Volby 2018 tarotově, astrologicky i numerologicky

Já vím… já vím, že ptát se člověka „koho budeš volit“, to je nebezpečné a je to podobné, jako se dámy ptát na věk.  A tak se tedy zeptám jinak. „půjdete volit?“. Protože tam jsem na ledě mnohem méně tenkém. A dovolím si víc. Dovolím si malou, nenápadnou předpověď … spíše předpovědičku, ale mi to nedá, protože jak planetárně, tak i numerologicky a i Tarotově nám prezidentské volby vycházejí tak zajímavě, že by to byl hřích nekomentovat.

25480NGI.png

 

Moc mě to zaujalo.

 

Ani nevím, čím začít, protože všechno stojí za zmínku.

 

Jestli jsem si vykládala na kandidáty? Jasně!

 

Tarotový výklad, který je postaven výhradně na otázce výsledného pocitu toho, kterého kandidáta, přiložím vždycky k rozboru.

 

A sama přímo hořím zvědavostí, jak moc se prastaré energie a hermetické vědy pletou.

 

Kandidátů je devět a čísla jim byla vylosována, což už samo o sobě mluví o NEnáhodě, tedy u mě rozhodně. Na druhé straně energetická moc čísla je tím silnější, čím více ono číslo vnímá nositel, v tomhle buďme objektivní.

 

1 - Mirek Topolánek

2 - Michal Horáček

3 - Pavel Fischer

4 - Jiří Hynek

5 - Petr Hannig

6 - Vratislav Kulhánek

7 - Miloš Zeman

8 - Marek Hilšer

9 - Jiří Drahoš

 

Samotné číslo, pod kterým se kandidát prezentuje, za něho tedy volby nevyhraje, ani mu výhru nepokazí. To snad leda, že by sám kandidát pokládal číslo za tak absolutně zásadní.  A to snad nepokládá. Ve hře máme ale mnohem zásadnější věci.

 

Přesněji soubor věcí.

 

Samotné volby vychází na den po té, co dojde k přesunu Merkura do Kozoroha.

 

Na samotné kandidáty do nijaký vliv mít nebude, vedle toho, že toho asi moc nenamluví. To spíše na voliče má tato konstelace vliv. V zásadě skoro všechna zásadní tělesa jsou tou dobou v Kozorohu, nebo ve Štíru.

 

Možná si teď vyseknu ostudu, ale s ohledem na postavení planet bych očekávala vysokou volební účast.

 

Protože planety velmi intenzívně nahrávají uvědomění si odpovědnosti, snaze prezentovat a prosadit svou vůli, svůj názor, svého favorita.

 

Nejen Merkur, ale i postavení Venuše v Kozorohu nadsadí to, co je vhodné pro celek, nad to, co by se komu líbilo. Nadsadí upotřebitelné, před líbivým a do popředí se dostane pocit povinnosti, až určité uniformity.

 

Venuše v Kozorohu je decentní.

 

Mars tou dobou ještě ve Štíru se rozhodně nebojí změny, nebojí se prakticky ničeho a už vůbec se nebojí být originální. Mars ve Štíru bojuje ze zálohy.

 

Aspekty vzájemné mezi planetami jsou sice napjatější, jak víme z horoskopu na leden, ale také jsou aktivní, akční, energické a to opět nahrává spíše vyšší účasti u uren.

 

Tak a teď samotná čísla v kontextu s tím, co je výše:

 

1

 

Numerologicky je to Slunce. Chce se prosadit, být přítelem, chce být vidět, chce zazářit, vítězit, družit se. Vlastně by to mělo být pro kandidáta dobré číslo, ale jak jsme nahoře nadnesli, jen to je málo na odhad.

 

Slunce astrologicky si tou dobou nebude pranic rozumět ani s Venuší, ani s Uranem (kvadrát). Nachází se v destruktivní pozici a to pohled trochu mění. Slunce v tuhle dobu ve výhodě není.

 

Tarotově jde o Mága, který je spíše uprostřed a jeho cíl je možná zcela jinde, než je očividné. Možná tedy ani vyhrát nechce wink

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 1:

Nevyhraje, ale jeho pocit bych nazvala, až na nějakou invektivu, kterou nebude umět zapomenout, jako dobrý. On bude mít pocit, že dosáhl toho, čeho chtěl. Asi to tedy není prezidentský post.

 

2

 

Dvojka je Luna. Je tady od empatie, citlivosti, sounáležitosti, Luna je matkou, ale také nositelkou iluzí a snů. Luna je jemný umělec a tak mě moc nepřekvapuje, že také k umělci přistála. Tou dobou bude Luna ubývat, bude ve Střelci a s ohledem na ostatní planety je poměrně v harmonii.

 

Tarotově je dvojka Velekněžka. Eset. Bohyně síly, lásky, obětavosti, ale také velice intuitivní, chytrá, originální, nerada se podřizuje a je praktická. Tohle vůbec není špatná kombinace.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 2:

Bude asi zklamaný, protože tarot se odráží ve své odpovědi od očekávání člověka, tedy od laťky, kterou si nasadil. Pokud tam někdo jde s úmyslem třeba alespoň obstát, může být šťastný i když je třetí. Všechno je o tom, co kdo očekává.

 

3

 

Jupiter. Numerologicky je to osudové číslo stran pocitu štěstí. Buď ano, nebo ne. Trojka má pod sebou všechno, co je pro někoho otázkou osobní spokojenosti v životě. Dobré číslo, řeklo by se. Kdyby tou dobou nebyl Jupiter ve velmi obtížném postavení, kdyby nebyl právě ve Štíru, kde je příliš přiškrcený a utopený.

 

Tarotově je trojka Císařovna. Ta matka, ta starostlivá, ta hodná … kdyby člověk měl jenom podle tarotu vybírat kandidáta, tak koho, když ne maminku? Tak jednoduché to ale není. Císařovna je všechno možné, jen ne typ pro soutěživost. Je nenápadná.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 3:

10 holí, Viselec, královna disků. Budu hodná holka a řeknu jen, že bude asi otrávený.

 

4

 

Numerologicky je čtyřka Uran. Aktivní, silový, pokrokový, velice novátorský rebel, který je schopen ve vteřině změnit i dlouho platná až statická pravidla. Astrologicky je to protihráč a věčný odpůrce Saturna. Potud dobré. Hodně státníků bylo životní čtyřka. Kdyby ovšem Uran, ač v chodu přímém nebyl v době voleb v těžké pozici vůči Slunci, které tady nezastupuje kandidáta s číslem jedna, (klidně může, ale není to zásadní) ale společnost jako celek.

 

Tarotově je 4 Císař. Vládce. Král, nebo králíček. Jde o to, zda je na trůn dosazen lidem, nebo si pozici vydobyl, protože ji prostě chce. Kandidátské číslo je to přímo vůdčí, jde o to, zda vůdce bude také zvolen, nebo jen touží po moci.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 4:

Jeho pocit z umístění je spíše negativní, sám za sebe ale vychází s modelem velké zkušenosti, kterou zužitkuje a to nejen jako osobní dojem, ale i co do kontaktů s jinými lidmi a postavením, které se mu neztratí. Získá prostě něco jiného, také cenného.

 

5

 

Merkur. Ten, který je za všech okolností diplomat, rozený politik a komunikačně mrštný. Pětka je živá, hovorná, má přehled a je hravá.

Merkur je tou dobou v Kozorohu, což omezuje tuto planetu na pouhou povinnost, konzervatismus a v této pozici je výtečný matematik. Vůči ostatním planetám je Merkur tou dobou v souladu s Venuší, ale nesouladu s Uranem. Nemá rychlost.

 

Tarotově je pětka Velekněz. A ten zastupuje stát (přeneseném smyslu Boha). Pro kandidáta na prezidenta číslo víc, než kompatibilní. Zejména, je-li kandidát i životní pětkou. To číslo mu sedí. Neznamená to, že bude prezident. Jen to znamená, že je to dobré číslo.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 5:

Jeho pocit, i přes to, že na konci je poustevník bude ale dobrý. Opět jsme uj těch ambicí. Řekněme, že tento kandidát může mít z celé té akce, abych tak řekla v zásadě dobrý pocit, protože (viz poustevník) ho to dovede k duchovnímu růstu prostřednictvím samoty, která je dobrovolná.

 

6

 

Numerologicky Venuše. Ta, jejíž heslem je přej a bude tu přáno. Ta, která si to chce užít. Planeta lásky,  ale také marnivosti, lesklých věciček, přehlídkových mol, dobrého jídla… ta paní, kterou těžko vměstnat do primitivních poměrů. Ta sympatická líbivá, milá a veselá. Pěkné číslo, kdyby Venuše v té době nebyla v Kozorohu, který z ní dělá někoho, kdo má kostýmek, kufřík a ctitele přehlíží pro samou povinnost. Studená kamenná lady.

 

Tarotově je šestka duchovní svatbou. Je to karta smluv, ujednání a přijetí bez podmínek a soudů. Je to prima energie. Jde o svazek. Když nic jiného, může mít tento kandidát kolem sebe v době voleb mnoho přátel a může mu to pomoci k nejrůznějším společenským skupinám, kde bude vítán.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 6:

Patrně ho celá věc unaví a mohlo by mu z toho až nebýt dobře. Na druhé straně jistě přijde k poznání, k nějaké nabídce, kterou nečekal, to celé ho povznese. Patrně ne na Hrad, ale i tak dobrý. Nové věci, kterých se pak dočká, přinesou více stresu. (9 pohárů, 8 holí, 10 holí, eso holí, eso mečů, 5 holí)

 

7

 

Numerologicky Neptun. Je to planeta vizí, často nereálných. Neptun je komplikovaný, depresívní a má sklon obcházet realitu, nebo jí zkreslovat. Bez silného Neptuna by ale třeba Picasso nemohl tvořit. Na druhé straně je to planeta šestého smyslu – intuice. Pokud člověk žije v reálu a svůj Neptun nepoužívá jako jediný klíč k životu, může ho dobře využít. Jako kandidátské číslo je sedmička surrealistická.

 

Tarotově je sedmička Vůz. Symbol změny, stěhování, cestování a pohybu.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 7:

8 mečů, 6 pohárů, 5 pohárů, 10 mečů – tak na to jsem zvědavá. Pokud má největší kandidát v tarotu toto, může mít problém. Jakéhokoli rázu a jde o jeho pocity, ale ta 6 pohárů aspoň je dobrá…

 

8

 

Saturn. (na mnoha místech si přečtete, že Mars, ale 8 je karmická a je to číslo Saturnské). Nikomu, (a lidé osmičky vědí, o čem mluvím) nedá Saturn nic zadarmo. Často je dusí, než je odmění, musí si všechno vydřít, zasloužit. Na druhé straně je osmička neskutečně silná, vůdčí a téměř nikdy nic nevzdá. Je to mentor. Navíc, ona osmička nakonec dostane, co chtěla… jenom si pak musí hodně slouho léčit šrámy. Karmicky hodně zatížené číslo musí nést člověk nebývale silný, aby ho ustál.

 

Tarotově je osmička kartou spravedlnosti a vyrovnání se s minulostí. Nabízí pohled zpět a dává do rukou materiál, ze kterého lze dojít k spravedlivému soudu. Bez minulosti nelze hodnotit současnost ani plánovat budoucnost.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 8:

Podle tarotu by mohl být velmi zklamaný. (je to jen pocit, a jsou to jen karty- může se tam odrazit cokoli. Třeba si koupí v kantýně omšelý chlebíček, třeba ho budou bolet záda).

 

9

 

Mars. Bůh války. Akční válečník, který se nebojí. Devítka je ale navzdory jejímu planetárnímu zařazení, odjakživa také číslo duchovního růstu, Aktivního postupu vzhůru. Je završením a je maximem. Mezi čísly je devítka, vedle její energetické hodnoty také takovým profesorem mezi čísly. Může je učit, protože všechna čísla má pod sebou. Jako kandidátské číslo bych ho chtěla, což ovšem samo o sobě neznamená vůbec nic. Mars v době voleb stojí ve Štíru. Je tedy nastaven bojovat ze zálohy.

 

Tarotově je devítka Poustevník. Ten, který dobrovolně volí samotu z důvodu duchovního poznání. Meditace, ucelení a vnesení světla do temných stránek. Poustevník nepotřebuje lidskou společnost, ale lidé odnepaměti potřebovali poustevníka.

 

Výklad na pocit kandidáta s číslem 9:

Neznám ambice tohoto kandidáta, ale jeho výklad je o strachu z výsledku, ale dílem o spokojenosti a osobním naplnění. Netroufla bych si říci, že vyhraje, ale jistě nebude zklamán. Spíš se něčeho bude pak obávat.

 

Vůbec nevíme, zdali bude nutné druhé kolo, každopádně to, co jsem se snažila vyčíst, jsou pocity všech těch lidí z kola prvního.

 

No a teď ten dotaz: Jdete volit?

Já ano.

 

Michaela Kudláčková

vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 20 čtenářů průměrem 3.7 bodů z pěti


Čtěte také:

KOMERČNÍ TIP: Teď je ten správný čas pro hledání nového zaměstnání 
Online školení BOZP ušetří spoustu času 
Seriálek: Co vy a golf? 
VÍTE, KDO JSEM? 20.1.2012 
Začarovaná třída není rasistická - spíš naopak! Vychází znovu po deseti letech. 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
Avatar
post Zaslal: 14.01.2018 10:37

Odpověď na příspěvek #212248
Uživatel: vercini

Přesně tak, Peti, výsledek voleb tak, jak je, jsem tak trochu předpokládala........
 

Já si myslím, že první kolo mohli vynechat spíše voliči pana Drahoše a jiných, protože mohli nabýt dojmu, že Zeman to má stejně v kapse, takže možná spíš co do volební účasti, bude vyšší spíš u NEzemanovců, než naopak.

 
Avatar
post Zaslal: 14.01.2018 06:47

Odpověď na příspěvek #212238
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mám stejný názor a teď si mě získává svým...
 

Přesně tak, Míšo Ok Love it

 
Avatar
post Zaslal: 14.01.2018 06:46

Odpověď na příspěvek #212237
Uživatel: peetrax

Nazdaaar!  M. Horáčka jsem měla v nejužším výběru, a i když...
 

Přesně tak, Peti, výsledek voleb tak, jak je, jsem tak trochu předpokládala.....Wink

 

Jsem si jista, že pan Drahoš volby vyhraje a troufám si říct, že se slušným náskokem.

Hlas ode mě má jistej Laughing

Myslím, že ti, kdo opravdu chtějí Zemana, ho volili hned a volit přišli....Wink

Většinu hlasů ostatních kandidátů , můj názor... dostane pan Drahoš.

 

Jsem se sebou spokojená, že jsem volila Michala Horáčka, myslím si, že si zaslouží znát jakou podporu má, která podle mě je docela veliká, když srovnám s druhou vítěznou stranou v podzimních volbách......Ok

Zaslouží si to za svou snahu O ZMĚNU!!! Ok

A teď se ukazuje, že to opravdu myslel dobře! 

Love itLove itLove it

 

Jsem za něj vděčná, že do toho šel, mělo to smysl OkOkOk

I přesto, že přesně jak píšeš, mohl svou energii, čas i peníze věnovat něčemu úplně jinému, příjemnějšímu.

Love itLove itLove it

 
Avatar
post Zaslal: 13.01.2018 21:16

Odpověď na příspěvek #212238
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mám stejný názor a teď si mě získává svým...
 

Je fakt, ze kolikrat se az po nevyhrane bitve ukaze, co v kom vezi. Jsem rada, ze jsem se u tech konkretnich panu nespletla. Champagne

 
Avatar
post Zaslal: 13.01.2018 20:38

Odpověď na příspěvek #212237
Uživatel: peetrax

Nazdaaar!  M. Horáčka jsem měla v nejužším výběru, a i když...
 

Mám stejný názor a teď si mě získává svým férovým postojem a solidaritou Ok

 
Avatar
post Zaslal: 13.01.2018 20:05

Odpověď na příspěvek #212221
Uživatel: vercini

Já tam hodím Horáčka, nemůžu volit někoho, koho vůbec neznám, to...
 

Nazdaaar! Love it M. Horáčka jsem měla v nejužším výběru, a i když jsem ho nakonec nevolila, vážím si jej za jeho kampaň. Třicet milionů mohl "prožít" klidně i příjemnějším způsobem, a přesto do toho šel. 

 
Avatar
post Zaslal: 13.01.2018 20:03

Odpověď na příspěvek #212220
Uživatel: PETOLI

Je to o ničem...volit půjdu, volit budu Horáčka..ale jen proto, že jediný na...
 

Myslím, že byla celkem chyba to tak rozmělňovat a dělat navíc i debaty manželek atd. Už toho bylo prostě pak moc a člověk se bál otevřít i ledničku, aby tam nebyla náhodou taky  nějaká prezidentská kampaň. 

 

No, doba V. Havla uplynula, jedeme dál. Ať už to dopadne nakonec jakkoliv. 

 
Avatar
post Zaslal: 12.01.2018 19:12
 

Holky my tu měli historku, fakt mě to pobavilo. Samozřejmě perlil táta...to vám pak povím.

 
Avatar
post Zaslal: 12.01.2018 06:43

Odpověď na příspěvek #212215
Uživatel: peetrax

Podobnych mailu se da vyplodit x, proti kteremukoliv kandidatovi. Sleduju na socialnich sitich...
 

Asi, tuším koho Wink

Zdravím Tě, Petruško. Love it

 
Avatar
post Zaslal: 12.01.2018 06:42
 

Já tam hodím Horáčka, nemůžu volit někoho, koho vůbec neznám, to prostě nejde......

 

Jooo, ve druhém kole to bude o něčem jiném

 

Stejně tak moje ségra a i maminka.

 

Love it

 
post Zaslal: 12.01.2018 00:36
 

Je to o ničem...volit půjdu, volit budu Horáčka..ale jen proto, že jediný na mě působí důvěryhodně, slušně a protože ho znám jako skvělého skladatele...a domnívám se, že je to i slušný člověk, a takového chci i prezidenta. Ale... přímá volba s těmito kandidáty...to je opravdu děs... když jsem je poslouchala ted v debatě..jen jsem poslouchala jak mluvili, a  ani jeden mě neoslovil.. nejvíc mě snad pudí Topolánek...který opravdu jak Míšo píšeš, snad ani nešel kandidovat,ale sleduje svoje nějaké další zájmy a záměry...jak tento člověk se může prezentovat jako prezident? zrovna tak Hannig--jako objevitel Lucie Bílé - super, ale jako prezident??..uff a další kandidáti... škoda mluvit.... otřesný je to... Zeman se neobtěžuje ani na debatu...nelbí se mi to ani trochu a připadá mi to úplně dehonestující český národ... tady prostě není žádná veřejně známá osobnost, kterou by lidi brali...jsem na to teda opravdu zvědavá...navíc když je slyšíte, ty jejich názory, ty jejich nevyvážená slova, ješitnosti, bez nadhledu,  jejich partnerky, to také není nic  bombastického... prostě a jednoduše z volby prezidenta jsem rozhozená, a otrávená... prostě na Václava Havla ani jeden z kandidátů nemá ... a dost možná, už ani nikdo nebude mít..OMG

 
Avatar
post Zaslal: 11.01.2018 19:01
 

Podobnych mailu se da vyplodit x, proti kteremukoliv kandidatovi. Sleduju na socialnich sitich silici strach a stazene pulky priznivcu stavajiciho prezidenta. Vetsinou jsou hrubi, sprosti a urazeji ty, kteri s nimi nesouhlasi. Nekoho mi to pripomina. OMG

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 23:25

Odpověď na příspěvek #212197
Uživatel: rak177

Jestli půjdu volit,tak pana Horáčka a pana Drahoše ne.
 

Mě Horáček namíchnul tou angličtinou, ale v zásadě proti němu nic nemám.

 

Volit budu hlavou předně. Srdcem bych dala hlas někomu, koho v čele státu fakt nechci. 

 

Spíš tedy jdu vlastně někoho nezvolit Smile

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 23:22

Odpověď na příspěvek #212193
Uživatel: saarkat

Všeobecně s názorem v mailu souhlasím. Konkrétně ne. Pisatelka...
 

Ok Mám stejný názor! A jsem moc ráda, že je čím dál víc lidí, kteří používají  vlastní mozek k přemýšlení a ne pouze k přejímaní obsahu mozků jiných. 

 

Protože tupé stádo půjde i za tupým vůdcem.

Čím moudřejší lid, tím vyšší laťka pro předáka.

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 18:48
 

Jestli půjdu volit,tak pana Horáčka a pana Drahoše ne.

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 18:14

Odpověď na příspěvek #212195
Uživatel: fandys

Tuto výzvu pan Drahoš taky jako vědec v roce 2015 podepsal, nyní jako...
 

Ano,podpisy jsou pod článkem.

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 18:10

Odpověď na příspěvek #212194
Uživatel: rak177

Mě zaujal tento článek.:Vedci proti strachu a lhostejnosti.(w.vyzvavedcu.cz). 
 

Tuto výzvu pan Drahoš taky jako vědec v roce 2015 podepsal, nyní jako kandidát na prezidenta "je proti kvótám, je pro ochranu vnějších hranic EU a pro posílení naší vlastní obranyschopnosti". 

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 17:46
 

Mě zaujal tento článek.:Vedci proti strachu a lhostejnosti.(w.vyzvavedcu.cz). 

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 11:44

Odpověď na příspěvek #212190
Uživatel: fandys

Dovolím si zde vložit text, který mi přišel e-mailem, třeba pomůže těm...
 

Všeobecně s názorem v mailu souhlasím.

Konkrétně ne. Pisatelka buď neví o názorech pana Drahoše vůbec nic, nebo ví ale úmyslně vyzdvihuje pana Zemana. Pan Drahoše je proti kvótám, je pro ochranu vnějších hranic EU a pro posílení naší vlastní obranyschopnosti.

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 10:37

Odpověď na příspěvek #212183
Uživatel: Furling

Jj, přesně - abych to ještě víc nepohnojila 
 

Dovolím si zde vložit text, který mi přišel e-mailem, třeba pomůže těm nerozhodnutým:

          "Nedávno jsme na jedné rodinné oslavě řešili možná místně nevhodné, ale přesto aktuální téma – prezidentské volby. Kamarádi a přátelé na oslavě jsou různého politického smýšlení, tudíž padaly různé názory, ale nakonec se vesměs všichni dohodli, že potřebujeme důstojného, reprezentativně vyhlížejícího a politicky korektního kandidáta. Tedy pravděpodobně Drahoše.  Nedalo mi to a zeptala jsem se ostatních, proč jeho, s jakým že krédem jde Drahoš do prezidentské volby? Nikdo nevěděl… Namítla jsem, že každý prezident přece musí mít nějaké to krédo, které ho bude charakterizovat, díky kterému bude pro voliče čitelným. Prezident Havel ho měl: »Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí«. Že nám v podstatě lhal a skončil nakonec u takového svinstva, jakým je humanitární bombardování, je jiná věc, ale - krédo měl! Prezident Klaus měl taky krédo: »Že neumí rozeznat čisté a špinavé peníze«. Jeho poslední amnestie prokazuje, že se tohoto kréda až do konce svého mandátu držel. Prezident Zeman má taky krédo, které má jen čtyři slova: »Tato země je naše! " A co třeba jiná ožehavá otázka, související se Zemanovým krédem. »Jak se staví Drahoš k přijímání migrantů z Itálie a Řecka? Přijímat, nebo nepřijímat?« Opět nikdo nevěděl… Já osobně si uvědomuji nebezpečí, které nám hrozí, a budu volit kandidáta, který půjde proti přijímání migrantů, proti islamizaci Evropy. A pokud proti islamizaci půjde důsledně »tlustý« a »nereprezentativní« Zeman? Tak holt budu volit za prezidenta na další období »tlustého a nereprezentativního« Zemana. A proč? Protože mám děti, vnoučata a není mi jedno, v čem budou žít… Jeden přiklad z historie: Ve třicátých letech minulého století měla Anglie v čele vysokého, štíhlého, reprezentativně vyhlížejícího a politicky korektního ministerského předsedu Chamberlaina. Jenže Evropa čelila velkému nebezpečí. A tím byl fašismus jako takový. A jak to dopadlo? Reprezentativní Chamberlain totálně pohořel, nás zradil a Anglie nakonec volila mrňavého, tlustého, doutníky smrdícího Churchilla, který si nebral servítky a nazýval věci pravými jmény.

                                A ten tlustý, smrdící doutníky navíc pořádně bumbal, ale stejně jako Zeman měl vynikající paměť, přesně fungující mozek, byl úžasný rétor, jeho slova se nerozcházela s činy a rovněž potíral své nepřátele… V současné době Evropa čelí dalšímu velkému nebezpečí. A tím je islám jako takový.  

 

A nám budou reprezentativní, slušní a politicky korektní představitelé na hovno!! Helena KOČOVÁ" 

 
Avatar
post Zaslal: 09.01.2018 00:01

Odpověď na příspěvek #212149
Uživatel: peetrax

Jit nevolit je taky volba. A uplne sobecky dodavam, ze jsem radsi, kdyz nekdo volit nejde, nez...
 

Jj, přesně - abych to ještě víc nepohnojila OMG

 
Avatar
post Zaslal: 04.01.2018 23:50

Odpověď na příspěvek #212130
Uživatel: Furling

Tak devcata , budu tu asi jedina,  ale snad me neodsoudite... Ja nejdu. Volila jsem 2x v...
 

Jit nevolit je taky volba. A uplne sobecky dodavam, ze jsem radsi, kdyz nekdo volit nejde, nez aby volil toho, koho tam rozhodne nechci - mysleno obecne. Smart evil

 
Avatar
post Zaslal: 04.01.2018 22:49
 

Já jdu. Líbí se mi mladý pan doktor Smile ale jako prezidenta vidím pana Drahoše. 

 

 
Avatar
post Zaslal: 04.01.2018 13:39

Odpověď na příspěvek #212143
Uživatel: Dagawath

Co je to ochtáb  ?
 

Aha, tak stačilo kouknout na diskusi vedle Tongue out

 
Avatar
post Zaslal: 04.01.2018 13:15

Odpověď na příspěvek #212140
Uživatel: Michaela Kudláčková

 ... nejseš... neodsoudíme... já zase nepochopím ochtáb...
 

Co je to ochtáb Wink ?

 
Avatar
post Zaslal: 04.01.2018 09:50

Odpověď na příspěvek #212130
Uživatel: Furling

Tak devcata , budu tu asi jedina,  ale snad me neodsoudite... Ja nejdu. Volila jsem 2x v...
 

Laughing ... nejseš... neodsoudíme... já zase nepochopím ochtáb mláďátek.

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 22:58
 

Tak devcata , budu tu asi jedina,  ale snad me neodsoudite... Ja nejdu. Volila jsem 2x v zivote. Je to asi ostuda, navic kdyz mam Mgr. titul z historie...  Ale ja proste tu politiku nedávám, nechapu ji, to uz spis pochopím teorii strun... Zpravy jsem nevidela asi tak 10 let a je mi takhle lip... Vse podstatne se dozvim of Vas. Ze seznamu jmen kandidatu znam asi dve... Netusim, koho bych volila. Popravde jsem se az od tatky dozvěděla, ze nejake volby budou,  kdyz mi o svátcích rikal, ze bude v komisi... Jsem marná Toilet

 
post Zaslal: 03.01.2018 22:22
 

No, já se taky chystám. Vůbec nevím koho, vím jistě koho ne, už stačilo Toilet. Nejvíc mne zatím oslovil Marek Hilšer, jo dá se říct, že nemá tak velkou podporu, ale to jde říct o každém.

 
post Zaslal: 03.01.2018 21:40
 

Je to zajímavý,ale snad logicky..taky kolem sebe naštěstí nemám zemanofily ;-)

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 21:32
 

Jeto zajímavý... v mém okolí jsou prakticky převážně lidi, kteří budou volit Drahoše nebo Horáčka. 

Čekala jsem u Drahoše jedniznačnejší karty. vysvětliji si to tím, že jsem vykládala na první kolo. 

 
post Zaslal: 03.01.2018 21:26
 

Díky za superrozbor ;-) Já taky jsem u.komise,taky volit jdu,taky pravděpodobně Drahoše.. A tiše se budu modlit ať zemanovci zůstanou doma..;-)

 
post Zaslal: 03.01.2018 21:16
 

Já ano,pana Drahoše, snad to klapne.

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 18:56
 

Já volit jdu. A asi Drahoše. Držím naší zemi palce

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 17:27

Odpověď na příspěvek #212111
Uživatel: mirabelka

...jo, volit jdu. Přijde mi to - přinejmenším- vůči zemi, ve které...
 

A víš, že já taky... líbí se mi vcelku oba. Jeden Střelec, druhý Vodnář, oba ne rozumuprostí.

 

U Drahoše jsem si musela načíst, co znamená dr.h.c.mult... přiznám se, že jsem to nevěděla.

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 15:05
 

...jo, volit jdu. Přijde mi to - přinejmenším- vůči zemi, ve které žiju, zodpovědné. Rozhodně vím, koho ne...a upřímně Míšo, pokud bych měla volit pouze podle numerologie - čili čísel vylosovaných - vede u mě 4,9..i když Tarotový rozbor si udělám, než tam půjdu :-)

 
post Zaslal: 03.01.2018 12:50
 

Já taky vím koho určitě ne!!! A rozhoduju se mezi Drahošem a Hilšerem.

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 10:46

Odpověď na příspěvek #212107
Uživatel: peetrax

Mam to uplne stejne - taky jsem v komisi, taky volim, taky nejsem jeste rozhodnuta koho, ale vim,...
 

Já to taky vím ... a asi tam vhodím Drahoše. 

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 10:38

Odpověď na příspěvek #212103
Uživatel: kacenka

volit půjdu, sedím dokonce i ve volební komisi :) nicméně kromě faktu,...
 

Mam to uplne stejne - taky jsem v komisi, taky volim, taky nejsem jeste rozhodnuta koho, ale vim, koho jedineho stoprocentne ne. ;-)

 
Avatar
post Zaslal: 03.01.2018 10:34

Odpověď na příspěvek #212103
Uživatel: kacenka

volit půjdu, sedím dokonce i ve volební komisi :) nicméně kromě faktu,...
 

Ok

 
post Zaslal: 03.01.2018 08:01
 

volit půjdu, sedím dokonce i ve volební komisi :) nicméně kromě faktu, že do té krabice rozhodně nehodím Zemana nemám ani šajnu koho tam nakonec hodím :-D asi si střihnu :)

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist