2017 16:11

Odpověď na příspěvek #202120
Uživatel: Dr.Watson

...bylo to v devadesátým a byl jsem zblblý nejenom sexuálně...
 

ROFL

Ok

Love it

 
Avatar
post Zaslal: 23.01.2017 15:44
 

...bylo to v devadesátým a byl jsem zblblý nejenom sexuálně...Love it

 
Avatar
post Zaslal: 23.01.2017 15:23

Odpověď na příspěvek #202075
Uživatel: Dr.Watson

...a písnu sem ;) Vyjukaný bambulín mi totiž patří. spoustu let....
 

Teda doktore, taková krvavá oběť kulivá volbám.....Are you crazy

ROFL

 

 
Avatar
#202099
zmrzačený syn

MOVAKO
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 23.01.2017 09:49
 

Chápu, že je pro někoho důleité řešit takto situaci z hygienických důvodů. Pokud se budeme bavit o oblastech kde není možné se běžně osprchovat a to na denní očistu takového kousku je zapotřebí opravdu ,,kapka" vody. Jinak to nechápu. Ale přiznávám, že můj syn je obřezaný. Už od miminka kdy se provádí přetahování předkožky, byl tento potřebný úkon hrůzou. ani u doktorů kdy na mne koukali, jako bych to nikdy nedělala a s vervou ( jako by nechápali, jak to může bolet) přetahovali synovi předkožku až do popraskání a krvácení...nic nepomohlo, kůžička zůstávala zúžená a ano i umytí bylo dost náročné ( a vody jsme měli dost). Ve věku synových 4let mi doktor řekl, že jediná možnost je obřízka. Já viděla jen to, že si odrůstající dítko nebude dělat tuto bolestivou hrůzu somo sobě a pak hrozí mnohé jiné problémy, které mi samozřejmě doktoři dopodrobna popsali. No musím se přiznat, že jsem se cítila jako zrůda, co nechala dítě zmrzačit a nepomáhal žádný lékařský argument. Jak je na tom dnes 25letý netuším a ptát se ho milé dámy nebudu. Nicméně výčitky mám stále. Ikdyž a možná právě proto že měl podobný problém i můj bratr ( a mnoho jichých mužů, je to časté ale veřejně neprobírané téma) bratr měl problémy při sexu i při pouhém močení ( což přiznal v dosti alkoholem ovlivněném stavu) k mému údivu se svěřil, že jde o jednoduchý zákrok, kdy předkožku jan několikrát naříznou. PROBOHA TAK PROČ DOKTOŘI NEŘÍKAJÍ MATKÁM V MÉ SITUACI VŠECHNY MOŽNOSTI.....nejspíš proto že jsou to doktoři a né lélkaři.

 
Avatar
#202075
Už jsem to nevydržel...

Dr.Watson
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 22.01.2017 17:35
 

...a písnu sem ;) Vyjukaný bambulín mi totiž patří. spoustu let. Navíc jsem si jej "vymyslel" sám v cca jednadvaceti. Zkušenost mám tedy s obojí variantou. Ale jen stručně - povedl se mi ještě zápich, že po zákroku v nemocnici jsem se nedohojil anať byly volby a na reverz se stehy odešel a jelikož mi ujel bus, šel asi 3 km pěšky, takže stehy praskly a já dokulhal s děsnou krvavou skvrnou na kalhotách... Pak heřmánek a tak. Pointa je, že mi díky tomuto zůstal takový "věneček" kolem dokola, prostě jakoby jizva vytočená vně. V normáním stavu to vypadá jako prima roláček, v aktivním je to asi normální vzhled ale kostrbatější, prostě tam je. Ale prý je to dobře.....  To jen pro váš úsměv. Nelituji toho (ani těch prdlých stehů), je to lepší, prodloužila se výdrž, ta hygiena je asi velký rozdíl podle tehdejší partnerky která zažila oboje. Šel bych do toho znovu i když nemít snahu "se odlišovat", uvažoval bych tehdy jinak. Nemyslím si, že by se mělo obřezávat v miminkovském věku jen podle vůle rodičů - ponechám stranou náboženské důvody - ale nechat to na každém v dospělosti tedy kromě zdravotních důvodů. 

Partnerky byly vždy spokojené jak se vzhledem tak i funkcí ale to se zase ode mne nedá brát jako berná mince jelikož žena neřekne muži kritiku jeho penisu a pokud ano je to asi konec dalších stání... Ale člověěk to vycítí podle toho jak se žena k vyjukanému chová...Innocent

 
Avatar
post Zaslal: 21.01.2017 08:18
 

Pokud vím, je to lepší z hygienických důvodů. Říkala kamarádka doktorka. Něco stejné, jako je názor ,,PRO" prvního odborníka.

 
Avatar
post Zaslal: 19.01.2017 21:14

Odpověď na příspěvek #201936
Uživatel: Aki

Jinak jsem se teda už dostyděla, takže ještě napíšu, že ten...
 

Mas pravdu, exemplar na fotce neni zrovna nejpeknejsi.

Co se cistoty tyce, myslim si, ze zalezi na hygienickych navycich. Nekdo se umyva po kazdem vycurani.

 

Plastikovana vagina Laughing.

Aale taky to resi. Vetsine muzskych se to nelibi, alespon co ja znam.

Tady hlavne zalezi na odvedene praci.Wink

 
Avatar
post Zaslal: 19.01.2017 18:20
 

Jinak jsem se teda už dostyděla, takže ještě napíšu, že ten obrázek údu v pozoru, co tady je, je nějaký mimořádně podivný, nepamatuju si, že by to vypadalo tak hrůzostrašně Tongue out

A fakt si myslím, že se to líp udržuje v čistotě.. ale je zase fakt, že nejsem chlap a .. a tak.. Embarassed

 

Přijde mi nicméně podivné, že by se někdo nechal řezat z jiných než náboženských či zdravotních důvodů (magory nepočítám), ale zároveň mi přijde podivné, že mužům myšlenka na silikonovou hruď, kachní pysk a plastikovanou vagínu nevyvolává podobné reakce.

 
post Zaslal: 19.01.2017 13:55
 

mě připadá vyjukaný i hezčí než ten pod plachetkouRun

 
Avatar
post Zaslal: 19.01.2017 11:15
 

Ehm.. tohle se u nás dělá těm, kteří mají fimózu, čili zúženou předkožku.

Embarassed No a jinak já mám teda zkušenost akorát s vyjukaným bambulínem, takže vyjukaní bambulíni mi přijdou estetičtější a hygieničtější..

 
post Zaslal: 19.01.2017 00:25

Odpověď na příspěvek #201930
Uživatel: Ivík

Bezva jdu se na to pořádně vyspat 
 

ROFL

 
post Zaslal: 18.01.2017 22:56

Odpověď na příspěvek #201929
Uživatel: Michaela Kudláčková

Holky, bambulíni pofrčí i zítra. Vzala jsem si den dovolenou. 
 

Bezva jdu se na to pořádně vyspat Cool

 
post Zaslal: 18.01.2017 22:42
 

Holky, bambulíni pofrčí i zítra. Vzala jsem si den dovolenou. Invalid

 
post Zaslal: 18.01.2017 22:29

Odpověď na příspěvek #201927
Uživatel: Birliban

Nejlepsi by bylo, vyzkouset si to nanecisto. ( verim, ze kazdemu dojde)   Princip je porad...
 

Většinou je to už od mala ze zdr. důvodů

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 22:00

Odpověď na příspěvek #201926
Uživatel: Ivík

Jasně,posun jde celý roláček není fuč 
 

Nejlepsi by bylo, vyzkouset si to nanecisto.Laughing ( verim, ze kazdemu dojde)

 

Princip je porad stejny.

 

Osobne bych do toho ale nesla, jako podporovat dospeleho muzskeho k takove zmene.

 
post Zaslal: 18.01.2017 21:29

Odpověď na příspěvek #201925
Uživatel: Birliban

Proc nejde posun ? Cela "vec" prece nezmizela ...
 

Jasně,posun jde celý roláček není fuč Cool

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 21:12

Odpověď na příspěvek #201922
Uživatel: vercini

no já nevím, ale co tam teda dráždí, když není ten...
 

Proc nejde posun ? Undecided

Cela "vec" prece nezmizela ...Smoke

 
post Zaslal: 18.01.2017 19:38

Odpověď na příspěvek #201922
Uživatel: vercini

no já nevím, ale co tam teda dráždí, když není ten...
 

.,. tot otázka Laughing ... možná tak nějak všechno, ale jinak, než posunem Feigling

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 19:20

Odpověď na příspěvek #201921
Uživatel: Michaela Kudláčková

...no jasně... ono jaksi není čím posunovat.. to je fakt ...  ...
 

no já nevím, ale co tam teda dráždí, když není ten posun..? Undecided Surprised

 
post Zaslal: 18.01.2017 19:06

Odpověď na příspěvek #201915
Uživatel: karlinka

... no k tomu stylu... ... ručně to nejde úplně "sem a tam" ... jestli...
 

...no jasně... ono jaksi není čím posunovat.. to je fakt ...

 

Zkušenost na jedničku, jakožto již druhou v pořadí, je třeba brát vážně. Ok

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 15:58
 

To jsem si mohla myslet, že tu bude nářez Cool. Tedy Míšo, zkušenost nemám, ale někdo to musí jistě absolvovat ze zdr. důvodů. třeba v dětství. Jo jinak už potřebuji fakt brýle, nééé jako že bych neviděla to  : Celej nebožtík Álojs...Tongue out, ale tu větudole  jsem četla jako Pokud vám už bylo 18, navštivte raději tyto stránkySmile, tak jooo, říkám si...otevřu to a teď jsem to jako hledala a vidím tu plastelínu Are you crazy...a ten drobný řádeček ..Klikni, když se nebojíš...jsem úplně přehlédla.. Tak asi tak k článku Hammer, bez komentáře...raději mého..

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 14:58
 

obřezaný vypadá divně Invalid

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 13:35

Odpověď na příspěvek #201906
Uživatel: Michaela Kudláčková

... ten styl, by mě zajímal. Čistě proto, abych si rozšířila...
 

... no k tomu stylu...Embarassed ... ručně to nejde úplně "sem a tam" ... jestli rozumíte... chce to spolupráci partnera a zjistit, jak přesně se mu to líbí a hlavně opatrně! protože tam ta předkožka není, jde to špatně. Nevím, jestli je to tím, ale jiného už bych nechtěla a souhlasím s Ivíkem, sex je na 1* Ok

 
post Zaslal: 18.01.2017 13:16

Odpověď na příspěvek #201913
Uživatel: Ivík

 já za sebe mohu říci super ,nevypadal ani jako na obrázku pro...
 

No a je to tady !! Tongue out

 
post Zaslal: 18.01.2017 12:44
 

Embarassed já za sebe mohu říci super ,nevypadal ani jako na obrázku pro otrlé ani na mě nekulil oči jako ten druhý.Sex s tímto pánem na 1 Rock

 
post Zaslal: 18.01.2017 11:39

Odpověď na příspěvek #201911
Uživatel: hyenka

Hm, tak to já budu mít jednoduché rozhodování, děti...
 

ROFL

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 11:33

Odpověď na příspěvek #201910
Uživatel: Michaela Kudláčková

...kua už za 30? !!!   Právě to tady řeším s Johankou. Ses...
 

Hm, tak to já budu mít jednoduché rozhodování, děti nemám.... Ale je fakt, že když se mně někdo zeptá, kdo že mne tedy jednou dá do domova důchodců s úsměvem odpovídám, že to pro mně jistě rád udělá můj v té době čtyřicetiletý milenec Laughing

 
post Zaslal: 18.01.2017 11:28

Odpověď na příspěvek #201909
Uživatel: hyenka

Jasně, jen si představ, že se třeba za 30 let ocitneme v židovském domově...
 

...kua už za 30? !!!

 

Právě to tady řeším s Johankou. Ses trefila. Upozornila jsem ji, že mám 4 dcery a trvám na tom, že až zblbnu, budou se o mě starat a neexistuje, aby mě šouply někam do LDN. 

 

Chci vlastní postel v kuchyni, kterou budu vytápět, protože budu mít sklerózu a budu pojídat nepoživatelnosti a moje děti se s úsměvem budou kolem šmdolit a vařit mi lahůdky,které budu matlat po zdech.

 

Protože to je fér, já to u nich taky skousla. ROFL

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 11:21

Odpověď na příspěvek #201908
Uživatel: Michaela Kudláčková

 ... no... nikdy neříkej, nikdy. 
 

Jasně, jen si představ, že se třeba za 30 let ocitneme v židovském domově důchodců- a nebudem mít know how! To by byl trapas OMG

 
post Zaslal: 18.01.2017 11:07

Odpověď na příspěvek #201907
Uživatel: hyenka

Ano, taky se přimlouvám, aby se karlinka s námi podělila o manuál. Zase...
 

ROFL ... no... nikdy neříkej, nikdy. 

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 10:55

Odpověď na příspěvek #201906
Uživatel: Michaela Kudláčková

... ten styl, by mě zajímal. Čistě proto, abych si rozšířila...
 

Ano, taky se přimlouvám, aby se karlinka s námi podělila o manuál. Zase tak stará přeci jen nejsem, ještě se mi to může v životě hodit!

 
post Zaslal: 18.01.2017 10:38

Odpověď na příspěvek #201904
Uživatel: karlinka

Na funkci (rostlináře) to nemá vliv, je jedno, jestli je s nebo bez....
 

... ten styl, by mě zajímal. Čistě proto, abych si rozšířila vzdělání...můžeš to rozvést?Tongue outSmoke

 
post Zaslal: 18.01.2017 10:27
 

No a mě kvůli obrázku vyjukanýho bambulína stáhli článek z FB.

 

Koukám, že ani administrátor tam s tím nemá pražádnou zkušenost.

 

P.S. Jak vás čtu, tak jsem ráda, že jsem se s tím ošoupáním nemýlila. Ale srovnání s kůží na nohách, super.

 

"právo předkožky na existenci" sundalo ze židle mě ROFL

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 10:25
 

Na funkci (rostlináře) to nemá vliv, je jedno, jestli je s nebo bez. Cool A tak hrozně jako na obrázku taky vypadat nemusí Wink, na obrázku je nějak moc výrazná ta jizva, co zůstala...Frown  ...jen pozor, je víc citlivý a ruční práce nejde jako obvykle, chce to jiný styl..... k ničemu jsou všechny předešlé zkušenosti.. SurprisedROFL

 
post Zaslal: 18.01.2017 09:49
 

Příroda je dokonalý konstruktér, až na vyjímky bychom jí do toho neměli sahat. Smile

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 09:35
 

Míšo, krásné odlehčení a i když mi 18 bylo již víckrát, přesto jsem si dovolila kliknout na odkaz pro ty neplnoleté a rozesmála jsem se jak už dlouho ne, děkuji. ROFLLove it

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 09:18
 

Lze změnit muže? Jedině v tom smyslu, že už vám nezavolá. Ačkoliv Carrie prožívá docela šťastné období, marně se snaží „upravit“ některé zvyky pana Božského. Např. chce mít u něj své místo v posteli, v koupelně či v prádelníku. Miranda týdny nespí, protože časový rozvrh se přizpůsobuje jejímu příteli Stevovi – nočnímu barmanovi. Charlotte by ráda pozměnila přirození svého přítele, který kvůli ní podstoupí obřízku. Pak ovšem vymění i partnerku.

Laughing

 

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 08:49

Odpověď na příspěvek #201899
Uživatel: Dariada

To je zajimavy, ja jsem se o to taky kdysi tak trochu "zajimala", jestli se to tak da rict, ale...
 

S tou citlivostí máš 100% pravdu, říkal to i kamarád, který zákrok absolvoval už coby dospělý, ze zdravotních důvodů. Vlastně byl prý zprvu nadšený, jaké má výkony, ale pak to přehodnotil. Co si budem povídat, hodinový sex baví málokoho.

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 08:22
 

To je zajimavy, ja jsem se o to taky kdysi tak trochu "zajimala", jestli se to tak da rict, ale to spis kvuli zidovstvi, chtela sem prijit na kloub tomu smyslu. Ten mi teda unikl, snad jen ta jejich cistota. Co sem ale zjistila je to, ze chlap pry vydrzi dyl, ale nekdy bohuzel az neprirozene. Je to jako kdyz clovek chodi dlouho bos, taky mu pak stvrdne kuze na nohou, tak stejne je to i s tim, vy vite s cim :D protoze se to hodne osoupe, laicky receno.. :D takze smysl predkozky je podle me v tom, aby ehm prirozeni zustalo citlive :) myslim, ze se ale obrizka doporucuje v pripadech, kdy ma chlap problem s vydrzi. Jinak zkusenosti nemam, prijde mi to stejne neprirozeny, jako piercing v bradavkach, pokud neni zadnej rozumnej duvod. Pardon za chyby, pisi na telefonu

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 07:31
 

Jsem už postarší, zkušená, a naživo jsem viděla už ledacos, ale s obřezaným bimbasem vlastní zkušenost nemám. Vzhledem k tomu, že všechno na našem těle má nějaký význam, a nějakou funkci, neupírala bych právo na existenci ani té předkožce. Obřezání chápu ze zdravotních důvodů, jinak ne. A upřímně- esteticky nic moc, vypadá to tak nějak.... no, nezvykle. Přeci jen to v naší kultuře nemá tradici.

 
Avatar
post Zaslal: 18.01.2017 06:17
 

Vyzkoušet na nečisto?ROFL

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist