ROZHOVOR: Domenico Achille Carmine Elia Martucci Marino della Torre

Ano, on je oním tajemným templářem a soutěž, ve které jste měli uhodnout jeho jméno, právě teď končí. 

Domenico Achille Carmine Elia Martucci Marino della Torre. Ne, neumím to říct, nechala jsem si to napsat. Přišel na čas. Vysoký, vskutku pohledný, dobře rostlý a usměvavý muž. Kavalír, elegán, velice příjemný člověk a šlechtic každým coulem. Alespoň tak na mě působil.  Po pěti minutách rozhovoru, ke kterému jsme se s panem Martuccim sešli v zahradě hotelu Alchymist kousek od americké ambasády, člověku proběhne hlavou myšlenka:  „Tak kdyby to byl opravdu podvodník, jak tvrdil bulvár, pak bych se nedivila, kdyby u něj adepti na podvedení, stáli dobrovolně frontu“.

Na pana Martucciho jsem se dozvěděla něco, co mě osobně velice zaujalo. Ještě mnohem víc, jstem se ale dozvěděla přímo od něho.

 

Domenico Martucci Della Torre je členem řádu Rytířů z Templu. Tedy, chcete –li patří k Templářským rytířům.  

Asi lze pochopit, že mě to náramně zajímalo. Hned po jeho horoskopu.

 

350MDJ.jpg

 

Pane Martucci, je to takové moje postižení, ale první se vás zeptám, znáte datum hodinu a místo svého narození?
Je to 8.7.1976, Neapol, půl hodiny po půlnoci.

Později se k tomu vrátím.

 

Domenico, já vím na vás takovou perličku, zajímavost. Vy jste prý jedním z rytířů z Templu. Je to pravda?
Ano já jsem dostal jako jediný cizinec v České republice tu čest být nominován a později také pasován na rytíře řádu Templu. Bylo to přesně loni dvanáctého června. A pasování proběhlo na zámku ve Zbirohu. Majitel zámku ve Zbirohu také patří k řádu. V České republice je nás jenom deset.

 

Smím se zeptat, kdo třeba je ještě dalším z deseti v Čechách?
Tak například pan Felix Slováček.

 

351NmJ.jpgZleva: Peter Varady (choreograf), Popelka, Domenico, Lenka Gabrielová (asistentka Domenica)

 

Já jsem došla čtením literatury k tomu, že Rytíři z Templu se snad kolem roku 1307 měli propojit s řádem Svobodných Zednářů…, a že vlastně společně střeží mnoho pokladů, které jsou hodně o informacích, když pominu, že majetek a zmiňované obrovské bohatství, se jakoby ztratilo spolu s nimi v době, když je Filip Sličný postavil mimo zákon.

Ooo, tak to jsou legendy všechno, o tom já skutečně nic nevím.

 

Roztomilé, přesně tohle mi svého času říkal velmistr Svobodných zednářů..

Kdybych se zeptala, kde a co vlastně je Svatý Grál….?
(smích)

 

Jistě, a když vám slíbím, že to fakt nikomu nepovím…?
(smích) 

 

Co je tedy hlavní náplní působení Rytířů z Templu ve společnosti?
Tak předně si dávají za cíl pomáhat druhým. Sponzorujeme mnoho organizací a bohulibých projektů. Byli jsme snad něco platní při povodních a podobně. 

 

Je to tedy podobná filozofie, jako u svobodných zednářů?
Ano, samozřejmě.

 

352YTQ.jpg

 

O Zednářích od pana Velmistra vím, že k nim nesmí ženy. Také vím, že to není proto, že by proti nim cosi měli, ale je to prostě tradice, což se dá pochopit, a já se tím nijak diskriminovaná necítím. Chci se ale zeptat, máme smůlu i u Templářů?
I ba ne, tak to není. První žena v České republice bude pasována do řádu zhruba za měsíc.

 

Prozradíte, kdo to je?
Je to paní ředitelka UNICEF. 

 

Máte děti Domenico?
Nemám.

 

A chtěl byste mít?
Ano, ale později, protože jakmile se mi narodí dítě, budu se mu muset plně věnovat. Dítě potřebuje neustálou péči, člověk mu musí dát všechno ze sebe. Vyžaduje pozornost, a pak budu muset skončit se vším a být tu jenom pro něho.

 

Domenico, vy se k tomu stavíte opravdu jako Rak. Mluvíte víc jako matka. Zapomněl jste na manželku, přece by vám mohla občas ohlídat
To ano, ale až bude dítě, tak… prostě to bude Alfa i Omega mého celého života. S manželkou počítám, ale na dítě budeme oba. A oba stejně.

 

To je pěkný přístup. Zeptám se vás na váš rod. Máte tak dlouhé jméno, že ho člověk musí předčítat, aby to nepokazil. Musí to být starý rod, že?
Ano a myslím, že by to vydalo na celou knihu. Zkusím to nějak pro vás zkrátit. Moje matka pochází z rodu, který se datuje od roku 800 po Kristu. Byl to rod, který disponoval velikým majetkem. Asi by vás zajímalo příjmení… Della Torre znamená v překladu „Z věže“ je to historicky dohledatelné až k jednomu z rodových příbuzných, který vlastnil Miláno a přilehlá města. Je to opravdu hodně složité. Logicky teď moje rodina chce abych měl dítě.

 

Tomu rozumím, potřebujete jako rodina korunního prince.
Ano. Tak. 

 

Jak dlouho jste v Čechách?
Šest let. 

 

Domenico, co živí vaše rodiny, tedy i  vás vedle zpěvu?
Joo, to jsou olivové oleje. Už nějakých 300 nebo 400 roků zpátky se moje rodina zbývá obchodováním s olivovým olejem. 

 

Proč jste odjel do Čech?
Já jsem nemohl unést moc problémů, které vznikaly kolem dědictví a tahanic o majetek doma v itálii mezi rodinami. Prostě jsem pak položil prst na mapu a tam bylo Brno. Byl jsem nějaký čas v Brně a pak jsem v Praze. 

 

Pracoval jste?
Já jsem zpíval po barech. 

 

Domenico, vždyť vy jste vlastně utekl…
Ano, já se na to nemohl dívat. Ale teď jsem rád. Protože hodně věcí umím. Umím vařit, umím uklízet postarat se o sebe a všechny věci, na které mi doma v Itálii stačilo jen zazvonit, a majordomus…

 

To je skoro romantické. Jak šel princ do světa na zkušenou a potkal princeznu, skoro červená knihovna…
(smích) 

 

Teď se, Domenico dotknu vaší lásky a předmětu bezpočtu bulvárních článků a doslova psance, co se novinářské práce týče, paní Ivety Bartošové.
Ano, já jsem to čekal. 

 

Zeptám se vás, mezi vámi dvěma je veliký věkový rozdíl. Vám je 36 roků a Ivetě je 45. To tak jako přišlo, že jste se zamiloval, nebo máte slabost pro starší ženy, protože to není u některých mužů vůbec neobvyklé.
Tak když jsem byl…, když mi bylo asi tak 16-17 roků, tak jsem si popravdě vybíral starší, ale to je myslím normální. Současně to vnímám tak, že Iveta je moc krásná a vypadá mladší a já zase vypadám starší.  

 

353NzE.jpg

 

Byla bych ráda, kdybyste se vyjádřil alespoň tedy obecně k celému honu na Ivetu. K tomu jak je to s ní doopravdy, protože podle informací z bulváru pomalu umírá, prostě pokud je co, mohl byste všechno uvést na pravou míru?
Iveta je nesmírně, ale opravdu hodně moc citlivý člověk, a moc hodný člověk. Ona je naivní dobrák. A je pravda, že je v ní hodně emocí. Myslím, že teď potřebuje především pauzu. Potřebuje přestat myslet na svoje problémy a potřebuje relaxovat. Rád jí pomohu,  rád jí budu oporou.  

 

Proč vy si myslíte, že má tyhle problémy? Kde jádro toho všeho, že Iveta je na tom teď tak, jak na tom je? Co je její problém?
Její největší problém, že je citlivá holka, ona není silný člověk. Neunese tolik pozornosti, o kterou nestojí. Neumí se s tím v určité míře už popasovat. Ona neumí být tvrdá, a to je jedno, jestli jde právě o paparazzi, nebo osobní problém. Je emotivní a snadno podléhá, lze ji manipulovat a může jí být snadno ublíženo. Neunese moc. 

 

Jaký váš nejoblíbenější český film?
Slunce, seno, erotika. 

 

A kniha?
Já čtu knihy od Milana Kundery.

 

Česky?
Ne, přeložené.

 

Vy jste vlastně hlavně zpěvák, co si tak zpíváte, když si zpíváte česky?
Ještě, že Tě lásko, mám, a také mám rád písničky od Elánu, tedy ty jsou slovensky, ale to nevadí.

 

Jste věřící?
Ano jsem.

 

Mám poslední otázku Domenico. S kým byste si rád promluvil, a je jedno, jestli žije, nebo ne.
Určitě bych byl moc šťastný, kdybych mohl mluvit s Janem Pavlem II. 

Pan Martucci celou dobu odpovídal na otázky a vyprávěl roztomilým akcentem, ale bylo mu moc dobře rozumět.

Můj vlastní pocit, z něho je velice příjemný. Připadal mi rozumný a chvílemi i malinko, ale tak nějak mile  naivní.

 

 

Domenico je Rak s ascendetem v Blížencích. Je otevřený a vstřícný a bude rád ve společnosti, kde s Marsem ve Lvu rozhodně bude umět zazářit. Umí být s Venuší v Raku velmi cituplný, ale také náladový a emotivní. Jeho Pluto v 5.domě a Vahách říká, že má komplikované vztahy. Neměl by pít! Má ale jinak velmi vyrovnaný horoskop. Je to bojovník.

 

Domenico nás pak provedl po prostorách hotelu, jehož majitel je jeho přítel. Bylo to překrásné.

 

355ZGY.jpg

 

A ještě něco...

 

S Domenicem jsme si potykali, a pak pro nás zazpíval. Při tom se doprovázel na kouzelný starožitný klavír.

 

Je to duet, který zpívám s Ivetou“.

Jejda,a  ta je zrovna v Itálii, nebude Ti, Domenico, vadit, když Tě nedoprovodím? Zvládneš to bez ženského hlasu? cheeky

(smích) Já to zvládnu i sám

 

354OTg.jpg

 

Tolik rozhovor ze dne 30.6.2011


 

Michaela Kudláčková

Snímky pořídil : Tomáš Žebrák


vizitka Kudláčková



Hodnocení článku

Hodnotilo 33 čtenářů průměrem 4.64 bodů z pěti


Čtěte také:

APRÍLOVÝ KVÍZ O .... 
Můj anděl 
Nostradamus a kolegové – prorokem může být kdokoli. I vy 
SOUTĚŽ: Pro filmové fanoušky 
Vaše recenze:Líbáš jako ďábel! Co na to Kentánová? 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
Avatar
#2833
a dnes iveta opet jela houkackou na luzko...asi do blazince

Quentinová z Montargis
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

ta prdlina zhroucena IB zahlcuje bulvar zprava zleva sama...uz kdyz byla s Pomejousem, neustale bombardovali stranky vsech novin...tady s tim milym chlapkem jsem ji to prala, at ma konecne fajn muzskeho, ktery ji toleruje leccos a snazi se ji pomoct... ale fotky IB v paruce v poslednich dnech a jeji dvbne chovani mne stale vic utvrzuje, ze je IB skutecne psychicky nemocna a dost... Je mi lito jejiho syna, Domenica i Staidla, ze ma kluka s takovou blaznivkou...

 
Avatar
#1557
No, jistěže má,

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1506
Uživatel: Eva_Fl

Ale at dostane sanci treba milion, ja ji je preju, jen me serou lidi, kteri si neumi priznat, ze...
 

ale ten hon na čarodějnice není lék. Já svůj názor napsala, je labilní a nemá na to soupeřit s mladými v šoubysnysu.

 
Avatar
#1319
Totéž zaskočilo

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1279
Uživatel: modroočka

... pan Domenico plánuje děti později, Iveta teď má 45 let... takže je pro...
 

i mne, viz příspěvek níže, copak on  má času dost, ale Iveta?

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1279
Uživatel: modroočka

... pan Domenico plánuje děti později, Iveta teď má 45 let... takže je pro...
 

Rozhodně s vousatou italkou s hektarama oliv! Nakonec zkrotne a usadí se.

 
 

ale on je Rak, takže bych mu ty opatrovatelský sklony docela věřila. Oni chlapi Raci jsou v tomhle tak trochu jiný, než "klasický chlapi"... takže možná tady má Iveta těch šancí nejvíc...

 
Avatar
#1344
Hlavně že není v Čechách,

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1338
Uživatel: Renata Petříčková

ale on je Rak, takže bych mu ty opatrovatelský sklony docela věřila. Oni chlapi Raci...
 

tady ji nenávistníci  a ti, co mají před svým prahem nezameteno, jsou schopni rozkouskovat zaživa.

Tam jí bude líp, nikdo nebude útočit, krom novinářů, ale ne  tak jak tady. Ale to dítě mi taky nesedlo.

Koukla jsem do Blesku a radši ho zavřela. Pane, tam mají napilno!

Rozebírají to zprava zleva, i na sex dnes pozapomínají, zpochybňují, že je to zfalšované, no mají vztek? či sousto? Asi obojí.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Kdo to je? Nechápu podstatu tohoto rozhovoru. Proč jste neudělali rozhovor přímo s Ivetou? Copak u nás nemáme zajímavější lidi?

Na fotografiích Vám to sluší, ale vůbec bych Vás nepoznala. Nedávno jsem Vás potkala na Proseku v Kauflandu a vypadala jste úplně jinak Surprised

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1278
Uživatel: Michaela Kudláčková

Korektorka je a článek viděla. Stane se. Za interpunkci se omlouvám, je to moje...
 

Tak jí za tenhle článek strhi odměny, je to fakt děs.. Ale máš obrácenou úchylku než většina lidí - obvykle se na číárky zapomíná, ty je fakt máš na naprosto neuvěřitelných a veškeré logice odporujících místech :-)))

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1344
Uživatel: Kaylie

tady ji nenávistníci  a ti, co mají před svým prahem...
 

Jde o to, jestli IB to neútočení a naprostou anonymitu (protože v Itálii se jí s největší pravěpodobností fakt nebud edostávat žádného mediálního zájmu) ustojí. Je zvyklá být už 20 let ve středu pozornosti (jakékoli, i negativní) a jednou to přestane - to není lehká situace ani pro člověka vyrovnaného, natož pro psychicky labilní ženu jejího věku. Mmch - psychická labilita, neurź, úzkost a td.- to se asi z chmickýxh rozborů nevyčte, takže ty lékařské zprávy, se kterými se její přítel pustil do boje, nemají z mého pohledu moc velký význam...

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1350
Uživatel: risina

Tak jí za tenhle článek strhi odměny, je to fakt děs.. Ale máš...
 

já jsem to samý...y a i jsem bez učení napsala dobře už v 1. třídě ZŠ! Nikdo to nechápal, pak mi dělalo potíž vysvětlovat ve vyšších ročnících proč, když mi bylo shůry dáno, tak jsem se to neučila, zato čárky, to se řídím asi heslem, čím více - tím lépe. Když se mi tam líbí tak ji napíšu... Češtinářky omdlévaly...no a mám se jít oběsit, furt lepší než ty gramatické chyby co denně  vidím, hrůza!

 
Avatar
#1357
Tak to máš taky pravdu

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1354
Uživatel: risina

Jde o to, jestli IB to neútočení a naprostou anonymitu (protože v Itálii...
 

to holt ukáže až čas, je nešťastná, když se o ní nikdo nezajímá, pak zas je štvanec a je nešťastná znovu, nevím je jí vůbec pomoci? Psychiku už narušenou má, to mně je naprosto jasné. Jestli odmala, či si to vykoledovala, těžko říct.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Míšo,vypadáš jako hraběnka,bnevěřím Ivetě,že je v pořádku,není o tom mě nikdo neřesvědčí,jinak pan Domenco na mě působí sympaticky,škoda,že ho Iveta znemožní,jako Pomejeho,jinak moc hezký rozhovor,děkuji

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1270
Uživatel: Eva_Fl

Protoze nema zadne vzdelani, zadnou praxi a tak co s ni?  Pokud vim, je to 2x neuspesne...
 

Člově má mít tolik šancí,kolik si zaslouží,myslím,že Iveta si je taky zaslouží,Nikdo není víc,nebo mín.A upřímně,Ivetu taky nesnáším

 
Avatar
#1364
Znám vysokoškoláky

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

co uklízí  a dělají u ochranek objektů, znám lidi do tak tak dodělali devítiletku a jsou úspěšní a bohatí. O tom to není.

 

 

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1350
Uživatel: risina

Tak jí za tenhle článek strhi odměny, je to fakt děs.. Ale máš...
 

...má toho moc, a někdy je to těžké. Nikdy jsem nepochopila, a nikdo, podle jakého klíče mám puzení dělat čárky. Logicky vím, že někde je to jasný. A pak jsou prostě věty, kde mám pocit, že bez ní je to blbý :-)))) Ulehnu do starých učebnic. Jinak ale velkorysým přístupem kantorů a profesorů - z ČJ za jednaWink (naháněla jsem to slohem)Tongue out

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1359
Uživatel: kebulkaevulka

Míšo,vypadáš jako hraběnka,bnevěřím Ivetě,že je v...
 

Hele, já Ti dám vědět, hned, jak se vrátíme. Ne vastní oči dělá hodně.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Moc zajimavy rozhovor. A pobavilo me, jaky dojem na tebe udelal - „Tak kdyby to byl opravdu podvodník, jak tvrdil bulvár, pak bych se nedivila, kdyby u něj adepti na podvedení, stáli dobrovolně frontu“. Smile

A jak je mym zvykem, mam oci vsude. Jak je fotka, kde sedite spolu na sofa - nebo co to je - tak me zaujaly ruce Domenica. Ma je tak nejak neprirozene sevrene do pesti. Nevim, proste se mi cosi na tom nezda.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1601
Uživatel: Isidora

Kdo to je? Nechápu podstatu tohoto rozhovoru. Proč jste neudělali rozhovor přímo...
 

Trochu nechápu já Vás Wink, ale dobře. Je to partner Ivety Bartošové, Ital, se kterým teď žije. Jeho jméno je tak provařené, že mě trochu zaráží, že nevíte, o koho se jedná.

S Ivetou rozhovor bude také, někdy koncem srpna.

Na proseku Kaufland není, ale jestli v tom ďáblickém, pak je to možné, tam nakupuji. A že jsem vypadala jinak. Tak mohl by to vysvětlovat fakt, že na nákup nechodím stejně "vybavena" jako na oficielní rozhovor do prvotřídního hotelu.Laughing

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Jo a na te spolecne fotce tobe chybi uz jenom korunka. Hotova princezna Wink

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Rozhovor je pěkný s ním, ale kdoví jak je to po pravdě.Už je toho s Bartošovou moc.Prase aby se v ní vyznalo.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Tak  tomuhle  říkám naprostá  "kořist" moc se  mi  článek  líbí..krásně  napsáno Míšo:-)

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

díky za rozhovor. ALE. první, co mě zaráží, je skutečnost, že se pan Domenico hrdě a hlavně nahlas hlásí k řádu. a druhá je, že na jednu stranu Ivetu chrání, na druhou stranu pořád hlásí, kde je, co tam dělá, jednou o ní řekl, jak hrozně moc pila a ted stojí za ní,... nevím proč, ale není to člověk, kterému bych věřila bezelstnost a nezištnost.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

http://www.super.cz/3979-exkluzivni-zpoved-martucciho-iveta-bartosova-me-urazela-tak-jsem-ji-dal-kopacky.html

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

i kdyby to byl padouch, mě je sympatickej... Laughing

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

No. mám smíšené pocity. D. se chce plně věnovat dítěti, chce ho mít později...jestli s Ivetou,vždyť tady je jasné, že u ní by to bylo už riziko...templáři bývají méně řeční o řádu.....

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1167
Uživatel: maje

díky za rozhovor. ALE. první, co mě zaráží, je skutečnost, že se...
 

To je všechno v začátku, je možné, že i on se nechal zkraje ovlivnit některými věcmi a my víme, jak je to jednoduché. Když jsem s ním včera mluvila, byl strašně rozčilený. Zřejmě ji nechal vyšetřit, protože se říkalo, jak zle na tom je. No a jestli mu řekli, že to není pravda, pak se mu nedivím.

To se všechno dozvíme. My toho nenecháme :-))

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1169
Uživatel: enka1

No. mám smíšené pocity. D. se chce plně věnovat dítěti,...
 

Velmistr Zednářů se mnou hovořil o řádu dvě hodiny. Byl velice vstřícný. Nic podstatného ale neřekl. Tongue out Domenico se choval s řádem Templu obdobně :-)

 
 

Rozhovor je zajímavý, ale netroufnu si dělat závěry. Ani trochu...

 

A k tomu dodatku o antidepresivech... Možná je Iveta Bartošová obětí nějaké záměrné diskreditace, co já vím, třeba by z toho vážně někdo něco měl.... ale ono to možná je jen viditelnější případ toho, co se běžně děje. Když vám obvoďák napíše to či ono, tak nějak zkoumá, co to s vámi udělá a jestli to SKUTEČNĚ potřebujete. Blázna z vás u psychiatra udělají rychle a účinně a v mnoha případech tomu pomáhají právě léky a jejich vedlejší účinky.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1172
Uživatel: Renata Petříčková

Rozhovor je zajímavý, ale netroufnu si dělat závěry. Ani trochu...  ...
 

měl tam být otazník, omlouvám se... doktoři toho mnoho nezkoumají...

většinouUndecided

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1172
Uživatel: Renata Petříčková

Rozhovor je zajímavý, ale netroufnu si dělat závěry. Ani trochu...  ...
 

Souhlasím. V Každém případě je to smutný...jsem zvědavá, co se z toho ještě vyvine.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1171
Uživatel: Michaela Kudláčková

Velmistr Zednářů se mnou hovořil o řádu dvě hodiny. Byl velice...
 

Míšo, já si na ten Tvůj rozhovor s mistrem zednářů vzpomínám - a právě že  daleko více mlžil, Sice obratně a hezky ale přesto mlžil :-) Pan D. mi oproti tomu přijde příliš výřečný, a to i co se týká Ivety. A napíšu ti na rovinu - přijde mi to, že se někdo naopak snaží využít pana D. ke svému prospěchu. To je můj pocit.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1178
Uživatel: selinka

Míšo, já si na ten Tvůj rozhovor s mistrem zednářů...
 

...i to by mohla být pravda, jak říkáš...to je fakt. Uvidíme, ale klidně by to tak mohlo být. Na každý pád, Velmistra Svobodných zednářů, asi fakt nezle srovnávat s nikým, koho jsem poznala. Upřímně, za to setkání jsem osudu vděčná (nejen osudu). Domenicovo pasování a jeho členství jsem si ale ověřila, ze stejného zdroje, který mě dovedl k Zednářům.

Fakt jsem zvědavá, co se ještě dozvíme.

 
 

selinka: no... právě,to mě na něm taky nesedí, ale je to jen můj názor. Každopádně Ivetu možná odhaduje velmi dobře a než nějakýho rytíře z bůhvíjakýho řádu by ta holka měla sebrat všechny svý prachy, Artura a nějakou slečnu na výpomoc a zahrabat se někde na samotu k lesu, pořídit si farmu, pěstovat kozy, krávy a koně, slepice a králíky a konečně se NAJÍT. Protože pokud opravdu nezmizí z očí všem, tak se vždycky najde někdo, kdo jí bude zneužívat k čemukoliv...je na to holt ten typ Frown

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1181
Uživatel: Renata Petříčková

selinka: no... právě,to mě na něm taky nesedí, ale je to jen můj názor....
 

Nerada bych se holky mýlila, ale myslím, že je v dobrých rukách. Když bude chtít, prostě nemusí už vůbec zpívat a honit se. Tenhle člověk má na to, aby jí udělat ze života jednu pohádku. Hlavně, ať se ho drží. :-)

Doufám, že se nepletu. :-)

 
Avatar
#1186
Míšo, článek moc hezký

jazuzinka
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

ale plynové lampy neznám, nemají to být Petrolejové lampy?

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1184
Uživatel: Michaela Kudláčková

Nerada bych se holky mýlila, ale myslím, že je v dobrých rukách....
 

Pokud dobré ruce = hodné, tak víceméně jo. Dokud ale nezačne I. něco dělat, třeba chovat kozy, jak píše Renata, tak se stejně časem stane závažím = to nikdy nemůže dopadnout dobře. ..

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1186
Uživatel: jazuzinka

ale plynové lampy neznám, nemají to být Petrolejové lampy?
 

Možná jsem si spletla náplň, Laughingale hra byla byla o ženě, ze které se její muž snažil udělat šílence. Hodně se mě to tehdy dotklo. Ale je to dávno...

 
 

Tak nespletla Zuzko. http://www.dilia.cz/synopsis/show/id/963

A vážně doporučuji ...

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1190
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tak nespletla Zuzko. http://www.dilia.cz/synopsis/show/id/963 A vážně doporučuji ...
 

aha, tak jsem analfabet, najdu, přečtu či shlédnu a doplním své základní vzdělání. ono Petrolejové lampy jsou o něčem trochu jiném, taky moc zajímavé

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1192
Uživatel: jazuzinka

aha, tak jsem analfabet, najdu, přečtu či shlédnu a doplním své...
 

Určitě se na to podívej. Viděla jsem jen hru, ale snad to i zfilmovali. Filmovou verzi neznám, ale hra je strhující. :-)

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1190
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tak nespletla Zuzko. http://www.dilia.cz/synopsis/show/id/963 A vážně doporučuji ...
 

hauhau, už to mámhttp://www.csfd.cz/film/1821-plynove-lampy/ to musím vidět, je to film s Ingrid Bergman, tu miluju!!

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Jo, věřím, že Bartošová byla přemedikovaná a doktoři šlápli pěkně vedle...škoda, že s tím nemůže nic dělat, lékařská komora své ovečky hájí a u psychiatrů obvzlášť. Ble, je mi z nich na blití! Domenico je sympatický..je fajn, že si s ním může IB vyzkoušet, jaké to je být rozmazlovaná princeznaSmile

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Podle mě je to prolhaný blbec. Myslím že nikdo, kdo má v hlavě mozek by si v téhle chvíli netahal do Itálie Bartošovou Pomeje. Ale možná ano, možná se našli, protože ona určitě není normální. nezajímám se o bulvár, ale párkrát jsem ji slyšela mluvit v televizi a připadala mi totálně vylízaná.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Ve sve bezbrehe naivite, ze ktere asi nikdy nevyrostu, jsem uz zacinala doufat, ze vsichni dospeli zucastneni se konecne srazili s rozumem, a zacnou se chovat jako DOSPELI. Je mi velmi lito Artura, protoze tohle si opravdu nezaslouzi.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1195
Uživatel: jazuzinka

hauhau, už to mámhttp://www.csfd.cz/film/1821-plynove-lampy/ to musím vidět, je...
 

Plynové lampy je i český film s P. Čepkem...

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1206
Uživatel: átéčko

Plynové lampy je i český film s P. Čepkem...
 

s Čepkem jsou Petrolejové Cool

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1206
Uživatel: átéčko

Plynové lampy je i český film s P. Čepkem...
 

to jsou právě ty Petrolejové lampy.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Nevím, co si o něm mám myslet. Souhlasím s níže uvedenými názory, neškodilo by Ivetě být aspoň chvilku mimo zájem médií, nechápu, proč se musí v Itálii fotit každý její krok. Jestli je pan hrabě tak skvělý muž, proč Ivetu před TÍMTO neochrání? Fakt nechápu... 

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Věřím, že je  důvěřivá a má srdíčko na dlani. Mít v baráku hospodyni (nebo chůvu), která mě tajně fotí, to je na pytel antidepresiv po zveřejnění fotek.

A píseň Léto, budu vždy milovat!

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #1210
Uživatel: peetrax

Nevím, co si o něm mám myslet. Souhlasím s níže uvedenými...
 

protože ji tam ukazuje normální, šťastnou, vyrovnanou a snaží se jí vylepšit reputaci. Kdyby mlčel, tak by tu o ní psali, že alkoholička zdrhla chlastat do itálie s hochštaplerem etc. a poukazovali by na chudáka Artura...takto je vidět, že je v pohodě, kluk i ona si to užívají a dementoval lékařskými zprávami nezávislých lékařů, že je IB v pořádku. Do té doby se psalo že je alko, že bere, že je blázen, že MUSÍ!!!! brát antidepresiva, jinak nebude fungovat...blablabla, ale NIKDO neukázal její lékařské zprávy, jen že byla v léčebně- jenže tam se po špatné medikaci může dostat KDOKOLIV!!!

 
1 2 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist