Dík za slunce v duši!

Vzpomínám si na dobu, kdy počasí předpovídal pán, co se jmenoval Zákopčaník. Ani nevím, kde mu je konec. A pamatuji si, jak se tou dobou lidi dělili na ty, kterým jeho závěrečná úklona a přání „slunce v duši“ lezly na nervy, a ty, komu to přišlo milé. Už tehdy jsem asi byla sluníčkář. Protože se mi to líbilo. Já se na to těšila. 

19856NDU.jpg

 

… termín „sluníčkář“ je pomalu v dnešní době nadávka.

 

Hlavně z úst těch, kteří ještě žádný přídomek nemají.

 

Možná by mohli být třeba „řvouni“.

 

Jejich život se totiž odvíjí v permanentní zuřivosti a na všechno řvou.

 

Argese, která je předpokladem jejich ochoty vůbec vést dialog, se vyznačuje prioritním vyhledáním nepřítele a pak hulákáním, výsměchem, invektivami, nadávkami, radikalizmem a odporem.

 

Oni si říkají „realisté“.

 

Musí se přece na momentální, neutěšený stav věcí dívat střízlivým pohledem, protože ti druzí by to všechno akorát pohnojili.

 

TAKŽE DO ZBRANĚ, PROTOŽE „DOBA JE ZLÁ“.

 

Jenomže to ona jaksi každá doba.

 

Ještě vlastně nebyla ani jednou doba, na které by se nedalo najít něco negativního, nějaký veřejný nepřítel, zásadní problém, nebezpečí, důvod nesouhlasit, odporovat, křičet, nadávat a odsuzovat.

 

A on ani život sám není rozdávačem lízátek.

 

Vnímání života takového řvouna je pochopitelně nekonečný opruz a je logické, že tento „realista“ moc důvodů k úsměvu nemá.

 

Pakliže se tedy usměje, jde nejčastěji spíše o úšklebek, který je odrazem jeho normovaného pocitu. A ten nestojí za nic.

 

A tak mu nezbývá, než

 

-          Se místo smíchu posmívat

-          Místo úsměvu šklebit

-          Místo pochvaly kárat

 

Realita tohoto typu lidí je namnoze smutná, temná, plná hořkosti, nenaplněných očekávání, strachu, podezírání, obviňování, obranného útoku (vždycky je před čím se bránit), nepřátelství, nepohody, podezírání a zatrpklosti.

 

19857YTM.jpg

 

Život jako takový je pak vlastně cosi, co je potřeba nějak přežít, prosekat se tím a horko těžko vydržet, než přijde spásná smrt.

 

Barva života řvouna se nese ve všech odstínech šedi.

 

Děkuji Bohu, že jsem se s tímhle postižením nenarodila.

 

A že znám a jsem schopna vidět všechny ty sluníčkáře, kteří si ve stejně „špatné době“ dokáží najít důvod k úsměvu a dívat i tím směrem, kde je něco pěkného, co stojí za pohled.

 

A to lze najít vždycky.

 

Dokud má člověk v duši ono slunce, pokud je ochoten ho k sobě pustit, dotud má svět i jiné barvy.

 

Dotud je vedle zla také dobro, kterého je mezi lidmi spousty.

Dotud je vedle negativ i veliká, dost možná větší řada pozitiv.

Dotud existují maličkosti, ze kterých je možné se radovat.

Dotud se ony maličkosti stávají většími.

Dotud je život cosi, co stojí za to žít.

Dotud je víra v lepší budoucnost základním stavebním kamenem budoucnosti samotné.

 

Bez úcty k člověku není možné vážit si sebe sama.

Bez soucitu k druhým nelze očekávat ohledy okolí.

Bez ochoty naslouchat, nelze vést dialog.

 

Jen řvát, nadávat, kritizovat, trápit se a pak umřít.

 

Děkuju pěkně, nechci.

 

I za cenu opovržení ze strany řvounů, já ten kámen zpátky nevrhnu.

 

Mám spoustu jiných, vesměs pěkných věcí na práci, než mrštit minerálem, navíc bych mohla někoho trefit.

 

A ničemu by to neprospělo.

 

Být zatrpklý, záštiplný, zlý, negativní, zuřivý…

 

…číhat někde za bukem, co někdo druhý udělá nebo řekne a mít jediný požitek z toho, odnést to někam jinam, kde jeho slova strhám, zesměšním a ideálně přidám i nějakou osobní invektivu z jeho života … sledovat jeho život za účelem ho pak rozpitvat, pomluvit, pohanit, ošklíbat se nad ním…

 

…trávit hodiny a hodiny svého času sledováním života druhých, znamená ve finále žít cizí životy namísto vlastního.

 

A ono se není co divit, že existují lidé, kteří to dělají.

 

A nelze se ani divit, že to dělají.

 

Vždyť jejich pohledem, je jejich realita tak smutná, bolestivá, neradostná a chmurná, že život druhého, šťastnějšího člověka je jedinou možností, jak z toho na chvilku utéct.

 

Člověk může druhému přát štěstí, nebo se může radovat z jeho neúspěchu.

 

Život lze prožít, nebo přežít.

 

Vidět, nebo se dívat.

Slyšet, nebo naslouchat…

 

Ostatně…

 

 „O život můžeme přijít různě. A smrt je jen jednou z možností.“

Robert Fulghum

 

P.S. Ano, byla jsem se někde podívat. Čistě proto, že mě zajímalo, zdali jsou některé věci, kterým jsem jako správný sluníčkář nechtěla věřit, pravda.

 

A ano, jsou.

 

Nemám šrám na duši a nejsem ani rozzlobená, ani ničeho nebo někoho nelituji. Jsem přece ten "sluníčkář". wink

 

Sluníčkář není debil, ač je tak zván.

 

Ví, že existuje i velká spousta zla mezi lidmi, že jsou lidé křiví, zbabělí, krutí a plní skryté zášti … viz výše. Je to součást tohohle světa a vždycky, celá staletí i byla.

 

Ale to je všechno. 

 

Taky byli, jsou a budou lidé dobří, pozitivní, slušní, poctiví, vstřícní a stateční.

 

No a já dobrovolně vybírám život mezi těmi, kdo v duši nějaké to Zákopčaníkovo světlo mají.

 

Mnohem raději se budu s úsměvem pohybovat v několika ptačích šišourech, než se s úšklebkem brodit v odpadu lidském.

 

Ale nic proti těmto temným, zatuchlým norám vlastně nemám. Ono si každý vybere, co je mu blízké a kde se cítí mezi svými. Některým organismům slunce vysloveně škodí a tak žijí pod zemí. yes

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 23 čtenářů průměrem 3.91 bodů z pěti


Čtěte také:

Cesta medu aneb chvíle na včelí výstavě 
Děsící klaun? Buď já, nebo on… 
Ještě se mi směj. X. kapitola 
Víte, kdo jsem? (24.2.2012) 
Všechno nejlepší, pane Horymíre! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
Avatar
post Zaslal: 25.02.2016 14:15

Odpověď na příspěvek #179814
Uživatel: Birliban

Nevim, pohledam. Je to formou deniku. Myslim, ze hlavne muzska srdce zaplesaji. Me se ale libila...
 
 
Avatar
post Zaslal: 25.02.2016 14:13

Odpověď na příspěvek #179787
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tak tomi uniklo, že to je kniha... a vyšla i tady?
 

Nevim, pohledam.

Je to formou deniku. Myslim, ze hlavne muzska srdce zaplesaji. Me se ale libila moc Smile.

 
post Zaslal: 25.02.2016 11:40

Odpověď na příspěvek #179771
Uživatel: Birliban

Knizka taky.
 

Tak tomi uniklo, že to je kniha... a vyšla i tady?

 
Avatar
post Zaslal: 25.02.2016 10:10

Odpověď na příspěvek #179718
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tys viděla Marťana???   To je super film!
 

Ok Knizka taky.

 
post Zaslal: 24.02.2016 22:20

Odpověď na příspěvek #179705
Uživatel:

mam bilinkovou zahradku, veskerou zeleninu i ovoce si vypestujeme sami. Bez hnoje by to neslo....
 

Tys viděla Marťana???

 

To je super film!Ok

 
#179705
super! to ja taky

post Zaslal: 24.02.2016 19:21

Odpověď na příspěvek #179669
Uživatel: Michaela Kudláčková

...já budu dumat, jestli by se tam nedalo něco vypěstovat 
 

mam bilinkovou zahradku, veskerou zeleninu i ovoce si vypestujeme sami. Bez hnoje by to neslo.  Mame znamou farmarku ktera nam dava zadra hnuj. Pripomnelo mi to film Martan jak si pestoval na Marsu brambory aby prezil

https://www.youtube.com/watch?v=bfkes1aGsrA

 
post Zaslal: 24.02.2016 15:24

Odpověď na příspěvek #179667
Uživatel:

nikdy neni tak zle, aby nemohlo byt jeste hur. Snas se i v tom negativnim hledat to positivni. Ja...
 

...já budu dumat, jestli by se tam nedalo něco vypěstovat Laughing

 
#179667
TaraReeves

post Zaslal: 24.02.2016 14:58

Odpověď na příspěvek #179601
Uživatel: TaraRees

Míšo, nebo i vy ostatní tak mi poraďte jak z toho ven, prosím...
 

nikdy neni tak zle, aby nemohlo byt jeste hur. Snas se i v tom negativnim hledat to positivni. Ja jsem teda clovek, ktereho kdyz zavres do pokoje plneho konskeho hnoje, zacnu ten hnuj vyklizet a budu hledat kone.Surprised

 
post Zaslal: 24.02.2016 14:53

Odpověď na příspěvek #179664
Uživatel:

S p.Čechem u Drtinové jsem v naprostém souladu. Poklona Drtinové má...
 

Ta poklona byla stylu a schopnosti reagovat, Ireno, nikoli obsahu slov a nutnosti udržet mantinel. Myslím, že jsem to napsala.

 

Máš pravdu srovnávat ty dvě mentality je těžké a také bych se do toho nepouštěla, ani omylem.

 

Srovnat lze leda potřebu a touhu u těch, kdo skutečně utíkají před nuzným životem v nesvobodě a útlaku, kteří mezi nimi jsou stejně, jako velice nebezpeční lidé, jejichž přítomnost v Evropě ve velkém množství, znamená velký problém pro Evropu a kulturu, která je s tou jejich neslučitelná, má-li s ní být slučována. 

 

Neřku-li, má-li se jí přizpůsobovat, nebo jakkoli ustupovat. (!!!)

 

Ano, jsou na úrovni středověku.Ok

 
#179664

post Zaslal: 24.02.2016 13:52
 

S p.Čechem u Drtinové jsem v naprostém souladu.

Poklona Drtinové má mezery v tom,

že nemá svůj názor, jak pravila.

Přece DVTV je nezávislé vysílání, však chápu, licence je licence...

No a výklad jedinců,že migrace byla vždy,je dost na hraně s logikou, když před Havlem ty davy utíkaly, jak?

Přes ostnaté a zatarasené hranice? Manžel emigroval na x pokusů a těžce byl v exilu prověřen.

Srovnávat nesrovnatelné je těžký alibismus a ještě kvalitu lidí z poskomunistic. zemí s muslimy.

Nebo nejsou ti co se sem hrnou na úrovni středověku?

 

 
post Zaslal: 24.02.2016 12:52

Odpověď na příspěvek #179654
Uživatel: Lucia Bohrn

JInak k imigrantům, slyšeli jste názor F.R.Čecha? Osobně ho moc nemusím,...
 

A Lucko, jsem si jistá, že bude celá řada lidí, kteří si ho pochopí po svém, Tedy všechno, co řekl jako nadsázku a vyhnal ad absurdum to si přefiltrují jinak a bohužel i použijí.

 

Moc ráda se tím budu teď čas od času zabývat, když už můžu.Wink

 

 

 
post Zaslal: 24.02.2016 12:33

Odpověď na příspěvek #179654
Uživatel: Lucia Bohrn

JInak k imigrantům, slyšeli jste názor F.R.Čecha? Osobně ho moc nemusím,...
 

Jsem si docela odfoukla v tuhle chvíli, že Ti můžu s klidem a svobodně odpovědět, aniž by můj názor někdo přetavil na nikdy nekončící výkřiky a skandování. Laughing

 

Ano, já s ním souhlasím.

 

Klaním se i Drtinové, protože je nesmírně trefná a pohotová, o tom žádná a je mu dobrým "soupeřem".

 

Prakticky se s Čechem, ačkoli ho taky nemusím ztotožňuji, co do globálního, tedy evroopského úhlu pohledu a posouzení.

 

Nikoli tedy z pohledu naší země. 

 

To, co se děje v Evropě, je hodně vážné. Jenom to dokladuje (sorry přihřeji si supp) to, co jsem říkala cca před dvěma lety. Budeme jednou šťastní, že žijeme v téhle zemi, protože jinde bude podstatně hůř. 

 

Ti lidé jsou 400 let za námi. A to je problém. 

 

Pokud nebude Evropa nekompromisní, co do systému integrace těch, kterým se rozhodla pomoci, bude mít Evropa problém.

 

Psala jsem to dávno, (v Trojském koni)  pak jsem musela článek ač nerada odstranit. 

 

Čech se obává, Čech se ale nezbláznil.Ok

 

 
post Zaslal: 24.02.2016 12:17

Odpověď na příspěvek #179652
Uživatel: Lucia Bohrn

Hezky napsáno. Ještě bych připodotkla, že je taky třeba zrevidovat...
 

Ok

 
Avatar
post Zaslal: 24.02.2016 11:37
 

JInak k imigrantům, slyšeli jste názor F.R.Čecha? Osobně ho moc nemusím, ale v několika zásadních momentech s ním souhlasím. Doporučuji poslechnout si  jeho debatu s Drtinovou.-----------------------

http://video.aktualne.cz/dvtv/nejsem-rasista-media-se-vrhaji-jak-zurivi-psi-na-kazdeho-kdo/r~7cde93beda5e11e593630025900fea04/?utm_source=blesk.cz&utm_medium=traffic-exchange

 
Avatar
post Zaslal: 24.02.2016 11:35

Odpověď na příspěvek #179650
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ahoj, možná zkus jinak nahlížet na tu smůlu.    Stavíš...
 

Hezky napsáno.

Ještě bych připodotkla, že je taky třeba zrevidovat názor na to, co je to vlastně smůla a co štěstí. Nebo nějak pootočit úhelpohledu. Mnohdy je má kamarádka na vrcholu blaha a já vidím, že je vlastně v děsným průseru, ačkoli jí to nedochází. Nebo jindy naříkáme, jak je hnusný počasí, a zkazilo nám dovolenou a jaká je to smůla, a nevidíme, že jiný třeba ani dovolenou nemají, páč nemají peníze, nebo jsou na vozíku, a prostě opravdu jet lyžovat na hory nemůžou.

 
post Zaslal: 24.02.2016 11:27

Odpověď na příspěvek #179601
Uživatel: TaraRees

Míšo, nebo i vy ostatní tak mi poraďte jak z toho ven, prosím...
 

Ahoj, možná zkus jinak nahlížet na tu smůlu. 

 

Stavíš to totitž tak, že když nebudeš prožívat chvíle štěstí, nebudeš pak mít tu tunu smůly. 

 

A to bys pak došla k tomu, že to je fakt jako trest za to, že ses chvíli cítila šťastná.

 

Pokus se na to kouknout spíš jako na koloběh. Koloběh, který má úplně , úplně každý.

 

Jednou je líp, jednou je hůř. Není to za trest je to prostě normální.

 

A pokud je to cyklus, pak je jasné, že po smůle přijde zase štěstí.

 

To kolečko se nazastaví, furt se točí.

 

Jakmile mám pech, už myslím na to, že zítra přijde druhá strana. 

 

Musíš, nebo měla bys změnit prioritní strach ze smůly na těšení se na štěstí.

 

Otočíš tím i hloubku vnímání těch dvou cyklů. Love itPohladit

 
Avatar
post Zaslal: 24.02.2016 10:19

Odpověď na příspěvek #179609
Uživatel:

Lucie, máš velice rozumné názory. I já to mám...
 

Díky Hanulko. :-)

A musíš uznat, že dobrých lidí je kolem nás pořád dost a dost, i když se člověk často v problémech topí.

 
#179609

post Zaslal: 24.02.2016 09:40

Odpověď na příspěvek #179606
Uživatel: Lucia Bohrn

Žádný člověk není apriori prokletý. Mně se osvědčilo,...
 

Lucie,

máš velice rozumné názory.Ok

I já to mám také tak nastavené a vím, že pravý přítel je ten, který přijde, když všichni odešli..

 
Avatar
post Zaslal: 24.02.2016 09:08

Odpověď na příspěvek #179601
Uživatel: TaraRees

Míšo, nebo i vy ostatní tak mi poraďte jak z toho ven, prosím...
 

Žádný člověk není apriori prokletý. Mně se osvědčilo, být na sebe tvrdá, být skromnější a hlavně koukat kolem, co kdo potřebuje.  I když mám pořád trable, a nikoli svým zaviněním, vždycky se najde někdo, kdo mi pomůže a vždy se najde chvíle, která je krásná. A pro to má pro mně cenu žít. Co vydáváš, se ti vrátí. To zlé se vrátí vícenásobně a relativně brzy, To dobré asi později, ale přijde to.

 
Avatar
post Zaslal: 24.02.2016 09:00

Odpověď na příspěvek #179543
Uživatel:

Evell, nejenom ona.   Někdo si dovolil nastavit nejchytřejším,...
 

Holky já teď více čtu,než píšu,protože se mi nechce vstupovat do intrik,alkoholických dýchánků,či jiných nezbytností pro psaní. 

 

Hašlerčiny názory mě dávno překvapovaly,tudíž nevím,Míša jí to osvětlila dostatčně. Dále mě překvapila Hypatia,postupem času se měnila,jako by to za ní psal někdo jiný a rovněž Romina,také velká změna.Takže tak. Jinak vás ostatní  mám ráda a ať se vykecávají jinde a ne na účet někoho jiného. 

 
Avatar
#179601
jop jsem pošmourník

TaraRees
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 24.02.2016 08:00
 

Míšo, nebo i vy ostatní tak mi poraďte jak z toho ven, prosím prosím. Nechci tu negaci posílat na svoje budoucí potomstvo, ale mám pocit že každá moje chvíle štěstí je potrestána tunou smůly. Jak koukat na věci zase vesele?

 
#179579

post Zaslal: 23.02.2016 20:52

Odpověď na příspěvek #179559
Uživatel:

preji krasny den. Na Marii je lepsi nereagovat, je to jenom provokace. Sifaka 13 tady a Sifaka 13...
 

Aničko,

ony dámy se neštítily ničeho. Cokoliv jsem tu napsala, vždy se to zkopírovalo do K. a zesměšňovalo.

Neštítily se pomlouvat nejenom mě, ale i mého manžela, který nikdy nikam nic nepsal.

 

To, co dokázaly ty dvě H. a D. psát o mém posmrtném popelu, to už překročilo všechny meze slušnosti, to je něco tak strašně urážlivého, nemorálního.

Jak se dokázaly ty dvě doplňovat, když do toho popele přidávaly bodláky, trní a sypaly na hráz rybníka.

 

Člověk, který je slušný, ten se přece takto nechová.

Myslely si, že se jim podaří mne zlomit, ale ani jedna tu šanci nedostala.

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 20:41

Odpověď na příspěvek #179577
Uživatel:

Petronelko, zdravím.
 

také zdravím :)

 
#179577

post Zaslal: 23.02.2016 20:38

Odpověď na příspěvek #179576
Uživatel: Petronela

  Opravdu má jen jeden nick - od narození :-D
 

Petronelko, zdravím.Love it

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 20:32
 

Love itOk  Opravdu má jen jeden nick - od narození :-D

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 20:06
 

Hypatie, Marie...

Proč mi nenapíšete na mail, když jste ho objevily jako Kolumbus Ameriku. ;-p 

Klidně sem dejte jakýkoli příspěvek z mých nicků z Krtečkova, ať můžou holky tady posoudit tu "hrůzu a sprostotu", kterou jsem tam šířila.

Je to opravdu k smíchu, jak se rozčilujete a hvězdu Krtečkova fora - Hašlerku - s několika nicky tady na Popelkách, vás nechávaly klidnými. [loser]

 

No, co už s tím.

Snad si založíte zase další slepičinec, kde se budete donekonečna navážet do Míši a jiných holek a budete moci uspokojovat svoje zraněná ega.

Sbohem.

 
post Zaslal: 23.02.2016 20:02
 

A teď běž trénovat někoho jiného. 

 
#179565

post Zaslal: 23.02.2016 19:28

Odpověď na příspěvek #179564
Uživatel: Michaela Kudláčková

Hele, dámy, jestli si myslíte, že si tady z toho uděláte nenápadně...
 

Michalko, víš, že já mám jen jeden nick.

 

A to, co člověk uvidí v krtinci, je právě práce oné dámy a nejde o pomluvu. Mohu Ti to dokázat.

 
post Zaslal: 23.02.2016 19:22
 

Hele, dámy, jestli si myslíte, že si tady z toho uděláte nenápadně nový krtinec, tak se pletete. 

 

Všechny tři.

 

Jmenovině, aby bylo jasno:

 

Hypatie (je mi jedno, co si myslíš o mých potojích. Vyjádřila jsem je dostatečněkrát a opakovat už se nemíním, na provokace ti kašlu).

 

Lisa (Nechte si své názory na to, čeho je kdo schopen. Dvě návštěvy v Krtinci mě osobně a mnohým jiným tady stačily k tomu, abychom si udělaly dost dobrou představu o tom, čeho je kdo schopen)

 

Marie ( Je mi jedno kolik máš nicků, jsi stále tatáž. Toto není prostor pro vyřizování účtů, my to tu máme uzavřené. Soustavné ohřívání nemáme v plánu).

 

Nedám vám třem ani píď prostoru pro provokace, poštívání, pomluvy, napadání, dmýchání nepřátelství a systematické zasévání špatné nálady.

 

Pokud to potřebujete ku spokojenosti, prosím. Ale jinde. 

 

Novou registraci nedostanete.

 

Protože nechci, a protože v zájmu celku mohu.

 

Buďte zdrávy. Travel

 
#179563

post Zaslal: 23.02.2016 19:20

Odpověď na příspěvek #179559
Uživatel:

preji krasny den. Na Marii je lepsi nereagovat, je to jenom provokace. Sifaka 13 tady a Sifaka 13...
 

Anicko, žádná provokace, ale pravda.

Tobě přece nikdo nebrání ani nediktuje s čím máš nebo nemáš souhlasit. To je svobodné rozhodnutí každého. A tak je to správně. Smile 

Někomu lhaní, faleš a hra na jiné lidi vyhovuje, někomu ne (někdo to vůbec neřeší a i to je v pohodě). Mně ne. Já mám ráda ve věcech jasno a jelikož mi faleš vadí, vždy se podepisuji. Takže je v pořádku, že mě znáš z petice, když používám vždy jediný nick (teď se mi akorát ztratilo V, ale nechtěla jsem tímto otravovat majitele webu, protože je to prkotina Smile ). Tebe já samozřejmě z petice neznám a není divu, když se nepodepisuješ. Tak promiň, že si Tě nevybavuji. 

 
#179559
Hanulko

post Zaslal: 23.02.2016 19:07

Odpověď na příspěvek #179552
Uživatel:

Evell, ony potřebují pořád hádky, je to součást jejich života....
 

preji krasny den. Na Marii je lepsi nereagovat, je to jenom provokace. Sifaka 13 tady a Sifaka 13 v krtinci jsou dve rozdilne osoby. Romina psala vzdycky k veci, slusne  a na 100% jsem souhlasila s jejim nazorem. Ted Romina nepise, pockam si az se Romina sama ozve, abych byla v obraze. Stacilo mi jak mne zklamala motolka, cetla jsem motolku rada, psala k veci. Pak zacala motolka psat do krtince a svuj nazor na motolku  jsem zmenila.

Maria tady pise sama o sobe, asi kouka do zrcadla. U Marie, mne uz nic neprekvapi, znam ji z petice. Druhej Villon. RE "Kolik zloby, nenávisti, zášti, pomluv a lží dokáže jeden člověk vyprodukovat a dokonce vytahovat věci ze soukromí ostatních, tak to je opravdu silná káva."

 
#179557

post Zaslal: 23.02.2016 18:53

Odpověď na příspěvek #179552
Uživatel:

Evell, ony potřebují pořád hádky, je to součást jejich života....
 

Hanulko, právě že ne a právě kvůli tomu jsem to uvedla na pravou míru. 

Jinak s tím popisem, který jsi v komentáři uvedla, naprosto souhlasím. Ok Lépe bych to nepopsala. Romina kopala jámu ostatním lidem a teď do ní padá. 

Stojím si za tím, co jsem napsala. V podstatě Sifaka13 je jen jeden z minimálně pěti nicků Rominy. Mnozí zde chtěli vědět, jak to je ve skutečnosti, proto bych se musela cítit jako "spolupachatel", kdybych pravdivě nenapsala, jak to je. Kolik zloby, nenávisti, zášti, pomluv a lží dokáže jeden člověk vyprodukovat a dokonce vytahovat věci ze soukromí ostatních, tak to je opravdu silná káva. Tak se mi nedivte, že mě to šokovalo. 

 
#179555

post Zaslal: 23.02.2016 18:22

Odpověď na příspěvek #179551
Uživatel: evell

Hanulko, její důvod proč je tady je jednoduchý - chce tady...
 

A proto jsi na to reagovala. Jj, ta logika. 

Jen si hřejte na prsou hada.  Čuste.

 

Zdravím Lauru a Alt Wink

 

 
#179554
Dobrý večer všem

post Zaslal: 23.02.2016 18:08

Odpověď na příspěvek #179551
Uživatel: evell

Hanulko, její důvod proč je tady je jednoduchý - chce tady...
 

Evell, možná Ti to tak připadá, ale není to tak. 

 

 
#179553

post Zaslal: 23.02.2016 18:04

Odpověď na příspěvek #179551
Uživatel: evell

Hanulko, její důvod proč je tady je jednoduchý - chce tady...
 

Travel

 
#179552

post Zaslal: 23.02.2016 18:03

Odpověď na příspěvek #179544
Uživatel: evell

Hanulko, já je až tak neřeším, udělala jsem si úsudek sama, ale...
 

Evell, ony potřebují pořád hádky, je to součást jejich života.

Jsou jenom pro smích, samy si nad sebou vyřkly ortel.

 

Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Bohužel, je to tak.

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 18:03

Odpověď na příspěvek #179549
Uživatel:

máš smůlu, já tam nikdy nebyla. Asi máš halucinace, nebo,...
 

Hanulko, její důvod proč je tady je jednoduchý - chce tady vyvolávát hádky a já na to nejsem, tudíž už na ní reagovat nebudu.

 

 
#179550

post Zaslal: 23.02.2016 18:00
 

Četla jsem, to přiznávám, ale opravdu nikdy nenapsala ani čárku.

 

To , že to tam někdo zkopíroval i s avatarem, to neznamená, že jsem to psala já.

Běž si vyřizovat účty tam, kam patříš, mezi osoby IV.cenové skupiny.

 
#179549

post Zaslal: 23.02.2016 17:57

Odpověď na příspěvek #179546
Uživatel:

Však to nečti, bylo to pro Lauru a Alt. Ale vy dvě ne, vy jak slepice po flusu. ...
 

Are you crazymáš smůlu, já tam nikdy nebyla.ROFL

Asi máš halucinace, nebo, že by už bludy?

Hypatie, jsi na špatné adrese.

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 17:53

Odpověď na příspěvek #179546
Uživatel:

Však to nečti, bylo to pro Lauru a Alt. Ale vy dvě ne, vy jak slepice po flusu. ...
 

Ty seš blbá, jak sáňky v létě bohužel.

 
#179546

post Zaslal: 23.02.2016 17:51

Odpověď na příspěvek #179544
Uživatel: evell

Hanulko, já je až tak neřeším, udělala jsem si úsudek sama, ale...
 

Však to nečti, bylo to pro Lauru a Alt. Ale vy dvě ne, vy jak slepice po flusu. 

Hanulko, zrcadlo žádné tam nebylo, ale o sobě jsi tam vypověděla  hodně. Kdo chce vidět, jako důkaz mu to bude stačit. 

 
Avatar
#179544
Hanulko zdravím

evell
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 23.02.2016 17:46

Odpověď na příspěvek #179543
Uživatel:

Evell, nejenom ona.   Někdo si dovolil nastavit nejchytřejším,...
 

Hanulko, já je až tak neřeším, udělala jsem si úsudek sama, ale proč chodí otravovat zase sem, myslím že tady to málokoho zajímá.

 
#179543

post Zaslal: 23.02.2016 17:38

Odpověď na příspěvek #179540
Uživatel: evell

Hypatia musí být hrozně neštastný člověk, ta jen intriky a...
 

Evell, nejenom ona.

 

Někdo si dovolil nastavit nejchytřejším, nejkrásnějším a nejvtipnějším zrcadlo.

Nechápaly ....,protože to už nebyla legrace, to se jich dotýkalo.

 

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 16:54
 

Hypatia musí být hrozně neštastný člověk, ta jen intriky a hádky

 
#179534

post Zaslal: 23.02.2016 16:23

Odpověď na příspěvek #179481
Uživatel:

to predsa vôbec nevadí, môj príspevok bol totiž určený pre...
 

Liso, ano, bylo to určené Alt. Ta si upozornění zaslouží, i když, možná už je i poučená. Ale jinak námaha zbytečná, šetři síly a ochotu. 

A hlavně tady neříkej pravdu. To se neodpouští.

 
#179533

post Zaslal: 23.02.2016 16:21

Odpověď na příspěvek #179470
Uživatel: Michaela Kudláčková

Lisso, při vší úctě, četla jsem Váš příspěvek...
 

Aha, takže pozice "budu dělat blbce, to nemusím pak zaujímat žádný postoj". I to je možnost. Hodně vypovídající o Tobě. 

 
#179531

post Zaslal: 23.02.2016 16:18

Odpověď na příspěvek #179468
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já to taky nechápu.   Asi je jim malý Krtkov. Je mi úplně...
 

Kdyby sis to Míšo lépe přečetla, pochopila bys, že Maria píše o Romině, kterou tak miluješ a kterou jsi tak obhajovala. 

Ale možná to děláš schválně, aby sis spíše nemusela něco přiznat sama sobě. To už je Tvoje věc. 

 
#179528

post Zaslal: 23.02.2016 16:04

Odpověď na příspěvek #179490
Uživatel: Michaela Kudláčková

Hele a nespletly jste si, holky weby? Já jen, že bitevní pole a...
 

?

ja som predsa odpísala tunajšej prispievateľke, ktorá napísala, že:

"Obtěžuje nebo vadí mi styl komunikace Hanulky"

tu, na TOMTO webe, a nie dakde inde. 

 

alebo je snaha presúvať tunajšie problémy k niekomu inému?

 

a k tomu, čo napísali Maria s Hypatiou, myslím, že je určite dobré vedieť, čoho sú schopné niektoré prispievateľky tohto webu, ktoré sú tu pokladané za krištáľovo čisté a bezúhonné. Marii a Hypatii išlo len o toto, informovať vás tu. aj keď ja musím priznať, že tomu akosi nemôžem uveriť, že by to bola práve Romina...mne teda vždy prišla slušná, aj keď s iným názorom, ale zas ja sem až toľko nechodím... každopádne, je to dosť šokujúce, ak to bola skutočne ona...

 
#179526
krtek si konecne udelal v krtinci poradek

post Zaslal: 23.02.2016 15:39

Odpověď na příspěvek #179468
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já to taky nechápu.   Asi je jim malý Krtkov. Je mi úplně...
 
#10740Dnes v 11:46

Asi mají v tom svým novým VIP KLUBU na Skype nudu, že chodí psát na popelky a semnojo, stýská se jim po lidském kontaktuVIP luxus se taky někdy přejíbudou z Vipákova-Skypákova vylejzat a házet tady a na Popelky ty svoje jedy a lžito si chudinky nemůžou odvyknout, ty naše líbezné chutňoučké dobračky

zrcadlo, kdo je největší lhář a podfukář ? ...Hašlerka ? jo, to my víme dávno
 
post Zaslal: 23.02.2016 14:08

Odpověď na příspěvek #178683
Uživatel:

Míšo, děkuji za vysvětlení. Jsi tedy majitelka tohoto webu, ale rozhodně...
 

Jako že nějaká Míša Kudláčková může za to, že náckové házej kameny. Támhle nebo onde se hážou vepřový kosti, může za to, že lidi chodí vyřvávat se šibenicema smrt vlastizrádcům atd...? To třeba mně přijde jako chování návštěvníků knajpy 5.cenové a myslím, že větší podíl na tom mají populisté než Míša K. Ale jasně, každý na to má jiný názor.

 
1 2 3 > >|

Sobotní příloha

Poslední vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist