ŽIVÝ ČLÁNEK - A je tu prohibice!

Ano, vidíte dobře, je to ranní káva, převedená do vydání. Ovšem, takticky. Očekávám totiž velice optimisticky, že převratné novinky a rozhřešení, nebo dokonce zvrat nás v záležitosti otrávené kořalky čeká během víkendu. A protože diskuze a vůbec celé téma zůstává nadále velicé živé, ponechávám článek také živý.

Je to takový pokus, ale protože celou věc, tak jako každý v téhle zemi bedlivě sledujeme a budeme celý víkend, bude i tento článek během dneška, zítřka a vůbec, dokud se něco převratného nestane, aktualizovanán a průběžně meněn.

 

Podle toho, co se budeme dozvídat, jak se bude policii dařit při rozkrývání původu otráveného lakoholu, bude se měnit i článek.

 

Nazvala jsem tenhle počin jako:

 

ŽIVÝ TEXT

 

Tedy, je to něco, co se vyvíjí a bude vyvíjet až do své dospělosti. Zestárne až s vyřešením případu a zprávou o odhalení a rozrkyrtí téhle smrtelně vážně záležitosti, která se týká nás všech.

 

Snad je to nápad dobrý Wink

 

Snad to nebude trvat dlouho.


 

Už teď prakticky víme, že celá věc není otázkou několika petek se špatně vypálenou kořalkou ze sklepní dílny nějakého amatéra, co chtěl kačku navíc.

 

Jde o jed v kolkovaných lahvích na stáncích i v kamenných obchodech a hlavně přibývá mrtvých.

 

Nedaří se nalézt výrobce, přestože se našli prodejci.

 

Dále máme téměř jistotu, že metylalkohol se nedostal do lahví špatným pálením, ale byl vyměněn za etylalkohol, záměrně!

 

To tedy znamená, že ten, kdo tak učinil, věděl, co způsobí.

 

Jakkoli je to neuvěřitelné, je to tak.

Zdráhám se uvěřit, že by za celým koktejlem smrti, který bohužel, jak to vypadá, může být naprosto v jakémkoli regále, pod jakoukoli značkou a v jakékoli lahvi, byl jen konkurenční boj.

 

Tomu ostatně odporuje i fakt, že postiženou likérkou, jejíž etikety byly falšovány už není jen Drak, ale více firem na výrobu alkoholu.

 

A tak se asi ptám, jako snad každý v téhle zemi:

Ten, kdo otrávil (asi už to můžeme s klidem takto říct) kdoví kolik hektolitrů alkoholu a poslal ho mezi lidi, co tím sledoval?

Jaký efekt mu to má přinést?

 

Pochybuji, že by tohle zmákl jediný duševně vyšinutý člověk, když si uvědomíme, jak obrovské množství litrů alkoholu je ve hře, a když první otrávené hlásí už i Polsko a Slovensko!

 

6895NzY.jpg

 

Pak to tedy musí být skupina lidí.

 

Proč?

 

Neumím si představit bizarnější způsob teroristického útoku a plošně by sice efekt měl, ale proč by si vybírali pouze ty, kteří vypijí panáka?

 

Aby se maximálně vyhnuli dětem?

Do jisté míry mi to přijde logické, i když stoprocentní jistotu by neměli.

Nižší procento pravděpodobnosti ale ano.

 

Pak je možné, že k ničemu jinému, nežli k alkoholu neměli přístup.

 

Upřímně, nic jiného mě nenapadá, než útok na lidi s nějakým cílem, který je jen hlavě těch, kdo to udělali.

 

Jsem opravdu zvědavá, a nejsem sama, co se nakonec dozvíme.

 

VYHLÁSILA BYCH ÚPLNOU PROHIBICI!

 

Nejen na stáncích, ale všude, bych do vyřešení téhle věci okamžitě zakázala alkohol prodávat.

A hned!

A všechen!

 

Protože muž, který zemřel na Přerovsku, zakoupil svou lahev v kamenném obchodě a byla to lahev s kolkem, a protože mladá žena a její otec kteří se také otrávili, rovněž pili ze skleněných kolkovaných lahví, je jasné, že jen zákaz na stáncích není spolehlivou ochranou.

 

Budu ráda, když se v tomto případě přestaneme pitomě zabývat zisky a nabouráním ekonomiky a vůbec hmotným ohledem, ale budeme jednoznačně a prioritně řešit životy lidí.

 

Přestože jsem abstinent a rum tady mám jen do pečiva, přesto jsem ho vylila.

Prostě proto, že mám strach.

Možná neopodstatněný, ale mám ho.

 

Blbej pocit.

Prostě se bojím.

 

A dost si oddechnu, až se zjistí něco, cokoli, co mi dá jistotu, že ti magoři, se soustředili skutečně jenom na alkohol.


 

Po včerejším dni toho víme zase o něco více.

 

Tedy, krom toho, že přibylo otrávených a bohužel přibylo i mrtvých.

 

Máme k dispozici informaci od jednoho z otrávených mužů, který uvádí, že alkohol pil z kolkované lahve, což si naprosto přesně pamatuje, neb si s kolkem i hrál, po té, co ho z lahve sundal.

 

Sledujeme, jak se budou kupit informace od policie ohledně objevené garáže ve Zlíně napěchované falšovaným alkoholem.

 

6900MmQ.jpg

 

Sledujeme pochopitelně i rostoucí počet otrávených a regiony, kde k otravám došlo.

 

Sledujeme množící se druhy otráveného alkoholu a co to půjde, budeme viněty ukazovat na obrázcích.

 

Sledujeme a informujeme vás ve chvíli, kdy se zákaz případně rozšíří na všechny provozovny a na všechen tvrdý alkohol, jak má v plánu ministr Heger v případě, že bude přibývat postižených lidí.

 

Prostě, tento článek žije a my sedíme u netu a na telefonu a každou novou zprávu, každý krok kupředu se vám pokusíme hlásit.

 

Přeji všem pěkný a klidný víkend, jenom těm, kdo pracují na téhle věci přeji naopak hodně aktivity a také hodně stěstí.

 

Doporučuji, prozatím vyhnout se pro jistotu i rumovým pralinkám.


 

 

JE TU PROHIBICE!

 

Až do odvolání byl dnes ministrem Leošem Hegerem vyhlášen ZÁKAZ prodeje alkoholu obsahujícího více, než 20% alkoholu ve všech obchodech a restauracích, na beznínkách i internetu!

 

PROSTĚ, VŠUDE.

 

Důvodem jsou další případy otrávených lidí po celé republice.

Posledním případem je zhruba třicetiletý muž, který leží v nemocnici Na karlově náměstí v Praze. Je komatu a prognóza je moc špatná.

 

Jiný případ hlásí Příbram, kde je také hospitalizovaný muž, kterému po té, co ho jeho přítelkyně odvezla do nemocnice, naměřili celých 7 promile metanolu v krvi. Pán pil z kolkované lahve a ani lékaři nechápou, jak se takové množství mohlo do jeho těla vůbec dostat. Rovněž hovoří o zázraku, že muž tak silnou otravu přežil. Vysvětlují to hlavně včasnou pomocí. 

 

Lidé otrávení metanolem stále přibývají.

 

Policie sice hlásí, že je na stopě, ale již, podle slov ministra není možné nic riskovat. Proto úplný zákaz.

 

A my děkujeme za dobré rozhodnutí.

 

Z Norska máme k dispozici protilátku, Fomepizol, který sice není u nás registrován, ale jeho účinnost je doložena z jiných zemí EU.

 

Norsko nám tak poskytlo prakticky první pomoc a je jasné, že není čas na hrdinství a nějaká povolení.

 

Ať se to někomu líbí nebo ne, nic jiného se nedalo ani dělat, ani očekávat. 

A je velmi pozitivní, že vláda s tímto krokem nijak zvlášť nečekala. Nebude to samospásné, protože hodně lidí má třeba alkohol ještě doma, ale protože otrav přibývá a míst, kde lidé k jedovatému alkoholu přichází také, je jasné, že v tuhle chvíli nemůžeme mít nad tím kontrolu. 

 

Jiné řešení, než zakázat jeho prodej neexistuje.

 

Napadá mě, že projít masívní kontrolou budou muset stovky a tisíce lahví, které se v tuhle chvíli na pultech a stáncích, benzínových pumpách a ve skladech nacházejí.

 

Lépe odhadnout to asi půjde, až se policii podaří dopadnout ty, kdo takové množstcí vyrobili.

Pak asi přijde složité hledání a určování, kam všude se jedovatá kořalka dostala.

 

No, potěš....



Michaela


 

 

vizitka Kudláčková



Hodnocení článku

Hodnotilo 11 čtenářů průměrem 4.27 bodů z pěti


Čtěte také:

„Zvuky Země“ jsou prý vtip! 
Barbora Škrlová: Je na svobodě v bezpečí? 
REPORTÁŽ: Paměť národa – oživena i nečekaně umocněna 
VÍTE, KDO JSEM? - 13.6. 2013 
Vymítání ďábla dnes? Ale ano a oficielně 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
Avatar
post Zaslal: 03.10.2012 20:03

Odpověď na příspěvek #26776
Uživatel: rak177

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/198175-svedi-meni-pancovany-alkohol-na-bioplyn-cesi-ho...
 

My jsme národ blbů...

 
Avatar
post Zaslal: 29.09.2012 14:35
 

No tohle je tak do titulků:

Stát vymýšlí zbraně na metanol

 

 

(jaké? střelné?)

 
Avatar
post Zaslal: 29.09.2012 14:33

Odpověď na příspěvek #26307
Uživatel: Renata Petříčková

Mě jen přijde divný, že za pouhých 20 dní mají český...
 

Jaký divný, hovadina je to! To  není možné, rozkrýt takovou chobotnici za pár dní!

 

Jo, že se to dělá, to jo, ale že to "odhalili", to ne.

A jsou další otrávení a ještě budou, si piš.

 
Avatar
post Zaslal: 29.09.2012 14:31

Odpověď na příspěvek #26539
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jinými slovy, tuhle aféru a mrtví tenhle stát náramně...
 

Nóóó a to si myslím už od druhého dne prohibice a jak jsem zjistila, tak nejsem zdaleka sama!

 

Prča je, že už byla zrušena, leč nákup lihovin ve velkém se nekoná, ba naopak. Že by lidi měli strach? No, nevím.....

 

Nechci se motat do politiky, protože jí nerozumím a nikdy rozumět nebudu, protože nejsem asi patřičný lump, ale už tatínek mé kolegyně ( je jí  skoro 70) říkával , že "politika je špinavá, ať je jakákoliv" a já mu se svými lety života musím dát zapravdu a to stále více.

 

Mně se totiž zase nezamlouvá ten "atentát" na našeho prezidenta.

Mně už prostě smrdí všechno, když si projdu celý scénář (a zase, bohužel z prostředí, které "trošku" znám), tak tam je tolik "náhod" a nesrovnalostí, že tomu sotva uvěří desetileté dítě, že to není komedie.

Nevěřím, nevěřím, nikomu, tomuhle vůůbec ne. A je s podivem, co je to za diletanty, že to neumí nastrojit trochu věrohodněji....

Co bude další, je před volbami...

Ámen.

 
post Zaslal: 28.09.2012 14:50

Odpověď na příspěvek #26509
Uživatel: rak177

http://zpravy.idnes.cz/novy-zakon-ministra-zdravotnictvi-o-ochrane-pred-alkoholem-tabakem-a-droga...
 

Jinými slovy, tuhle aféru a mrtví tenhle stát náramně potřeboval, aby se konečně daly prosadit potřebné změny a byl pro to pádný důvod.

 
Avatar
post Zaslal: 26.09.2012 23:32
 

Tak a teď jsem na to všechno zvědavá....

 
Avatar
post Zaslal: 25.09.2012 08:25
 

Mě jen přijde divný, že za pouhých 20 dní mají český policajti jasno. Tak rychle, tak najednou. Ale možná to ani v národě alkoholiků a v Kocourkově, kde tvoří příjmy z legálních drog drtivou část státní ekonomiky ani jinak nejde :-( a z toho mi je smutno.

 
Avatar
post Zaslal: 24.09.2012 23:27

Odpověď na příspěvek #26288
Uživatel: Ailbe

...no ,však jsem si na tebe taky hned vzpomněla ... moc jsem Tvým slovům...
 

Noo, psychouš asi ne....to bude ještě horší, toho ze sebe ty rybky budou dělat teď u soudu.

 
Avatar
post Zaslal: 24.09.2012 20:22

Odpověď na příspěvek #26271
Uživatel: Michaela Kudláčková

...je to tak, jak jsme si mysleli, ale uniká mi, proč..... jestli jim to bylo jedno...to...
 

...no ,však jsem si na tebe taky hned vzpomněla ... moc jsem Tvým slovům nevěřila - přišlo mi  nemožné,aby tohle někdo udělal schválně ... a ono asi jo!

Je to nechutně  zvrácené ...kdoví, jaký psychouš za tím stojí.

 
Avatar
post Zaslal: 24.09.2012 18:15
 

Bylo to záměrně,tak snad jako vraždu soudit,ne?Doufááám.

 
Avatar
post Zaslal: 24.09.2012 18:09

Odpověď na příspěvek #26271
Uživatel: Michaela Kudláčková

...je to tak, jak jsme si mysleli, ale uniká mi, proč..... jestli jim to bylo jedno...to...
 

Tak Míšo,co jsme si říkaly...?Ovšem důvod...?

 
Avatar
post Zaslal: 24.09.2012 17:55

Odpověď na příspěvek #26271
Uživatel: Michaela Kudláčková

...je to tak, jak jsme si mysleli, ale uniká mi, proč..... jestli jim to bylo jedno...to...
 

Nevěřím ničemu.

 
post Zaslal: 24.09.2012 17:02

Odpověď na příspěvek #26265
Uživatel: Ailbe

tomu se vůbec nechce věřit.......
 

...je to tak, jak jsme si mysleli, ale uniká mi, proč..... jestli jim to bylo jedno...to mi hlava nebere...

 
Avatar
post Zaslal: 22.09.2012 20:08

Odpověď na příspěvek #26233
Uživatel: rak177

Ještě na nich stále  ležím a divím se...
 

Safra, nemám zavolat pohotovost, či jsi želvího rodu?ROFL

 
Avatar
post Zaslal: 22.09.2012 18:35

Odpověď na příspěvek #26231
Uživatel: Kaylie

Hlavně mi neříkej, že jsi z této zprávy byla udivena a padla na krovky....
 

Ještě na nich stále  ležím a divím se...ROFLSmart evil

 
Avatar
post Zaslal: 22.09.2012 18:31

Odpověď na příspěvek #26228
Uživatel: rak177

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/o-pancovanem-alkoholu-vedel-kubice-uz-pred-dvema-roky.html
 

Hlavně mi neříkej, že jsi z této zprávy byla udivena a padla na krovky....Surprised

 
Avatar
post Zaslal: 22.09.2012 09:00

Odpověď na příspěvek #26201
Uživatel: rak177

To je vzkaz jako pro koho...?
 

Si mohou vypadat jak chtějí, nezajímají mne.

Naštěstí jsem s alkoholem nikdy nepekla - nejsem zvyklá z domova, dokonce jsem na stará kolena koukala, do jakého cukroví - čajového ho lidé  lijí.

Prý pro trvanlivost. Ha, já ho musím bránit vlastním tělem, ač nepeču málo, aby vydrželo do vánoc!

 

Krémy nedělám, tam bych to pochopila, ale jsou tresti a je to, sic tam alkohol taky prý je, ale ta kapinka za kolek asi nestojí.

 

Jediné co párkrát do roka používám a těžce sháním je černé pivo na kuře.

 

Letos aspoň nemusím u našich sbírat švestky na slivku, u toho jsem se nanadávala. Moje záda by to letos nepřežila a otec holt má konec s ranním panákem.

Ono se stejně tolik neurodilo, předloni mne to div nezabilo.

 

Celkově - tohle je tedy opatření jak hrom, jen bude stát peníze - nic víc.AwesomeAre you crazy

 
Avatar
#26201
Podívejte se,jak vypadají nové kolky na tvrdý alkohol

rak177
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 22.09.2012 01:31
 

To je vzkaz jako pro koho...?Smart evil

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2012 16:19
 

No jo,ale v ostatních státech,kde byla dříve prohibice,přece neměly ten problém,co mi teď nebo snad ano..?Já si myslím,že prohibice v tomto případě pomohla.Neumím si představit,že by se dál ty sračky prodávaly,bylo by postižených a mrtvých daleko víc.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2012 09:12

Odpověď na příspěvek #25902
Uživatel: Tomáš Žebrák

Prohibice problémy přidělá. A černý trh bude jen kvést. Tak...
 

Přesně tak, každý zákaz má opačný účinek, nakonec účinky prohibice už známe z mnoha případů v minulosti, naposledy, tusím Gorbačov řekl, že to byla jeho největší chyba....ach jo, kam to vede.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2012 07:22
 

Co je však nejsmutnější, jak na chlastu vydělává stát a utažení tohoto kohoutku způsobí, že nebude co krást, tudíž bude třeba odrbat každýho, třeba zvednutím daní. Nabízí se otázka, co jsme to za lidskou společnost, která žije z lidského neštěstí a drogových závislostí svých občanů.

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 22:36

Odpověď na příspěvek #25874
Uživatel: Dimsy

Podle mě je prohibice úplně na houby. Co se jako stane s tím alkoholem, co ho...
 

Prohibice problémy přidělá. A černý trh bude jen kvést. Tak vznikla i mafie v 30. letech minulého století v USA. Vláda potřebovala vydělat peníze, tak zevedla prohibici a začala éra Al Caponeho. Napadá mě jistá paralela...

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 20:59
 

Myslím, že by stát měl zavést licencovaný prodej alkoholu, neboť to, co jsem viděla ve zprávách, jak "nerozumí" česky někteří prodejci, mi hlava nebere. Celoplošná prohibice nic nevyřeší.

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 16:09

Odpověď na příspěvek #25890
Uživatel: abrakadabra

Jen se zeptám, co se stane s alkoholem, který v tuto chvíli...
 

Prapodivné, že? Těžko člověk chápe...

 
post Zaslal: 15.09.2012 15:21
 

Jen se zeptám, co se stane s alkoholem, který v tuto chvíli podléhá prohibici. Alkohol má dlouholetou spotřební dobu a prohibice nebude trvat věčně. Tudíž je předvídatelné, že prodejci (pokud nebudou přinuceni vyhlásit bankrot a nějakým způsobem se zbavit zásob) zásoby alkoholu zaskladují a po čase opět začnou prodávat. A opět se můžou objevit otravy metanolem. A co pak ? Další prohibice?A ještě něco mi vadí na tomto způsobu řešení. Uvalit zákaz prodeje na pouliční prodejce, ano to je v pořádku. Ale kompletně na všechny prodejce? Nazvala bych to kolektivní vinou. Vy kteří máte vše v pořádku budete kolektivně potrestáni zákazem spolu s těmi, kteří se vědomě provinili. To v pořádku není. Je to alibismus. Vše se nechá dohledat, pokud je to legálně vyrobené a legálně nakoupené. Existuje něco jako výrobní šarže, skladové listy, prodejky a dodací listy a následně fakturace. A přes tyto doklady se nutně musíme dostat od prodejce k dodavateli a od toho zase k výrobci. 

Podotýkám, že nejsem žádný pravidelný konzument alkoholu. Moje spotřeba je zhruba jedna láhev Bohemky ročně, ale pojmout tuto aféru takhle kolektivně, to se opravdu může stát jen u nás v Kocourkově.

 

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 15:19
 

Já mám nějaké hříšné tušení. Tohle není ve flaškách, tohle je v hroutící se ekonomice.

Tady opravdu někdo něco ví a nikdy se možná nedozvíme kdo a co.

Je to nějak moc podivné, až skoro průhledné.

Možná jsem se už zbláznila, přísahám, že jsem střízlivá a vidím stejně blbě jako včera, ale ty lahve vím kde skončí!

 

Opravdu se vylijí...čímž se vysvětlí obrovská ztráta a další smrtelná díra našeho hospodářství.

 

Už to, jak se onen smrtící element vyskytuje sporadicky, soudím, že není problémem otrávit x lahví a pak zlikvidovat vše.

Jak dokážete která láhev je otrávená a která ne?

Lidem se předhodí pár rybek a jede se dál.

 

Zaplatíme to pak všichni. Krást už dávno není co a tohle je cesta....

 

Tohle je moje pohádka  a teď klidně tu vaši...

 
 

http://www.novinky.cz/krimi/278821-prohibice-nepomohla-na-severu-cech-se-otravila-dalsi-zena.html

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 15:03

Odpověď na příspěvek #25885
Uživatel: Michaela Kudláčková

Těšte se na reportáž. Jedu se podívat po krámech a ulovit...
 

Mam ted na FCB kamarada majitele velke restaurace... je vytoceny jak blazen...poctivi prodejci, kteri maji na vse faktury a musi pouzivat zcela samozrejme vse original od vyrobce...maji stale kontroly z hygieny, z financaku, celorocne... a ted maji velike ztraty... a co treba velke zname likerky... maji zastavit provoz nebo smi delat dal do skladu ??? Po ukonceni se budou lahve vylevat ... a kam? Jed do kanalizace?

 Za prodej pres zakaz hrozi 3miliony pokuta... a 10let vezeni.

 

 I tem stankarum???

 

 
post Zaslal: 15.09.2012 14:58

Odpověď na příspěvek #25883
Uživatel: Kaylie

...přesně tak. Celá léta nic, ač alkohol nekvalitní je jak známo...
 

Těšte se na reportáž. Jedu se podívat po krámech a ulovit nějakého vedoucího, co si o tom myslí :-)

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 14:27

Odpověď na příspěvek #25882
Uživatel: Michaela Kudláčková

..jo, to mám taky tu obavu.., moc to sleduju a doufám, že se podaří...
 

...přesně tak. Celá léta nic, ač alkohol nekvalitní je jak známo čím dál více. On ani ten kvalitní jaksi není moc zdravý...

 

Ale takřka přes noc, to je fakt bomba. Na různých místech, v různých baleních a obchodech, to je záhada století.

 

A ŽE NĚKDO NĚCO VÍ, to si piš, zrovna tak jako že mohu ještě dneska nějakým zprávám v televizi či kde jinde, věřit. Nevěřím už pomalu ani sama sobě.

 

Prostě - nemohu za to, ale já už přistupuji s nedůvěrou ke všemu v této zemi.

 

Některé kauzy se zametou pod koberec a ani pes neštěkne. Najednou něco proběhne tak rychle, že se nestačí člověk ani leknout.

 

Příklad: to už bylo malérů, ale nepamatuji se, že by nějaký ministr či jemu podobný letěl takovou rychlostí jako Lessy.

 

Prosím !!! - čistě akademický příklad něčeho u nás neobvyklého a s ničím nespojovat !!!

 

 
post Zaslal: 15.09.2012 14:17

Odpověď na příspěvek #25881
Uživatel: Kaylie

Promiň, nestíhám vše číst, nemám zase tolik času...ale jo,...
 

..jo, to mám taky tu obavu.., moc to sleduju a doufám, že se podaří rozkrýt ten zdroj, a že se to dozvíme. Mám strach aby se nedobrali někam, kde to nepůjde ani zveřejnit, ani trestat.

 

Krom toho je mi už teď divný, jak rychle ta prohibice přišla.

 

Večer před tím Heger řekl, že s plošnou prohibicí nepočítá a a přes noc to rozhodnutí změnil.

 

Kdo ví, co vědí.

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 14:11

Odpověď na příspěvek #25880
Uživatel: Michaela Kudláčková

Vždyť to píšu níž.    Budou muset ty lahve buďto...
 

Promiň, nestíhám vše číst, nemám zase tolik času...ale jo, tohle s těmi papírky jsem četla, máš pravdu.

 

To není špatný nápad....Awesome

Prohibice mi nějak v životě nebrání, spíš strach a nevím z čeho....

 
post Zaslal: 15.09.2012 14:08

Odpověď na příspěvek #25879
Uživatel: Kaylie

Tak nad tím jsem dumala teď, co budou dělat s těmi megahektolitry chlastu, co se teď...
 

Vždyť to píšu níž. 

 

Budou muset ty lahve buďto zlikvidovat, nebo rozdávat u kasy, nějaké zkušební papírky například, který si namočíme do zakoupené lahve pro kontrolu.

 

Jinak ale s prohibicí naprosto souhlasím. To riziko dalších otrav se tím sice úplně nevyeliminuje, ale rozhodně se sníží.

 

Navíc si neumím představit, že by kterákoli vláda na takovou situaci zareagovala jinak.

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 14:02

Odpověď na příspěvek #25874
Uživatel: Dimsy

Podle mě je prohibice úplně na houby. Co se jako stane s tím alkoholem, co ho...
 

Tak nad tím jsem dumala teď, co budou dělat s těmi megahektolitry chlastu, co se teď nesmí prodávat.

 

Pak jo - se slevou - a nálepkou na vlastní nebezpečí, či jak?

 

Vždyť je to kolkované, nekolkované... šumafuk a přece to nevylijí, jééééžiši, v životě nekoupím krom tinktury ani ň !!!

 

Sice, jak tak lovím v paměti jsem láhev alkoholu na stánku nikdy nekoupila (nejspíš proto, že ho nekupuji často a kamenný obchod byl blíž, nevím), ale nikdy jsem nezkoumala nějaké kolky, nekolky či tak něco....

Awesome

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:55

Odpověď na příspěvek #25873
Uživatel: Michaela Kudláčková

souhlas ..a mě zatím nikdo nevymluvil, že tohle udělal někdo naschvál. Jen mi...
 

přesně tak !!! Mluvíš mi v tomto z duše a když nebudu vědět PROČ A KDO, budu trnout hrůzou, kde se co objeví dál !

 

Možností je, kruci tohle je tedy rok!Puke

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:54
 

SurprisedDivím se, že ještě Rada pro vysílání R+TV nedala zákaz vysílání oné reklamy, kde malý klouček jásavě sděluje "...Přinesl jsem ti lahvinku." V kontextu s tím, co se nyní dějě, dostává tato reklama jiný rozměr.Smart evil

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:52

Odpověď na příspěvek #25872
Uživatel: Renata Petříčková

Češi bojují s prohibicí po svém: Do baru si nosí...
 

No, neříkám to ???

Naši nepijí, otec dááávno nesmí, navíc byl pivař,  matka nepila nikdy, ti mají doma plný bar ještě totalitních "pozorností a darů".

Možná i neškodných....

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:39
 

Podle mě je prohibice úplně na houby. Co se jako stane s tím alkoholem, co ho dnes uklízejí do skladů? Po skončení se zase vrátí na pulty a do regálů. Nedovedu si představit, že obchodník všechno vezme a vyleje do kanálu. Tak snad každý ví, od koho co nakupoval, ne? Lidi stejně budou pít dál a černý trh se pěkně zazelená. Každý přece už od dvacátých let minulého století ví, že prohibice problémy neřeší, ale přidělává. 

 
post Zaslal: 15.09.2012 13:19

Odpověď na příspěvek #25869
Uživatel: Kaylie

Vím o spoustě lidí, co si pálí doma slivovici, za svá...
 

souhlas ..a mě zatím nikdo nevymluvil, že tohle udělal někdo naschvál. Jen mi uniká, proč.

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:15
 

Češi bojují s prohibicí po svém: Do baru si nosí vlastní chlast!

 

Ale lze na tohle něco říct? Snad jen, že je to smutné...

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:12

Odpověď na příspěvek #25868
Uživatel: O.M.B.

Ale takto prováděná selekce obyvatel jsou vraždy. Nelze to jinak nazvat. Vraždu...
 

a víš, jak báječný je chlór ve vodě? Fluor v pastách?Chemický jód v soli?

Jak ten v součinosti se vším ostatním pomalu a trpce vraždí? Jenže to je trošku lepší, poněvadž tam je spolupráce farmacie, jež se na následcích tom slušně živí.

Mám v tomhle bezohledný názor - žádný živý tvor si nebude záměrně měnit vědomí něčím, co prokazatelně ničí jeho zdraví. A pokud ano - kdo chce kam... Nebo si za ty chvíle veselosti musím zaplatit svou daň, počítat s rizikem. Je v konečném důsledku jedno, jestli mě setne metanol v pár hodinách, nebo etanol během let...

 
Avatar
post Zaslal: 15.09.2012 13:09

Odpověď na příspěvek #25864
Uživatel: Michaela Kudláčková

..no, to je ono s tím pálením. Já se těším, co se o...
 

Vím o spoustě lidí, co si pálí doma slivovici, za svá drahná léta nevím o případu, že by z ní někomu něco bylo.

Patrně byli všichni študovaní a zdatní chemici. Nejde mi to do hlavy.....

 

Víte, co to je za puch, když se pálí, byť venku? Kdo nezažil, neví, proto ji taky nesnesu. To pálil jeden soused a věděla to celá ves, to aróma prostě je děs!

A dělali to venku...

 

Ne ne, mně nikdo nevymluví, že je to těch pár rybek, co chytí...kdepak!

 
1 2 3 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist