Dík za slunce v duši!

Vzpomínám si na dobu, kdy počasí předpovídal pán, co se jmenoval Zákopčaník. Ani nevím, kde mu je konec. A pamatuji si, jak se tou dobou lidi dělili na ty, kterým jeho závěrečná úklona a přání „slunce v duši“ lezly na nervy, a ty, komu to přišlo milé. Už tehdy jsem asi byla sluníčkář. Protože se mi to líbilo. Já se na to těšila. 

19856NDU.jpg

 

… termín „sluníčkář“ je pomalu v dnešní době nadávka.

 

Hlavně z úst těch, kteří ještě žádný přídomek nemají.

 

Možná by mohli být třeba „řvouni“.

 

Jejich život se totiž odvíjí v permanentní zuřivosti a na všechno řvou.

 

Argese, která je předpokladem jejich ochoty vůbec vést dialog, se vyznačuje prioritním vyhledáním nepřítele a pak hulákáním, výsměchem, invektivami, nadávkami, radikalizmem a odporem.

 

Oni si říkají „realisté“.

 

Musí se přece na momentální, neutěšený stav věcí dívat střízlivým pohledem, protože ti druzí by to všechno akorát pohnojili.

 

TAKŽE DO ZBRANĚ, PROTOŽE „DOBA JE ZLÁ“.

 

Jenomže to ona jaksi každá doba.

 

Ještě vlastně nebyla ani jednou doba, na které by se nedalo najít něco negativního, nějaký veřejný nepřítel, zásadní problém, nebezpečí, důvod nesouhlasit, odporovat, křičet, nadávat a odsuzovat.

 

A on ani život sám není rozdávačem lízátek.

 

Vnímání života takového řvouna je pochopitelně nekonečný opruz a je logické, že tento „realista“ moc důvodů k úsměvu nemá.

 

Pakliže se tedy usměje, jde nejčastěji spíše o úšklebek, který je odrazem jeho normovaného pocitu. A ten nestojí za nic.

 

A tak mu nezbývá, než

 

-          Se místo smíchu posmívat

-          Místo úsměvu šklebit

-          Místo pochvaly kárat

 

Realita tohoto typu lidí je namnoze smutná, temná, plná hořkosti, nenaplněných očekávání, strachu, podezírání, obviňování, obranného útoku (vždycky je před čím se bránit), nepřátelství, nepohody, podezírání a zatrpklosti.

 

19857YTM.jpg

 

Život jako takový je pak vlastně cosi, co je potřeba nějak přežít, prosekat se tím a horko těžko vydržet, než přijde spásná smrt.

 

Barva života řvouna se nese ve všech odstínech šedi.

 

Děkuji Bohu, že jsem se s tímhle postižením nenarodila.

 

A že znám a jsem schopna vidět všechny ty sluníčkáře, kteří si ve stejně „špatné době“ dokáží najít důvod k úsměvu a dívat i tím směrem, kde je něco pěkného, co stojí za pohled.

 

A to lze najít vždycky.

 

Dokud má člověk v duši ono slunce, pokud je ochoten ho k sobě pustit, dotud má svět i jiné barvy.

 

Dotud je vedle zla také dobro, kterého je mezi lidmi spousty.

Dotud je vedle negativ i veliká, dost možná větší řada pozitiv.

Dotud existují maličkosti, ze kterých je možné se radovat.

Dotud se ony maličkosti stávají většími.

Dotud je život cosi, co stojí za to žít.

Dotud je víra v lepší budoucnost základním stavebním kamenem budoucnosti samotné.

 

Bez úcty k člověku není možné vážit si sebe sama.

Bez soucitu k druhým nelze očekávat ohledy okolí.

Bez ochoty naslouchat, nelze vést dialog.

 

Jen řvát, nadávat, kritizovat, trápit se a pak umřít.

 

Děkuju pěkně, nechci.

 

I za cenu opovržení ze strany řvounů, já ten kámen zpátky nevrhnu.

 

Mám spoustu jiných, vesměs pěkných věcí na práci, než mrštit minerálem, navíc bych mohla někoho trefit.

 

A ničemu by to neprospělo.

 

Být zatrpklý, záštiplný, zlý, negativní, zuřivý…

 

…číhat někde za bukem, co někdo druhý udělá nebo řekne a mít jediný požitek z toho, odnést to někam jinam, kde jeho slova strhám, zesměšním a ideálně přidám i nějakou osobní invektivu z jeho života … sledovat jeho život za účelem ho pak rozpitvat, pomluvit, pohanit, ošklíbat se nad ním…

 

…trávit hodiny a hodiny svého času sledováním života druhých, znamená ve finále žít cizí životy namísto vlastního.

 

A ono se není co divit, že existují lidé, kteří to dělají.

 

A nelze se ani divit, že to dělají.

 

Vždyť jejich pohledem, je jejich realita tak smutná, bolestivá, neradostná a chmurná, že život druhého, šťastnějšího člověka je jedinou možností, jak z toho na chvilku utéct.

 

Člověk může druhému přát štěstí, nebo se může radovat z jeho neúspěchu.

 

Život lze prožít, nebo přežít.

 

Vidět, nebo se dívat.

Slyšet, nebo naslouchat…

 

Ostatně…

 

 „O život můžeme přijít různě. A smrt je jen jednou z možností.“

Robert Fulghum

 

P.S. Ano, byla jsem se někde podívat. Čistě proto, že mě zajímalo, zdali jsou některé věci, kterým jsem jako správný sluníčkář nechtěla věřit, pravda.

 

A ano, jsou.

 

Nemám šrám na duši a nejsem ani rozzlobená, ani ničeho nebo někoho nelituji. Jsem přece ten "sluníčkář". wink

 

Sluníčkář není debil, ač je tak zván.

 

Ví, že existuje i velká spousta zla mezi lidmi, že jsou lidé křiví, zbabělí, krutí a plní skryté zášti … viz výše. Je to součást tohohle světa a vždycky, celá staletí i byla.

 

Ale to je všechno. 

 

Taky byli, jsou a budou lidé dobří, pozitivní, slušní, poctiví, vstřícní a stateční.

 

No a já dobrovolně vybírám život mezi těmi, kdo v duši nějaké to Zákopčaníkovo světlo mají.

 

Mnohem raději se budu s úsměvem pohybovat v několika ptačích šišourech, než se s úšklebkem brodit v odpadu lidském.

 

Ale nic proti těmto temným, zatuchlým norám vlastně nemám. Ono si každý vybere, co je mu blízké a kde se cítí mezi svými. Některým organismům slunce vysloveně škodí a tak žijí pod zemí. yes

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 23 čtenářů průměrem 3.91 bodů z pěti


Čtěte také:

Brian Tracy: Zaměstnejte ty nejlepší lidi – Popelky! 
Gladiátoři: otroci i vznešení páni 
Mrť, zblo, muk … kuk 
NEMÁM PREZIDENTA! 
Víte, kdo jsem? SOUTĚŽ - 5.3.2013 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

|< < 1 2 3 4 > >|
post Zaslal: 23.02.2016 13:25

Odpověď na příspěvek #179481
Uživatel:

to predsa vôbec nevadí, môj príspevok bol totiž určený pre...
 

Hele a nespletly jste si, holky weby? Já jen, že bitevní pole a křížové výpravy to je jinde.

 

Tady už je po válce, takže chrastit brněním a mávat šavlemi či božím hněvem jděte jinde. 

 

My tady máme účty vyřízené.

 
#179481

post Zaslal: 23.02.2016 12:30

Odpověď na příspěvek #179470
Uživatel: Michaela Kudláčková

Lisso, při vší úctě, četla jsem Váš příspěvek...
 

to predsa vôbec nevadí, môj príspevok bol totiž určený pre Alt, aby vedela, ako to tu chodí a že keď na ňu bude istá osoba útočiť, nemá čakať, že sa jej niekto zastane Wink

 
post Zaslal: 23.02.2016 12:06

Odpověď na příspěvek #179461
Uživatel:

Ahoj Lauro,   nám nic. Jen nějaké osobě z popelek se přestalo dařit se...
 

Moc vám to všem přeju, Hypatie. Užívejte si a buďte šťastní!!! A myslím to upřímně.

 

Každý člověk má právo, ba přímo by měl usilovat o to, aby našel k sobě přátele, aby se někde s někým a v něčem cítil spokojený, aby měl s někým stejnou řeč a téma, aby se cítil naplněný.

 

Jsem za sebe moc ráda, že to tak nakonec funguje jak ve vaší skupině, tak i nám tady. 

 
post Zaslal: 23.02.2016 11:15

Odpověď na příspěvek #179102
Uživatel:

totiž ona pani Hanulka trpí syndrómom vlastnej dokonalosti a pocitom, že jej...
 

Lisso, při vší úctě, četla jsem Váš příspěvek dvakrát a nepochopila jsem pointu ani smysl, ani myšlenku a tím míně cílovou skupinu. Potřetí to zkoušet nebudu.

 
post Zaslal: 23.02.2016 11:13

Odpověď na příspěvek #179117
Uživatel: Lucia Bohrn

Dobré odpoledne všem! Chápu, že si lidi nemusí sednout, a v době...
 

Ok

 
post Zaslal: 23.02.2016 11:13

Odpověď na příspěvek #179464
Uživatel: evell

PROČ TO CHODÍTE SEM PSÁT????????
 

Já to taky nechápu.

 

Asi je jim malý Krtkov. Je mi úplně jedno, kdo v krtinci kdy řádil. Krtinec je určen, jak jsem pochopila z pár návštěv především k tomu, aby se tam očerňovali lidé, aby se tam ubližovalo, pomlouvalo a zesměšňovalo, což jsem tady zakázala. Čili moc nechápu, co Marii (níže) tolik roztesknilo.

 

Požádala bych, aby si obyvatelstvo Krtkova řešilo interní potíže v Krtově. 

 

Nevidím nic, než směšné, nedůstojné a zoufalé chování zoufalých osob.

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 23.02.2016 10:32
 

PROČ TO CHODÍTE SEM PSÁT????????

 
#179461

post Zaslal: 23.02.2016 10:10

Odpověď na příspěvek #178927
Uživatel:

Hypatia, co se vám tam děje na tom krtečkově fóru.?
 

Ahoj Lauro,

 

nám nic. Jen nějaké osobě z popelek se přestalo dařit se přetvařovat a rozjela to tam naplno. 

Ty mejly, co tam uvedla Hašlerka, jsou bohužel opravdu její. 

Více k tomu napsala Maria pode mnou. 

My už teď jedeme na skype konversation a to je teprve  nářez Rock

 
#179438

post Zaslal: 22.02.2016 23:04

Odpověď na příspěvek #178927
Uživatel:

Hypatia, co se vám tam děje na tom krtečkově fóru.?
 

Ahoj, Lauro,

tak už jsi asi pochopila, o co šlo. Viď? 

 

Romina, bohužel, celou dobu řádí jak černá ruka, jednou je chlap, jednou žena,..., uráží, ubližuje, lže,... Vidíš, jak to je. Celou dobu, co jsem zde na popelkách, jsem přemýšlela, kdo a proč dělá zle, snaží se vás, v podstatě nás, rozhádat navzájem a podobně. Již tedy vím kdo, akorát pořád nemohu pochopit proč. Frown

 

Dovedeš si představit, jaký to byl pro mě šok vidět na vlastní oči, že to dělá Romina? A cítím se jak absolutní blbec hlavně proto, že jsem si s ní u mnoha článků dlouhé měsíce hezky a mile psala. Dokonce jsem ji oslovovala Rominko. Bezdůvodně se navážet do lidí, kteří jí nikdy nijak neublížili, je jaká morálka? Kde je to sluníčko v duši? Frown To nemyslím ironicky, píši to jako faktickou otázku. Pomalu mi docházejí prsty na počítání její anonymních nicků. Je jich tolik, že bys oči vyvalovala. Vždyť ona je dokonce i sifaka13. OMG

 
Avatar
post Zaslal: 21.02.2016 18:55
 

Jestli můžu vrátila bych se k tématu imigranti. Jasně že zkreslování informací se děje pořád, ať už jedním, oficiálním, či druhým směrem. Informace máme kusé a popravdě, zajímáme se tady o tuto tématiku až od té doby, co nám utečenci začali klepat na naše "vlastní dveře".  Migrace se děje dlouhá léta. Třeba Rakousko je zaplavováné tureckými a později dalšími migranty od 80.let 20.st. V posledních letech migrace zesílila. V Rakousku je cca 18% (!!) populace imigrantů a jejich potomků.  To si u nás jistě nedokážeme ani představit. V kavárně v Gratzu jsem se dala do řeči s nádhernou servírkou, cca 25, z Nigérie. Bylo tam málo lidí, stejně ale se zastavila vždy jen na půlminutku, a pak neustále kmitala, pořád něco čistila, přerovnávala,  i když zjevně nemusela. Nigérie je země s průměrnou délkou života 48 (!!) let. Tahle dívka přijela do Rakouska, protože je to země s průměrnou délkou cca 75 let.  Svou zemi má strašně ráda, ale poté, co jí zmizeli dva malí sourozenci, asi byli uneseni, a maminka umřela, chtěla všechno nechat za sebou a začít líp. Její sestřičky byly zřejmě uneseny organizací Boko Haram, jestli jsem to dobře pochopila. Ročně se tam ztrácí desetisíce malých dětí, jsou šíleným způsobem zneužívané, používané jako lidské střely, atd. Boko Haram -islámisté, v zemi nadělali pěknou paseku. Není tam bezpečno. Nigerijka chce porodit své děti v klidu a míru. Byla dost smutná, říkala, že blbě snáčí evropské šecé počasí. A mentalitu Rakušanů. Ale je šťastná, že je v klidu a chce studovat. Klidně by mohla dělat modelku, spanilá tvář, tělo gazely, inteligentní obličej. Cosi mi vadilo, když uviděla majitele kavárny, jak se k ní choval. Měla jsem blbé podezření,že maká i jinak,  ale je to možná jen můj pocit. Měla obavy, požádáno o azyl, ale jelikož Rakousko chce silně omezit přijímaní azylantů a vyhostit v dohledné době cca 50 000 lidí, dokonce na to mají domluvena letadla od armády, bojí se, aby nemusela odjet zpět.

 
Avatar
post Zaslal: 21.02.2016 16:25
 

Dobré odpoledne všem! Chápu, že si lidi nemusí sednout, a v době klidu a pohody, odpočinku od řešení zajímavých kauz, jak píše lisa22, nastane moment, kdy někdo do někoho blbě (a třeba i nerad) "strčí", a rozjede se kauza.

----------------------------------------

Osobně si myslím, že základem každé komunikace, ať už se jedná o blbce či univerzitní profesorku, nebo obyčejné ženské, jakých je nás tu většina, je slušnost. A konkrétně na tomto typu komunikace, kdy není slyšet zabarvení hlasu a sdělení může působit jinak, než je při psaní míněno, je zapotřebí více důvěry jednoho k duhému.

-----------------------------

Někteří se umí vyjádřit pregnantně, jiní to nedokáží a dokonce i hodné osoby napíší něco tak, že to může působit urážlivě, i když samy proti tomu vehementně brojí. Na solidní virtuální komunikaci by mělo bát zapovězeno dávat jiným diskutujícím  nálepky, soudit a stanovovat diagnózy. Vnímavý jedinec své chyby a bolístky dobře zná, a blbci je to stejně jedno, co mu kdo "poradí".

------------------------------------

A to. kdo jaký ve skutečnosti asi bude, vidí stejně všichni, ať už se schovává za vzletné věty něbo je "vtipně útočný".  Já vím, že to vypadá, že chci být za moudrou vědmu, ale ono to tak není. Neumím jinak říct, ať už se na to krajc vajc, řešme sebe, a ne jiné. A věřím, že i tak máme kus dřiny před sebou, aspoň já teda jo. ;-)

 
#179102

post Zaslal: 21.02.2016 16:04

Odpověď na příspěvek #178997
Uživatel:

dlužím odpověď. Obtěžuje nebo vadí mi styl komunikace Hanulky. "hlupák...
 

totiž ona pani Hanulka trpí syndrómom vlastnej dokonalosti a pocitom, že jej životnou úlohou je druhých poúčať a moralizovať (aké typické pre Váhy). je presvedčená, že má akési tajné zdroje poznania a vždy neomylne spozná, kto je dobrý a kto zlý. a nikdy o tom nezabudne nezištne poinformovať Tongue out

 

mňa napríklad svojho času osočila, že na tomto fóre používam dvojakú identitu, a ešte aj naznačila, vraj mám niečo dočinenia s akýmisi zmiznutými súkromnými správami. odôvodnila to tým, že má vraj "zmysel pre detail" a preto si to všimla Smile

podobne už predtým osočila a napadla aj tú osobu, o ktorej tvrdila, že sme jedna a tá istá. a mnohých ďalších.

 

a hoci pani majiteľka tohto webu dobre vedela a mohla dosvedčiť, že ani jedno z toho, z čoho nás táto pani obviňuje, nie je pravda, predsa to neurobila...a nie je ťažké domyslieť si, prečo Wink

 

to máš proste ako v každom čisto ženskom kolektíve... intrigy, závisť, ohováranie a nenávisť. ženské majú vždy tendenciu sa medzi sebou žrať. horšie je, ak si s tým niekto nevie urobiť poriadok, potom na to skôr či neskôr doplatí sám.

 

tento web pritiahol mnohých, aj mňa, podrobným a na vysokej úrovni spracovaným spravodajstvom v kauze Kramný. žiaľ, po utíchnutí kauzy sa stal z neho typický ženský obmedzený plátok. je to škoda, na druhej strane...nič prekvapujúce.

 
#178997

post Zaslal: 21.02.2016 13:08

Odpověď na příspěvek #178680
Uživatel: vercini

Alt, v mnohém, co jsi napsala, jsem s Tebou souhlasila! Čemu přesně...
 

dlužím odpověď. Obtěžuje nebo vadí mi styl komunikace Hanulky. "hlupák mě nemůže urazit" jsem tady četla mnohokrát. Za těmi "bezvýznamnými nicky " jsou konkrétní lidé. Odpovím tedy citátem/ nebudu se namáhat/ " I nejhloupější člověk ví, ředkvičky se jí syrové a brambory vařené. A tomuto člověku, který tak šikovně rozpozná jednotlivé druhy zeleniny se nehnusí nadávat bez rozdílu do hlupáků všem, kteří se mu znelíbí nebo žijí jiným stylem života. A ještě ke slovu Zranit. Slovo užívejte jen ve významu jednáli se o fyzické zranění. Ostatní jsou jen stylistickým obratem. " Jeho slova mě ranila" asi znamená, že máte moc citlivé ucho nebo její autor mluví hodně hlasitě.

 
#178928

post Zaslal: 21.02.2016 04:26

Odpověď na příspěvek #178927
Uživatel:

Hypatia, co se vám tam děje na tom krtečkově fóru.?
 

Neřeš to zde, sem to nepatří. Pokud Tě to tam zajímá, zaloguj se tam pod nickem Laura nebo podobně a zeptej se přímo tam. Vlastně, zbytečně Ti dávat návod. Tongue out

U Michaely to neřeš, ona to nedělá, tím pádem jí to na zeď nepatří.

 
#178927

post Zaslal: 21.02.2016 01:15

Odpověď na příspěvek #178685
Uživatel:

Alt, zde jsi nasolila přímo do živé rány, nediv se, že se...
 

Hypatia, co se vám tam děje na tom krtečkově fóru.?

 
#178685

post Zaslal: 20.02.2016 12:48

Odpověď na příspěvek #178445
Uživatel:

Zajímalo by mě, jak se s vašim smyslem pro fair play slučuje, když se někdo...
 

Alt, zde jsi nasolila přímo do živé rány, nediv se, že se nedočkáš rozumné logické odpovědi, jen krásně stylizované výhybky, případně urážek. 

 
#178683

post Zaslal: 20.02.2016 12:47
 

Míšo, děkuji za vysvětlení. Jsi tedy majitelka tohoto webu, ale rozhodně ne svým pánem. 

 

Pak se dá i pochopit, proč nedopřeješ absolutní svobodu ostatním. 

 

Na druhou stranu je fajn, že tady nechceš mít knajpu s vývrhelama, ale svými postojmi podporuješ, aby knajpa byla z České republiky. 

 
Avatar
post Zaslal: 20.02.2016 12:39

Odpověď na příspěvek #178622
Uživatel:

Nevidíte jak mě Hanulka po každém mém příspěvku obtěžuje.....To...
 

Alt, v mnohém, co jsi napsala, jsem s Tebou souhlasila!

Čemu přesně říkáš obtěžování??

Když, někdo vyjádří názor? 

Bez urážek, narážek, vulgarismů....? 

Máš snad nějaký úkol tady...???Undecided

 
#178622

post Zaslal: 20.02.2016 06:24
 

Nevidíte jak mě Hanulka po každém mém příspěvku obtěžuje.....To jste teda opravdu slušný web....

 
#178503

post Zaslal: 19.02.2016 16:50
 

Máte pravdu, pro slušné, inteligentí lidi, kteří mají málo času to tady opravdu není.

 
post Zaslal: 19.02.2016 11:37

Odpověď na příspěvek #178445
Uživatel:

Zajímalo by mě, jak se s vašim smyslem pro fair play slučuje, když se někdo...
 

Je mi to srdečně jedno, Alt. Tento článek je psaný obecně, ačkoli určitá analogie tam je, jistě. 

 

Pokud mluvíte v závěru o tomto webu, tak je to i zcela pochopitelné. 

 

Toto je oficielní magazín pod agenturou s velmi slušnou UP denně. Nelze ho proto srovnávat s fórem na free posk. bez AS.

 

A proto musí být provozovatel především ohleduplný k těm několika tisícím čtenářů, potažmo současným inzerentům a obchodním partnerům, včetně těch potencionálních.

 

Není totiž jedno, kam bude jimi zařazen ideologicky a mravně. Přeloženo, zda je seriozní a jaká je tedy cílová skupina.

 

Jistě byste nechtěla jako strávník chodit na oběd do knajpy, kde vyřvává banda nácků a kde si v klidu neposedíte, aniž by Vás někdo urazil, nebo něčím praštil.

 

A jistě byste jako provozovatel podniku, kde stojíte o návštěvnost, jednoduše vykopla hosty, kteří se tam neumí chovat. 

 

Tomu byste neřekla cenzůra, tomu se říká, "mít někde plot".

 

Ale svobodně si můžete otevřít takovou knajpu, kde dáte prostor těm, které ve slušném podniku nikdo nechce. O tom žádná.

Wink

 

 

 
#178461

post Zaslal: 19.02.2016 11:26

Odpověď na příspěvek #178445
Uživatel:

Zajímalo by mě, jak se s vašim smyslem pro fair play slučuje, když se někdo...
 

Alt,

jsi milá, inteligentní, stejně jako zelená žabička.

Když hrozí nebezpečí, má hodně práce. Je to humorné.

Alt, jen tak dál!! Až se přihlásí s novou registrací další tvůj pomocník, bude  veselo hlavně v bahně. Inteligentní příspěvky vítáme, jinak je lepší psát tam, kde to srší morbidním humorem.

 

Včera jsem byla na vynikajícím koncertě, bylo to krásné, byl to balzám na duši.

 

Alt,jsi rozumná, inteligentní, ale možná pro jiný web.Tongue out

 
#178445

post Zaslal: 19.02.2016 06:08
 

Zajímalo by mě, jak se s vašim smyslem pro fair play slučuje, když se někdo chodí dívat do krtince a potom tady vyřvává, jak by ten web bez vás nemohl fungovat...Přece vám může byt jedno co si tam píšou. Já jsem tam byla jen jednou na začátku....Od zřizovatele webu se očekává, že bude objektívní a nezaujatý...

 
post Zaslal: 18.02.2016 16:40

Odpověď na příspěvek #178382
Uživatel: Andy

Motolka je dobrý a slušný  člověk.
 

Ano, já s Tebou souhlasím a myslím to vážně, Andy.

 

Motolka, je alespoň natolik slušná a férová ke mě, že je vedle, na což má plné právo a nechodí exhibovat a vykřikovat tady.

 

Za to si jí vážím, protože má alespoň smysl pro fair play a za svým postojem, který zaujala, si veřejně stojí.

 

Tedy se nesnižuje k tomu, aby tady chodila vyřvávat.

 
post Zaslal: 18.02.2016 16:31
 

"Kdepak jsme to zase vyhrabaly? A přečetla to vážená tentokrát správně, nebo to zase popletla?"

 

Požádám Vás, Marie o novou registraci. 

Děkuji moc.

 
#178393
Marie 57

post Zaslal: 18.02.2016 16:27
 

Mařenko, pozdravuj paní Rychlou, tvoji velkou kamarádku. Mějte se obě moc krásně.

 

 
#178392

post Zaslal: 18.02.2016 16:22

Odpověď na příspěvek #178387
Uživatel:

Ó... jak úžasné,  i když trochu mimo mísu. Kdepak jsme to zase...
 

Posluž si, hlupák mne neurazí.ROFL

Zkus hádat, když jsi tak vzdělaná. Dám krk, že to nevíš, Tebe zajímají jenom pomluvy a nic vznešeného.

Vydržela jsem víc, vaše hloupé invektivy  ukazují, jak jste jednoduché, snadno čitelné.

Ty hrabeš v Krtinci, já jsem pod sluníčkem.

 
#178387

post Zaslal: 18.02.2016 16:05

Odpověď na příspěvek #178386
Uživatel:

Tady odpovím velice krásně.   Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic...
 

Ó... jak úžasné,  i když trochu mimo mísu. Kdepak jsme to zase vyhrabaly? A přečetla to vážená tentokrát správně, nebo to zase popletla? Nemusí odpovídat.... já si odpovím sama.  Ach jo, potrefená se vždycky ozve.

 
#178386

post Zaslal: 18.02.2016 15:47

Odpověď na příspěvek #178381
Uživatel:

Páni, já nevycházím z údivu. Dlouhou dobu jsem na Popelky...
 

Tady odpovím velice krásně.

 

Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe. Kdo nic nechápe, je bezcenný.

Ale ten,kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí...

 

Čím hlubší poznání, tím větší láska...Kdokoliv si představuje , že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech.

 
Avatar
post Zaslal: 18.02.2016 15:27

Odpověď na příspěvek #178366
Uživatel:

Mýlíš se a hodně moc. Pokud to opravdu dobře sleduješ, tak jistě...
 

Motolka je dobrý a slušný  člověk.

 
#178381

post Zaslal: 18.02.2016 15:12
 

Páni, já nevycházím z údivu. Dlouhou dobu jsem na Popelky nenakoukla a ono je to tady všechno jinak. Konečně! Alespoň pár těch chytřejších konečně prokouklo a už  tu nemlátí prázdnou slámu. Bohužel, tím pádem tady není o čem..... a tak zase vypadnu. Neodpustím si však poznámku k jedné "dámě". Je prověřeno, že spokojený a štastný člověk, nemá potřebu o tom druhé ujišťovat. Ten ten krásný život prostě žije a basta. Tak se tu hrabejte v nesmyslech, důležité věci jsou pro vás zřejmě nezajímavé. 

 
#178366

post Zaslal: 18.02.2016 11:15

Odpověď na příspěvek #178350
Uživatel:

Tak mají ke své spokojenosti založený krtinec. Kdo tam odejde je na jeho...
 

Mýlíš se a hodně moc.

Pokud to opravdu dobře sleduješ, tak jistě vidíš, že těm, kteří svobodně odešli do Krtince, že těm vadíme my tady a není dne, aby si určité osoby nerýply.

Vím, že pro Hašlerku, Draganu, Hypatii, pro ty jsem nepřítel číslo jedna.

 

Tyto osoby mne naprosto nezajímají, o těch vím své. Nejsem hlupák, abych nepoznala, že jejich chování se vymyká nejen slušnosti, ale jsou to osoby skutečně nemocné. Žádná neví, kdo já vůbec jsem, co jsem studovala, co znám a co jsem které řekla...

Kdo mě ale hodně překvapuje, to je Motolka, kterou jsem měla hodně ráda.

Proto nechápu, jak se změnila i vůči Míše.

Za celou dobu, co sem přispívám, tak jsem zůstala stejná, kabát nepřevlékám podle situace, jako některé z Popelek, které si se mnou psaly SZ, ty se změnily k nepoznání.Undecided

Servilní nejsem já, servilitu předváděla Dragana a Hašlerka, které strašně bojovaly o místo na piedestalu. Bohužel, podařil se jim opak, spadly do žumpy. Jejich problém, já to nezavinila.

 

Jsem spokojený člověk, jsem štír, který má rád sluníčko, který nikdy sám od sebe nezaútočí.

Je mi jedno, co si píšou v Krtinci, ony spravedlivé dámy mne neživí a já jim vadím proto, že mám vše, co k životu potřebuji, co jim možná chybí a na co nikdy nedosáhnou.

 

Nikoho nelustruji, nikomu nic nezávidím a nikomu nepřeji smrt.

 

Jsem šťastný člověk, mám zajisté také své chyby, jako každý normálně myslící člověk, ale nejsem zákeřná, nejsem mstivá, mám to zatím v hlavě velmi dobře srovnané a to je pro mě nejdůležitější.

Netoužím ani po slávě, ani po pomstě.

Popelky mi jistě prominou, že jsem to tu napsala, ale bylo to už třeba.

 

 
#178350

post Zaslal: 18.02.2016 05:56

Odpověď na příspěvek #178348
Uživatel:

pises re:Takže lidé se dělí na ty dobré sluníčkové typu...
 

Tak mají ke své spokojenosti založený krtinec. Kdo tam odejde je na jeho svobodné vůli. Někteří ještě zvládají oboje. Je to zřejmě taky anonymní web. Mě jde o názor, že lidé se dělí na "dobré a zlé" a já se povýším do role soudce a budu určovat kdo je dobrý a kdo zlý jen podle pár slov napsaných tady.

 
#178348
jsem rada ze ti Hanulka sama za sebe uz odpovedela

post Zaslal: 18.02.2016 04:40

Odpověď na příspěvek #178198
Uživatel:

Myslela jsem si, že tohle je anonymní veřejný web. V tom případě...
 

pises re:Takže lidé se dělí na ty dobré sluníčkové typu Hanulka a zlé typu Hašlerka. Ti typu Hašlerka nemají naději na změnu a patří pod zem.... Pak je možná lepší mít nějakou uzavřenou skupinu, kde se všichni znají, mají společné zájmy - takovou oázu klidu a míru...."

-----------------------------

Alt tu tvoji oazu klidu a miru (mysleno ironicky, protoze to je pouze pomlouvani a hazeni spiny na jine) najdes na google, natukej si krtinec a popelky, vyskoci ti clanek o uprchlicke krizi, kdyz budes cist od prvni stranky pekne po rade (je tam uz hafo  stranek) tak se ti treba otevrou zaslepene oci a pochopis, ze Hanulka je jenom zaminka k umele vyvolanym  sporum na popelkach. Skupinka nespokojenych dusicek ktera si chtela zvysit svoje ego . Byl to vlastne podraz jak znicit web stranky popelky, naivni nadeje, ze vsechny prebehneme k nim,Misa to tady zavre a prjde i ona. Snaha, plany a hloupe idealy jak si  zalozit svoji stranku, nedavna doba,  kdy se tajne posilaly zpravy jinym popelkam a  tady se nechavaly vzkazy, snaha zalozit  si svuj web tim ze se pretahnou odsud vybrane dusicky o ktere byl v krtinci zajem. 

 
#178343

post Zaslal: 17.02.2016 22:14
 

Alt,

máš sice pravdu, že web je anonymní, ale s  názorem, že tím pádem nemohu očekávat slušné chování, pokud mám jiný názor, s tím opravdu nesouhlasím.

To, že můj názor je jiný neznamená, že je špatný a naopak. Pokud nejsem tolerantní, budu pořád jenom řvát, útočit a myslet si, že všichni ostatní jsou hlupáci, pak je něco špatně.

Proto se Popelky rozdělily na dva tábory, na sluníčka a na řvouny, kteří nejsou schopni chápat nikoho jiného, pouze sebe. Bohužel.Undecided

 
#178198

post Zaslal: 15.02.2016 16:25
 

Myslela jsem si, že tohle je anonymní veřejný web. V tom případě musím počítat s tím, že se někomu mé názory nebudou líbit a nemůžu očekávat a vyžadovat uctivé chování vůči své osobě. Pak je možná lepší mít nějakou uzavřenou skupinu, kde se všichni znají, mají společné zájmy - takouvou oázu klidu a míru.

 
#178176
alt

post Zaslal: 15.02.2016 11:12
 

Alt,

máš pravdu, že mezi mnou a Hašlerkou je diametrální rozdíl.

Já si vážím všech slušných lidí a vím, co znamená slovo úcta.

 

Lidé, kteří si neváží druhých, o generaci starších a  neznají slovo úcta, těm už nepomůže sebelepší odborník.

Přeji Ti, abys potkávala jen ty lidi sluníčkové, než ty rafany, kteří si myslí, že jenom oni jsou nejlepší, všichni ostatní jsou pro ně hlupáci.

 

 
Avatar
post Zaslal: 15.02.2016 09:15

Odpověď na příspěvek #178169
Uživatel:

Jsem tady jen občas. Některé články si i přečtu. Takže lidé se...
 

Máš úplnou pravdu!!! Ok

 
#178169

post Zaslal: 15.02.2016 06:07
 

Jsem tady jen občas. Některé články si i přečtu. Takže lidé se dělí na ty dobré sluníčkové typu Hanulka a zlé typu Hašlerka. Ti typu Hašlerka nemají naději na změnu a patří pod zem....Myslela jsem si, že psychologové pracují právě s lidmi typu Hašlerka, kteří mají nějaké problémy v mezilidském soužití. Mě osobně se nelíbí rozdělení na dobré a zlé. Pokud žijou mají pořád nějakou šanci se změnit. V každém je něco dobrého a zlého. Pak už je na tom člověku, jak s tím pracuje.

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 18:58

Odpověď na příspěvek #178076
Uživatel: Ailbe

Jasan...já jen že nevím přesně, o koho se v té reportáží...
 

Já bych netrojčila, nebýt to za humny, vědět pravdu a do toho rozporuplné kecy v televizi.

 

Pak už nevěřím ničemu a nikomu.

Kdo za tím vším je?

Když nakonec zjistí, že doma bylo líp?

Proč sem tedy šli, zas se budou plácat zpět (ne že o ně stojíme)

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 15:14

Odpověď na příspěvek #178075
Uživatel: peetrax

No ono je ve finále jedno, jestli je někdo křesťan nebo nekřesťan, všechno je...
 

Jasan...já jen že nevím přesně, o koho se v té reportáží jednalo...je to asi rodina téhle skupiny? 

 

http://www.denik.cz/z_domova/v-praze-pristala-prvni-skupina-krestanskych-bezencu-z-iraku-20160124-nzcj.html

 

 

No...kdoví, co jim naše vláda na slibovala,případně co se k ním dostalo za informace.

Na druhou stranu, kdybych prchala z válečné zóny, byla bych šťastná za jakékoliv civilizované bydlení. 

 

Jenže jak už jsem psala,v dnešní době, kdy si každý píše co chce a kam chce,  fakt jeden neví,kde je vlastně pravda, pokud není svědkem na vlastní oči a uši.

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 15:06

Odpověď na příspěvek #178074
Uživatel: Ailbe

Já to moc nesleduji, poněvadž mi to cele už leze krkem... na zprávy se už...
 

No ono je ve finále jedno, jestli je někdo křesťan nebo nekřesťan, všechno je o lidech... Toilet

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 15:05

Odpověď na příspěvek #178071
Uživatel: Kaylie

Také jsem četla "výmluvy" na špatný překlad, oh, tak proč tam dali...
 

Já to moc nesleduji, poněvadž mi to cele už leze krkem... na zprávy se už zásadně nedívám...1. protože nemám čas a za 2. nebaví mě ty jejich rozporuplné informace ...tuhle informaci o kravínu jsem dva dny  po  sobě zahledla na centrumu.cz ...nejdřív potvrzení, pak zas popření ..Nejsou tohle ti křesťané, kteří k nám byli pozvání? 

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 15:02

Odpověď na příspěvek #178068
Uživatel:

Paní není postižená, jen naražená, neb nevěděla, že dané...
 

Šmarjá, to asi v Praze, Jihlava zatím má schody akorát do CITYPARKU.

 

Já tu taky dlouho hledala metro, ale ona ho nezná, což neznamená, že tam jezdící schody nemají, proč se sem tedy hrne?

A že pajdá, to je fakt důvod nejít před kameru?

Dle mne - o důvod víc!Ok

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 14:58

Odpověď na příspěvek #178060
Uživatel: Ailbe

http://www.lidovky.cz/premalovany-kravin-mel-rict-o-byte-podle-televize-uprchlik-z-iraku-slo-o-ma...
 

Také jsem četla "výmluvy" na špatný překlad, oh, tak proč tam dali překladatele, který jim nerozumí, nehledě, že ona velrodina by jásala, ne?Love it

Neviděla jsem to, to by bylo patrné z jejich posunků, grimas a vůbec chování, neposoudím, ale bydlet tam nebudou na jejich přání, slibovalo se prý jim cosi jiného, z nabízeného platu uživí 3 rodiny doma, proč jde tedy sem?

Nerozumím tomu. Prý chce zpět domů, ale to jsem jen slyšela - od místních.

 

Přibrali tedy 2 další překladatele, bohužel, ten první překladatel překládal správně.

 

Kolik mladých rodin čeká marně na cenově přístupný byt v Jihlavě, či vůbec byt! jsem v RK viděla osobně, to jediné vím tedy jistě.

I práci, kolikrát - jé, vy to tu máte hezké, taková práce by mne bavila - jo mne taky, ale zadara by jí asi nedělala ani ta chudák dívčina, co mi záviděla... (a doma ještě po nocích, fakt mne to bavilo)Cry

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 14:47

Odpověď na příspěvek #178041
Uživatel: Tina

Kay, já myslím, že jim tohle všechno opravdu někdo nabulíkoval (jak...
 

Tak o tom zklamání  a vracení se zpět jsem několikrát slyšela a četla též.

Zmanipulovaní, ale co ty prachy, odkud je měli?

 

Prý internet... že jim tam malovali, jak se tu máme,  nám zase v jaké žijem krizi a jak si musíme utahovat opasky, nemluvím o Klausovi, co po r. 1989 řekl - za 20 let budem žít v blahobytu jako západROFL, jsem si říkala, "no, tak pak mi to může být ukradený, mně stačí co mám" a já se , blbec, dočkala...ROFL toho blahobytu atd., co nehlásal.Bla Bla

 
#178069

post Zaslal: 14.02.2016 14:44

Odpověď na příspěvek #178009
Uživatel: Michaela Kudláčková

Hele upřímně, já na tom videu hledala tu postiženou paní a asi byla mimo...
 

Asi, že stát může, jen pajdá. Do měsíce bude jako rybička. 

 
#178068

post Zaslal: 14.02.2016 14:43

Odpověď na příspěvek #178007
Uživatel: Hadatko

Určitě máš pravdu, teď už to není jen o holém přežití,...
 

Paní není postižená, jen naražená, neb nevěděla, že dané schody jsou jezdící a tak z nich spadla. 

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 14:39

Odpověď na příspěvek #178042
Uživatel: Tina

A to s tím Okrouhlíkem je fakt příšerné. Kolik lidí...
 

Moc, děvče, moc, mladé rodiny, on dvě zaměstnání, pokud sežene aspoň jedno, fakt Vysočina neoplývala pracovními příležitostmi ani za socíku.

O bytech nemluvím, pracovala jsem v RK.

Modeta  co vyvážela na západ o sto péro, zde jen co bylo kazové a fádní... je zrušena jako spousta dalších kvalitních a věhlasných podniků.

 

Jede dobře akorát Bosch, ale ten někdy má práci, pak zas nic, jistota žádná, proto mne to tak dopálilo, ono se jedná konečně o místa, co  znám důvěrně. 

 

Co projedou lidé od nás, když tam něco seženou, kdy vstávají  a vrací se, tady bylo pár prosperujících podniků (Motorpal, Interiér, Jednota, Vývoj, Agrostroj), co lidi zaměstnali, ale to je minulost.

 

Ale taky se tam opravdu pracovalo, čímž by naši "hosté" za ty peníze asi opovrhli.Are you crazy

 
Avatar
post Zaslal: 14.02.2016 14:12

Odpověď na příspěvek #178039
Uživatel: Kaylie

Ano, je to vše veliká lež.   Bylo nám předloženo, že...
 

http://www.lidovky.cz/premalovany-kravin-mel-rict-o-byte-podle-televize-uprchlik-z-iraku-slo-o-manipulaci-gzg-/zpravy-domov.aspx?c=A160212_170034_ln_domov_sk

 

Četla jsem na na netu ( viz odkaz) , že to bylo jinak, że slova o kravinu byla blbě přeložena....no každopádně  NĚKDO lže a dělá z lidí totální blbce.

 
|< < 1 2 3 4 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist