OD VÁS PRO VÁS: Homocystein a já

Čtenářka Karmachajda se vám svěřila v diskuzi  u článku o „bludných kamenech“ s vlastní, velice zajímavou zkušeností. O článek jsme ji pak společně všichni požádali. Tady je: Milé Popelky, děkuji, že se s vámi mohu podělit o svůj příběh a zkušenosti. Doufám, že mnohým z vás pomohu otevřít cestu ke zdraví a prodloužení života v dobré kvalitě. Jak to všechno začalo? Přibližně před sedmi lety.

Začalo mě bolet zápěstí pravé ruky a ukrutná bolest končila na vrcholu prostředníku.

"Zánět šlach" proběhlo mi tenkrát hlavou. Vzhledem k tomu, že jsem tehdy pracovala bezmála 30 let jako maskérka, celkem to sedělo. Přetěžované ruce.

 

Začala jsem s ledováním a stahováním pružným obinadlem.

 

Zanedlouho se totéž zopakovalo na druhé ruce, pak se intervaly zánětů zkracovaly na obou rukách.

Pojala jsem tedy podezření, že problém bude asi závažnější, než jsem si myslela. Rozhodla jsem se navštívit ortopeda. "No, co byste chtěla, ve vašem věku. To je artróza. Smiřte se s tím. Bude to čím dál horší. Držte ruce v teple."

 

V teple? Instinktivně jsem věděla, že teplo mým bolavým rukám nesvědčí. Rozhodla jsem se navštívit jiného ortopeda.

 

Paní doktorka ruce pečlivě zkoumala i ultrazvukem.

 

"Jak vám někdo mohl říct, že je to artróza, jsou to opravdu záněty šlach"

 

Odcházela jsem tenkrát se dvěma ortézami a prášky proti bolesti.

 

Čas ubíhal a začaly se přidávat další bolesti kloubů na všech prstech u rukou i nohou, píchavá bolest a otoky zápěstí a kotníků. Ataky bolesti ramen a neovladatelná únava. Každé ráno jsem byla ztuhlá jako zombie a trvalo nejméně půl hodiny, než jsem se trochu uvedla do chodu.

 

Když ataka přišla, nebyla jsem schopna se ani hýbat. Nejednou mě můj muž oblékal spodní prádlo i svrchní oblečení, abych mohla odejít do práce. Bylo to opravdu kruté. Když to teď píšu, divím se, jak jsem to mohla tak dlouho vydržet. Prášky na utlumení bolesti jsem požívala opravdu málokdy.

 

Pracovala jsem tehdy v jedné komerční televizi a jako bonus nám zaměstnavatel zařídil povinné preventivní prohlídky. Při jedné si doktorka všimla, že jsem si už před rokem stěžovala na bolesti rukou. Tak se mě zeptala, jak to vypadá.

 

Postěžovala jsem si.

 

Byla jsem odeslána na RTG, odběr krve a revmatologii. Dostavila jsem se tedy v určeném termínu na revmatologii, kde již měli výsledky.

 

Se širokým úsměvem mě vítal doktor a radostně hlásil: " Máme diagnózu. Je to revmatoidní artritida". Dodnes nechápu, proč byl tak šťastný a veselý.

 

"Váš revmatoidní faktor ve výsledcích z krve dosahuje astronomických hodnot. Budete si píchat do břicha injekce" šťastně šveholil.

 

"Moc vám nepomůžeme. Je to nevyléčitelné. Můžeme to trochu pozastavit, ale vyléčit to neumíme."

 

Má hlava odmítala jeho informace přijímat.

 

Injekce jsem odmítla a po kázání, že jsem nezodpovědná, jsem odcházela s prášky. U všech pěti krabiček jsem si pečlivě přečetla příbalové letáky. Ty následně skončily v koši a prášky zpátky v lékárně.

 

Tak to ne, ničit si ještě to, co mám zdravé, nehodlám.

 

Začala jsem pátrat, co je to vlastně ta revmatoidní artritida. Jediné potěšující bylo to, že nejsem sama a artritidou je postižena spousta lidí.

 

Nastudovala jsem, že je to skutečně západní medicínou považováno za nevyléčitelné, že se časem v bolestech zkroutím jak suchá větev. Prsty a končetiny nabydou bizarních tvarů a skončím na vozíku. Pokud budu mít štěstí, tato autoimunitní choroba nenapadne vnitřní orgány. I to se stává.

 

Autoimunitní. Ničím sama sebe.

 

Rozhodla jsem se, že mě to tedy nedostane. A protože jsem člověk duchovní, začala jsem vyhledávat alternativní možnosti.

 

Prošla jsem čínskou medicínou, polykala vilcacoru, detoxikovala jsem tělo podle Morse, odkyselovala, prošla jsem 10ti týdenní kůrou MMS protokol 1000 ( to pro vás, kdo víte něco o MMS).

 

Po kůře MMS se revmatoidní faktor hodně snížil.

 

Vyšetření krve jsem si ale musela zajistit sama. Můj tehdejší praktický lékař mi odmítl žádanku na vyšetření napsat, protože jsem se podle něj odmítla nechat léčit.

Moje tělo ale po deseti týdnech s MMS další pokračování odmítlo. Nešlo to. A tak jsem jela dál - chlorella, zelený ječmen, boswelie, celík zlatobýl na čištění ledvin, čaj proti revmatismu.

Popravdě řečeno, nic z toho, co jsem výše popsala, mi vlastně výrazně nepomohlo.

 

V dubnu 2014 jsem sama sebe povolala na koberec a k válečné poradě.

 

Tak holka, tohle nevypadá dobře, a pokud něco od těla chceš, musíš mu pomoci. Musíš mu odlehčit, aby mohlo pracovat na nápravě.

 

Vynech všechnu živočišnou stravu, pšenici, cukr, mléko ( později jsem se dozvěděla pravdu o tom, jak se chová mléko v těle - zajímavé) proveď znovu detoxikaci ( tentokrát Enterosgelem) a protože tělu něco sebereš, musíš mu dodat vitamíny a minerály.

 

Zvolila jsem komplex vitamínú a minerálů pro vegany.

 

Po měsíci jsem se cítila trochu lépe a začala jsem hubnout, z čehož jsem měla radost.

 

Na začátku července toho roku, jsem úplně náhodou ( já vím, náhody neexistují) narazila na přednášku MUDr Karla Erbena o Homocysteinu (Hcy) a civilizačních chorobách.

 

Pod název civilizační choroby ( CCH) jsou zařazena všechna autoimunitní onemocnění od kardiovaskulárních chorob, vysokého cholesterolu, revmatoidní artritidy, cukrovky, nadváhy, vysokého tlaku až po onkologická onemocnění.

 

Vysvětloval všechno jasně a pochopitelně a mě padala čelist. " No jasně, to je ono. Tohle hledám léta."

 

Pokusím se vám tady ve zkratce a co nejjednodušeji vysvětlit co to je biochemické zdraví, homocystein a jak to funguje:

 

17257MDk.jpg

 

Biochemické zdraví podmiňuje bezchybný chod biochemických procesů, poznaných na molekulární úrovni, procesů, které probíhají ve všech našich buňkách.

 

Člověk je obrovská biochemická továrna, na jejím řádném chodu a dokonalé souhře závisí lidský život a samozřejmě i jeho zdraví. Běh těchto procesů není chaotický, ale má pevný řád daný přírodními zákony.

 

Ústřední biochemický děj, byl popsán jako biochemický cyklus, v němž vzniká, plní své úkoly a pak se přeměňuje v neškodné látky - aminokyselina  h o m o c y s t e i n.

 

Pokud bude homocystein dostatečně zásobován vitamíny - kyselinou listovou, B6, B 12, bude řádně fungovat a nebude člověka dostávat do zdravotních problémů!

 

(citace článku RNDr Jitky Hořejšové, kolegyně MUDr Karla Erbena)

 

17258ZDF.jpg

 

Homocystein je tedy aminokyselina, která je našemu tělu vlastní a protože v současné době se v naší stravě ani v půdě již nenachází dostatek vitamínu skupiny B a dalších minerálů, nefunguje Hcy tak jak má.

 

Buňky ho sice vytvářejí, ale pro nedostatek vitamínů se stále vznikající homocystein nemůže přeměnit v neškodné látky. Přechází proto z buněk do krve a v ní stoupá jeho hladina. S vzestupem jeho hladiny v krvi se zvyšuje jeho toxicita. A u ní začínají důsledky porušeného zdraví.

Homocystein svou toxicitou poškozuje enzymy, mitochondrie - energetické centrály buněk, člověk je neúměrně unavený a snadno onemocní.

 

Už vám svítá?

 

Tolik snaha o co nejjednodušší vysvětlení.

 

Vrátím se nyní k mému příběhu.

 

Okamžitě jsem se objednala do poradny k RNDr Jitce Hořejšové. Ona a MUDr Erben mají poradnu pro snižování Hcy.

 

Dr Hořejšová je odbornice na homocystein, biochemické zdraví ( tento termín dokonce vymyslela) a antiaiging ( ve smyslu buněčného zdraví).

Cítila jsem, že k ženě a doktorce přírodních věd, nezatížené lékařským syndromem budu mít nejblíž.

Moje první návštěva poradny to potvrdila. Úžasná, inteligentní a normální žena.

 

A tak jsme začaly pracovat.

 

Má hladina Hcy byla 11,4 mmoll, což bylo dost, protože zdravá hladina Hcy je pod 6.

Nasadila jsem doporučené dávky vitamínů a minerálů.

Po třech týdnech jsem začala pociťovat zlepšení.

Za dva měsíce na další kontrole, se má hladina Hcy snížila na 9,8.  Za další 4 měsíce  na 7,8.

 

Začala jsem být jako znovuzrozená.

 

Přibrala jsem k vitamínům ještě ASEA - redoxní signální molekuly ( co jsou redoxní signální molekuly, se pokusím naznačit v P.S.)

 

Dnes se cítím velmi dobře.

 

Mé bolesti a otoky kloubů ustoupily. Hýbu se jako každý jiný, ráno vstávám jako člověk. Můj stav se zlepšil ( ať to nezní moc nafoukaně o 80%). A zvolna pracuji na přiblížení se hranici hladiny Hcy pro zdravého člověka.

 

Už navždy jsem odsouzena doplňovat vitaminy a minerály, pro správné fungování Hcy, ale věřte, že je to nepatrná daň za to, čeho se mi díky snížení hladiny Hcy dostalo.

 

Tak takhle je to jednoduché.

 

Nečekejte ale kladnou reakci od lékařů. pokud byste se s nimi chtěli poradit. Je jich  jen velmi málo osvícených.

 

Doporučuji obrátit se na poradnu.

 

Moc ráda předám spojení do poradny RNDr Hořejšové.

 

P.S.

 

ASEA - redoxní signální molekuly - další adept na bludný balvan ve zdejších krajích.

Je to doslova živá voda. V pohádkách ji hlavní hrdina musel těžce dobývat a nám se v 21.století dostává přímo do rukou.

Moc se mi líbí a podělím se s vámi o výrok pána, který ASEU užívá už rok a půl:

"Nemám laboratoř, mou laboratoří je mé vlastní tělo a ať je v těch lahvích co chce, funguje to."

 

Po roce užívání si tento pán, kterému je 63 let nechal na medicínských přístrojích změřit svůj biologický věk. Bylo mu naměřeno 47 let.

 

Jeho stejně staré známé bez ASEA přístroje naměřily 82.

 

Já osobně mám na vlastním těle vyzkoušeno metodou brát - nebrat toto:

S ASEA 95 % navráceného zdraví ( zkrátka, mám energie na rozdávání, klouby nebolí vůbec)

Bez ASEA ( jen s vitamíny na snižování Hcy se občas vzdáleně nějaký malý kloubek ozve, ataky a nehybnost nejsou)

Co redoxní signální molekuly jsou a jak fungují, se vám ráda pokusím přiblížit třeba v dalším samostatném článku. Pokud vás to zajímá a budete to chtít.

 

Vytvořila jsem si pro sebe návod krůčků k navrácení zdraví:

 

Uvědomění...převzetí odpovědnosti za sebe sama...snižování hladiny Hcy...úprava stravy ( nemusí to být tak radikální, jak to dělám já)...živá voda ASEA

 

Doufám, že jsem vás nenudila, že vám můj příběh k něčemu bude.

 

Přeji vám všem i vašim blízkým pevné zdraví a spokojený život.

 

Karmachajda


Pozn.red. Karmachajda nabídla, že by, pokud byste měli zájem, rovněž v jiném článku osvětlila téma redoxních signálních molekul. Osobně by mě to moc zajímalo.

 

Za tento článek čtenářce velice děkujeme.

 

Míša K a redakce.


 


 

loading...


Hodnocení článku

Hodnotilo 25 čtenářů průměrem 4.2 bodů z pěti


Čtěte také:

Jak dál po antibiotikách... aneb jak ozdravit své tělo! Plus SOUTĚŽ 
Jste lechtiví? Vím od koho určitě ne! 
Olivia Dupin nás naučí vařit Bez lepku a chutně. Luxusně, řekla bych! 
Věřte - nevěřte 
Zázračný orgasmus a zlaté sperma! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
#138946

post Zaslal: 11.05.2015 22:22
 

Pro ty, co ještě netuší, že tento článek je s velkou pravděpodobností neplacená reklama na předraženou neprověřenou " osolenou vodu", dávám odkaz na vysvětlující článek:

 

http://www.popelky.cz/spolecnost/od-vas-pro-vas-asea-zazracna-voda-nebo-letadlo.html

 
#137180

post Zaslal: 28.04.2015 06:41

Odpověď na příspěvek #137162
Uživatel:

Já zrovna užívám chlorellu. Ale problémy s klouby a bolesti v...
 

Barbie,

zkus Mg 0,5 grammáž - ne slabší,

volně z lekárny.

Zabere i na svalové křeče,bolesti kloubů.

 
#137165

post Zaslal: 27.04.2015 19:15

Odpověď na příspěvek #137163
Uživatel:

A já béčko přestala užívat, zkusím nasadit, kdysi mi...
 

mě dělají dobře pivovarský kvasnice- pangamin.Ok

 
#137163

post Zaslal: 27.04.2015 18:27
 

A já béčko přestala užívat, zkusím nasadit, kdysi mi léčitel doporučil B1 a B6.

 
#137162

post Zaslal: 27.04.2015 18:21
 

Já zrovna užívám chlorellu. Ale problémy s klouby a bolesti v bedrech začínají. Cvičím denně už přes 2 měsíce, ale žádná úleva to není, spíš naopak. Ráno vstávám také ztuhlá.

 
#137149

post Zaslal: 27.04.2015 12:19

Odpověď na příspěvek #137134
Uživatel: Dariada

Holky, nebuďte pesimisti, to je k nemoci nejblíže :) Já osobně souhlasím...
 

Souhlasím, vitamínů je tělu potřeba. A optimismu také.

 

My konečně našly medvědí česnek, tak děláme jarní detox pomocí bylinek.Smile

 

a čerstvých kopřiv a sedmikrásek..

 
Avatar
post Zaslal: 27.04.2015 08:47
 

Holky, nebuďte pesimisti, to je k nemoci nejblíže :) Já osobně souhlasím s názorem, že ta část "mocnějšího" lidstva nikdy nedovolí, abychom se obešli bez nich, tudíž nikdy ani žádná studie nevznikne a vzniknout nemůže. Karmachajdu obdivuji, že vzala do rukou zodpovědnost za svůj život a že se nebála hodit léky do koše, to opravdu smekám :) Pro mě výborné rady, já sama bojuji s únavou i když vím, že je dost spojená s pesimismem, ale pomoci tělu vitamíny nebude na škodu :) Držím moc palce a přeju hodně zdraví a štěstí!

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2015 06:29

Odpověď na příspěvek #136741
Uživatel: čekanka

Kayli,medvědí česnek už roste,byla jsem minulý i tento víkend u řeky,kde...
 

Čekanko děkuji za zprávu. Včera jsme se tam nedostali, manžel dělá nový plot,v podstatě makal celý den, nutila jsem ho, ať se nehoní, ale kdepak.

A vida, najednou měl cukr ještě před píchnutím inzulínu 7,6!

Teď bude mít 3 dny audit, to ho lituju, ten nový kluk je mladý a, pardon, otrava a blbý, kontroluje co nemá, a unikají mu podstatné věci, manžel ještě (sám taky dělá audity jinde) ho musí ještě navádět sám na sebe, inu každý se učí.

 

Bude jezdit později. Tak uvidím, jela bch mu napřed, teď je světlo déle, navigaci máme, netrvalo by to dlouho.

Dám určitě vědět.

U nás je pozdě vše, tak bychom to měli stihnout.Wink

 
post Zaslal: 19.04.2015 16:58
 

Kayli,medvědí česnek už roste,byla jsem minulý i tento víkend u řeky,kde je plantáž a ještě nekvete.mám naloženo v alkoholu a opět jsem zasázela na zahrádku.Ten,co jsem tam dala před dvěma roky se má čile k světu a krásně se rozrůstá,takže,kdykoliv jdu kolem,utrhnu a mlsám.Naučila jsem to i manžela.Smile

 
Avatar
post Zaslal: 19.04.2015 09:41
 

Ještě k těm knám, já teď moc nečtu, jako dříve, ale teď je tolik zajímavých knih, že zamlada bych se radostí asi pominula....Cool

 
Avatar
post Zaslal: 19.04.2015 09:40

Odpověď na příspěvek #136727
Uživatel:

Kay, až někde ten česnek najdeš, tak několik kousklů zasaď u vás v lese a...
 

Dragi,  to si piš, že to udělám! Tady jsou přímo ideální podmínky, jak jsem se dočetla, jen k nám nějak netrefil, když o pár kroků dál roste.Ok

Když jsem řekla, že na Vysočině neroste, že to nějaká paní píše v jakési diskuzi, i manžel se mi vysmál, no to jsem dopadla.Are you crazy

O pár řádků níž jsem se dočetla, že to je pitomost, takže asi jak kde.

Ale budu na sebe pak pyšná jak pomáhám přírodě a hezky se pochválím, nikdo to za mně neuděláPohladit, jej , hned je mi líp!

Musím si pospíšit, než zatáhne listy...

 

Hašlerko, ty šprýmařko, máš pravdu, když se budem bavit o nemocech, budem nemocné, když o zdraví a pěkných věcech a vůbec jich není málo, budem fit.

Vydáme to jako příručku první pomoci....

 

Já se totiž chystám vyhledat i tu studánku,snad ještě existuje, tekl kousek vedle i potůček, no pohádka...Wink

Jinak manžel pochází o kousek dál  a jsou tam lesy plné konvalinek, on je zbožňuje, tady zas ani ťuk, ale zato sasanky mám volně na zahradě, samy se tam usadily, ono tam je vlhko a tráva.

Koukala jsem - zahrada je obrovská, že najednou i na druhém konci, vida!

 
#136729

post Zaslal: 19.04.2015 08:11

Odpověď na příspěvek #136726
Uživatel:

Tohle může být také zajímavá kniha :  ...
 

když to čtu, mám pocit, že už jsem mnohem zdravější..Tongue out

 

 

Asi si to přečtu ještě několikrát a budu zdravá jako tuřín.Wink

 
#136728

post Zaslal: 19.04.2015 07:58

Odpověď na příspěvek #136727
Uživatel:

Kay, až někde ten česnek najdeš, tak několik kousklů zasaď u vás v lese a...
 

My ho jdem hledat dneska.

 

Jestli najdem, budem sázet v místním lese u potůčku a u studánky.

 

 Abychom ho příští roky snadno a blízko našli.

 
#136727

post Zaslal: 19.04.2015 07:52

Odpověď na příspěvek #136725
Uživatel: Kaylie

Jééé, tos mi připomněla, že když byly děti malé, jednu...
 

Kay, až někde ten česnek najdeš, tak několik kousklů zasaď u vás v lese a věř, že se rozroste.

 
#136726

post Zaslal: 19.04.2015 07:50
 

Tohle může být také zajímavá kniha :

 

http://moryen.webnode.cz/

 

http://www.metodarus.cz/

 

 

Kniha co vám změní život !!!!!!  O knize:

"Lidé stále hledají zázračnou pilulku na různé problémy. Nemusíte už hledat. Skutečnost je daleko prostší. Problémy si tvoříme sami, ano, my sami osobně, i když to většinou netušíme. V této knize se dozvíte, jak to na tomto světě chodí, podle jakých zákonitostí vytváříme všechno to příjemné i nepříjemné v našem životě, v našem osobním vesmíru. A pak si probereme, jak to nepříjemné už vytvořené odstranit a následně pak prožívat už jen to příjemné. A to všechno logicky, průhledně, přímočaře, věcně, s jasnými a neokecatelnými výsledky. Tato kniha neříká, jak se máte chovat. Tato kniha věcně vysvětluje, jak v sobě najít konkrétní negace a jak je navždy odstranit." Karel Nejedlý

 
Avatar
post Zaslal: 19.04.2015 07:29

Odpověď na příspěvek #136724
Uživatel:

Kay, víš co bylo zvláštní? Kdekoli jsem už jako malá...
 

Jééé, tos mi připomněla, že když byly děti malé, jednu studánku jsme našli, dnes je jich zoufale málo, a chodili jsme ji každé jaro čistit... ale česnek nikde.

On tady opravdu neroste, i na netu jsem to četla, ale hned za tím to někdo popřel a doslova udal místo kde je a to je pár km od nás, dal tam i souřadniceROFL

 
#136724

post Zaslal: 18.04.2015 23:24

Odpověď na příspěvek #136722
Uživatel: Kaylie

On u nás totiž asi neroste, teď je jeho doba, není-li už pozdě. Ale koukla...
 

Kay, víš co bylo zvláštní?

Kdekoli jsem už jako malá našla česnek, byla hned vedle té nádherné lesní zeleně i lesní studánka.

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 22:57

Odpověď na příspěvek #136719
Uživatel:

Kay, když půjdeš lesem a on tam poroste, tak ho poznáš na dálku po...
 

On u nás totiž asi neroste, teď je jeho doba, není-li už pozdě.

Ale koukla jsem na Google a 6 km odtud je přímo plantáž!

Zítra tam ženu manžela, kdyby sněžilo, pršelo či co to bylo dnes.

Vím, že "voní " na dálku.

Dík Dragi...Love it

 
#136719

post Zaslal: 18.04.2015 22:39

Odpověď na příspěvek #136718
Uživatel: Kaylie

Já jsem děsná ostuda, tady určitě roste a já stará baba...
 

Kay, když půjdeš lesem a on tam poroste, tak ho poznáš na dálku po vůni.

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 22:03

Odpověď na příspěvek #136714
Uživatel:

já jsem četla, že na všechny téměř  choroby je dobrý česnek...
 

Já jsem děsná ostuda, tady určitě roste a já stará baba bylinkářka (přitom má typickou vůni) ho asi nepoznám  a to znám kdeco. Fuj!Awesome

Nebo tu není, ale má ho doma kdekdo, jak vím.

Ostatně on i česnek běžně používaný je malý zázrak.

 
#136714

post Zaslal: 18.04.2015 21:47
 

já jsem četla, že na všechny téměř  choroby je dobrý česnek medvědí.Ok

 

Jen nevím, kde ho najít. On taky roste jen někde... Frown

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 13:42

Odpověď na příspěvek #136695
Uživatel: vercini

Obávám se Kay, že by EU byla klidnější, kdybychom nenakupovali...
 

To je zcela jisté.

Ale já si budu kupovat nějaké bejlí pěstované zas kdovíjak a u silnice, když mi roste volně za chalupou?

A je tu relativně čistá příroda? Tůůůůůdle.

Tak ať si to baští sami, ty své jedovaté produkty, neříkám, že je vše špatně, ale udělali si špatnou reklamu sami.

Asi fakt bude nejlepší celou ČR  zastavět Hypersuper a jinými markety, aby tu nerostla ani tráva.

 
Avatar
#136697
Ještě k homocysteinu

lecitel
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 18.04.2015 13:35
 

U nás na neurologii se sice občas kontroluje u vybraných pacientů,poněvadž existuje i nemoc přímo na něj. Ty vitamíny řady B o kterých se tu psalo se také podávají,ale zhruba na stejné úrovni s tím homocystejnem jsou tu zkoušky na mutace v genech. Týká se to hlavně lidí s CMP.

Nejdříve je potřeba zjistit příčinu nemoci a používat "selský mozek."

Smile

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 12:53

Odpověď na příspěvek #136693
Uživatel: Kaylie

Celé EU mi může být někde. Některé nápady hraničí s...
 

Obávám se Kay, že by EU byla klidnější, kdybychom nenakupovali bylinky ani v lékárnách, protože zatraceně dobře vědí, jaký blahodárný účinek maji....Awesome

Co potom se vší tou zatraceně drahou chemií...Hammer

No, každopádně ty čerstvé, vlastnoručně nasbírané, nebo od bylinkáře koupené, jsou pro ně větší hozbou, než ty v lékárně.....Wink

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 12:49

Odpověď na příspěvek #136670
Uživatel: karmachajda

Pro hafáčka: důvod, proč není ASEA v obchodech, jsem už psala. Mám...
 

Jsem rada, ze ASEA ti pomohlo, ale je mozne, ze je to jen placibo efekt, ale pokud ti to funguje tak je to super a jsem moc rada.

Ja osobne jsem trochu skeptic a ac zazracna slana voda by se mne taky hodila,  radeji si pockam, az bude nejaka seroisni studie a ne jen pokoutni prodavani. pres dobre placene distributrory!

 

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 12:40

Odpověď na příspěvek #136692
Uživatel: vercini

Tak toto naprosto chápu! Máš vlastní zkušenost, nebo...
 

Celé EU mi může být někde.

Některé nápady hraničí s psychiatrickou léčebnou.

To jako si půjdu petržel do polévky koupit do lékárny?

A co ty co rostou volně? A že jich tu je - jitrocel, pampeliška, sedmikráska, podběl, kopřiva,plicník, no jen co jsem viděla dnes....

Takže já přijdu do lékárny:

"prosila bych Acylpyrin, náplast s polštářkem, Prostenal, půl kila kopřiv, 20 dkg petrželové natě, medvědí česnek také vedete?"ROFL

No, pravda, rozmarýn si koupím vedle v květinářství....Awesome

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 11:36

Odpověď na příspěvek #136691
Uživatel: peetrax

Pokud jde o označování "lumpů", mám za to, že je velice potřebné...
 

Tak toto naprosto chápu! Máš vlastní zkušenost, nebo zkušenost z blízkého okolí!

Bohužel.....

Ale je smutné, že nám má NĚKDO přikazovat, co můžeme, nebo nemůžeme podniknout v oblasti vlastního zdraví.....OMG

Naprosto mě rozčílil článek o tom, že EU nám zakazuje užívat bylinky! Nebo je doporučovat, popisovat jejich účinky...apod.., tedy velmi jsem zjednodušila a schrnula obsah toho článku..

 

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 11:14

Odpověď na příspěvek #136686
Uživatel: karmachajda

Milé dámy, původní téma, pokud mne paměť neklame bylo -...
 

Pokud jde o označování "lumpů", mám za to, že je velice potřebné co nejvíc rozšiřovat informaci, že ne všechny "léky" a přípravky je u nás beztrestné rozšiřovat a hlavně dovážet. Skoro nikdo neví, že existují seznamy s preparáty, díky jejichž distribuci (a tím nemyslím překupnictví nebo prodej) se člověk může dostat do hodně velkých potíží, měsíců i let života v nervech, jestli nebude nakonec odsouzen za to, že s dobrým úmyslem chtěl zlepšit svoje zdraví.

A tuhle zkušenost budu posílat dál, co budu živa. 

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 10:53

Odpověď na příspěvek #136687
Uživatel: vercini

Osobně si taktéž myslím, že článek nevznikl proto, aby se zde utvořily...
 

Souhlasím zcela s názorem, že naprostá většina nemocí začíná psychikou, tam je její původ no a přidej k tomu stres a opravdu špatnou životosprávu a jsi u jádra pudla.

To si něco zaručeně vykoleduješ.

Nejhorší je, že Tě to nevytrestá hned, abys byla opatrná na své zdraví, ale střádá se to a pak to vyleze vše najednou, když už je pozdě.

Ale nikdy není pozdě, hodně se dá napravit.

A zase i hodně psychikou a o popřemýšlení co jím ani nemluvím.Ok

 
Avatar
post Zaslal: 18.04.2015 10:20
 

Osobně si taktéž myslím, že článek nevznikl proto, aby se zde utvořily skupinky pro a proti. Od toho jsou jiné stránky. 

,,Karmachajda jistě není překupnicí ASEA", je to žena, která se podělila o svou zkušenost s tím, co právě jí pomohlo k tomu, aby mohla žít plnohodnotnější život, než tomu bylo do doby, než se touto cestou vydala. Nic víc, nic míň. Ve snaze nabídnout stejnou pomoc i druhým, kteří tuto cestu budou chtít nastoupit, vyzkoušet...A to už je na každém.

Anti články proti tomuto preparátu mě vůbec nepřekvapují.

Tento systém přeci VŮBEC nepotřebuje zdravé, uzdravené lidi, a ani lidi, kteří našli způsob, jak si ulevit, jak výrazně zmírnit příznaky své nemoci bez užití klasických-chemických léků......Naopak, lidí z zobajících léky, často i po hrstech, potřebuje víc a víc....Proč, to jistě nemusím vysvětlovat...

A pro tento zvrácený systém je největší hrozbou jakýkoli další objev, který by měl spatřit světlo světa a dokázat, že lze porazit nemoc, nebo i výrazně zmírnit účinky nemoci, bez použití léků chemických..!!

A toto už je na každém člověku samotném...co zvolí, pro co se rozhodne..

V mém nejužším okolí jsem byla 2x svědkem toho, že nemocného člověka nezabila nakonec nemoc samotná, ale drastická-chemická-klasická léčba.....A byli to mladí lidé, můj manžel 40 let, a moje nej kamarádka 36 let....Takže nic jen tak z doslechu. Přímý účastník a svědek toho, jak vše probíhalo...!Frown

Na ASEA nemám zatím názor žádný, asi proto, že ho nepotřebuji. Díky Bohu!!

Ale rozhodně vnímám jako nesprávné, tuto možnost zatracovat, znevažovat...

Na to bych tedy neměla odvahu, protože přeci nemám důkaz o tom, že to nefunguje, že je to podvod apod.....

Já sama jsem zastánce teorie, že úplně každá nemoc se rodí a začíná v hlavě, následně je důsledkem mentálního nastavení, způsobu života, schopnosti zvládání-nezvládání těžkostí života, přístupu k životu.....

To je to, čemu věřím já, v čem spatřuju logiku, velmi velmi jednoduchou a přeci tak účinnou, tak to cítím, vnímám, tak tomu rozumím.

A vím, že se najde móóóóc lidí, kteří se mnou souhlasit nebudou, toto nepřijmou.

Nevadí mi to. Je to na každém, pro co se rozhodne, jak je nastaven, na co je připraven.....

Love it

 

 
post Zaslal: 18.04.2015 08:36
 

Milé dámy, původní téma, pokud mne paměť neklame bylo - Bludný balvan a spolek Sysifos.

Chtěla jsem se s vámi pouze podělit o svůj příběh a zkušenosti které, jak jsem doufala, některým z vás mohou pomoci a zkrátit cestu. Nic víc.

Těch latentních členů Sysifa bude asi mezi námi stále ještě mnoho.

Nejsme zkrátka ještě připraveni.

Mrzí mne, že se téma jak čtu pomalu obrací a zvrhává  v hledání a označování "lumpů".

Přeji vám všem pevné zdraví.

Pokud někoho z vás moje cesta osloví kontaktujte mne prosím na osobním emailu:

karmachajda @seznam.cz

Děkuji všem za laskavé přečtení, za váš čas, který jste tématu věnovaly

 
#136684

post Zaslal: 18.04.2015 00:19
 

Taky jsem hledala a ptala se a zase hledala.

Došla jsem k závěru, že jde jen o výnosný obchod.

Ale nikomu neberu jeho víru.

Já ztratila zájem.

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 23:59
 

Popravdě, já taky dost hledala, dost našla, ale nic přesvědčivého a u nás si opravdu člověk musí dávat hodně pozor.

Kdyby to pomohlo, jdu do toho i za tu hodně vysokou cenu, ale nějak jsem po dlouhodobém pátrání zaváhala.

Prvně kvůli jedné, jediné  větě. A tak jsem se pustila do pátrání.

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 23:46
 

S vrozeným antigenem týkající se autoimunity, revmatismem a dalšími "libůstkami" mám taky mnohé zkušenosti, ale na cosi, co je známé jen ve Státech a navíc se to nedá skoro sehnat, moc nevěřím. Jako se vším, i tady je to asi spíš "věř a víra tvá tě uzdraví". 

 

Ze shánění preparátů u nás nedostupných jsem taky už vyléčená z dob, kdy známá kupovala něco z USA a pak jí kvůli tomu hrozilo odnětí svobody, protože u nás ta věc byla zakázaná, i když jinde legální a soudy se jí táhly pěkně dlouho. I přesto, že to chtěla na zlepšení zdravotních problémů, nic jiného v tom nebylo. Takže dvakrát měřte, jednou řežte, ať si ke shánění zázračného léku nevykoledujete ještě trestní stíhání. Cool 

 
post Zaslal: 17.04.2015 22:35
 

Pro hafáčka:

důvod, proč není ASEA v obchodech, jsem už psala.

Mám její účinky vyzkoušené na vlastní kůži. A z osobní zkušenosti ji mohu s čistým svědomím vřele doporučit. 

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 22:31
 

http://aseaglobal.com/en-us/opportunity/benefits.aspx

Krome jejich vlastnich stranek ASEA - sidlicimu v Utah USA jsem nenasla po hodinach hledani  vubec nic co mne presvedcilo, ze to neni podvod.

 

 

Cituji:

ASEA je výrobek amerického původu, který se dostal i do Evropy a nyní zřejmě i na Slovensko a k nám. Prostudoval jsem anglofonní články o tomto produktu a našel několik objektivních vědeckých, kritických článků. Z nich je zřejmé, že jde o prostou, jednoduše upravovanou směs vody a soli, která nemůže mít udávané účinky. Autoři této metody mluví o nových signálních redox molekulách. Podle jejich tvrzení jde o molekuly dvojího druhu. "Jedna sada molekul je zodpovědná za aktivaci antioxidantů, druhá sada molekul je zásadní pro mobilní komunikace, mobilní ochranu a reakce při hojení". Jaká je chemická povaha těchto sloučenin, není ovšem nikde uvedeno. Výrobci údajně provedli několik pokusů, které mají účinnost výrobku potvrdit, ale byly to nepřesně koncipované pokusy na myších a krysách. Kromě toho uvádějí ještě výsledek pozorování u 17 atletů, ale bez jakéhokoli srovnání s kontrolní skupinou. O jejich přípravku neexistuje žádná práce v seriózních odborných časopisech, a jeho používání nebylo schváleno ani americkou FDA, což je něco jako náš Státní ústav pro kontrolu léčiv. K možnému účinku se negativně vyjádřila i řada chemiků, fyziků i lékařů. Závěr je jasný. Jde o podvodný výrobek, velice drahý a při tom neúčinný. Nejde také o nic překvapujícího. Různě upravovaných vod existují již desítky, a my jsme se k těmto “léčivým vodám” již opakovaně kriticky vyjádřili. Žádná z nich nemá udávané schopnosti.Prof. Mudr. Jiří Heřt, DrSc

A jeste jeden odkaz:

http://pilna.blog.idnes.cz/c/386448/Podvod-na-ceske-spotrebitele-ASEA-draha-slana-voda.html

 

 

 
post Zaslal: 17.04.2015 22:29
 

Pro čekanku: samozřejmě mě můžete kontak tovat na email.Love it

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 22:15

Odpověď na příspěvek #136525
Uživatel:

Zajímavý článek. Kde se dá ASEA sehnat, prosím? Děkuji.
 

Po precteni zajimaveho clanku jsem nekolik hodin googlovala o ASEA.

ASEA se v USA neda vubec nikde koupit, dokonce ani ne v obchodech, ktere se specializuji na doplnky stravy, pouze se da koupit prez retez prekupitelu. Tady na 

jejich vebu verbuji prekupniky a udavaji kolik si mohou prodejem ASEA vydelat.

Zdroj:http://aseaglobal.com/en-us/opportunity/benefits.aspx

 

 

 

 ASEA Income Chart 2015

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 16:06

Odpověď na příspěvek #136559
Uživatel: Kaylie

Nó jak tak několik let sleduji dceru, jak trpí (ona snad tu celikalii nemá...
 

S Tvojí dcerou bych  se asi mohla plácat po rameni - taky občas končím jen na zelenině a nadváhu mám pořád horší... a zdravotní problémy taky. A doktoři bohužel nepomůžou ani neporadí.

Proto jsem moc ráda za podobné články, které ukazují cestu! Ještě jednou děkuju.

 
post Zaslal: 17.04.2015 15:03
 

Opravdu,náhody nejsou,díky Karmachajdo za osobní příběh a nasbírané cenné poznatky o které jsi se s námi podělila.Já se potýkám s RA už 10 let,co mi byla diagnostikovaná,ale potíže jsem měla už dříve a jako klasický zdravotník jsem je neřešila.Prášky nevyzvedávám,snažím si odkyselovat org.atd.Mám sice milou doktorku na revmatologii,ale kladný výsledek léčby žádný a její ujištění při káždé návštěvě:,,máme jedinou jistotu,lepší už to nebude,"dokáže to,že vidím rudě.Jasně,jen udržet pacienty,za které jsou body.Za tento článek jsem velice vděčná a věřm,že nejen já a pokud mohu,ráda bych autorku kontaktovala/s jejím souhlasem/na její emailové adrese.

Už se moc těším na večerní Míšino povídání o Ježíškovi.

Holky,všechny vás moc zdravím a díky,že jste.Love it

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 13:44
 

Moc poucny a podnetny clanek a pro mne jako dar z nebes!

Dekuji Misi a Karmachajde a tesim se na dalsi clanek na toto tema Love it

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 13:41

Odpověď na příspěvek #136549
Uživatel: benja

paráda, paráda, paráda! mám dvě kamarádky s RA a můžu...
 

Nó jak tak několik let sleduji dceru, jak trpí (ona snad tu celikalii nemá naplno, ale začínala, spíš nesmí vůbec mléčné výrobky od žádného zvířete, nejen kravské) a koupí ai cokoliv, kde by člověk nehledal mléko, donese domů, sní a je jí zle a pak zjistí, že ve výrobku je třeba syrovátka v tak minimálním množství a další a další věci a jeden čas jedla jen zeleninu a tloustla před očima!

Tak ono asi si nevybereš... nejlíp nemít nic takového, ani jedno, ani druhé... celiaků ale nějak horentmě přibývá.

A stejně to má všechno společného jmenovatele...

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 10:58
 

paráda, paráda, paráda! mám dvě kamarádky s RA a můžu potvrdit, že tahle nemoc je opravdu strašná. Zlatá moje celiakie!

 

Karmachajdo, prosím, piš. Víc takových článků! Rock

 
post Zaslal: 17.04.2015 10:00

Odpověď na příspěvek #136534
Uživatel: hanik

Popelky zdravím moc. Před lety mě vzala šílená bolest v...
 

Potvrzuji, já pangamin (tak se kvasnice jmenují) užívám. 

 
post Zaslal: 17.04.2015 09:58
 

Kaylie, máš naprostou pravdu s pšenicí.

Ráda bych jen upozornila, že vitamínů skupiny B je mnoho a ke správnému fungování Hcy jsou třeba určité vitamíny a minerály a jejich dávkování je závislé od hladiny Hcy.

Rozhodně jsou dávky mnohonásobně větší, než jsou DDD v příbalových letácích.

Proč? To je na delší povídání.

 A pokud se chceš zbavit RA - zkus poradnu. Sama uvidíš, že ti za pár měsíců bude dobře.Love it

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 09:22
 
 
#136543

post Zaslal: 17.04.2015 09:14
 

Hani, Kay....děkuju.

Já přibrala vždycky po injekcích B 12. Teď je beru v tabletkách a je to bez nárůstu mých proporcí.

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 09:07

Odpověď na příspěvek #136536
Uživatel:

Hani, nepřibírala jsi po nich? Dávala jsem je mojí novofundlandí...
 

Jo, jo, po "béčku" se přibírá, to je fakt.

Ale asi jak kdo.

Moje maminka na pivovarské kvasnice a vůbec vitamín B nedala dopustit, jak něco, měla po ruce Riboflavin, či něco podobného, škoda, že jsem nevyptala pořádně, ale vyléčila pár tabletami vše, ústní koutky, herpes.... a to brala jen někdy a některé složky béčka.

Neztloustla.

Pivovarské kvasnice též moc chválila, já je občas taky brala, musím je zas koupit...I got it

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 08:42

Odpověď na příspěvek #136538
Uživatel: hanik

bRALA JSEM JE NAPOSLEDY ASI PŘED 20 LETY. bYLA JSEM DOCELA ŠTÍHLÁ HOLKA...
 

Promiň hza ten masakr,nevím jak se to mohlo stát?Wink

 
Avatar
post Zaslal: 17.04.2015 08:41

Odpověď na příspěvek #136536
Uživatel:

Hani, nepřibírala jsi po nich? Dávala jsem je mojí novofundlandí...
 

bRALA JSEM JE NAPOSLEDY ASI PŘED 20 LETY. bYLA JSEM DOCELA ŠTÍHLÁ HOLKA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brala jsem je asi před 20 lety,bývala jsem štíhlá holka a nepamatuji se,že  bych přibírala.nyní už ne,takže nevím.

 

                  Smile

 

 
1 2 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist