Elitní kriminalista: Zvyknout si nelze

Svého času jsem ještě v poměru zaměstnaneckém zpovídala člověka, jehož práce si od té doby ještě víc vážím. Včera v jedné diskuzi zde, jsem si na něho vzpomněla. Vlastně na onen rozhovor, na který snad ani nelze zapomenout. Napadlo mě, že by nebylo špatné ten rozhovor připomenout, ale zase se mi nechtělo ho alespoň trošku neaktualizovat. Zavolala jsem mu tedy a doufala, že kontakt není už neaktuální…

Odpoledne jsem štěstí neměla, ale večer už ano.

 

Kupodivu si vzpomněl.

 

Před lety jsem se s tímhle modrookým sympaťákem setkala na Karlínském náměstí a dlouho jsme si povídali.

 

Modrá část našeho povídání je stará tři roky.

 

Černá je ta, o kterou jsem ho včera doplnila.

 

11912MGQ.jpg

 

 „Jsme lidé s pocity a rodinami. Na ulici nás minete. Pokud spácháte zločin, našim přáním je pak neminout vás,“ říká muž, kriminalista, zaměřený na vyšetřování těch nejtěžších zločinů.

 

„Mordparta“ Tak se jim říká.

 

Jeho identitu a tvář bohužel nelze zveřejnit.

 

Řekli byste prostě - sympaťák s modrýma očima. Přesto se jeho oči v rámci práce dívají na věci, nad kterými bychom my ty své často spíše zakryli.

 

Jaké vzdělání musí mít ten, kdo chce pracovat u středočeské, nebo jiné kriminálky jako třeba šéf vyšetřovací skupiny?

 

Studoval jsem sociálně-právní školu a pak právnickou fakultu. Dlouho jsem proseděl v kanceláři tak jako asi každý.

 

Vždycky jste chtěl dělat kriminalistu?

 

Ale kdepak. Já chtěl být advokát a moc jsem si to přál. Přišlo to až na vejšce a bylo to ze dne na den.

 

Mělo to nějaký důvod – vážný?

 

Mělo. V té době syna našich rodinných známých na zastávce autobusu v Benešově umlátila partička místních sociálně slabých výrostků. Toho kluka umlátili k smrti. Byl to bezproblémový hodný kluk a oni jiné dítě neměli. Bylo mu 16 let. Strašně mě to zasáhlo. Tehdy mě zajímalo, co a jak kdo vyšetřuje, a jestli se to dělá pořádně. Chtěl jsem být nejlépe u toho, nebo snad vyšetřovat sám. Došlo mi v tu dobu, že bych vlastně mohl, že stačí změnit plány. Tak jsem je změnil.

 

Chytli je?

 

Chytli některé. Tresty byly z mého pohledu směšné. S tím ale neudělám nic ani jako kriminalista. To je otázka našich soudů.

 

A dnešní motivace?

 

Prakticky stále stejná. Spravedlnost a odpor k lidem, kteří takovým způsobem působí ve společnosti.

 

Není v tom i trochu touha po dobrodružství?

 

Kdybych toužil po adrenalinu, šel bych třeba slézat hory nebo skákat na gumě ze Žďákovského mostu.

 

Nosíte si práci domů?

 

Svoji práci si nosím všude. Domů, na nákup, pro syna do školky, k rodičům... to tak má ale každý z nás. Voláme si i uprostřed noci, když nás něco napadne.

 

To musí mít vaše paní radost…

 

Moje žena je policistka, takže dobře chápe. Někdy jen zabručí, zabalí se, otočí se a já se pak vykecávám hodiny v kuchyni s kolegou. Vypiju tři kafe a už nespím, protože, jak my říkáme, „hučím“. (smích)

 

Vaše paní je také u vražd?

 

Kdepak. Ona pracuje u Městské policie.

 

Tak jste ji poznal?

 

Já jsem svou ženu poznal úplně netradičně, nebo spíš dnes tradičně. Na inzerát. Dost nás pobavilo, když jsme si až na několikáté schůzce teprve řekli, že jsme oba z podobné branže. Ona to tajila a já pochopitelně taky.

 

Jak dlouho jste spolu?

 

Šest let. Je to andělsky tolerantní bytost a je krásná.

 

Krásná policistka…

 

Ano. Jí sluší i ten dekl na hlavě. (smích)

 

Co je pro vás na vaší práci zatěžující?

 

Díváte se například na člověka, který ještě před pár hodinami žil, radoval se, měl rodinu. Z fotografie se na vás směje například žena plná života, v objetí se svým dítětem, manželem, rodinou... na to se nedá zvyknout. Rovněž oznámení skutku pozůstalým.

 

Míváte pocit bezmoci, když jste třeba ve slepé uličce?

 

Kdybych ho měl, nemohl bych tu práci dělat.

 

Co je ze všeho nejhorší?

 

“Dělám“ sexuálně motivované zločiny. Jsou to dětské oběti. Na to si nelze v mysli vyrobit škatulku, nebo nějakou obranu. Jediné, co pak všichni v týmu jako jedna mysl chtějí, je co nejdříve chytit a usvědčit toho, kdo to udělal, a pokud možno se nezmýlit, být rychlý a mít co nejvíc stop a důkazů.

 

Vy sám máte syna, bojíte se o něho třeba podle vás víc než jiní?

 

Jestli víc nebo míň... Bojím se tak, jak se jen může bát otec o své dítě. Jednoho se ale přece jen bojím trochu víc... vím, jak snadné je někdy spáchat zločin. Tuhle možnost si možná připouštím víc než jiní. Netrpím představou, že moje dítě by nikdy... protože zločiny páchají i dříve slušní lidé. To je v hlavě a je to otázka impulzu, ale dlouhého plánování, bez jakéhokoli náznaku. Pak pár sekund. Změníte všechno. Životy mnoha lidí i svůj vlastní. Ve chvilce jste na druhé straně a není cesta zpátky.

 

Co ve vás vyvolám za pocit, když řeknu slovo „intuice“?

 

Pocity se řídit nemohu, ale má je každý, tedy i kriminalista. Je to lidské. Tomu se neubráníte. Ale každý pocit musí být podložen reálnými a hlavně nepochybnými důkazy a neměl by zavádět. „Čich“ na pachatele je dobrá věc a myslím, že dobrý policajt ho má. Pro nás je ale realita, praktická stránka a racionální uvažování předpokladem úspěchu.

 

Jak se díváte na senzibily při policejní práci?

 

Naučil jsem se tolerovat hodně věcí a v zásadě nemám špatný názor. Jen to nesmí obtěžovat, nebo dokonce mařit vyšetřování. Jestli chce nějaký senzibil doma v mysli vyhledat pachatele, nebo úkryt oběti, nechť se tím zabývá. Je pozitivní, že se snaží. Dobře ale je, pokud s tím nezatěžuje linky. Navíc zbytečně.

 

No a prověřujete takové informace?

 

Ano, na to jsou v týmu určení lidé.

 

Proč? Vy jim věříte?

 

Za sebe moc ne, ale policejní práce je o využití všech možností a člověk nikdy neví. Stejně nepochopitelné jsou cesty, kterými dochází k některým vraždám, takže proč by to nemělo být obráceně?

 

Pamatujete vy osobně nějakého senzibila, který by přispěl k objasnění zločinu?

 

Ne. Osobně ne. Ale vím o případech, když našli oběť. Já u toho ale nebyl. Nejsem skeptik, jen myslím, že u mnoha těchto lidí jde o přeceňování a také nedostatek soudnosti.  Ze sta je nadaný jeden. Ostatní jsou mnohdy problém a přítěž pro nás.

 

Co byl váš nejemotivnější případ?

 

Všechno, co se týká dětí, nebo starých lidí, zabitých často pro pár drobných. Prakticky pokaždé, když někdo vezme život druhému člověku, je to emotivní. Jestliže si někdo jen tak usmyslí, že zabije kupříkladu patnáctileté děvče, jen proto, že se chce pomstít bývalé ženě, a pak dívku pohodí na smetiště jako odpadky, je to emotivní... ale také velmi motivující najít ho... Některé zločiny lze částí mozku pochopit, pokud to tak lze říci, u některých zůstává rozum stát. Člověk má až vztek.

 

Které případy jsou nejhůř řešitelné?

 

Pochopitelně ty, kde se najde třeba jen část těla. Je problém s identifikací. Dokud není jméno oběti, těžko se hledá pachatel i motiv.

 

Pomáhají vám v práci naše zákony?

 

Spíše ne.

 

Musí to být velmi psychicky náročné, jak poznáte, že už toho máte dost? Nebo míváte ten pocit?

 

Máme své psychology. Někdy mívám pocit, že je to či ono období hraniční, ale zpravidla je to otázka na pár hodin. Mám dobré rodinné zázemí, a to myslím dělá hodně.

 

Myslíte, že vás vaše práce nějak poznamenala?

 

Spíše je hrozné se dívat, jak důvod mojí práce poznamenává druhé...

 

Jste pro trest smrti?

 

To je složité. Řekněme, že v některých případech nevěřím v nápravu některých odsouzených. Trest smrti asi ne, viděl jsem jí příliš mnoho, ale zavedl bych neodvolatelné doživotí. Mnohdy je z našeho pohledu trest velmi nízký.

 

Bojíte se smrti?

 

Nemyslím na ni. Vážím si života.

 

Mluvil jste o lidské spravedlnosti. Věříte v tu vyšší?

 

Všechny mlýny melou a na každou s**ni se vaří voda. Tomu věřím.

 

Máte nějaký návod pro naše čtenáře a čtenářky, jak se chovat třeba při přepadení? Dá se něco univerzálního poradit?

 

Nedá. Snad jen nedat důvod k vraždě. Někdy to totiž není tak jednoznačné. Mnoho násilníků vraždí ze strachu z odhalení. Někteří ale bohužel jen z touhy zabít, ze msty a podobně. Pokud jde například o škrtiče, již mnohokrát se obětem vyplatilo předstírat smrt. Vyplácí se být absolutně pasivní.

 

Spíše bych ale čtenářkám a všem přál, aby tyhle rady nikdy nemusely využít.

 


 

Dnes je tento muž o zhruba tři roky starší, o jedno dítě bohatší a úplně stejně milý. Úplně stejně si dává na své odpovědi pozor a úplně stejně shovívavě hovoří.

 

Mám takových pár všetečných otázek.

Řeknu vám je a vy usoudíte, na které mi můžete odpovědět, platí?

 

(vzdáleně slyším pláč miminka, což je pro mě takové zvláštní, ale hodně milé)

 

Začnu neformálně, abychom se hned neptali na vaši práci. Povedla se holčička?

 

Nepovedla, je to zase chlapeček. (smích)

 

Takže jste pořád s paní policistkou?

 

Ano, jen je rozdíl v tom, že ona povýšila a já ne.

 

Na kriminálku?

 

Ne ne, do kanceláře. A taky studuje. Hodně ji za to obdivuji, při všech starostech s klukama, že zvládá ještě studia.

 

Táhnete ji nahoru, že?

 

Ona chce jít trochu jinou cestou.

 

Tak ji nebudeme lustrovat. Zeptám se, je možné usvědčit člověka na základě nepřímých důkazů?

 

Ano, je možné člověka usvědčit na základě nepřímých důkazů, něco jiného je, ho na základě nich také odsoudit.

 

Jaké jsou metody při výslechu podezřelého? Co třeba detektor lži?

 

Určitě nemůžeme spolu rozebírat dopodrobna metodiku výslechů, ale je to cílená hodně psychologická práce. Detektor lži sám o sobě sice pomůže, je to argument, ale není pádný a prakticky má pouze orientační váhu.

 

Jak tomu mám rozumět?

 

Není rozhodujícím důkazem, ale lze k výsledkům přihlížet. Problém je v tom, že silná osobnost jím projde. Naopak se může stát, že neprojde nevinný člověk.

 

Aha… ale to pak je skoro na nic…

 

Tak úplně ne. Dneska existují i jiné metody, které spolu s detektorem dohromady mohou být již v konečném výsledku zajímavé.

 

Jaké, prosím můžete alespoň nastínit?

 

Je to výtečná práce policejních psychologů, kteří zkoumají emoční reakce, řeč těla, intonaci hlasu…jsou to cílené otázky zdánlivě nesouvisející s aktuálním případem, rozbor očního kontaktu, ale třeba také chování oční panenky v konkrétní chvíli a tak dále.

 

Jak moc těžké, je třeba vyšetřovat případ, který se nestal tady a chybí třeba důležité údaje z místa činu?

 

Těžké je to do té míry, do jaké je k dispozici materiál jiné skupiny vyšetřovatelů. „Vychladlé“, jak se říká, nebo dokonce „prošlé“ místo činu, je složitý vzor.

 

Lze takový případ potom vůbec uzavřít? Může zůstat i nevyřešený?

 

Pokud se bavíme o tom samém a mě je jasné, že ano, tak pochybuji, ačkoli tohle skutečně nepatří nám a ani nemůžeme o tom hovořit, protože tady je ta věc uprostřed vyšetřování.  Ale dobře…jsou případy, které se řeší měsíce i roky a nakonec se vyřeší.

 

Do jaké míry je možné sdělovat médiím informace o průběhu vyšetřování?

 

Do naprosto minimální.

 

Je tedy možné, že policie mlží?

 

Naprosto není žádoucí ani moudré sdělovat téměř cokoli. A ti kdo skutečně stojí o vypátrání pravdy, rozumí, že jde o velice sofistikovanou práci, která může utrpět jakýmkoli únikem informací.

 

Proč se policie více neobrací na pomoc veřejnosti a proč často s takovým odstupem?

 

Protože někde v té veřejnosti je vrah.

 

Je člověk, který je vyšetřovaný vázán mlčením?

 

Ano je, i když ne pokaždé. Je ale poučen, že se vystavuje trestnímu stíhání, pokud se dopustí maření vyšetřování. A to ho zavazuje.

 

Může být svědek současně i podezřelý?

 

Ano může.

 

Je pak nějaký rozdíl třeba ve vedení výslechů?

 

Vlastně je prvotně téměř každý případný budoucí podezřelý zprvu svědkem. Buďto jím zůstane, nebo se objeví „důvodné podezření“, ale i pak může být dál svědkem. Je to hra se slovy a psychologie. Ze svědka podezřelý a z podezřelého obviněný se člověk může stát během jednoho odpoledne. Nebo to trvá týdny, měsíce…

 

Je vůbec možné odhalit viníka, nebo prokázat vinu tam, kde chybí pomalu jakékoli důkazy a také chybí svědci?

 

Nikdy nic není bez možných důkazů. Je jen málo případů, kde chybí svědci, je málo viníků, kteří neudělají chybu. Tělo je svědek a mnohdy velmi dobrý.

 

Moc děkuji.


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 34 čtenářů průměrem 3.94 bodů z pěti


Čtěte také:

Pane prezidente, těžko něco změníte, ale máte to v hlavě srovnané! 
Slíbila jsem Hazard! Tady je. Dost dobrý Felix Francis  
Špatný herec, špatný právník 
Víte, kdo jsem? SOUTĚŽ - 5.3.2013 
Vítej v klubu, Ameriko! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
#59871

post Zaslal: 23.12.2013 12:11

Odpověď na příspěvek #57671
Uživatel:

Rozárko, někde v diskusích někdo psal, že to má být nějaká...
 

Teda Hašššlerko,

jsi mne zklamala....

Vdovce s dluhama?

Je asi pravda,že má nemovitost v Petrovicích, ale s dluhama...

Ale zase by Ti ochránil,jako kdysi člen ochranky. Nesmíš mít ovšem facebook...

Něco,za něco a dej si vysokou životní pojistku.

 
#57713

post Zaslal: 15.12.2013 15:32

Odpověď na příspěvek #57709
Uživatel: Pražačka

Spíše to vidím, že se chtěl vyhnout vlastním nepříjemnostem...
 

Souhlasím.

 
post Zaslal: 15.12.2013 15:00

Odpověď na příspěvek #57705
Uživatel: Calypso

Pražačko, on je ten, co dobrovolně dává rozhovory bulváru, on je ten, co...
 

Spíše to vidím, že se chtěl vyhnout vlastním nepříjemnostem a ochránit tu kamarádku, ale místo toho si vykoledoval. To je hodně hloupé, že ta paní i její děti budou nyní terčem posměchu. Snad se PK konečně ponaučí.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:40

Odpověď na příspěvek #57697
Uživatel: Pražačka

Koukám, že mi tady vymazali část příspěvků, i když byly...
 

Pražačko, on je ten, co dobrovolně dává rozhovory bulváru, on je ten, co si Blesk hned volá, aby mu ochotně sdělil co že řekl na hřbitově tchánovi, tak jaká pak štvaná zvěř? Musí být zodpovědný za to, co dělá. Není malé dítě. CHtěl využít bulvár, tak ho tu má, se vším všudy. Už z něj prosím nedělejte za každou cenu oběťního beránka.

 
post Zaslal: 15.12.2013 14:39

Odpověď na příspěvek #57697
Uživatel: Pražačka

Koukám, že mi tady vymazali část příspěvků, i když byly...
 

Zvláštní, vůbec  ho nezajímá kdo mu zavraždil dceru a "milovanou" manželku.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:38

Odpověď na příspěvek #57698
Uživatel:

Člověk s čistým svědomím nemá proč se schovávat jako...
 

Přesně!Ok

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:36

Odpověď na příspěvek #57690
Uživatel:

Calypso, myslíš že ta paní si neuvědomovala nebezpečí ze strany...
 

Myslím hašlerko, že ta poslední věta byla tou nejlepší odpovědí. Wink

 
post Zaslal: 15.12.2013 14:35

Odpověď na příspěvek #57698
Uživatel:

Člověk s čistým svědomím nemá proč se schovávat jako...
 

Ok  Ok

 
#57698

post Zaslal: 15.12.2013 14:19

Odpověď na příspěvek #57697
Uživatel: Pražačka

Koukám, že mi tady vymazali část příspěvků, i když byly...
 

Člověk s čistým svědomím nemá proč se schovávat jako štvaná zvěř, člověku s čistým svědomím by bylo úplně jedno, co si kdo o něm myslí, protože by žil ve své bolesti a těžko by vnímal, co se děje kolem, přinejmenším po nějakou dobu.

 
post Zaslal: 15.12.2013 14:16
 

Koukám, že mi tady vymazali část příspěvků, i když byly slušné a dokonce byly i smířlivé. No nemám čas to vše pročítat. Myslela jsem, že budete následovat můj příklad a osobní napadání ustane, přestože máme odlišné názory.

 

Samy vidíte, že ta paní Kateřina, matka dvou děti, není žádná milenka, která by nahrazovala Moniku. Petr se chová jako štvanec, schovává se instinktivně jako štvané zvíře. Od samého počátku tvrdím, že je PK není rafinovaný, na úkladného dlouhodobě připravovaného vraha nemá dispozice, panikaří. Zase panikařil, když odjížděl z toho parkoviště. Je to spíše úsměvná epizoda, jak nyní budou pronásledované všechny Kateřiny v Karviné.

 
#57696

post Zaslal: 15.12.2013 14:15

Odpověď na příspěvek #57694
Uživatel: rea

A patrně vůbec nemyslela na své děti, které teď jistě budou také...
 

Kdo s čím zachází, tím také schází.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:10

Odpověď na příspěvek #57690
Uživatel:

Calypso, myslíš že ta paní si neuvědomovala nebezpečí ze strany...
 

A patrně vůbec nemyslela na své děti, které teď jistě budou také terčem minimálně slovních útoků a posměšků.

 
post Zaslal: 15.12.2013 14:09
 

Popelky máme nový článek, Míša je jednička, díky Miško jste zlatoKiss

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:07

Odpověď na příspěvek #57678
Uživatel: V.K.S

Taky si myslím že si s ním někdo zahrál falešnou hru,a...
 

S tímto taky souhlas :)

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:05

Odpověď na příspěvek #57679
Uživatel:

Nikdo by mu nezalíval kamarádku. Každý člověk má kolem sebe...
 

Dragano, souhlasím s vámi.

 
#57690

post Zaslal: 15.12.2013 14:05

Odpověď na příspěvek #57687
Uživatel: Calypso

Přesně tak, toto je chování člověka s nečistým svědomím. Pokud...
 

Calypso, myslíš že ta paní si neuvědomovala nebezpečí ze strany bulváru, pokud se jakkoliv zaplete s Kramným? To by musela být buď hodně naivní nebo hloupá..

Vždyť každému snad je jasné, že novináři číhají na každou jeho chybu, každý pohyb..

Buď se chtěla zviditelnit, nebo jí láska zatemnila mysl...Wink

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:01
 

Podle mě to byla jen jedna sczůzka,a pěkně napráskaná,někdo kdo chtěl aby to tak dopadlo.

No už se stalo,taky se mi to nelíbilo,ale když někdo moc důvěřuje,pak to tak dopadne.

Tn.cz a Nova to pojala 3 týdnů,já si to nemyslím.

 
#57688

post Zaslal: 15.12.2013 14:01
 

Hezkou adventní neděli všem,

byla jsem včera zvědavá, s čím tn vyrukuje, myslela jsem si, že za tím bude ženská, ale že se schovává v noci v polích, tak to mě dostalo. Možná (možná) není vrah, ale rozhodně je bezcharakterní. Jemu snad ani nedochází, že mu zemřela dceruška a žena........nebo je mu to jedno. Truchlící otec, zejména teď v předvánočním čase, by měl asi jiné myšlenky, než na tajné schůzky za tmy. Je mi z něho blivno.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 14:00

Odpověď na příspěvek #57679
Uživatel:

Nikdo by mu nezalíval kamarádku. Každý člověk má kolem sebe...
 

Přesně tak, toto je chování člověka s nečistým svědomím. Pokud si chtěl s kamarádkou vše probrat a nechtěl, aby to jiní slyšeli, měl mnoho způsobů, jak to udělat. Jemu nevěřím ani slovo a ta paní si teď zažije mediální peklo.

 
#57686

post Zaslal: 15.12.2013 14:00

Odpověď na příspěvek #57673
Uživatel: Calypso

Dobrý den, víte co, Reo, mně to připadá, že se mnozí...
 

Mluvíš mi z duše, Calypso.

Líp bych to nezformulovala. Je to přesně to, co se mi také honí hlavou.

A podepisuju se pod to. A také Tě zdravím.

Love it

 
 

Už je v "právě teď" Wink

 
#57684

post Zaslal: 15.12.2013 13:56

Odpověď na příspěvek #57680
Uživatel: Michaela Kudláčková

OK... bude nový malý článek...ať je nová i diskuze, 
 

Michalko ahoj....

Už se nemůžu dočkat. Děkuju.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:53

Odpověď na příspěvek #57675
Uživatel: Emma

Ďakujem Calypso, vyjadrila ste presne to isté, čo cítim aj ja. Keď som...
 

Ano, děkuji, jsem ráda, že to vidíme stejně.Ok

 
#57682

post Zaslal: 15.12.2013 13:53

Odpověď na příspěvek #57680
Uživatel: Michaela Kudláčková

OK... bude nový malý článek...ať je nová i diskuze, 
 

Já se těším na nový článek jako babka na důchod

Love it

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:52

Odpověď na příspěvek #57676
Uživatel: rea

Calypso, Emmo, však jsem hned v úvodu příspěvku psala, že se mi jeho...
 

To, že je "někdo prásknul", to je samozřejmě velice pravděpodobné, jinak by tam asi novináři nečíhali. Nic to ale zbla nemění na tom, že své schůzky chtěli tajit. Asi měli důvod.

 
 

OK... bude nový malý článek...ať je nová i diskuze, Wink

 
#57679

post Zaslal: 15.12.2013 13:50

Odpověď na příspěvek #57673
Uživatel: Calypso

Dobrý den, víte co, Reo, mně to připadá, že se mnozí...
 

Nikdo by mu nezalíval kamarádku. Každý člověk má kolem sebe kamarády a nechce být úplně sám. Ale člověk s čistým svědomím nemá potřebu to skrývat, nebo se skrývat. Když tak na všechno kašle, nechápu, proč se najednou schází na temném místě a proč tak prásknul do koní a mizel. Kdyby otevřel okno a zeptal se, co po něm novináři chtějí, tak by to také vypadalo jinak. A s tou kapucou tomu dodal korunu. Ne, nemá čisté svědomí.  A ještě hned hlásí Blesku, jak to naprášil tchánovi na hřbitově.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:46

Odpověď na příspěvek #57676
Uživatel: rea

Calypso, Emmo, však jsem hned v úvodu příspěvku psala, že se mi jeho...
 

Taky si myslím že si s ním někdo zahrál falešnou hru,a nemyslím si že by to byl milenecký vztah.Smile

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:42

Odpověď na příspěvek #57672
Uživatel: rea

Dobrý den všem. Dumám od včerejška o tom videu.   Chci...
 

Já souhlasím co jste napsala,taky jsem se na to dívala,a taky se mi to nezádlo,žena která ví že se o ní určitě bude psát,když se sejde s člověkem,kerého hlídají na každém kroku,co může čekat? Jinak 3 týdny už se údajně scházejí,a Nova na to přišla až teď?Zázrak

Jsou lidé co schání telefoní čísla,email,profil,atd.

Takže kdo chce hůl si najde.Smile

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:42
 

Calypso, Emmo,

však jsem hned v úvodu příspěvku psala, že se mi jeho počínání nelíbí a že se ho v tomto nebudu zastávat.

 

O vámi zmíněných teoriích si to dočtu.

 

Svým příspěvkem jsem jen chtěla říct, že někdo, komu se možná on nebo ona svěřují, tedy někdo blízký, dal o nich detailní info novinářům. Včetně adresy té paní.

 

Nic víc v tom nehledejte, nic víc než moje úvaha, jakých tu je x od jiných, to není.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:23

Odpověď na příspěvek #57673
Uživatel: Calypso

Dobrý den, víte co, Reo, mně to připadá, že se mnozí...
 

Ďakujem Calypso, vyjadrila ste presne to isté, čo cítim aj ja. Keď som písala svoj príspevok, ten Váš sa mi ešte nezobrazoval. Cítim to úplne ale úplne tak isto.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:20

Odpověď na příspěvek #57672
Uživatel: rea

Dobrý den všem. Dumám od včerejška o tom videu.   Chci...
 

Nech je to akokoľvek, tak aj tak z toho vyplýva, že sa Kramný s tou ženou stretáva. Hoci sa určite snažíte ho v očiach verejnosti ospravedlniť, tak na tom sa nedá určite nič zmeniť, resp. vyvrátiť, že to nie je pravda. Veľmi skoro si našiel náhradu za dcérku a manželku milujúci otec a obeť nešťastia v Egypte. Je mi ľúto rodičov  a súrodencov Moniky.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 13:20
 

Dobrý den,

víte co, Reo, mně to připadá, že se mnozí příznivci PK snaží vyvinit za každou cenu. Vymyslela se teorie, že ho někdo chce kompromitovat a ted se to tu bude zase opakovat, jako by to byla svatá pravda. Myslím, že z nějakého pohybu ruky nelze vydedukovat nic.

 

Je mi jedno, kdo to je a jestli stála za peticí, je mi jedno jak dlouho se znají. Říkám, že kdyby PK měl čisté svědomí, sešel by se s ní tam, jako předtím, kde mu údajně projevovala mezilidskou podporu (to asi nebylo v noci v autě, že?) a neschovával by se jako největší lump někde v polích, navíc zřejmě opakovaně, zejména pokud by si s ní chtěl jen popovídat. Neměl by ani potřebu hned tchánovi něco vysvětlovat, kdyby to byla opravdu kamarádka a podobně. Také vyjádření "Monika o ní věděla" není totéž jako "s Monikou se znaly" a tak bych mohla pokračovat dál. Tak to vidím já.

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 12:49
 

Dobrý den všem.

Dumám od včerejška o tom videu.

 

Chci předeslat, že pokud by byla pravda, že tři týdny po návratu domů začal PK randit s novou paní, tak se mi to nelíbí. To abych předešla nějakým výtkám, že bych se ho snad chtěla v tomto zastávat.

 

Ale k tomu, co mě napadá.

Novináři šli určitě na udání. Ta fotka nepochází z toho videa, tak ji asi tn.cz dostala dřív než jela novinářská hlídka na pole. http://zkracovatko.cz/VTaJ1z

 

Patrně museli dostat naprosto přesné instrukce, na kterém místě na tom poli čekat. Nevím, zda je na tom poli možné parkovat jen na jediném místě, nebo zda vždy PK s tou paní jezdili na jediné místo. Ale novináři přesně věděli, kam na to pole přijede. To se mi zdá zajímavé.

 

To video jsem si hodně zpomalila, pouštěla okénko po okénku a zaujala mě ještě jedna věc. Na začátku se ta paní otáčí dozadu a když se otáčí dopředu, už má ruku u obličeje a nesundá ji. Má ji tam ještě předtím, než si PK všimne kamery. Možná, že je to náhoda a chtěla si jen upravit vlasy. Možná ale věděla, že tam bude někdo s kamerou?

Jen nápad Smile.

 
#57671

post Zaslal: 15.12.2013 12:47

Odpověď na příspěvek #57669
Uživatel: Rozara

Tak jsem na to koukla a ona tam má v přátelích Radmila. A na těchle...
 

Rozárko, někde v diskusích někdo psal, že to má být nějaká mladě vypadající maminka s čerstvě dospělou dcerou, obě stejného jména..... a že se neví, kterou by PK chtěl více... a nebo která z nich by ho chtěla víc...  PK je teď přeci jen celebrita, bude po něm poptávka... ...

  být mladší, jdu do toho taky...Wink

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 12:39

Odpověď na příspěvek #57576
Uživatel:

Reo, také si myslím, že PK nikdy o této záležitosti...
 

Navstevnice, dobrý den, slíbila jsem, že kouknu na toho Bashiera.

 

Tak od 1. srpna byla zmínka o něm v médiích (omezila jsem na celostátní) celkem 24x. A pak jsem zaškrtla i vyhledávání v cizojazyčných médiích.

 

Všechny nalezené texty jsou ale česky, škoda, taky by mě zajímaly originály jeho anglických/arabských rozhovorů.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 12:12

Odpověď na příspěvek #57665
Uživatel: jitka08

Ta nová Katka není ta co psala petici ta se jmenuje K.F    ...
 

Tak jsem na to koukla a ona tam má v přátelích Radmila.

A na těchle silvestrovských fotkách, není to ona ? Katka s matkou?

http://tn.nova.cz/zpravy/galerie/galerie-posledni-silvestr-rodiny-kramnych.html#image=1561797

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 10:24

Odpověď na příspěvek #57665
Uživatel: jitka08

Ta nová Katka není ta co psala petici ta se jmenuje K.F    ...
 

Zdravím, ani mne sa vôbec nepodobali, táto z peticie KF vyzera  mladšie a podla foto, ktoré má tam je červená strecha na dome a horné poschodie ak bola doma, tá o kt. má reportáž Nova je uplne iný dom, ine poschodie.Nebudem davat foto na porovnanie kedze sa to zle nacitava.

 
#57665
Zdravím všechny popelky

jitka08
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 15.12.2013 09:46
 

Ta nová Katka není ta co psala petici ta se jmenuje K.F  

 

Míšo prosím nešlo by tenhle článek udětat na pokračování celé zkopírovat s nějakou změnou, jestli je to potřeba a hodit odkaz na tuhle diskuzi a pokračovat diskuzi od začátku, ono se to seká a hrozně pomalu načítá.

 

Myslím, ty které sem chodí pořád ví stejně co na diskuzi bylo a vyjádří se k tomu i na pokračování diskuzi.

Jestli by to šlo, díky.Love it 

 
post Zaslal: 15.12.2013 09:39

Odpověď na příspěvek #57662
Uživatel:

zdravím... hele, myslíte, že je pravda to, co řekl Blesku?  A kdy ho tedy...
 

Zdravím

Noční foto z pátku.

 

Jinak si asi dělal PK u tchána aliby, nevím proč by mu říkal, že je někdo fotil. Copak tchána zajímá, kdo PK fotí?

 
#57663

post Zaslal: 15.12.2013 09:30

Odpověď na příspěvek #57662
Uživatel:

zdravím... hele, myslíte, že je pravda to, co řekl Blesku?  A kdy ho tedy...
 

Ahoj....

Psali, že ho vyfotili v pátek.

 
#57662

post Zaslal: 15.12.2013 09:28
 

zdravím...

hele, myslíte, že je pravda to, co řekl Blesku?  A kdy ho tedy vyfotili? V pátek? A včera už chvátal PK na hřbitov, aba se tam mohl potkat s tchánem a postěžovat si na ty zlé novináře...? A aby pak mohl tvrdit, že s tchánem chodí jako nejlepší kámoši společně na hřbitov? :

------------------------------------------------------------------------

O schůzce s »tajemnou ženou« mluvil se svým tchánem přímo u hrobu Moniky a Klárky. „Viděli jsme se na hřbitově. Každý víkend tam spolu chodíme. Řekl jsem mu, že nás nějací reportéři vyfotili s kamarádkou, když jsme si povídali. Tchán mi na to řekl: No a co má být?“ prozradil včera Petr K.

 
#57661

post Zaslal: 15.12.2013 09:17

Odpověď na příspěvek #57660
Uživatel: Ina

Zdravím dragano,   fakt mě to od něj naštvalo, ty svátky....
 

Ino, je mi to jasné, to jsme tady všichni, ale s Vilonem nemá cenu vůbec diskutovat. To on neumí. Znáš ho.

 
post Zaslal: 15.12.2013 09:14

Odpověď na příspěvek #57659
Uživatel:

Hezký den..... Ino, prosím, nereaguj na osobu pod nickem Vilon a spoustou...
 

Zdravím dragano,

 

fakt mě to od něj naštvalo, ty svátky. Jaký svátky, když je malá v hrobě.

 
#57659

post Zaslal: 15.12.2013 09:01

Odpověď na příspěvek #57656
Uživatel: Ina

Vilone, ke svému životu karty nepotřebuji. Tohle byl web, kde se slušně...
 

Hezký den.....

Ino, prosím, nereaguj na osobu pod nickem Vilon a spoustou dalších, které vlastní. Opět by to tady zahltil svým kopírováním. Na žádné diskuzi nemůže najít nikoho, kdo by se s ním mínil bavit. Všude je velmi dobře znám  svými výmysly, ať už jako muž, nebo žena. A všude ho poslali do háje.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 08:59
 

Vione,pokud jste tak zapřísáhlá a věříte PK,prosíme obraťte se na jiný blog.My zde diskutujeme a mimochodem ta žena s PK na fotografiích ,zvláště na třetím se mi jeví jako jeho sestra.Myslím,že mají zase nějakou další oblbovačku pro novináře,no a pokud je tam s jinou ženou tak ja padlý na hlavu,jako obvykle,protože snad se s ní může scházet jinak,když ví,že Coolje sledován - padouch jeden.

 
Avatar
post Zaslal: 15.12.2013 08:59
 

Vione,pokud jste tak zapřísáhlá a věříte PK,prosíme obraťte se na jiný blog.My zde diskutujeme a mimochodem ta žena s PK na fotografiích ,zvláště na třetím se mi jeví jako jeho sestra.Myslím,že mají zase nějakou další oblbovačku pro novináře,no a pokud je tam s jinou ženou tak ja padlý na hlavu,jako obvykle,protože snad se s ní může scházet jinak,když ví,že Coolje sledován - padouch jeden.

 
post Zaslal: 15.12.2013 08:51
 

Vilone, ke svému životu karty nepotřebuji. Tohle byl web, kde se slušně diskutovalo, proto jsem tady.

 

Svoje divadelní představení rozehrál právě PK, chtěl mít mnoho diváků. Kdyby nerozdával svoje stále vylepšující informace o úmrtí holek, nikdo by dnes tady nediskutoval.

 

Ty máš svůj názor, já také a nikdy se nenechám nikým ovlivnit.

 

O živé oběti vím své. Pokud nejsi PK, tak nevíš nic, tak jako já.

 

Myslíš, že rodiče Moniky budou mít nějaké svátky, jdi s tím někam !!!

 
#57655

post Zaslal: 15.12.2013 08:24

Odpověď na příspěvek #57653
Uživatel: Ina

Vilone.   máš to nějak pomotané, oběti leží v...
 

Ina, obětí jsou i živý, co musí snášet vaše lži a fabulace, nepleť si moped s pletacím strojem. Je jenom zajímavé, že ani před svátky si nedáte pokoj- zeptej se karet, čím to je.....

 
post Zaslal: 15.12.2013 08:00

Odpověď na příspěvek #57650
Uživatel:

Tenhle portál je opravdu bulvár, nejenom tematicky, ale i prudícimi...
 

Vilone.

 

máš to nějak pomotané, oběti leží v Karviné na hřbitově.

 
1 2 3 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist