Praha plná gayů. Proč ne, alespoň je tu chvíli teplo

Historicky první Queer Pride Parade zažívá od dnešního dne také matička Praha. Budiž vítána tolerance k vyznání, politické příslušnosti, barvě pleti i sexuální orientaci. JSME SVĚTOVÍ! A zrovna teď se to hodí. V Praze je zima jako v Rusku, takže poděkujme milým gayům a lesbičkám, protože když jsem tam dnes byla, cítila jsem se o mnoho tepleji. Kdo se chcete ohřát, pojeďte do Prahy, festival homosexuálů trvá až do soboty. Co se vám nelíbí, pane Hájku???

Někomu je ale, zdá se, teplo i bez Pride Parade a nejraději by naše hřejivé 4% spoluobčany viděl studené.

 

Tak například pan Petr Hájek, vicekancléř našeho pana prezidenta.

Ten k festivalu řekl: „Jde o nátlakovou akci a politickou demonstraci určitého hodnotového vidění světa. Světa, v němž sexuální či jakákoli jiná deviace je povýšena na ctnost, abnormalita na normu, destrukce společnosti na posvátný Pokrok“, Hájek-Howk.

 

Pan prezident se od jeho výroku odmítl distancovat.
Podle něho, by společnost měla respektovat homosexualitu, nikoliv homosexualismus. „Jestli někoho popuzuje slovo deviace, já ho mám za hodnotově neutrální slovo," řekl pan prezident.

 

Několik českých umělců, bylo dokonce velice tvrdých, když motto akce „obejmi člověka“ přetransformovali na „obejmi devianta“.

 

Nehroťme!

 

Když jsem tam ty klučíky v růžových svetýrcích viděla, bylo mi řekněme hodně pobaveně.

Ňufali, neubližovali, povykovali, pochodovali, smáli se a dováděli. Napadlo mě, že pokud se jedná o takovéto pochody, kde se propaguje jakýkoli druh vzájemné náklonnosti, kde zúčastnění neproklamují násilí, nebo omezování druhých, já osobně s tím problém nemám.

 

A reakce některých lidí včetně pana Hájka a jeho svatého hněvu pokládám za zbytečně hysterické.

Tihle lidé nám nic nedělají.


676YWQ.jpg

 

Vpravdě mi muž v růžových podkolenkách žužlající boltec svého švitořícího přítele přijde ne právě přirozený a mužný už vůbec ne.

Mám taky trošku osypky, když si představím, co a jak dělají v soukromí, ale na druhou stranu, pokud k tomu nenutí druhé, pokud z toho mají dobrý pocit oba, pak ať si v ložnici dělají, co chtějí.

Obdobné pocity mám z lesbiček, transvestitů a podobných „jiných“ spoluobčanů.

 

Z mého pohledu, PŘIROZENÉ TO NENÍ, ale dokud nebudou adoptovat děti a tyto nebudou vyrůstat v rodině složené z táty a táty, kde budou přihlížet projevům jejich náklonnosti, není to podle mě ani nebezpečné.

Proč taky.

 

Víte, kdyby se všichni, kdo poslední dobou vyšli do ulic, které pak vypadají jako po náletu z druhé světové války, na kterých dokonce umírají lidé a kde za své bere majetek a ozývá se jen pláč, změnili v bukvice pokojně hlásající lásku všeho druhu, bylo by nám všem líp.

 

Jednoduše, jsou menšina a jako taková se chtějí zviditelnit a touží, aby je společnosti přijala.

 

A já mám jasno, raději tři gaye za jednoho násilníka.

 

Celý veselý meeting, Queer Pride Parade, potrvá v Praze od včerejška po celých pět dnů a v sobotu vyvrcholí takzvaným „pochodem hrdosti“ a karnevalem v ulicích.

 

Očekává se až 7000 účastníků.

Pochod zaštítil primátor hlavního města pan Bohuslav Svoboda, za což si vysloužil nejen podporu ze zahraničí, ale také obrovskou kritiku z tuzemska.

 

V duchu hesla: Nech Gaye pochodovat, vám přeji příjemný den.

 

V sobotní příloze chystáme reportáž z karnevalu gayů.

 

Michaela


 

vizitka Kudláčková



Hodnocení článku

Hodnotilo 5 čtenářů průměrem 3.4 bodů z pěti


Čtěte také:

…tolikrát jsi člověkem 
CHUMELENÍ Jiřího Kahouna nadělí dětskou radost! Krásnou... 
Legendy 2016 – Ať chlapi zůstanou chlapci 
Ministerstvo strachu a tři hodiny s Radoslavem Brzobohatým  
Plavky 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
#126025
Osobně jsem tolerantní

post Zaslal: 19.12.2014 22:17

Odpověď na příspěvek #126016
Uživatel: Zdena Kopecká

No tak Supermane,trochu tolerance,ne?Co kdyby si víc používal...
 

Jaká je ovšem tolerantnost vůči svědkům Jehovovým ? Help

Mně osobně by to bylo jedno, ale ne v případě, kdyby mně nějaký chlap obtěžoval. Yell To za prvé. A za druhé je to Jehovovo varování založené na Bibli. Já je můžu nechat na pokoji a taky se starám o své věci... a snažím se, aby druzí poznali pravdu. Ale kdo chce žít navždy, tak by se měl rychle přeorientovat na normální. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 19.12.2014 21:12

Odpověď na příspěvek #125989
Uživatel:

Můj názor je lepší 3 praví jehovisti (jsou i svědkové,...
 

No tak Supermane,trochu tolerance,ne?Co kdyby si víc používal svůj vlastní mozek a neoháněl se tu pořád tím tvým náboženstvím....Nikdo ti ho nebere a ty zas nech v klidu žít naše jinak orientované spoluobčany.Obzvlášť teď ve vánočním čase,kdy lidé mají k sobě blíže, se to docela hodí,nemyslíš?Zkus rozlišovat lidi na dobré,hodné a špatné a zlé.Wink

 
#125989
Teplo

post Zaslal: 19.12.2014 11:28

Odpověď na příspěvek #2619
Uživatel: rak177

Ano,raději tři gaye za jednoho násilníka.Souhlasím s celým...
 

Můj názor je lepší 3 praví jehovisti (jsou i svědkové, kteří žijí dvojím životem Smart evil) než jeden teplý. Pohladit    Ježíš homosexualitu odsuzuje. Někdo si tady asi plete pojmy bratrská náklonnost s homosexualitou. V Bibli je, že takové lidí Bůh odsuzuje (muže, kteří leží s muži). Ale teplo nám ještě určitě bude i bez buzerantů. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Ano,raději tři gaye za jednoho násilníka.Souhlasím s celým článkem.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Vubec nic proti nim nemam, narodili se takovi, a nic s tim neudelaji. Nikdo si svou orientaci nevybira (vzhledem ke karme asi ano, ale to je jiny clanek :-).Jenze, nekdy mi pripada, ze byt gay je "in" a kdo to okamzite neodsouhlsi, je touto mensinou verbalne napadan jako netolerantni a xenofobni a nevimjak necitlivy clovek. TO je to, co mi vadi, vynucovani si tolerance a pozornosti. I kdyz mi neni dvakrat sympaticky pan Macek (byvaly politik), plne souhlasim s jeho clankem v Lidovych Novinach, co vysel ted nedavno, bohuzel nemam odkaz. Vadi mi pristup "Ja jsem gay, kdo je vic, a vy to proste MUSITE prijmout". Nerikam, ze se tak chovaji vsichni. Samozrejme, ve srovnani s Londynem, nebo nedavno Vancouverem tady u nas, je tenhle pruvod jako prochazka ruzovou zahradou.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

... mě vždy udiví otázka- co si myslíš o homosexuálech? Nic - jsou to lidé jako my...snad jen je občas lituji, protože to stále nemají lehlé ( hlavně na vesnici) .Možná to tak mám proto, že můj nejlepší kamarád byla také homosexuál. Znali jsem se od dětství , znala jsem i jeho partnery , což byli většinou moc fajn kluci.A zrovna tenhle kamarád by byl bezva rodič, už ve svých 12tiletech se dokázal postarat o malou neteř líp jak kdejaká maminka. Opravdu. 

nazývat homosexuály devianty - no FUJ!!!

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

není to jejich vina, trochu je lituju, normální život je normální život...jednou se to asi dá ovlivnit, jak jsem četla.

Tohle mne nechácá klidnou, odsuzovat je nemám za co a děkuju bohu, že jsem jaká jsem....

Akorát že jsou to většinou přitažliví, milí, hezcí chlapi, to mne tedy štve!

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Mně by nevadily ani adopce

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2629
Uživatel: enka1

Mně by nevadily ani adopce
 

mně taky ne. Vždyť je lepší, když bude dítě vyrůstat se dvěma táty, nebo s mámama, než aby muselo být v ústavu. Znala jsem dvě lesbičky, co spolu žily a vychvávaly chlapce. Všichni (včetně kamarádů toho klučiny) to věděli a nikdo s tím neměl nejmenší problém. Kluk byl slušný, ale naprosto normální raubíř, jako každý jiný. Jeho orientaci to určitě neovlivní, možná se akorát nebude chtít dívat na filmy s * se dvěma ženami, protože by mu to připomnělo mámy Tongue out

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

jsem nějaká hrr, ještě jsem chtěla napsat, že dva partneři spolu, stabilně a spokojeně žijící, dají dítěti určitě lepší příklad, než rodič, který střídá partnery jak fusekle a dítě to vidí a bere jako normál, že několikrát do týdne si maminka přivede na noc kamaráda pak vyvádí různé prostocviky.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2647
Uživatel: jastura

jsem nějaká hrr, ještě jsem chtěla napsat, že dva partneři spolu, stabilně a...
 

..já Ti nevim, jsem co se týče té výchovy asi trochu zpátečník, i když uznávám, že to, co říkáš je v zásadě pravda. Nějak se mi to tam uvnitř příčí. Může to být ale ve mě, nějaký zásek. 

 

Klidně s nima budu pochodovat, půjdu s nimi pařit, všechno, ale ty děti...

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2645
Uživatel: jastura

mně taky ne. Vždyť je lepší, když bude dítě vyrůstat se dvěma...
 

Jasně.

Navíc, procento homo je stále stejné, rodí se a vyrůstají v hetero svazcích. Blbé je, že homopartnesrství  většina vidí jen,co se sexu týká...

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2657
Uživatel: Michaela Kudláčková

..já Ti nevim, jsem co se týče té výchovy asi trochu...
 

Pak to pochodování a paření s nimi je jen póza...

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2666
Uživatel: enka1

Pak to pochodování a paření s nimi je jen póza...
 

Néé, to néé, nemám problém být s nimi, bavit se a tak, skutečně. Vždyť proč taky... to s tím nesouvisí.

 

Spíš bych řekla, že stran té výchovy bych měla obavu, aby to děcko vyrůstalo s nějak normálním povědomím o rodině.

Jinak jsem v pohodě. Moc jim fandím, třeba s tím registrovaným partnerstvím a tak....vždyť Aleš Cibulka je můj výborný kamarád a skvělý člověk.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Nemám nic proti lesbám,ale dámy ruku na srdce,představa dvouch chlapů,jak si dělají dobře,no nic moc a výchova dětí jsem striktně proti.

 
Avatar
#2680
Já mám stejný názor,

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2657
Uživatel: Michaela Kudláčková

..já Ti nevim, jsem co se týče té výchovy asi trochu...
 

něco se mi příčí, i když uznávám, že v klidném zázemí dvou lidí stejného pohlaví je dítěti líp než mezi hádkami, fackami či přehršlí "tatínků".

Nějak jsem si vzpomněla na Artura I.B., ač ji úplně neoduzuju, je nemocná - podle mne. Ale kluk to odnáší, až se divím, že ještě není někde v ústavu.

Jenže si to nějak neumím představit, děti jsou pěkně zlé na odlišnosti, mám pocit, že ve škole musí být terčem posměchu (třeba je to jen můj pocit) a že to z něj homosexuála neudělá, to je jasné, to je vež výchovou, ale nesedí mi to taky a a nechtěla bych tak  jako dítě žít.

Navíc jsem slyšela, že dětí k adopci je teď málo, to opravdu už zbývají asi jen ty snědé.

A znám rodinu co si je dvě vzala, slušně vychovávala, jeden jakž takž a druhý v kriminále v jednom kuse. A že to byla velice slušná rodina, tatínek byl ředitelem větší firmy, maminka účetní a hodní lidé, jen nemohli mít děti...

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2679
Uživatel: kebulkaevulka

Nemám nic proti lesbám,ale dámy ruku na srdce,představa dvouch chlapů,jak...
 

a na kolik je pro dítě lepší, když bude vyrůstat s jedním rodičem alkoholikem nebo v úžasném prostředí děcáku, když by mohlo mít dva tatínky nebo dvě mamiky? Myslím, že v prvních dvou případech zrovna moc pozitivních podnětů nezíská a život mu to moc neulehčí

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Laughing hádky, facky, střídání partnerů může probíhat i v teplejším svazku. to nic nezaručuje. jsem zásadně proti adopci. stejně tak jako proti podobným"karnevalům". spousta lidí žije v podobných svazcích a nemusí na sebe upozorňovat a zviditelňovat se podobnýma akcema a  " oblečkama"

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2685
Uživatel: jastura

a na kolik je pro dítě lepší, když bude vyrůstat s jedním rodičem...
 

Ano,máš asi pravdu,ale přednost bych dala bezdětným párů,né homosexuálům,u nás je to s adopcí těžké,kdyby se změnila legislativa,nemuseli by děti hnít v kojenákách.Spoust párů chce adptovat dítě,ale birokracie tohoto státu,jim to neumožnuje,tak proč je dávat gejům??Znám spoustu párů,kteří čekají na adopci i 7let.

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2668
Uživatel: Michaela Kudláčková

Néé, to néé, nemám problém být s nimi, bavit se...
 

Já ti to věřím,ale model dobré rodiny nebo vztahu podle mě je v harmonii. Děti svobodných matek taky musí mít pak  zkreslenou představu.

Ženský to mají jednodušší, učila jsem dítko lesbického páru,Kluk má spokojenou rodinu a jeho děti mají 3 babičky a 1dědu.

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2690
Uživatel: kebulkaevulka

Ano,máš asi pravdu,ale přednost bych dala bezdětným párů,né...
 

stačilo mi, co všechno musela teta absolvovat, aby mohli dostat holčičku do pěstounské péče. Frown

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2699
Uživatel: jastura

stačilo mi, co všechno musela teta absolvovat, aby mohli dostat holčičku do...
 

Po smrti mého prvního syna,jsme to s prvním manželem absolvovali také,vím o čem mluvíš.Frown

 
#2703
Hlásím se tady!

Anai
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Smile Konečně po dvou týdnech snažení se mi podařilo se zaregistrovat! K adopci bylo vždycky dětí málo - stačilo totiž, aby rodiče nesouhlasili a bylo vymalováno. Jedna moje blízká kamarádka se snažila několik let a nevyšlo to. Jinak 4% fandím a též jejich touze po výchově dítěte. Jiná moje kamrádka se "našla" ve vztahu s ženou, už jsou spolu asi dva roky a plánují otěhotnět´- zatím vybírají genetický materiál ...:-)

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2703
Uživatel: Anai

 Konečně po dvou týdnech snažení se mi podařilo se zaregistrovat! K adopci...
 

genetický materiál pak napráskají a budou z něho ždímat alimenty? pěkně vymyšleno Innocent

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

Náhodou, jednou budem vystavovat na EPU Hájka v lihu a budem zas světoví:)) Já bych nebránila teploušům ani těm, kteří nevznikli z opiceFoot in mouth

 
Avatar
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

...EXPU

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2703
Uživatel: Anai

 Konečně po dvou týdnech snažení se mi podařilo se zaregistrovat! K adopci...
 

...ahoj... jsem ráda, že Tě vidím. No hlavně, že se nesnaží otěhotnět spolu. To by bylo fakt asi náročné :)))

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2712
Uživatel: ToraToraTora

Náhodou, jednou budem vystavovat na EPU Hájka v lihu a budem zas světoví:))...
 

Ano, správně. Myslím, že nám, kteří jsme nevznikli z opice, ale z kvalitní DNA vesmírných a vyspělých "annunaki", nedělá pan Hájek dobrou reklamu :-)))

 
 

a tohle jste viděli.

Mě to odrovnalo!!!

 

http://crazycafe.centrum.cz/vtipna-videa/2011/8/11/videa/rada-hereterosexulnim-zenam-najdete-si-sveho-buzeranta/?utm_source=centrumHP&utm_medium=widget

 

 

 
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2719
Uživatel: Renata Petříčková

a tohle jste viděli. Mě to odrovnalo!!!  ...
 

hehe, doporučuje 9z10 manželů Laughing

 
#2747
Jsem technický antitalent...

Anai
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17

Odpověď na příspěvek #2715
Uživatel: Michaela Kudláčková

...ahoj... jsem ráda, že Tě vidím. No hlavně, že se nesnaží otěhotnět...
 

... pořád jsem nepřišla na to, jak zařídit, aby se nahoře objevila ikonka: Odpověď na příspěvek ten křížek a číslo.

Secret: Jsou to hodné holky, aspoň tu jednu znám docela dost - hlavně ta druhá je právník a určitě by sepsali o dané akci nějaké smlouvu.

Míša: Držím Popelkám všechny palce a pěsti, co mám! Čtu od začátku, ale teprve teď mi Tomáš pomohl s registrací, nešlo to z žádného PC.

 
Avatar
#2750
Deviace, deviant...

O.M.B.
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 29.08.2011 09:17
 

použití v neodborném kontextu je odborníky na vyjadřování pokládáno za nadávku. Právě tak např. idiot ( diagnóza, jinak nadávka).

Deviace tedy není hodnotově neutrální slovo a pan prezident by se měl radit o významu slova se současným odborníkem nikoliv s významovým slovníkem z roku razdva. 

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist