Mr. Keroles Ezzat Baschier: "Causou se zabývám jako soukromá osoba"

Jsem velice ráda, že redakce mohla alespoň trochu vyhovět vašim četným dotazům týkajícím se pana doktora Kerolese Ezzata Bashiera. Ten se v cause smrti mladé maminky a její dcerky v egyptské Hurgadě v průběhu pobytu pana Kramného v Egyptě angažoval. Děkuji tímto za ochotu, se kterou na můj telefonát reagoval. Tady je malý rozhovor…

11710MWZ.jpgUpřímně jsem moc nedoufala, že budu úspěšná, protože je jasné, že na pana Kerolese byl poslední dobou vyvíjen větší tlak.

 

Překvapilo mě proto, s jakou ochotou se k mé prosbě o zodpovězení několika otázek, postavil on i jeho tým.

 

Telefonní sluchátko na druhé straně zvedl pan doktor sám. Na můj zdvořilý dotaz, zdali je kolem něho někdo, s kým bych mohla komunikovat raději česky, ochotně předal.

 

S ochotou jsem se setkala i u jeho kolegyně, která se uvolila, že dotazy, které zašlu, panu doktorovi přeloží a zašle zpět.

 

 

Ráda bych tedy poděkovala za milý přístup a vstřícnost.

 

Berte prosím v potaz, že vyšetřování není ukončené a tak jsou zcela logicky i odpovědi pana Bashiera jím samým pečlivě vybírány.


 

Jak se liší systém egyptského a českého práva?

 

V egyptském právu se zdůrazňuje trest v případě vraždy jedem.

 

Je rozdíl mezi způsobem vyšetřování trestných činů tady v Česku a v Egyptě?

 

Je to policejní práce, nemohu posoudit.

 

 

Existuje v Egyptě forenzní kriminalistika?

 

Ano samozřejmě. 

 

 

Jaký mechanizmus zpřístupní právníkovi nahlédnout do spisu, který je předmětem vyšetřování egyptské prokuratury?

 

Tento mechanismus vychází ze vzájemné spolupráce se státními zástupci. Úloha advokáta v rámci soudního asistenta je odhalit fakta a advokát nešíří informace, které by mohly ovlivnit vyšetřování. Informace, které jsem zveřejnil, byly informace, které veřejnost mohla slyšet, aniž by bylo narušeno vyšetřování jak v Egyptě tak v ČR.

 

Je skutečně podloženou informací, že mladou ženu a její dcerku zabil kyanid?

 

Toto bylo obsaženo v první zprávě z krimi laboratoře, ale až končená zpráva potvrdí, zda to opravdu byl kyanid.

 

  

Máte povědomost o průběhu nebo způsobu toxikologických rozborů?  Jsou stejné, jako jinde na světě?

 

Nejsem toxikolog, nemohu toto posoudit. 

 

 

Zabýváte se ještě na nějaké úrovni touto causou?

 

Touto kauzou se zabývám pouze jako soukromá osoba nikoliv pracovně.

 

  

Dostal jste nakonec k dispozici celý spis?

 

Vyšetřování není ukončeno, spis není ještě kompletní.

 

 

Byl byste býval případně ochoten zastupovat pana Kramného v Egyptě?

 

Uvítám oficiální zastoupení pro  pozůstalé /dědice/, protože záleží na efektivním řízení vyšetřování.

 

 

Proč podle Vašeho názoru změnil tak rychle egyptský prokurátor názor a pana Kramného propustil do Čech?

 

Prokurátor nemá právo zadržovat podezřelého, porušoval by také jeho lidská práva. 

 

 

Věříte osobně v jeho nevinu?

 

 Pan Kramný nebyl obžalován, nelze hovořit o vině či nevině.

 

 

Spolupracují egyptští kriminalisté s naší policí?

 

 Ano samozřejmě, spolupráce zde probíhá.

 

 

Lidé zde se domnívají, že egyptská strana prvotní vyšetřování podcenila. Je to pravda podle Vás?

 

Lidé toto nemohou posoudit, když neznají okolnosti.

 

 

Setkal jste se za dobu vaší praxe s podobnou causou?

 

Podobnou causu, kde by někdo zabil turisty jedem, jsem v mé praxi neměl.

 

 

Kolikrát doopravdy vyslýchala tamní (egyptská) policie pana Kramného?

 

Egyptská policie poprvé vyslýchala pana Kramného ihned po činu. Také měl výslech u prokurátora a naposledny před odletem z Egypta s novým prokurátorem.

 


 

Je pochopitelné, že doktor Bashier nemůže v případě některých zaslaných dotazů odpovídat nijak obsáhle za předpokladu, že vyšetřování, jak zmínil, není uzavřené.

 

Přesto si myslím, že z odpovědí pana Kerolese vyplývá mnohé a lze tedy dílem dovodit, že některé spekulace jsou v tuhle chvíli zbytečné.

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 30 čtenářů průměrem 2.93 bodů z pěti


Čtěte také:

APRÍLOVÝ KVÍZ O .... 
Co změní nová romská politická strana? Vznikne v pátek v Brně! 
OptiMaskPro. Výherce soutěže o zlatou kramli! 
Týdny by měly začínat úterkem 
VÍTE, KDO JSEM? 13.9.2011 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 23:26

Odpověď na příspěvek #51037
Uživatel:

Emmka, dávam mu šancu. V mojich očiach je nevinný.   
 

Tak v mojich nie je nevinný, už ak by to aj neurobil, ale neposkytol pomoc,nezavolal lekára a stále klame a prekrúca výpovede. V mojich očiach je vinný on. Bol s nimi len on v izbe a nikto iný, kto by to mohol urobiť, takúto ohavnosť.

 
#51037

post Zaslal: 17.11.2013 23:21

Odpověď na příspěvek #51035
Uživatel: Emma

Nebola by som o tom tak presvedčená ako vy, že toho obhájcu nebude potrebovať....
 

Emmka, dávam mu šancu. V mojich očiach je nevinný. 

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 23:16
 

Niečo z diskusie

hofihofi:Pravnik je podvodnik, ktery se vnucuje nekomu, kdo ho nechce.Podivne metody o spisu nema poneti.A PK je skutecne nevinn, protoze ho zadna zeme neobvinila a nic nikdo nesetri. Jak sami vidite.Oficialne neni potvrzena ani otrava.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 23:00

Odpověď na příspěvek #51033
Uživatel:

Ak by som čo i len na chvíľu pripustila, že máte pravdu (a možno ju...
 

Nebola by som o tom tak presvedčená ako vy, že toho obhájcu nebude potrebovať. Vidím, že vy ste o tom presvedčená tiež, že je nevinný.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 22:55

Odpověď na příspěvek #51030
Uživatel:

Přečetla jsem si dnešní druhý článek v Blesku. Ten Kramný...
 

Aj ja som si to prečítala. Všetci sú klamári, len Kramný "hovorí vždy pravdu". Veď to je neuveriteľné. Nahliadla som aj na diskusiu, tak tam je to tiež strašné, ako  útočia jeho zástancovia a stále dookola memorujú, že on nič neurobil, nikto mu nič nedokázal. Neviem ako sa budú cítiť, keď nakoniec budú dôkazy o tom, že je on za tým.

 
#51033

post Zaslal: 17.11.2013 22:33

Odpověď na příspěvek #51028
Uživatel:

Ale vždyť to opravdu mohla napsat ta kamarádka sama.. nemusíme hned...
 

Ak by som čo i len na chvíľu pripustila, že máte pravdu (a možno ju máte), o to desivejšie by to pre mňa bolo.  Ak by to naozaj napísalo dieťa, čo nepredpokladám, bolo by to hrozné, ak takto komunikuje. Navyše, žiadne dieťa nezaujíma nejaká Slámová = obhajkyňa vrahov.

Aha, asi preto sa naváža do Petra. Ona určite čaká na skutočného vraha, že ju on alebo jeho matka oslovia, aby ho obhajovala. No konečne tomu rozumiem. Laughing

 
#51032

post Zaslal: 17.11.2013 22:14

Odpověď na příspěvek #51031
Uživatel:

Myslím, že kopírovat z veřejně dostupných diskusí se může......
 

Tak jo.Ještě by nebylo špatné zjistit.co si myslí Sokol.Tongue out

 
#51031

post Zaslal: 17.11.2013 22:07

Odpověď na příspěvek #51029
Uživatel:

A pozor na to kopírování.Aby se Klára nezlobila.To se může?Mě už...
 

Myslím, že kopírovat z veřejně dostupných diskusí se může... pokud by chtěla mít komentáře utajené, tak si nastaví soukromí.. a to nastavené nemá... Wink

 

 
#51030

post Zaslal: 17.11.2013 22:01
 

Přečetla jsem si dnešní druhý článek v Blesku. Ten Kramný to je síla, jak si může dovolit napadat toho egapt. právníka a tvrdit o něm, že je lhář. Není mu vůbec po chuti, že se na veřejnost dostaly nové informace, hlavně název jedu. Ale teoreticky by mohl být rád, že se spekuluje ještě o 2 podezřelých osobách.

 
#51029

post Zaslal: 17.11.2013 21:52

Odpověď na příspěvek #51010
Uživatel:

koukala jsem, že právnička Klára Samková panu Kramnému také...
 

A pozor na to kopírování.Aby se Klára nezlobila.To se může?Mě už kontaktovali,abych podala vysvětlení k mému vtipu.Laughing

 
#51028

post Zaslal: 17.11.2013 21:47

Odpověď na příspěvek #51027
Uživatel:

Někdo nerovná sa Petr Kramný.  V prvom rade by mali Slámovej...
 

Ale vždyť to opravdu mohla napsat ta kamarádka sama.. nemusíme hned podezřívat někoho, že to psal za ní a snažil se tam vpašovat hrubky.. dnešním dětem nedělá problém komunikace přes sociální sítě.. jsou chytré a nebojí se toho... :)

 
#51027

post Zaslal: 17.11.2013 21:39
 

Někdo nerovná sa Petr Kramný. Wink

V prvom rade by mali Slámovej písať z vlastných profilov, ak cítia tú potrebu...

 
#51026

post Zaslal: 17.11.2013 21:31

Odpověď na příspěvek #51024
Uživatel:

Ako som už napísala, naznačila nižšie, dieťa je odrazom rodičov. A ak rodičia...
 

MariaV, ale jak by takoví rodiče měli ochránit svou dcerku před informací, že jejich kamarádku a spolužačku někdo zabil?

To mají jako dělat, že se někam odstěhovala, že se nic nestalo?

A jen si o tom doma špitat za zavřenými dveřmi?

 
#51025

post Zaslal: 17.11.2013 21:28

Odpověď na příspěvek #51019
Uživatel:

Nie, na to nezabúdam, ale uvedomte si, že ona to slovo neskloňuje len tak. Ona už...
 

Taky nevím přesně ,o co jde.Surprised

 
#51024

post Zaslal: 17.11.2013 21:27

Odpověď na příspěvek #51020
Uživatel: Romina

Přesně tak, hašlerko. Myslím, že ty děti o tom mluví dnes a denně, tak...
 

Ako som už napísala, naznačila nižšie, dieťa je odrazom rodičov. A ak rodičia svoje dieťa skutočne milujú, budú sa snažiť, aby čo najdlhšie zostalo dieťaťom. "Se vším všudy."

Pokiaľ ide o slovník, pri správnej výchove dieťa vie, čo je vhodné a čo nie, resp. čo sa hovorí doma za zavretými dverami a čo verejne. 

 
#51023

post Zaslal: 17.11.2013 21:25

Odpověď na příspěvek #51021
Uživatel:

Tak to je zajímavé,nad čím možným už tady diskutujeme.Že se...
 

Lauro, byla jsem ráda, že jsem si přečetla i její názor na vyšetřování, také píše věcně a celkem rozumně.. jen byla naštvaná, že vidí pana Kramného všude už 3 měsíce... Wink, takže ze začátku vypadala dost zaujatě...

 
#51022

post Zaslal: 17.11.2013 21:23

Odpověď na příspěvek #51019
Uživatel:

Nie, na to nezabúdam, ale uvedomte si, že ona to slovo neskloňuje len tak. Ona už...
 

Jaké má ta dívka rodinné zázemí, to nevím, na Tv moc nekoukám, její babičku nrznám.. .. a nejspíš se o tom baví děti mezi sebou, sledují to v novinách.. mají na to svůj názor (možná špatný, možná správný...?)

 
#51021

post Zaslal: 17.11.2013 21:19

Odpověď na příspěvek #51010
Uživatel:

koukala jsem, že právnička Klára Samková panu Kramnému také...
 

Tak to je zajímavé,nad čím možným už tady diskutujeme.Že se dostaneme až ke Kláře Slámové,to by mě tedy nenapadlo.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 21:16

Odpověď na příspěvek #51017
Uživatel:

MariaV, já myslím, že spolužáci a kamarádi malé...
 

Přesně tak, hašlerko.

Myslím, že ty děti o tom mluví dnes a denně, tak jako my tady. Mám 9ti letého syna a člověk se až diví, jaké má názory a jakým vyspělým slovníkem je schopný se vyjadřovat.Wink

 
#51019

post Zaslal: 17.11.2013 21:15

Odpověď na příspěvek #51017
Uživatel:

MariaV, já myslím, že spolužáci a kamarádi malé...
 

Nie, na to nezabúdam, ale uvedomte si, že ona to slovo neskloňuje len tak. Ona už našla menovateľa svojho príspevku. Jasne ho pomenovala. A to je zarážajúce. Tam matka, otec, a hlavne babička, mali ste ju možnosť vidieť v TV NOVA, nebudú v poriadku. Schovávať vlastnú identitu za profil dieťatka. No to sa na mňa nehnevajte, ale je to sv...tvo. Frown

 
#51018

post Zaslal: 17.11.2013 21:06

Odpověď na příspěvek #51016
Uživatel:

Taky si myslím,že to nepsalo dítě,někdo se za dítě...
 

Ok

 
#51017

post Zaslal: 17.11.2013 20:54

Odpověď na příspěvek #51015
Uživatel:

Pre mňa je šok, ako to dieťa komunikuje, aké slová používa, aj...
 

MariaV, já myslím, že spolužáci a kamarádi malé Klárky slovo VRAH asi skloňují ve všech pádech...  nezapomínejte, že za jejich smrt opravdu může nějaký vrah..

jo, jejich bezstarostné dětství tím bylo hodně poškozeno.. Frown

a nebude  to tím, že by ta dívka měla špatnou maminku... a tudíž byla jejím špatným odrazem...  za to může onen zatím neznámý vrah..

 
#51016

post Zaslal: 17.11.2013 20:52

Odpověď na příspěvek #51015
Uživatel:

Pre mňa je šok, ako to dieťa komunikuje, aké slová používa, aj...
 

Taky si myslím,že to nepsalo dítě,někdo se za dítě vydává.Dítě by nenapsalo-já si osobně...A ty gram.chyby jsou asi záměrné.

 
#51015

post Zaslal: 17.11.2013 20:43

Odpověď na příspěvek #51010
Uživatel:

koukala jsem, že právnička Klára Samková panu Kramnému také...
 

Pre mňa je šok, ako to dieťa komunikuje, aké slová používa, aj keď, myslím si, že to nepísalo dieťa. Wink

Nezabúdajte, mamičky, deti sú našim obrazom, odrazom, zrkadlom,...

 
#51014

post Zaslal: 17.11.2013 20:38

Odpověď na příspěvek #51012
Uživatel:

omlouvám se, popletla jsem jméno, je to Klára Slámová...
 

Nečudujem sa, ale ona by sa čudovala, že ste si ju pomýlili s tou druhou. 

Ja som jej to práve v jednom príspevku vysvetľovala, že si ich dve ľudia často mýlia. Smile

 
#51013

post Zaslal: 17.11.2013 20:33

Odpověď na příspěvek #51001
Uživatel:

Kalamandro, dobrý večer,zdravím Vás.
 

Hanulko, a ostatní, dobrý večer. Během víkendu jsem tu něco málo přečetla, na něco zareagovala, ale skončila jsem u čtení příspěvků ze včerejška večera. Musím to přelouskat. Co je nového? Jen ráno jsem zahlédla na Blesku, že PK není rád, že se egyptský právník vložil do jeho případu. Chápu, že není rád, že někdo veřejnosti odhaluje jeho tajemství - způsob otravy jeho rodiny. Jinak nevím žádné novinky.

 
#51012

post Zaslal: 17.11.2013 20:23
 

omlouvám se, popletla jsem jméno, je to Klára Slámová...

 
#51010

post Zaslal: 17.11.2013 20:02
 

koukala jsem, že právnička Klára Samková panu Kramnému také moc nevěří... má na svém profilu dost dobrou a dlouhou diskusi:

https://www.facebook.com/klara.slamova.39?fref=ts

a píše tam i kamarádka malé Klárky:

Natalie Lazarovská byla to moje kamaradka klarka kramna a neverim petrovi kramnemu ze nezabyl klaru a ani moniku ja si osobne mislym ze je to vrah 11 listopad v 12:04 přes mobil · To se mi líbí je to smutné, pro takové děti to musel být hrozný šok... :(
 
post Zaslal: 17.11.2013 19:00

Odpověď na příspěvek #51007
Uživatel: talumo

Máš pravdu, měl tam zůstat až do skončení...
 

Teď se cítí silným, ale když nad ním visela oprátka, to mu byl každý reportér dobrý. Sám sebe chudák natáčel nad prádlem holek, aby vzbudil u lidí lítost. Nad prádlem naříkal, ale hned se ho zbavil. To je povaha!!!

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 18:37
 

Máš pravdu, měl tam zůstat až do skončení vyšetřování, tam se to stalo ne tady.

 
post Zaslal: 17.11.2013 18:33
 

zdravím,

Měl zůstat v Eg. do vyšetření celého případu.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 18:25
 

Všichni čtou tn.cz. Smile

 
#51002

post Zaslal: 17.11.2013 17:26
 

Je tu nějaký podezřelý klid..

 
#51001

post Zaslal: 17.11.2013 17:25

Odpověď na příspěvek #51000
Uživatel:

Esmeralda, All Exlusive mi u tebe připadala jako neznalost slova než jako překlep....
 

Kalamandro,

dobrý večer,zdravím Vás.

 
#51000

post Zaslal: 17.11.2013 17:20

Odpověď na příspěvek #50922
Uživatel: esmeralda

Ty budeš asi paní učitelka, že mi kontroluješ chyby, ty ses nikdy nespletla?
 

Esmeralda, All Exlusive mi u tebe připadala jako neznalost slova než jako překlep. Musím ale napsat, že mi tvé příspěvky připadají dost často drzé či nekultivované. 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 16:00

Odpověď na příspěvek #50991
Uživatel: esmeralda

Dokonce WEB na faceboku. Je trapný, až to bolí. A jeho fanynky mu to žerou. No jo...
 

jde o fail stránku pro jeho podporu a i pro odsuzování ...Wink

 
post Zaslal: 17.11.2013 15:49
 

On by byl nejraději kdyby to vše utichlo a zametlo pod koberec. 

Alespon na mě to tak působí, Přece jestli si pamatujete hned jak nova pustila to první video, byl proti a hned dělal rozhovor, že to tak není a že to není možné aby byli několikrát po sobě otrávené. 

On psal několik dní po sobě, přece věděl kdy jim to dal, tak to hned vyvrátil. 

Je to šikulka Péta. 

Myslím, že nova to docela taky prokoukla a vyrukoval znovu s právníkem, musí ho to pěkně štvát. 

Jen at si to užije, holky si užili rozhodně víc.

 

 
#50996

post Zaslal: 17.11.2013 15:39

Odpověď na příspěvek #50994
Uživatel: Calypso

PK je opravdu zvláštní člověk. Napadá všechny kolem, od...
 

Možná je ten právník nějaký taktický krok. Dá najevo že ví, co ve spisu je a PK dostane strach a nějak se projeví. Že pan Bashier do spisu nahlédl bude pravda. A PK by toho pána nejraději poslal domů, jen aby se něco ze spisu nedostalo na veřejnost. Lhář, který nedokázal přiznat ani to, že mu bylo pomáháno ze strany Šándora a právníků.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 15:27
 

"Co jsem na něj slyšel, to mi bohatě stačilo..."

 

Tak to je opravdu výsměch. Hlavně že se mu nelíbí, že jeho samotného ostatní tady soudí podle toho, co o něm slyší (a navíc taky vidí a co on o sobě sám říká). Měl by si zamést před vlastním prahem, než zase vyřkne nějaké to moudro na adresu druhých.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 15:17
 

PK je opravdu zvláštní člověk. Napadá všechny kolem, od egyptských policistů a právníků, přes naši ambasádu v Egyptě až k Bashierovi.

 

Myslím, že by se nejprve měl zamyslet nad tím, jestli vina není na jeho straně, než bude útočit na druhé. Patrně to ale dobře ví, a tak dělá toto...

 

Nic o Bashierovi pořádně neví, nesešel se s ním, ale hlavně že má jasno, že žádný spis nemá, že je jen vydřiduch (zatímco PK rozhovory do Blesku a Novy poskytoval zřejmě zadarmo) a nejradši by ho tu neviděl (spíš se ho bojí bych řekla). Tak proč mu to neřekne z očí do očí? Patrně na to nemá, on je totiž srab, co to radši vyřizuje přes bulvár. 

 

Osobně roli Bashiera taky moc nerozumím, ale člověk, který má zde v ČR klientelu, by si asi jen obtížně dovolil vynést do médií informaci, která by byla naprosto vymyšlená. Proč by kvůli nějakému PK riskoval svoji pověst? To spíš PK již několikrát potvrdil, že lhaní je mu dosti blízké. Navíc, pokud by spis Bashier nikdy neviděl, dalo by se to jednoduše zjistit a jediný,  kdo to může dokázat je PK, to by ale musel dělat něco jiného než sedět na zadku, osočovat druhé a brečet do bulváru.

 
#50993

post Zaslal: 17.11.2013 14:09

Odpověď na příspěvek #50982
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mě normálně dostává, jak je v tomhle případě...
 

Ok

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2013 13:48
 

Keby mi záležalo na vyšetrení prípadu, čo zabilo moje dievčatko a milujúcu manželku a mala možnosť nahliadnuť do spisu, tak by som ho aspon na 1 x kontaktovala, až tak drahé by to nebolo, i za cenu, že možno chce zo mna vytrieskat peniaze, či klame, čo však nemyslím. Však keď sa cítim byť nevinný asi si chcem pospomínať, na niečo možno prídem. Ale nie on útočí už aj na neho.

 
post Zaslal: 17.11.2013 13:39

Odpověď na příspěvek #50989
Uživatel: jitka08

Mrněte se zase nový Web a ty články pod ním  ZDE
 

Dokonce WEB na faceboku. Je trapný, až to bolí. A jeho fanynky mu to žerou. No jo musí být obletovaný, on se musí zabavit něčím,jinak by zcvoknul, i když si myslím,že už je dávno cvok.

 
post Zaslal: 17.11.2013 13:34
 

Cože, on zase mluví do Blesku? To snad ne, on je fakt blázen, tolik lidí už psalo, že má raději mlčet a on to dělá pořád, on snad může všechno. Já bych chtěla vědět, co o něm si myslí kolegové z práce? Mi stejně připadá, když je článek nový na Blesku, že je to jen zástěrka pro nás, on totiž bude zase na výslechu, tak to dělal i minulý týden, jako by byl s nimi domluvený, kdy to mají dát, ve který den, abychom nevěděli, že tam byl.

 
#50989
Petr Kramný je nevinný WEB

jitka08
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 17.11.2013 13:25
 

Mrněte se zase nový Web a ty články pod ním 

ZDE

 
post Zaslal: 17.11.2013 13:18

Odpověď na příspěvek #50984
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jsem přesně čekala na to, kdy se Kramný naveze i do Bashiera. Já jsem prorok,...
 

Míšo, bohužel mu všichni vadí,  jak nova, tak Bashiar a kdoví ještě kdo. Moc si tady vyskakuje. Kdyby mlčel, udělal by dobře, ale to už je pozdě. On napadá vlastně každého, kdo s ním nesympatizuje. On nikdy nikoho nechtěl, ani rodinu ani právníka ani psycholožku. Mu ta samota vyhovuje a ty své vnitřní emoce si ventiluje tímto způsobem.

 
#50987

post Zaslal: 17.11.2013 13:17

Odpověď na příspěvek #50984
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jsem přesně čekala na to, kdy se Kramný naveze i do Bashiera. Já jsem prorok,...
 

Pokud článek opravdu cituje slova Kramného, tak se nedivím ničemu. Byla by přece troufalost chtít za své služby peníze. Ten pán je nejspíš zvyklý dostávat všechno zadarmo.

A úplně mě šokuje, že si dovolí  pana Bashiera posílat do Egypta.

 
#50986

post Zaslal: 17.11.2013 13:13

Odpověď na příspěvek #50984
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jsem přesně čekala na to, kdy se Kramný naveze i do Bashiera. Já jsem prorok,...
 

Spíš se měl vyjádřit pak PK k tomu, proč celou dobu plakal nad tím, že se o něj nikdo nestará a nepomáhá mu a najednou mu pomáhali právníci a pan Šándor.

 
post Zaslal: 17.11.2013 13:09
 

Myslím si, že PK má oči všude. On asi sám chtěl být v médiích aby se o něm psalo a pak to četl, co udělal za chyby a pak to dělal také, i ty výpovědi. Ale když někdo někde napsal, že to udělal, hned se do toho dotyčného obul a nadával. Ted když přijel, tak týden nic, asi se nudil a začal dávat opět rozhovory, aby mohl zase napadat. Říkám on je chorý člověk.

 
post Zaslal: 17.11.2013 12:58

Odpověď na příspěvek #50981
Uživatel: Merci

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/219558/petr-k-o-egyptskem-pravnikovi-reknu-vam-o-nem-p...
 

Jsem přesně čekala na to, kdy se Kramný naveze i do Bashiera. Já jsem prorok, fakt.

 

Je to slušný člověk, a je to právník. Čili, asi na něčem i vydělává...tomu rozumím.

 

Pan Kramný má internet a volný přístup k informacím tak jako všichni.

 

Kdyby se jenom obtěžoval a vyhledat si o Kerolesovi informace třeba jen na netu, nemusel by se "podivovat" a věděl by.

 

Přijde mi hrubě nekorektní a teď už i po osobní rovině značně ubohé, navážet se do všech kolem.

 

On by měl pan Kramný mlčet. Protože jak něco řekne, tak se buďto shodí, nebo ztrapní nebo si jinak uškodí.

 

Tohle dělá ona příslovečná "umírající kobyla".

 

Kdyby byl alespoň trochu chytrý, tak by věděl, že s ohledem na infromace, které pan Bashier opatrně pustil je patrné, že spis rozhodně k dispozici měl a o případu musí něco vědět.

 

 
1 2 3 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist