NEJASNÉ PŘÍPADY: Přemýšlejte s námi – Zabila se Jitka sama?

Tento nárazový seriálek otevírám případem, který by tu ani neměl být, protože je vlastně „papírově vyjasněný“. Je kvalifikovaný jako sebevražda. Existuje ale mnoho lidí kolem této podivné, až hororové smrti, kteří nikdy neuvěří, že k ní kdosi nepomohl. Mezi jinými i sám soudní lékař, Josef Pleskot, který tělo 40leté Jitky ohledával. Všechny dostupné indicie jsem prohlížela snad dvacetkrát a nemohu si pomoci, nejsem s to uvěřit, že ta žena zemřela jen vlastní rukou. Posuďte sami…

Je 20.2.2002

 

Na policejní služebně na Rychnovsku přijímá službu konající strážník oznámení v němž rozrušený muž oznamuje, že se nemůže dostat do svého domu. Dveře jsou zamčeny zevnitř. Oznamuje, že v domě se nachází jeho 40ti letá dcera Jitka.

Ta ale neotevírá.

 

Hlídka proto po nějaké době vyráží k domu. Po té, co se ani policistům nepodaří dozvonit a muž je evidentně nervózní, policisté dveře domu vypáčí.

 

Hledají Jitku po domě a dostanou se až k dveřím na půdu. Dveře jsou rovněž zamčené zevnitř.

 

I tyto dveře tedy policisté vypáčí.

 

Spatří tělo ženy, visící na prádelní šňůře.

 

Zprvu rutinní případ sebevraždy se stává zvláštním ve chvíli, když při ohledání zjistí, že žena má pod blůzou přímo v srdci vražený nůž, který v těle vězí až po rukověť.

 

Na blůze z venku má lepenkou přilepený křížek.

 

Soudní lékař pan Josef Pleskot při ohledání těla dále nachází v těle Jitky pět dlouhých jehel. Jednu v hltanu, jednu v žaludku, jednu srdeční krajině a po jedné v každé paži.

 

Jitka je dále pořezaná na rukou a předloktích, má řeznou ránu na krku a po ráně do srdce, podle jeho úsudku, musela okamžitě zemřít. Navíc z ran, které měla, musela ztratit minimálně litr i víc krve.

 

Na místě nálezu, tedy na půdě, ale žádné stopy krve nalezeny nejsou.

 

Policisté mají v tu chvíli jasno: VRAŽDA.

 

Jenže, jak??

 

Ve dveřích půdy vězí klíč zevnitř a úniková cesta neexistuje.

 

Provedli jsme dokumentaci dveří, než jsme je začali páčit. Jedinou únikovou cestou byl vikýř, kam jsem osobně lezl. Byl protkaný pavučinami. Bylo jasné, že vikýř nebyl otevřený několik let. Nikdo nedovede vysvětlit, jak by se odtud mohl pachatel dostat,“ popsal tehdy médiím situaci na místě kriminalista Zdeněk Hlaváček.

 

Soudní lékař, ale trvá na tom, že zde musela spolupůsobit další osoba…

 

Rituál?

 

Po ohledání domu, byla na stole v Jitčině pokoji nalezena otevřená Bible a v ní zakroužkováno slovo „sebevražda“.

 

Policisté rovněž objevili místo, kde s určitostí došlo ke zraněním Jitky. Bylo to její pracoviště.

 

Úklidová komora školní jídelny, která je od domu, kde byla Jitka nalezena, vzdálena jeden a půl kilometru. Zde bylo nalezeno velké množství krve, která patřila Jitce.

 

Případ byl nakonec uzavřen jako sebevražda na základě výpovědi, jednoho svědka, který spatřil Jitku, kterak jede na kole domů.

Kriminalisté došli k tomu, že žena si postupně způsobovala zranění a před oběšením si probodla srdce. Ustoupit museli i soudní lékaři.

Ti ale stále pochybují.

 

A upřímně i já pochybuji, proto jsem tento případ vlastně zvolila jako pilotní.

 

Zkuste si to představit se mnou a zkuste i odhadnout čas. Před tím se podívejte na snímky.

 

1290ZTY.gif

 

1291OGZ.gif

 

1292YmY.gif

 

1293OWQ.gif

 

1294ZDl.gif

 

1295Nzd.gif

 

1296ZTA.gif

 

1298ZjZ.gif

 

1299OGF.gif


- Jitka se na pracovišti pořeže a krvácí, ztratí minimálně litr krve.

- Jede na kole kilometr a půl do kopce domů. (nebo kolo vede, to je jedno)

- Zamkne za sebou dveře a odchází zakroužkovat Bibli.

- Jde po schodech na půdu.

- Zamkne dveře.

- Vyleze na úzkou zídku.

- Zhotoví dost složitý uzel na prádelní šňůře.

- Vyhodí na trám a uváže.

- Dá si ji kolem krku.

- Bodne si sedm centimetrů dlouhou jehlu do hltanu, do žaludku, do srdce, a do každé paže.

- Bodne se do srdce nožem.

- A pozor, pak si přetáhne zpátky oděv!

- Nalepí na blůzu kříž.

- Teprve pak udělá krok do prázdna.

 

Kolik jste napočítali času?

Našli jste někde krev, alespoň z řezných ran?

Jak to, že celou dobu ani kapka?

Podle mého názoru od pořezání k oběšení muselo uběhnout minimálně 40 minut, když budu Jitce hodně fandit. 

 

Proč by něco takového podstupovala? Proč by se pořezala daleko od místa, kde se chtěla oběsit, a pak se vlekla s kolem až domů? Pokud byla navíc silně věřící, což nejspíš byla, podle kriminalistů, pak jak to, že zakroužkovala slovo sebevražda, když víra dobrovolný odchod ze života neuznává? A proč by na to vůbec kohokoli upozorňovala? Aby to bylo každému jasné? Proč?

 

Jak to, že svědek, který ji tedy bez omylu poznal, si nevšiml, že je těžce zraněná? 

Také prádelní šňůru si nejspíš přinesla, nebo prostě není na snímcích nikde vidět použita.

Jak dlouho motala tak složité uzly a nakolikrát to uvazovala? Muselo to trvat hrozně dlouho.

Jak mohla s takovými jehlami v krku srdeční oblasti a žaludku ještě vyvinout tolik síly, aby si zarazila nůž až nadoraz do těla?

Jak si dokázala pak ještě přes čepel nože přetáhnout mikinu a lepit kříž?

A při tom všem, polomrtvá (spíš mrtvá) balancovat a úzké zídce?

 

Mnoha lidem nedá tento případ spát.

A já si také myslím, že něco takového prostě není v lidských silách.

Že tady byl vrah chytřejší, než kriminalisté, jejichž um ale rozhodně nezpochybňuji.

 

Napadne vás něco?

 

Co ty dveře na půdu?
Nemohl ten klíč jen pootočit, a pak zprudka zabouchnout tak, že zapadl? 

A hlavně, pokud by se chtěla a zabít a říct světu, že to udělala, proč by to prostě nenapsala?

(Protože podle písma by bylo možné zjistit, zda to psala?)

 

Někdo to nahrál a hodně dobře.
(jen můj názor) 

 

Michaela


 

vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotili 4 čtenáři průměrem 5 bodů z pěti


Čtěte také:

Pavlína Brzáková: Země. Cesta blázna a vnitřní svět Jaroslava Duška 
Raymond Chandler: Král ve žlutém hávu 
ROZHOVOR: Domenico Achille Carmine Elia Martucci Marino della Torre 
Stolujete jako třídič, šlichtéř, geodet, pikador…najděte se! 
Záhadné bedny v Národním muzeu – Co myslíte, nahlédnout do nich přes zákaz, nebo ne? 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
#124807
Toxikologie a zombice

post Zaslal: 05.12.2014 01:41

Odpověď na příspěvek #6121
Uživatel: Michaela Kudláčková

Olgo, chytrá ozázka! Pídila jsem se po tom a pouštěla si i video,...
 

Tak to vypadá, že si naplňujete své zájmy. Cool Jinak tohle vypadá ještě záhadněji než případ PeKáče. Taky se mi občas zdá, že už jsem tu dávno neměl být, ale měl jsem být v Hollywoodu. Wink Vlastně když člověk sleduje ty zprávy tak se toho zlého děje opravdu spousta. Vypadá to jakoby by tím byl svět doslova zamořen. A údajně svět řídi ilumináti. ALE, ŽE BY DOKÁZALI AŽ TAKOVÉ VĚCI ! Surprised Myslím si, že tento případ se nestal. Anebo... bych prověřil toho svědka, který ji údajně viděl s tím kolem. I got it Protože se mi to zdá zcela nemožné, aby odešla sama po svých pokud už to nebyla nějaká zombice. OMG

 
Avatar
post Zaslal: 18.09.2011 16:00
 

Tak to co jsem tady přečetla,to je síla o dnešní sny mám postaráno,děkuji.Zabývat se tím nehodlám,mám jiné problémy,je vyhrožováno mě a mojí rodině,s policií jsme spojeji,tak doufám,že ten jejich nápis Pomáhat a chránit,není jen bludHelp

 
Avatar
#6181
Nejasné případy- Úmrtí dětské filmové hvězdy

bertice
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 18.09.2011 15:21
 

Po přečtení tohoto případu jsem si vzpomněla na pozdvižení, které vyvolala náhlá smrt dětské herečky Gábiny Poláčkové. Měla jsem možnost poznat nejen jí,ale i její maminku.Psalo se, že zemřela na předávkování drogami a našla jí její máma v bytě mrtvou/ několik dní/. Bylo jí myslím kolem dvaceti a dodnes se kolem její smrti rojí dohady.... Nějakou dobu před její smrtí se objevili informace, že nařkla režiséra Filipa Renče ze znásilnění.

 
post Zaslal: 18.09.2011 12:56

Odpověď na příspěvek #6176
Uživatel: Kaylie

ale jinak se ztotožňuji s Tvými argumenty... Ne, tohle rozhodně  není...
 

Nesedí do čeho?

 
Avatar
#6176
Trochu mi nesedí ty jehly,.

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 18.09.2011 10:16

Odpověď na příspěvek #6167
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já nechápu víc věcí, vedle těch, které jsem napsala pod...
 

ale jinak se ztotožňuji s Tvými argumenty...

Ne, tohle rozhodně  není normální!

 
post Zaslal: 17.09.2011 14:35

Odpověď na příspěvek #6160
Uživatel: Kaylie

kterým nikdy nepřijdeme na kloub. Pak tedy existuje dokonalá vzražda, či...
 

Já nechápu víc věcí, vedle těch, které jsem napsala pod článek.

Vlastně to nechápu celé.

Buď je něco momentální popud, nebo sofistikovaně připravená akce.

A to, co udělala (dejme tomu) v té jídelně, je chaotické a pudové. 

Naopak systém, který zvolila doma, by vyžadoval dny příprav.

Prostě pocitově to podle mě není akce jednoho člověka, nota bene, psychicky narušeného.

 

Vždyť ten proces  v domě musela mít neuvěřitelně precitně připravený, aby neumřela dřív, aby na nic nezapomněla, aby pozamykala....jak by někde přehodila pořadí, nedokončila by to... a když potřebovala održet postup, proč si to komplikovala náročnou cestou na kole domu, vždyť nemohla tušit, že někde nezkolabuje a celé by to šlo v niveč...

...holky, prostě NE Tongue out

 
Avatar
post Zaslal: 17.09.2011 08:43
 

kterým nikdy nepřijdeme na kloub. Pak tedy existuje dokonalá vzražda, či podivná sebevražda, a paní asi trpěla sebepoškozováním a n eunesla ta muka, stále k tomu nutkající.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 16:52
 

Tak já nevím,Viděla jsem v dokumentech ,jak člověk přežil do lebky vstřelený hřeb z nastřelovací pistole do panelů a ještě pár podobných případů. když mám počítat s určitým fanatismem a podobnými věcmi (např ti co jsou zavěšeni na háčkách nebo tahají těžká břemena, taky moc nekrvácí....), já bych závěru i byla schopna věřit. Ale paní v tom nejela sama a napadá mě jen řízená (doporučená) sebevražda, což vlastně vražda je.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 12:06

Odpověď na příspěvek #6133
Uživatel: Michaela Kudláčková

Torinko, nesouhlasím. (čerpala jsem ze všeho dostupného, to...
 

Nejcitlivější je z hlediska bolestivosti okostice, oblast žaludku tě zneschopní jen v případě oblasto tzv. Solar plexus. Ale jak víme, solar je trojuhelník pod koncem kosti hrudní a žaludek je níž a lehce ke straně. Jehla na obrázku je sice dlouhá, ale pokud nezpůsobí smrtelné zranění, nemusí ovlivnit život dotyčného. Záleží víc na tom, kudy je vedená, než jak je dlouhá. Ale na to by odpověděla přesná patologická zpráva.  Nechci se zastávat policie, nebyl by to první zbabraný případ kamuflované vraždy, však známe jejich práci, ale maturovala jsem z patologie a anatomie a k přesvědčení potřebuji prostě forenzní důkazy. Možná jsou ve zprávě a policie je přehlédla bůhví proč. Možná také ne. Jsou případy lidí, kteří přežili s horšími zraněními a nebo spáchali sebevraždu komplikovanějšími způsoby.

V případech, kdy se nedá prokázat sebevražda, musí být prokázána vražda. A tady se zdá plavou obě teorie.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 11:41

Odpověď na příspěvek #6136
Uživatel: Kaylie

OLI,  TYS NIKDY ASI NEPOZNALA, CO DOKOKÁŽOU PRACHY.,   JÁ ANO!
 

Marně vzpomínám, ale opravdu neznám nikoho, komu by prachy přinesly štěstí. Už před 40 lety jsem měla přístup k účtům tzv. normálních lidí a zírala na jejich konta v době, kdy jsem obracela každou korunu. Nenašla jsem rodinu, kde by nebyl jakýsi  smutek.

Kdosi zde zmiňoval karmu a podle psychterapeuta Glena Willistona ji lze změnit:

1. Poznejme minulost tím, že ji konfrontujeme.

2. Pociťujme se jako účelní a mocní lidé.

3. Mějme rádi tak bezpodmínečně, jak jen je to možno.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 11:15

Odpověď na příspěvek #6121
Uživatel: Michaela Kudláčková

Olgo, chytrá ozázka! Pídila jsem se po tom a pouštěla si i video,...
 

Míšo, Tebe zajímá toxi?

 

Jo, no dobrý,ale jíný ne, děvče opusť nějakou spravedlnost na tomto světě. Já už prozřela! Není!!!!!

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 11:10

Odpověď na příspěvek #6110
Uživatel: Quentinová z Montargis

Zrovna my máme doma jedny zamykací dveře, které jde zaklapnout...
 

OLI,  TYS NIKDY ASI NEPOZNALA, CO DOKOKÁŽOU PRACHY.,

 

JÁ ANO!

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 11:07
 

Tento případ byl dokonce v televizi, vysvětlovali tam to, že se paní opravdu bodla v práci a ty jehly měla v těle prý zabodané už dříve. Dokonce říkali, že byla nějak duševně nemocná - no já jsem na to tedy zírala a divila jsem se co všechno se dá okecat jako sebevražda. Dokonce proběhlo něco jako rekonstrukce - jak to udělala. Přišlo mi to obtížné i na fakíra, ale když to tvrdí "odborníci" ... no coment.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 11:01
 

v hrůze jsem oteřela kdekteré dveře!!! Stačilo jen, že jsem zabouhla a spal půlroční syn na sedačce!

Kdo to umí,otevře zabezpečované dveře do 3 minut!

To je dokázáno, dokonce v telce.

 

Zamčené dveře zevnitř nejsou  už dnes důkaz!!!!!

 

To celé je sprostý podvod, pokud je to tak jak je, dám v sázku klidně cikoliv, paní byla zavražděna!

Jo, píchnu se pod blůzou....asi jak ze 26 bodných ran netekla krev u nás...

 

Nedělejte ze mne laskavě většího vola než jsem!

 

Je tu totiž další případ, ne vraždy, ale vedle....vloupání a zas nic.... přesně vedle!!!

 
post Zaslal: 16.09.2011 10:55

Odpověď na příspěvek #6132
Uživatel: ToraToraTora

Míšo, sorry, ale tohle nehraje. Nevím, odkud jsi čerpala informace, ale...
 

Torinko, nesouhlasím. (čerpala jsem ze všeho dostupného, to víš po tolika letech si ne každý vzpomene ne detaily).

Jedno ale vím, a to je pro mě zásadnější, než bodnutí do srdce

Měli jsme báječného profesora a ten říkal, že oblast žaludku je vedle kolene nejbolestivější místo na těle, a že se raněním v těchto místech není člověk schopen cokoli udělat, ani se narovnat. Dochází k okamžitému šoku.

 

Představ si tu jehlu z obrázku. A přičti ostatní jehly a místa vpichu...ta se nezabila ani s litrem produktů podvěsku mozkového.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 10:48
 

Míšo, sorry, ale tohle nehraje. Nevím, odkud jsi čerpala informace, ale smrt po probodnutí srdce a oběšením se diametrálně odlišují při pitevním nálezu a dají se celkem jasně určit. Nehledě na to, že my, co nám skore v testu vyšlo, že jsme nefalšované lesby či převlečený chlap uvažujeme trochu jinak. Ale schéma takového jednání není pro ženu v krizi nijak neobvyklé. V situaci, kdy dochází k rituálnímu sebepoškozování je mozek sám schopen produkovat opiáty a v kombinaci s vysokou hladinou adrenalinu je taková žena schopna jízdy na kole a klidně i hraní mariáše. A že bych ti mohla o sebepoškozování vyprávět romány.  Bylo by třeba mít pitevní zprávu a vědět o přesném umístění jehel a rozsahu jejich účinku a dalších ránách, stejně jako o úniku krve. Dost není forenzní údaj, ale subjektivní popis. To, že soudní lékař pochybuje neznamená, že by to tak být nemohlo. Jen nedokázal při postupu nalézt dostatek důkazů, které by rozhodly jednoznačně. Byla to sebevražda.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 10:41

Odpověď na příspěvek #6124
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ty dveře znám, uměla jsem už jako holka, pootočit klít a pořádně...
 

Míšo, jsi spravedlivá, ale tady a teď?

 

Ne, jako vím já, víš i Ty. Nic nenapravíme, peníze jsou až na prvním místě!!!

 

Nás mohou zlikvidovat.

 

Nejsem cvok, pracovala jsem já i manžel bohužel......neříkat. Oba jsme v civilu. Já si ruce umývat nemusím, a choť? Vysoce postavený, vlastní záshuhou, odešel po r.1989 a prověrkách, jež si nechal udělat a prošel, sám. Děkuji mu!!!!

 

I  když jsme mohli být boháči!

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 10:36

Odpověď na příspěvek #6124
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ty dveře znám, uměla jsem už jako holka, pootočit klít a pořádně...
 

Dej pokoj...mne takhle ty dveře zabouchla dcera ve dvou a půl letech zevnitř...já stála přicvaknutá ve futrech před domkem ještě zástěrou s košem na dřevo..telefon doma, dítě doma, hned jsem viděla požár, nože, plyn...zapadl právě zámek... koš jsem zahodila, zástěru vytrhla a dveře jsem prostě vylomcovala...nohama rukama bokama...

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 10:33

Odpověď na příspěvek #6121
Uživatel: Michaela Kudláčková

Olgo, chytrá ozázka! Pídila jsem se po tom a pouštěla si i video,...
 

tak to je ono! Zase si někdo myslí, že mu to projde !

 

Ne neprojde!, a co karma? Čím pak se provinil(a) v mimulém životě?

Ne, nerozuním ničemu. A proto jsem zavřela hubu  a mám jen ústa.

Stejně jsem vykecala dost, co se tají, a budu opatrná, jak jsem byla varována v Praze a dostala jakýsi spray...nikdy  nepoužitý a nevím kde je..OMG

Kašlu na to, jako na celý tento svět.

 
post Zaslal: 16.09.2011 10:24

Odpověď na příspěvek #6110
Uživatel: Quentinová z Montargis

Zrovna my máme doma jedny zamykací dveře, které jde zaklapnout...
 

Ty dveře znám, uměla jsem už jako holka, pootočit klít a pořádně bouchnout. Je to sice 50:50, ale ten člověk mohl mít víc času na další pokus, když by to zapadlo na druhou stranu.

Ačkoli pochybuju, že tohle neneapadlo taky kriminálku.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 10:21
 

pořád věřím, že vyšší moc existuje...

 
post Zaslal: 16.09.2011 10:19

Odpověď na příspěvek #6108
Uživatel: O.M.B.

Jaká byla příčina smrti podle soudního lékaře? Pokud...
 

Olgo, chytrá ozázka! Pídila jsem se po tom a pouštěla si i video, které  šířit nesmíme. Nikde přímou příčinu nezmiňují.

Ale vycházím z toho, že byla bodnuta tak bezprostředně před oběšením, že se to třeba kryje.

Mě by zase zajímala třema toxikologie.

 
Avatar
#6120
a co dopis na rozloučenou?

Kaylie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 16.09.2011 10:18
 

Ne, tohle je na 100% vražda a dost nedokonalá.

Tohle sebevražda nebyla...

Jenže, bohužel to znám osobně ( ne tento případ, ono jich je...), to se kriminálce hodí, kvalifikuje to na vraždu a spokojeně spis uzavře. Nemá "pomníček".

 

Má pokoj, či je podplacena, takový případ mám vedle a proto se tu děsím. Ne, že jsem strašpytel, do toho mám daleko, jen jak jsem začala pochybovat, zdál se mi sen, který byl přímo rekonstrukcí. Jenže co s tím? Nějak bych "nechtěně" odešla z tohoto světa či by mne zavřeli kamsi...proč se mi dávná kamarádka - dcera zavražděného,  od té doby vyhýbá? To jsem nepochopila, nebydlela jsem tu natrvalo, ale něco to znamená! Musí vědět, že vím.. takové jsme byly kámošky! Zdálo se i jí "něco"? Já bych to nepřežila!

Jakoby věděla, že vím ,ač jsem byla 150 km daleko...! Každý ví, že vrahem byl její syn, vnuk zavražděného.

Kriminálka se nepozastavila nad tím, že byl jinde,než byl zavražděn, neprohledali dům (tedy to  je co???), 26 bodných ran nožem a pod ním ani kapka krve, asi se vypařila!!!

Jak může někdo žít s vědomím, že jeho syn je vrah jejího otce? Jak je možné, chvilku po vraždě se vnuk oženil a postavil tu něco, co nemá obdoby. Zbořil dům,postavil 3 patrový s tím. že vzadu má skleněný krytý bazén, asi 50m a další exkuzivity.

Vím  a lidé ví taky, že děda nebyl světec, že měl mnoho peněz, po r.89 mu hodně vrátili, ten  vnuk z Prahy hospodařil jak divý, a pak po vraždě to prodal.

 

Svoji ženu bije a týrá, to vím od známé, co je vedle, slyší křik, ale luxus je holt luxus...než spáchá "sebevraždu", protože si našel mladší....No, kdo cche kam, pomozme mu tam!

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 08:48

Odpověď na příspěvek #6114
Uživatel: O.M.B.

Mě množství výkladů Bible pěkně s...! To jsou neskutečné...
 

Tímto směrem šla moje myšlenka...také jsem četla rozdíly výkladu a překladu Bible k různým účelům :-(

 

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 08:38

Odpověď na příspěvek #6114
Uživatel: O.M.B.

Mě množství výkladů Bible pěkně s...! To jsou neskutečné...
 

P.S. S těmi dveřmi mám osobní zkušenost! My kupovali nové dveře (kovová futra), takže záhada zamčeného pokoje, jak se tomu říká, neexistuje.

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 08:35

Odpověď na příspěvek #6110
Uživatel: Quentinová z Montargis

Zrovna my máme doma jedny zamykací dveře, které jde zaklapnout...
 

Mě množství výkladů Bible pěkně s...! To jsou neskutečné bláboly, co si které náboženství a hlavně sekty z ní vybírají. Pokud má někdo osobní trápení a neví kudykam, je snadnou obětí.

 
 

Zrovna my máme doma jedny zamykací dveře, které jde zaklapnout nešikovně šikovně i s otočeným klíčem...  Ty jehly, nůž na doraz pod trikem a zalepený, divná smyčka na špagátě...

 O.M.B. : také jsem uvažovala nad konkrétní příčinou smrti určenou lékařem...které zranění bylo finální?

V té vzdálené úklid.místnosti krev byla a doma nebo na půdě nic? A na rukách? Otisky na noži asi nebyly...

 Jaký měla ta chuděra život? Nestýkala se s někým, kdo ji silně ovlivnil právě čtením Bible a zfanatizoval a takhle nakonec utýral?

 

 
Avatar
post Zaslal: 16.09.2011 07:59
 

Jaká byla příčina smrti podle soudního lékaře? Pokud bodnutí do srdce, tak se nemohla snad sama oběsit. Pokud udušení z oběšení, tak je nevysvětlitelná ona rána do srdce..

Zajímavé je, že dnes lékaři dovedou vysvětlit, jak mohl Kristus na kříži přežít, ale tuto překombinovanou sebevraždu ne. Co motiv?

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist