Kolegyně Moniky Kramné: Byla sluníčko, Petr mi přišel jako pavouk

„První, co jsem vždycky udělala, když jsem se dívala na rozpis služeb, bylo, že jsem hledala, jestli budu sloužit s Monikou. Byla to pro mě záruka, že to bude fajn služba. Ona, kam přišla, tam byla nálada. Měla jsem ji ráda. Jako člověka, jako kamarádku, jako kolegyni. Je mi strašně líto, že Monice nikdo neudělal takové video, jako jemu. A ona by si ho zasloužila“říká smutně hned zkraje našeho rozhovoru paní Jana.

11818Nzc.jpg

 

Tento článek je obsáhlým rozhovorem se ženou, která Moniku Kramnou nejen znala, ale která toho o jejím životě i starostech ví možná víc, než mnozí jiní.

 

Jméno jsme po dohodě změnili z logických důvodů.


 

Jano, jak jste Moniku poznala?

 

V práci. Často jsme spolu sloužily a já se na ty služby pokaždé těšila. Monika byla hrozně milá a veselá holka. Nikdy nezkazila žádnou legraci, ale měla i dobré srdce. Hoří mi tady za ní svíčka, kterou jsem zapálila, než jsme rozhovor začaly. Moc mě to celé mrzí a moc mi bude tohle sluníčko chybět.

 

Měla Monika nepřátele?

 

Ale jistě, určitě ano, protože byla hodně atraktivní, krásná, veselá kontaktní. Vím o lidech, kteří jí záviděli. Ale nevím o nikom, kdo by to měl až tak, že by jí chtěl ublížit, jestli se ptáte na tohle.

 

Jak poznala Petra?

 

Co vyprávěla, tak na nějaké zábavě tady v Karviné. Nevím, přímo jak k tomu došlo. Ona Monika moc neuměla balit muže. Ačkoli může působit dojmem suverénky, k mužům byla milá, příjemná, ale koketa nebyla. Spíš byla kamarádka a byla vtipná. Upoutala.

 

A Petr?

 

Víte, on mi připadal vždycky jako takový pavouk. Pokud jsme někde byly, třeba se slavil Nový a tak, tak on byl jako stín. Někde seděl, koukal, sledoval ji, moc nemluvil…připadal mi fakt jako pavouk v koutě.

 

Introvert?

 

Nemluva. Prostě nudný, nemastný neslaný chlap. Tak mi připadal. Vlastně jsem nechápala, co na něm Monča vidí.

 

Takže ho měla hodně ráda?

 

Měla ho ráda. Zkraje určitě. Hodně se snažila, aby to klapalo. Vím, že jí na tom vztahu záleželo.

 

Chtěla se vdávat?

 

No, ona hlavně otěhotněla s Klárkou, ale chtěla počkat. Ne na to, až bude Klárka ze svatby něco mít. Byla opatrná. Přestože Petra tou dobou asi rok znala, nechtěla si ho hnedka brát. Chtěla ho poznat. Proto se brali až pak.

 

Jak se choval Petr ke Klárce? Měl ji rád?

 

To bylo takové zvláštní. On jí asi měl rád, ale nevěděl, jak by se k ní měl chovat. On k ní těžko nacházel cestu a Moniku to moc trápilo. Nebyl třeba schopen ji vyzvedávat ze školy, protože prostě pokaždé něco pokazil. Nevěděl třeba kde má boty, pak zase bačkorky, bylo to trápení. Monika to řešila pak tím, že pro Klárku chodil její tatínek. Ani když byl Petr doma s Klárkou sám, tak vlastně nevěděl, jak se k ní chovat.

 

A Klárka? Měla ho ráda?

 

Ano, myslím, že Klárka jeho ano. Ona byla taková otevřená veselá holčička, tvořivá. Pořád něco vyráběla. Později si ona dávala vinu za to, že si s tátou špatně rozumí, že to ona dělá někde chybu.

 

Řekla byste, že Petr nemá příliš vstřícný vztah k dětem?

 

Nemá, prostě, ne každý chlap to tak má a on měl problém i s tím psíkem, kterého Klárka dostala od Moničina tatínka. Nebo spíš bych to měla říct obráceně. Psík měl problém s ním. Nevyhledával ho. Neměl ho rád. Víceméně se mu vyhýbal.

 

Mluvila Monika před Vámi někdy o rozvodu?

 

Mluvila asi dva roky zpátky. Napřed to bylo takové jako „já se z něho zblázním, já s ním snad rozvedu“ a pak mi přišlo, že to myslí už vážně.

 

Proč to bylo?

 

On je hodně žárlivý člověk. Pořád jí sledoval. My jsme pracovaly třeba do dvou a on tam stepoval už v jednu. Díval se na nás jako na vrahy, že jestli jí nechceme někam odvést a tak…Na Monice bylo vidět, že jde se sklopenou hlavou, jakoby čekala problém. Jakoby zhasla.

 

Hádali se?

 

Ona se moc nehádala a on spíš měl takový monotónní projev. Prostě pořád třeba opakoval „kde jsi byla“. Čím víc vysvětlovala, tím hůř. Snažila se pak třeba, když se něco slavilo dělat oslavy u nich doma, aby on viděl, že jsou tam třeba jen holky, že se nic neděje, že nikoho nemá, nehledá. Když už někam šla s námi třeba, tak šel on s ní, ale nebavil se, jen koukal. Ona Monika nikoho ani nebalila. Muži oslovovali ji.

 

Jak Monika tyhle věci řešila? Zaráží mě, že sousedé nikdy nemluvili v televizi o jakémkoli problému.

 

Ona se co vím, vždycky sebrala a šla třeba se psem, nebo s Klárkou na procházku, nebo spolu něco tvořily. Monika měla tendenci se stáhnout.

 

Myslíte, že ten přivýdělek hledala kvůli rozvodu? Aby se byla schopna obejít s Klárkou sama?

 

Ano myslím. Monika ale celkově byla hrozně podnikavá, tvořivá šikovná a chytrá. Ne vzdělaná, ona si uměla poradit.  Hodně se snažila. Měla dar. Po kapičkách si přivydělávala. A ten její inzerovaný přivýdělek, víte, to by pro ni asi nebyla žádná práce. Milovala děti a děti milovaly ji. Kolikrát jsem viděla, jak děti kolegyň, běžely rovnou za ní. Těšily se na ní. Ona to s nimi uměla, takže by to pro ní byla spíš radost, taková práce.

 

Jaký je podle Vás Petr člověk? Má nějaké koníčky? Zájmy?

 

Nevím o nich. Snad gaučink (smích). Vím, že kdysi posiloval. Pak už bych řekla, že byla jeho koníkem Monika.

 

Jak to myslíte?

 

On ji měl jako modlu pomalu. Přišlo mi to divné. Se ženami se pomalu nebavil, pořád sledoval jenom Moniku. Ty fotky, které nafotila, mu nevadily. Naopak. Měl radost, že má takovou krásnou ženu. Skoro to bylo nezdravé. Mělo to totiž i odvrácenou tvář a tou byla ta jeho žárlivost. Podezíral ji pořád. Stačilo, aby třeba chlapi něco řekli, třeba narážku a bylo to.

 

Bylo to to, proč s ním Monika nechtěla být? Proč ho neopustila už dřív?

 

Protože on pokaždé, když se něco vyhrotilo, začal sekat latinu. Bál se, že by o ni přišel. Ale ty intervaly se zkracovaly. Napřed mu to vydrželo třeba dva měsíce, pak už třeba jenom týden. Ona mu pokaždé uvěřila, že to už bude dobré.

 

Myslíte, že kdyby Monika rozvod dotáhla, tak by se sama uživila?

 

Myslím, že ano. Auto měla skoro doplacené a platila ho ona sama….

 

Bylo ale psané na Petra, ne?

 

…ano bylo. To proto, že ta leasingovka aby to prošlo, bere vždycky plat toho silnějšího z parterů a on má plat vyšší. Monika si to auto ale platila a skoro bylo už její, takže pak už by se psalo na ni. Byt byl její, dostala ho od rodičů ještě před svatbou, takže…no a kdyby už jo potřebovala, pomohl by jí tatínek. Viděl se v ní, miloval ji…upřímně nevěřím, že Petrovi věří.

 

Proč?

 

Protože to vím. Nevěřím ani těm SMS, že mu posílal. Jednak Petrovi tyká a jednak on SMS psát neumí. Prostě je to bývalý horník, hodný a slušný člověk, ale umí u mobilu akorát tak vzít hovor. To by mu ty zprávy musel někdo napsat.

 

Jaký vztah měla Monika k Petrově rodině?

 

No, tchýni brala, jakože je tchýně, chovala se slušně, o tchánovi ani moc nemluvila a vím, že jeho sestru neměla ráda, a bylo to oboustranné. Už od začátku. Prostě si nesedly.

 

A Petr k její rodině?

 

To nevím. Nevím vážně, jen vím, že její táta Moniku miloval. Byla to jeho holčička…nevím, jestli mu Monika vůbec o svých problémech říkala, protože ho měla hodně ráda. Možná mu nechtěla působit starosti. Stačily ty peripetie s Klárčinou školou. To mu nějak vysvětlit musela.

 

Podle Vás, Jano, chtěla Monika do Egypta?

 

Já myslím, že ano. Ona měla moře hrozně ráda. Ráda se opalovala. Ano, věřila bych, že tam chtěla jet.

 

A jela by tam i s člověkem, se kterým by se chtěla rozvést?

 

Tohle netuším. Možná byli už domluveni, ona byla taková, že i kdyby se rozvedli, nedělala by mu velké obtíže, jen by si patrně nechala Klárku, auto, a byt. To by asi chtěla, ale jinak myslím, že by chtěla zůstat na rovině přátelské a ve styku s Klárkou by mu nebránila. Zůstává otázkou, jestli by Petr Klárku chtěl nějak urputně vídat. Jak říkám, měl problém s ní komunikovat.

 

Zeptám se ještě... a Váš osobní názor na to, co se stalo?

 

Osobně myslím, že jim ublížil Petr. Mám za to, že si to připravil. Že to nosil v hlavě dlouho. Byl jí posedlý. Vím o chvíli, když Monika vysloveně řekla, že už toho má dost, že jí bude s Klárkou líp samotné. Myslím, že nikoho neměla a ani nehledala. To by musela někoho potkat, ale ona by nešla ze vztahu do vztahu. Spíš chtěla být sama. Odpočinout si, dát se dohromady…možná pak. 

 

Navíc chtěla ještě dítě jedno mít. Takže možná časem. A možná si řekla, že má věk na to, aby už s tím něco udělala, jestli chce ještě miminko. Osobně pochybuji, že by ještě chtěla dítě s ním.

 

Mám za to, že byla tím vztahem unavená, zklamaná a vyčerpaná. Asi nebylo už kam couvat. To je můj názor.

 

Doufám, že se její a Klárčina smrt vyřeší. Každého života je škoda, ale tohle je strašně těžké pochopit i přijmout.

 

Děkuji moc za rozhovor, také doufám, že se to vyřeší.

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 74 čtenářů průměrem 4.64 bodů z pěti


Čtěte také:

Doreen Virtue: V zajetí jídla. A to fakt děsně! 
No a? Třeba byl Hitler džentlmen 
Pravá a levá. Otec a matka. Proč to nikdy nemůže být jedno? 
Prostě spolu - Anna Gavalda překvapila 
ROZHOVOR: Petra Hřebíčková jako manželka v naději 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
post Zaslal: 11.12.2013 13:48
 

opravuji:

dluhy z dědictvím

 
post Zaslal: 11.12.2013 13:44
 

Ještě mne napadlo.

možnost - PK nevinný,dluhy mu zůstanou

             - PK vinný, dluhy s dědictví do další řady

                dědiců,asi státu ne ?

Předtím se zohlední pořadí úmrtí žen.

S tím vším PK kalkuluje.

Sem už též psala,díky tomu pořadí by mohl začít vypovídat,co viděl?

Protože podle toho pořadí jde opět o dědění.

Třeba jsem mu těď dala návod,aby vypovídal...

 

 
#55490
Vrah

post Zaslal: 08.12.2013 17:24
 

Já už jsem ho obvinil na základě jeho nepřímého přiznání. Tongue out Kdyby nebyl celý den sám s Monikou a Klárkou na pokoji a kdyby se aspoň snažil přivolat pomoc tak bych si myslel něco jiného. Například, že v tom má prsty třeba někdo jiný. Navíc byly Monika s Klárkou otrávené kyanidem, jedem s kterým P.K. pracuje. Takže je pro mně P.K. vrah ať je to třeba pro vás hnusné. Pro mně je hnusné to, že JEDINÝ, kdo mohl obě holky zabít běhá na svobodě. Je to bezcitný ubožák, který lituje jen sám sebe, ale Moniku s Klárkou nelitoval, když jim působil bolest. Cry  

 
#55479

post Zaslal: 08.12.2013 15:55
 

Ok

 
#55476

post Zaslal: 08.12.2013 14:13
 

Ok Ok

 
#54994
Ledy se snad začínají hýbat...

post Zaslal: 05.12.2013 18:27
 

K vaší pozornosti článek http://m.domaci.eurozpravy.cz/zivot/83127-bratr-moniky-vyhlasil-valku-kramnemu-place-jen-kdyz-je-to-potreba/ a taky příspěvek z diskuze pana Pokory!!!

 
Avatar
post Zaslal: 04.12.2013 21:33

Odpověď na příspěvek #54917
Uživatel: esmeralda

Proč asi, nedivím se.
 

...žeby si chodili číst na Popelky a rozsvítilo se jim?Smart evil

 
post Zaslal: 04.12.2013 12:02

Odpověď na příspěvek #54906
Uživatel:

Právě na Nově i v Blesku: Rodina Moniky mě odvrhla, šokoval Petr Kramný. Proč?...
 

Proč asi, nedivím se.

 
Avatar
post Zaslal: 04.12.2013 09:33
 

Neviete kočky ako je to s Moniky rodičmi?

Ešte stále píšu niektorí na diskusiách, že bud maminka bola nevlastná, alebo otec. Podla mna bol otec pravý, ved sa zrútil ked sa dozvedel o tragédii.

A tiež pekný deň všetkým.

 
#54911
všem

post Zaslal: 04.12.2013 09:24

Odpověď na příspěvek #54907
Uživatel:

Dost by mně zajímalo, jestli je to opět výmysl bulváru nebo jestli se...
 

Hezký den všem.

 

Myslím,že vánoce si PK prožije opravdu úplně sám.Už mnohokrát tady bylo napsáno,že spravedlnost si jej dohoní. Bude to rozhodnutí shůry.....deus ex machina.

 

 
Avatar
post Zaslal: 04.12.2013 09:08
 

Tiež by ma to zaujímalo Motolka. Ale to si isto nevymysleli. Myslím si, že brat sa nahneval aj pre auto, ktoré mal aj on poškodené a možno si uvedomili rodičia, že tam niečo nehrá, príp. sa niečo dozvedeli a teraz je vianočný čas, malá aj Monika im chýba atd.

 
#54907

post Zaslal: 04.12.2013 08:53
 

Dost by mně zajímalo, jestli je to opět výmysl bulváru nebo jestli se rodina dozvěděla něco nového k případu na policii.

 
#54906

post Zaslal: 04.12.2013 08:47
 
Právě na Nově i v Blesku: Rodina Moniky mě odvrhla, šokoval Petr Kramný. Proč? http://tn.nova.cz/bin/mobile/index.php?article_id=429960
 
#54896
Obrázek

post Zaslal: 03.12.2013 22:54
 

Tak teď to nefunguje s odkazem na druhou stránku. Frown

 
Avatar
post Zaslal: 03.12.2013 22:16

Odpověď na příspěvek #54893
Uživatel:

Ale vzkříšení Moniky a Klárky by bylo skvělé, ne ?   
 

Mám rada ked píšeš a mnohokrát trefné pripomienky pošleš, tiež  nejaký emotivny obrazok  pošleš alebo  rozosmeješ, ale o tej viere nemusis. Ved každý mame svoje v ♥

 
#54893
Vzkříšení

post Zaslal: 03.12.2013 20:37

Odpověď na příspěvek #54867
Uživatel: Rozara

klidne tu bud, ale bez tech jehovistickejch kecu. Dekuji.
 

Ale vzkříšení Moniky a Klárky by bylo skvělé, ne ? Awesome Wink 

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 23:32

Odpověď na příspěvek #54868
Uživatel:

Děkuješ zbytečně.
 

Cry

 
#54868

post Zaslal: 02.12.2013 23:13

Odpověď na příspěvek #54867
Uživatel: Rozara

klidne tu bud, ale bez tech jehovistickejch kecu. Dekuji.
 

Děkuješ zbytečně.

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 23:06

Odpověď na příspěvek #54866
Uživatel:

Ale to je zbytečné.Nenech se odradit.Kam bys chodil?Diskuze je celá tvoje.Tak si...
 

klidne tu bud, ale bez tech jehovistickejch kecu. Dekuji. Laughing

 
#54866

post Zaslal: 02.12.2013 22:50

Odpověď na příspěvek #54865
Uživatel:

Jak to tak vypadá tak si půjdu psát asi na svůj blog. Odejdu slušně...
 

Ale to je zbytečné.Nenech se odradit.Kam bys chodil?Diskuze je celá tvoje.Tak si to přece užij.

 
#54865
Vadí mi to

post Zaslal: 02.12.2013 22:43

Odpověď na příspěvek #54860
Uživatel: Rozara

nevadí ti, že kvůli tobě už sem nikdo nechodí? Že jsi pohřbil diskuze tady na...
 

Jak to tak vypadá tak si půjdu psát asi na svůj blog. Frown Odejdu slušně dveřmi, ale okna nechám otevřené dokořán. Laughing

Tak zatím... Více smajlíků ke stažení

 
#54863

post Zaslal: 02.12.2013 21:51
 

Run

 
#54861

post Zaslal: 02.12.2013 21:39

Odpověď na příspěvek #54860
Uživatel: Rozara

nevadí ti, že kvůli tobě už sem nikdo nechodí? Že jsi pohřbil diskuze tady na...
 

Rozárko, ale ono to má i klady... já si např. konečně přečetla i jiné články na Popelkách... a mám víc času na rodinu a přípravu pohodových Vánoc...

a stejně ke Kramnému nic nového zatím nevíme, tak by ani nebylo co rozebírat a proč se tu handrkovat... Wink

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 21:26
 

nevadí ti, že kvůli tobě už sem nikdo nechodí? Že jsi pohřbil diskuze tady na Popelkách?

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 20:28
 
Luckykubrt píše m.luckykubrt.pise.cz/‎   Archiv Takže uvítání máme za sebou. V této chvíli se marně snažím přijít na to, proč mi nefungují některé odkazy a odkazuje mně to na jinou stránku
 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 19:57
 

Ahoj Martine, brácho kde ses tu vzal, já tě hledal na webu Luckykubrt a ty nikdo, až mi Talumo napsala vzkaz, že jsi na Popelkách.

 
post Zaslal: 02.12.2013 19:55
 

Vy nám nic neoznamujete, Vy nám Vaší víru vnucujete. Vidíte, že nikdo nemá zájem, tak proč nedáte pokoj? Hammer

 
post Zaslal: 02.12.2013 17:24

Odpověď na příspěvek #54402
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já to u Supermana vnímám víc jako recesi, než...
 

Ahoj Míšo,

 

kam se píší aktuálně příspěvky ke cause P.K. ?

Děkuji ti za odpověď.

Irča

 
#54825
Mír a klid navždy

post Zaslal: 02.12.2013 13:24

Odpověď na příspěvek #54822
Uživatel: kebulkaevulka

AMEN
 

Přeji všem mír nejen na svátky, ale po celý rok... a taky zdravého ducha. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 13:14

Odpověď na příspěvek #54818
Uživatel:

Máš pravdu Hanulko, a když občas někde zahlídnu nějaké (...
 

Ok taktéž zdravím

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 13:13

Odpověď na příspěvek #54811
Uživatel:

Uráží mně, když hážeš svědky Jehovovy do jednoho pytle s vrahy,...
 

AMENAre you crazy

 
#54819

post Zaslal: 02.12.2013 11:18

Odpověď na příspěvek #54818
Uživatel:

Máš pravdu Hanulko, a když občas někde zahlídnu nějaké (...
 

Opravuji se, myslela jsem na Kebulku a oslovila Hanulku... tím se omlouvám oběma a obě též  zdravím... Wink

 
#54818

post Zaslal: 02.12.2013 11:17

Odpověď na příspěvek #54804
Uživatel: kebulkaevulka

Já se hašlerko nerozčiluju,jen mě neskutečně vadí fanatizmus,v...
 

Máš pravdu Hanulko,

a když občas někde zahlídnu nějaké ( jakékoliv ) fanatiky,  tak mi to silně připomene  Hitlera... taky vsugeroval Němcům, že jsou něco víc než ostatní, že jsou nadřazení... a jak to dopadlo... šli kvůli němu slepě do války a mordovali nevinné děti a  lidi, co jim nic neudělali.. a pro Hitlera houfně  umírali ...OMG

 
#54816

post Zaslal: 02.12.2013 10:35
 
 
#54811
Urážka

post Zaslal: 02.12.2013 09:04

Odpověď na příspěvek #54802
Uživatel:

že Tě to baví Kebulko se tu rozčilovat... Víme, že každá sekta...
 

Uráží mně, když hážeš svědky Jehovovy do jednoho pytle s vrahy, podvodníky a zloději. Více smajlíků ke staženíSvědkové Jehovovy jsou Boží svatý vyvolený národ a vůbec nevíš o co tady jde.  My na rozdíl od ostatních následujeme Krista. Možná, že jsme tupé ovce (pro vás)... ale v Božích očích jsme drahocenní. Tongue out

 
Avatar
post Zaslal: 02.12.2013 08:27

Odpověď na příspěvek #54802
Uživatel:

že Tě to baví Kebulko se tu rozčilovat... Víme, že každá sekta...
 

Já se hašlerko nerozčiluju,jen mě neskutečně vadí fanatizmus,v jaké koliv podoběSurprisedA ano máš pravdu,chytrý,inteligentní člověk,by se nenechal strhout,oni jsou jako ovce......

 
#54802

post Zaslal: 02.12.2013 08:17
 

že Tě to baví Kebulko se tu rozčilovat...

Víme, že každá sekta sdružuje lidi s nižším sebevědomím, kteří prostě někam chtějí patřit a jsou rádi, když se v životě nemusí rozhodovat sami za sebe a někdo dělá rozhodnutí za ně....

Wink

Ale naštěstí je víc normálních svéprávných lidí..

než vrahů, zlodějů, podvodníků, Jehovistů...

 
Avatar
#54771
Osudový partner a vesmír

aronie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 01.12.2013 01:47
 
 
Avatar
post Zaslal: 30.11.2013 17:03

Odpověď na příspěvek #54748
Uživatel:

Dragano, dozvěděla ses o panu Šándorovi něco zajímavého? A je...
 

Vlivný byl před deseti lety, ale teď dělá soukromě,těžko říci. Jinak Šíp byl dobrý,zasmála jsem se.

 
post Zaslal: 30.11.2013 12:24

Odpověď na příspěvek #54755
Uživatel: Michaela Kudláčková

Taky mě mrzí, že jsem to neviděla....
 
 
post Zaslal: 30.11.2013 11:41

Odpověď na příspěvek #54748
Uživatel:

Dragano, dozvěděla ses o panu Šándorovi něco zajímavého? A je...
 

Taky mě mrzí, že jsem to neviděla....Undecided

 
#54753
Války

post Zaslal: 30.11.2013 11:07

Odpověď na příspěvek #54735
Uživatel: Michaela Kudláčková

Uvidíme...mám za to, že stačí se prostě nepouštět do diskuze tam,...
 

Veškeré války se vedly z jednoho prostého důvodu... žádný, kdo vedl válku, nesloužil pravému Bohu Jehovovi. Wink

 
#54752
Bojovník

post Zaslal: 30.11.2013 11:04

Odpověď na příspěvek #54733
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mrzí mě, že se tahle diskuze neobejde bez střeliva.   Ono se zbraní v...
 

Love it Kdož sú Boží bojovníci a zákona Jeho... Love it

Já přicházím v míru, střelivo jsem nechal doma.

 
#54748

post Zaslal: 30.11.2013 08:08

Odpověď na příspěvek #54736
Uživatel:

Taky jsem si myslela, že se tak stane. Myslela jsem blbě. Dnes ve Všechnopárty...
 

Dragano, dozvěděla ses o panu Šándorovi něco zajímavého? A je opravdu vlivný a může zařídit i nemožné...?Wink

 
Avatar
post Zaslal: 30.11.2013 08:03

Odpověď na příspěvek #54735
Uživatel: Michaela Kudláčková

Uvidíme...mám za to, že stačí se prostě nepouštět do diskuze tam,...
 

Míšo máš pravdu.Awesome

 

Vzpomínám na jednu z otázek EQ testu -umíte potlačit chuť se dohadovat o své pravdě  - nebo něco v tom smyslu. Moje odpověď zcela podle pravdy zněla - málokdy.Frown

 

Máš prostě pravdu a můžu se kvůli tomu čertit jak chci.Wink

 
#54738

post Zaslal: 30.11.2013 02:03

Odpověď na příspěvek #54737
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ten by asi čuměl 
 

No to já asi taky, ale nepustila bych ho, dokud by neodpověděl uspokojivě.

 
post Zaslal: 30.11.2013 01:58

Odpověď na příspěvek #54736
Uživatel:

Taky jsem si myslela, že se tak stane. Myslela jsem blbě. Dnes ve Všechnopárty...
 

Ten by asi čuměl ROFL

 
#54736

post Zaslal: 30.11.2013 01:48
 

Taky jsem si myslela, že se tak stane. Myslela jsem blbě.

Dnes ve Všechnopárty byl A. Šándor. Měla jsem chuť ho vytáhnout z obrazovky a zahltit ho otázkami.

 
post Zaslal: 30.11.2013 01:42

Odpověď na příspěvek #54734
Uživatel:

Michalko ahoj. Je to dost hrůza, když jeden člověk dosáhne toho, že se sem nikomu...
 

Uvidíme...mám za to, že stačí se prostě nepouštět do diskuze tam, kde to je o konfliktu, který nikem nepovede....

 

.. a tohle nikam nevede...

 

Alespoň brouku víme, jak se rodily náboženské války SmokeSealed

 
#54734

post Zaslal: 30.11.2013 01:29

Odpověď na příspěvek #54732
Uživatel: Michaela Kudláčková

Holky, já už několikrát na diskuzi zapracovala.   Nemohu mazat...
 

Michalko ahoj.

Je to dost hrůza, když jeden člověk dosáhne toho, že se sem nikomu nechce. Nevím co je lepší, mít tu provokatéra a nikoho dalšího, nebo nemít tu provokatéra a mít tu zas klid? Třeba na pár dní, aby si uvědomil, že nemůže kazit lidem náladu. 

Za sebe můžu napsat, že jsem se tady cítila moc hezky. Jenomže teď se mi obracéí žaludek, diskuze už je na stejné úrovni té z Blesku. Mám jedinou možnost. Nechodit sem.  Mrzí mě to, ale nebudu se nervovat někým, koho vůbec neznám. Za to mi nestojí. Počkám pár dnů, pak sem zkusím nahlídnout.

 

 
1 2 3 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist