Čtenářka Irena: Bijí nás Romové i policie! Ztřískali mi syna, za to, že stál!
Nebudeme psát o „stovce radikálů“, protože po tříletém pobytu tam, víme, jaká je situace ve Varnsdorfu a okolí doopravdy. A kdybychom náhodou nevěděli, máme na místě mnoho přátel. Jedním z nich je Irena. Obyčejná žena a matka, čtenářka „od sousedů“ i od Popelek. Publikujeme e-mail a soukromé video, které poslala do redakce. Ne, neofašisti, ne ti, kdo přepadají a loupí, ale obyčejní obyvatelé severočeských měst, končí s rozbitými hlavami od policistů v nemocnicích!
Prakticky celý týden dostáváme zprávy a e-maily od lidí ze severu o tom, jak se spletli, když si mysleli, že těžkooděnci a zvláštní jednotky, jsou zde proto, aby je chránili.
„Proč se jednou stát nepostaví na stranu těch, kteří to opravdu potřebují? Proč jsme těmi otloukánky zase my? Napřed nás tady řežou Romové a teď i policie, které jsme tolik chtěli věřit“, říkají lidé ze severu, a nám je z toho strašně smutno.
V sobotu se situace dotkla i naší kamarádky a jedné z vás, čtenářky Ireny.

Ahoj Míšo a Popelky, včera u nás byla zase demonstrace.
Vím, že tam šlo plno lidí co znám, mezi nimi i můj syn Slávek. Slíbil, že se bude držet stranou. Demonstrace jsou tady teď každý týden.
Není se čemu divit. Nikomu se nelíbí, co se tady děje. Ráno v práci se probírá, koho zase Romové přepadli, okradli, zbili, a kam až to povede.
V půl osmé jsem zavolala synovi, jestli je v pořádku a ať jde už domů. Byl v pořádku a chystal se zpět. Pět minut na to mi volal brácha, že Slávka chytli, že je tam pomlátili, že je to tam hrozný.
Takže šok.
Chytla jsem kalhoty, občanku a mazala na policii.
Slávkovi už jsem se nedovolala. Na obvodu policie se se mnou nikdo nechtěl bavit. Mého syna tam prý nemají, mám odejít a zavolat později. Když jsem je požádala, jestli mi zavolají hned, jak ho přivezou, tak odmítli, že na to nemají čas.
Vůbec jsem nevěděla co s ním je, kde je, nedali mi žádný informace, i když jsem řekla, že můj syn je nezletilý!!
Jak jsem procházela kolem policistů, měli spoustu humoru, bavili se opravdu dobře, tak jsem se jich zeptala, jestli jsou na sebe hrdý, když bijou lidi a děti které mají chránit.
Byla jsem zoufalá.
Odcházela jsem a zavolala staršímu bratrovi.
Pracuje jako vězeňský dozorce a zná zákony. Popsala jsem mu situaci, a on zavolal na 158.
Nevím co jim řekl, ale když zavolal zpátky, řekl mi at se vrátím na policii, že mi podají informace o synovi.
Vrátila jsem se tam a chovali se ke mně úplně jinak.
Byly vstřícní, řekli,že už tu Slávka mají, že je v naprostém pořádku a nic mu není. Pak mě k němu dovedli. Byli samí úsměv.
Slávka už vyslýchali a zapisovali.
Až tam jsem se dozvěděla, co se stalo.
Syn se bavil s kamarádem v hloučku, když mu najednou nečekaně vybuchovaly policejní petardy u nohou. Začal uskakovat a utíkat, jenže zakopl a přepadl přes nízký plot. Už ale nedopadl. Chytli ho, dostal obuškem do ramene, zkroutili mu ruce a povalili na zem.

Tam dostal další ránu do hlavy. Pak ho vedla celá jednotka do auta.
V autě čekal přes hodinu, než ho odvezli na obvod.
Když to tam syn sepsal a podepsal, tehdy se zvedl a otočil a já jsem uviděla tu bouli na hlavě.
Bylo mi zle a měla jsem vztek!
NIC NEPROVEDL! JENOM TAM STÁL!!!
...na videu uvidíte jak ho vedou, je to ubohý, copak tohle je radikál a extrémista?
Odvezla jsem ho na pohotovost.
Sestřička kroutila hlavou a říkala, že jenom mladé bílé chlapce tam celý den přivážejí s takovými úrazy. Že se jí až chce brečet, protože ty úrazy mají jen on policistů.
Lidé jsou tady naštvaní a zoufalí.
Chodíme do práce, platíme daně a máme jenom makat, platit a držet hubu.
Cikáni nás budou přepadávat, a my za to budeme biti??
Bojíme se o děti a ještě nás bijí, když jdeme do ulic, protože tu nemáme zastání a žijeme v útlaku od jiných, které živíme!
Na příští demonstraci děti nepustím, jdu tam já!
Irena
Z FB:
....Jo tak dnesni den se pro me stal velmi nezapomenutelnym a to z mnoha duvodu...vzhledem k policejni brutalite ktera probehla na slusnych lidech naseho mesta a jsou oznacovani za tisicihlavy dav extremistu... dale zatykani nevinnych lidi kteri jen stoji a jeden policajt si vsimne tak zatkne mladeho kluka a to uplne bez duvodne...a dale prevracenych skutecnosti kdy se lide brani a nasledne zhrozhorceni usporadaji odvetu myslim si ze veskere nasilnosti jez se dnes udaly tak za ne muze jedine policie ..
L.O.
...Nikoho nebude zajímat, že jsi slušnej cigoš, ale že je černej to je úplně nadržuje k tomu, aby tě vyprovokovali jsou to Mrtky skurvený, stejně zdechnou do jednoho !!! Hlavně nadávaj na černý, ale jebou se opalovat do solárka, aby byly černý. Šlak je trefil do těch bílých hub !!!
J.G.
...ja je mrdam devky chapes ja se mam dobre akurad mne sere ze sem tu tri dny co sem priletel a nemuzu jit ani smali ven co si to ty devky tady dovolujou cesi sou vrazi spiny tak at dou do kundy mrtky nezajem ve ctvrtek od litam a mam je v pici akurad mne sere ze tady v tom musej zit moje rodice
M.Š
...Proč se proboha někdo nepostaví taky za nás? Proč se nenajde někdo, kdo by se chtěl dívat taky na to, jak se žije nám? Jestli nás odsud chce vláda všechny vyštvat, tak ať nám dá bydlení jinde a já i moje rodina opravdu raději půjdeme. Vyklidíme jim pole. Asi to bude lepší, než se nechat úplně oholit, nebo vymlátit. Romy a policií.
H.S.
Za redakci:
Den, kdy vláda této republiky dovolila zákrok policie s vodními děly, slzným plynem a těžkooděnci proti demostrujícím slušným občanům, kteří vystoupili proti kriminalitě, útlaku a diskriminaci ze strany Romů. Já tě, současná vládo, nejen nebudu volit, ale já si tě už ani trochu nevážím! Stydím se za tvůj strach jednat férově a spravedlivě.
Tomáš
S naprostou vážností a s plným vědomím, říkám, že budu do budoucna jako Čech, volit takovou stranu a vládu, jejíž program bude počítat se zajištěním bezpečnosti pro VŠECHNY obyvatele tohoto státu. Vládu, která projeví alespoň tolik odvahy, aby prosadila práva a spravedlnost. Vládu, na kterou se budu moci spolehnout ve chvíli, kdy její pomoc potřebuji. Vládu, u které budu vědět, že odměnou za mé daně a důvěru jí svěřenou, nebude rána do zátylku a naprostá ignorace.
Chci takovou vládu, která mě zbaběle neobětuje v zájmu vlastního pohodlí.
A ta současná to už nebude!
Míša K.
Hodnocení článku
Hodnotilo 26 čtenářů průměrem 4.69 bodů z pětiČtěte také:
Byl Kolumbus tajným templářským pirátem?Felix Francis, syn Dicka Francise bude na Světě knihy
Proboha, co je vám?! Jo aha, pán je exhibicionista :-)
SOUTĚŽ: Víte, kde jsem?
Titulky na článek: Už mám tiky z politiky. Volím Ufony!
Diskuze
Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
Zaslal: 16.09.2011 08:18
Odpověď na příspěvek #5905
Uživatel:
rak177
No,co prezident chce..Jak jsem četla,tak to na mě působí,rychle to silou ukončit,ať... Uvědom si, že pan prezident musí v klidu zvážit, proč Palestinu uznat/neuznat jako samostatný, svéprávný stát v dohledném hlasování v OSN. To je ta otázka! To je drama! Vždyť máme obchodní styky se státem Izrael! Může/nemůže ohrozit ekonomiku ČR, pokud by nás Izrael potrestal za uznání Palestiny...Občanské nepokoje ve Šluknovském výběžku jsou pouhá akné na tváři světa! |
Zaslal: 14.09.2011 18:50
Odpověď na příspěvek #5916
Uživatel:
O.M.B.
Mě jen překvapuje, že ve státních (městských) bytech jich může...
|
Zaslal: 14.09.2011 15:12
Odpověď na příspěvek #6002
Uživatel:
rak177
Já už nemám slov na tuhle pakáž. Je to nepříjemná situace. Navíc jsou to taky lidi, i když obtěžují. V podstatě za to můžeme my sami, tedy minulý režim, který jim usnadňoval život a přidával sociálních dávek. Teď při změně režimu a ekonomické krizi, je jasné že nejslabší lidé to neustojí. Když uvážíme, kolik vzdělaných lidí si otevřelo vlastní podnikání a kolik jich zbankrotovalo... A lidé bez vzdělání ... taky chtějí žít a dělají jen to, co jim procházelo. A když nedostanou, jdou rabovat. |
Zaslal: 14.09.2011 15:00
Odpověď na příspěvek #5916
Uživatel:
O.M.B.
Mě jen překvapuje, že ve státních (městských) bytech jich může...
|
Zaslal: 14.09.2011 14:59
Odpověď na příspěvek #5912
Uživatel:
Eset
To je neuveritelny, neuveritelny. Kdybych napsala, co si o te verbezi myslim, dostala bych... Také se nechci naplno raději vyjadřovat.A raději nepoužiji ani smajlíka.. |
Zaslal: 14.09.2011 14:57
Odpověď na příspěvek #5908
Uživatel:
modroočka
V Brně prý rómské děti lidem v tramvajích strhávají... Já už nemám slov na tuhle pakáž. |
Zaslal: 14.09.2011 12:21
Odpověď na příspěvek #5916
Uživatel:
O.M.B.
Mě jen překvapuje, že ve státních (městských) bytech jich může...
|
|
Mě jen překvapuje, že ve státních (městských) bytech jich může bydlet tolik. pokud je vlastník bytu město, tak snad může rozhodnout, kolik bydlících do něho lze přihlásit k trvalému bydlení. Mentalitu tohoto etnika přesně vystihl včerejší pořad Soukromá dramata: plazmovou telku si pořídí, ale koupelnu jim má v bytě vestavět město. |
|
To je neuveritelny, neuveritelny. Kdybych napsala, co si o te verbezi myslim, dostala bych redakci Popelek do problemu. A co si myslim o slavne vlade, to se snad ani napsat neda. Je to vazne neco neskutecnyho. Hruza. |
Zaslal: 14.09.2011 01:31
Odpověď na příspěvek #5905
Uživatel:
rak177
No,co prezident chce..Jak jsem četla,tak to na mě působí,rychle to silou ukončit,ať... V Brně prý rómské děti lidem v tramvajích strhávají zlaté řetízky... a taky se obávají, dalšímu náporu ze Slovenska. Takže pokud s tím vláda neudělá něco teď hned, bude to ještě horší. |
Zaslal: 13.09.2011 21:15
Odpověď na příspěvek #5903
Uživatel:
modroočka
Začala bych s recidivisty, nařídila dohled psychiatrů, tudíž i policajtů...... No,co prezident chce..Jak jsem četla,tak to na mě působí,rychle to silou ukončit,ať je od toho už pokoj a tím je to jako vše vyřešené ukončené.A už o tom nemluvit a nerozmazávat.Mě jen zaráží,že se nepřijede na sever podívat.To také na mě působí,že se tím nechce zabývat a že to není tak horké,jak se povídá... Slušní lidé chtějí..., Tady můžou chtít(a taky to mají) jen cikáni. |
Zaslal: 13.09.2011 20:48
Odpověď na příspěvek #5902
Uživatel:
rak177
Neumím si představit,kdo by dobrovolně učil v té jejich škole.Dežo by... Začala bych s recidivisty, nařídila dohled psychiatrů, tudíž i policajtů... při takových zařízeních by to mohlo fungovat i s těmi minimálními soc. dávkami, které by se mohly lehce zvýšit dobrými výsledky ve škole či pracovní aktivitou nejprve v objektu, později mimo něj. A jsem si jistá, že by to bylo levnější než v současnosti. Lidé, kteří pracují, platí daně, mají právo na svůj klid a ne aby žili ve strachu z "deviantů". Navíc by to byla práce pro lidi... jasně že toto jsou úvahy a bylo by potřeba to dotáhnout do všech detailů. ... Soci. dávky i teď dostávají a ještě si umí vykřičet vyšší, rabují a i tak jim to nestačí... na jednu stranu jsou to lidé s nízkým IQ, na druhou nebezpeční sobě i okolí. Klaus nechce... a co vlastně chce? Pracovat je nedonutí, soc. dávky jim dát musí a ony nestačí a lidem, kteří panu prezidentovi dali svůj hlas, je povinnem vytvořit zázemí, aby jeho politika mohla fungovat. Anebo snad chce zasáhnout vojensky? ... Víš, je mnoho lidí, kteří hledají, proč to nejde řešit, ale co kdyby to udělali obráceně a hledali přijatelné řešení. Vždyť jsou i slušní pracující Romové, o nich neslyšíme a je jich málo. |
Zaslal: 13.09.2011 20:30
Odpověď na příspěvek #5901
Uživatel:
modroočka
toho lze docílit jedině tím, že vytvoří "městečko", kde budou pod... Neumím si představit,kdo by dobrovolně učil v té jejich škole.Dežo by dostal poznámku a učitelka kudlu do břicha.Jídelnu,školu by zničili,takže opět peníze (ne teď na výstavbu ale)na opravy a to už se zase do nich s.... peníze zbytečně a navíc.Stejně by se do školy a jídelny nastěhovali.Proč by měli dostávat soc.dávky,ať jdou dělat,to nechtějí,takže stát dál bude solit.. Kdo nechce nedělá,kdyby chtěli, dělali by.Ano,oni všechno chtějí,tak si to vezmou..,jakkoliv a bez postihu.Kdo je v "městečku" ohlídá,aby žili a chovali se slušně a čistotně?Oni podle mě ani nechtějí něco jiného,jim je takhle dobře,jak jsou.Nehledě na to,že Klaus o nějakém "vyčleňování" nechce slyšet.Tak tohle si myslím,co píšeš asi nebude. |
Zaslal: 13.09.2011 19:17
Odpověď na příspěvek #5900
Uživatel:
rak177
No právě a to je velký průser.Jak jsem říkala,že těžko s tím... toho lze docílit jedině tím, že vytvoří "městečko", kde budou pod kontrolou žít podle jejich představ. Budou vymezeny přesné limity sociálních dávek, kde budou jídelny (možná sponzorovány dětskými přídavky a soc. dávkami, to proto, aby nehladověli děti ani dospělí), aby rodiče neokrádaly své děti, nekupovali si alkohol apod. Taky by tam měly být školy... je proces na několik desítek let. Ale cikánští rodiče své děti nepozvednou, odebrání dětí nic neřeší... bude to velmi těžká práce... ale pozitivem je, že VIDÍ... když pracuješ, platíš daně a solidně žiješ, k tomu TV programy. Motivace. Oni samozřejmě také všechno chtějí, ale neumí se k tomu propracovat. Je jednodušší rozbíjet cokoliv, než vytvářet hodnoty. A když všechno dostávají, tak si toho neváží. Kdo by je to učil, že? Rodina nefunkční, škola zvláštní, v kriminále snad byli všichni několikrát... to jsou jejich normy. |
Zaslal: 13.09.2011 18:27
Odpověď na příspěvek #5899
Uživatel:
modroočka
cikáni mají svoje vlastní zákony, svůj fanatismus... proto je... No právě a to je velký průser.Jak jsem říkala,že těžko s tím něco někdo udělá.Jsem zvědavá,jak chce stát nastalou situaci řešit,jestli vůbec chce..Zatím se moc nepředvedl.Také jsem si s nimi "užila" a to je jen slabý odvar,to se nedá srovnat,co se děje na severu. |
Zaslal: 13.09.2011 17:57
Odpověď na příspěvek #5876
Uživatel:
rak177
To je pravda,oni ten pocit viny nemají,ještě se cítí... cikáni mají svoje vlastní zákony, svůj fanatismus... proto je těžké změnit cokoliv, aby se zařadili do normálního života. |
Zaslal: 13.09.2011 17:01
Odpověď na příspěvek #5891
Uživatel:
rak177
Jo a mohli by si je rovnou vyzvednout i se soc. dávkami,aby tam nemuseli chodit... ... |
Zaslal: 13.09.2011 16:42
Odpověď na příspěvek #5888
Uživatel:
Michaela Kudláčková
..hezká práce... Mě už by dnes ani nepřekvapilo, a fakt ne, kdybychom je v... Jo a mohli by si je rovnou vyzvednout i se soc. dávkami,aby tam nemuseli chodit nadvakrát. |
Zaslal: 13.09.2011 16:35
Odpověď na příspěvek #5888
Uživatel:
Michaela Kudláčková
..hezká práce... Mě už by dnes ani nepřekvapilo, a fakt ne, kdybychom je v...
|
Zaslal: 13.09.2011 16:32
Odpověď na příspěvek #5876
Uživatel:
rak177
To je pravda,oni ten pocit viny nemají,ještě se cítí... ..hezká práce... Mě už by dnes ani nepřekvapilo, a fakt ne, kdybychom je v rámci modelu "antirasismu" umísťovali po školce rovnou na univerzity - ale co, my bychom jim hnedle v osmnácti mohli tisknout diplomy, aby do těch škol nemuseli chodit. Močit. |
Zaslal: 13.09.2011 16:09
Odpověď na příspěvek #5867
Uživatel:
O.M.B.
Policie hlídá právě ty, kterým nesmí být...
|
Zaslal: 13.09.2011 16:08
Odpověď na příspěvek #5866
Uživatel:
Michaela Kudláčková
..na ně neplatí nic jiného, než strach. Oni se musí někoho bát.... To je pravda,oni ten pocit viny nemají,ještě se cítí ukřivdění a utlačovaní(to není možný,že jsou tak "drclí"),ale jo, je to tak,jak říkáš.Mě jako není jasný,jak se někomu nelíbilo,že prý malí cikány dávají rovnou do zvláštních škol?Že je to diskriminace,to si dělají legraci?Vždyť ty malí cigoši většinou na základku nemají.Také jsme měli v první třídě malou cikánku(je to tedy dávno,ale ono se nic asi nezměnilo),do druhé třídy už s námi nešla,jo a asi dvakrát se stačila vyčůrat vzadu ve třídě za lavice na parkety,to asi,abychom na ní nezapomněli..ale jinak pohoda,klídek,rokenrol |
Zaslal: 13.09.2011 15:50
Odpověď na příspěvek #5867
Uživatel:
O.M.B.
Policie hlídá právě ty, kterým nesmí být... Je to tak, Olgo a jsem zvědavá, jak dlouho to bude trvat, než si ono DOST řekne celá společnost, a ne jen tři města, kde se ještě dá nesouhlas umlátit obušky. |
|
Policie hlídá právě ty, kterým nesmí být ublíženo, chytíš-li jejich ruku ve své tašce. Oni si tam chtějí jen ohřát skřehlé prsty, protože doma mají zimu, neboť ti rasisté v elektrárně jim odstřihli proud... |
Zaslal: 13.09.2011 15:43
Odpověď na příspěvek #5859
Uživatel:
rak177
Může mi někdo vysvětlit,jak je možné,že v pondělí ve VNF opět cikáni... ..na ně neplatí nic jiného, než strach. Oni se musí někoho bát. Pochop, jejich obecné IQ je těžce pod průměrem. A to není hana, to prostý výsledek nezávislé obrovské studie, která není produktem ČR a proběhla už někdy přet sedmi lety. Jsou to čísla.
Obecně jsou intelktuálně strašně podprůměrně vybavení. Čili, nehledej něco, jako pocit viny, sebereflexi a podobně. Přemýšlí přítomností. (jejich řeč nezná budoucí čas - doopravdy).
To, co si z toho teď vzali je POCIT, ŽE JSOU DŮLEŽITÍ A NEBEZPEČNÍ, protože se kvůli nim tohle děje. Jejich uvažování nestíhá reál, jsou na sebe hrdí. |
|
Může mi někdo vysvětlit,jak je možné,že v pondělí ve VNF opět cikáni okradli kluka,to tam policie nehlídá(zvýšený počet),těžkooděnci jsou tam jen při demonstraci?Tady je vidět,jak to mají cikáni všechno a všechny v p..i. Táák,budou si dovolovat víc,proč ne,vždyť se nic nedějeeee.Co se musí stát,aby se něco začalo dít rozumného s touhle verbeží,která je úplně k hovnu. |
Zaslal: 13.09.2011 12:24
Odpověď na příspěvek #5801
Uživatel:
O.M.B.
"Nepudu rámem, nepudu rámem, nejsem žádný cyp..." Ruda z Ostravy...
|
Zaslal: 13.09.2011 07:57
Odpověď na příspěvek #5776
Uživatel:
Michaela Kudláčková
Ale jo, o tom žádná, ale přece jenom, to bych s ohledem na dobu a...
nejsem žádný cyp..." Ruda z Ostravy to vystihl přesně. Dnes by mě zajímalo, kdo je pro pana prezidenta ve Šluknovském výběžku cypem, kterého musí postříkat vodou, aby se vzpamatoval a neprojevoval nespokojenost se současným stavem žití v ČR. |
|
http://www.youtube.com/watch?vIEUx5vlz_U&feature=player_embedded http://www.youtube.com/wach?v=el6ZhPgVhJ8&feature=player_embedded |
Zaslal: 13.09.2011 00:15
Odpověď na příspěvek #5775
Uživatel:
O.M.B.
Víra pouze v sebe a tak podcenil např. Viktora Koženého, který se mu už... Ale jo, o tom žádná, ale přece jenom, to bych s ohledem na dobu a všeobecný chaoz, odpustila. |
Zaslal: 13.09.2011 00:12
Odpověď na příspěvek #5772
Uživatel:
Michaela Kudláčková
Olgo nenapadlo. Víš, měla jsem ho za člověka, který se nebojí... Víra pouze v sebe a tak podcenil např. Viktora Koženého, který se mu už 20 let směje...Tu kuponovou privatizaci pos..l a dnes se od ní distancuje neviditelnou rukou trhu. |
Zaslal: 12.09.2011 23:30
Odpověď na příspěvek #5771
Uživatel:
O.M.B.
Za co, za co, prosím tě za co? Nikdy tě nenapadlo, proč právě on mohl v době... Olgo nenapadlo. Víš, měla jsem ho za člověka, který se nebojí stát za svým názorem i proti většině. (na jeho slova také namnoze nakonec i došlo)
Nikdy mi nepřipadal jako srab. A já si takových lidí cením.
Osobní síla a hrdost. Víra v sebe a odvaha nést kůži na trh. Takový mi připadal a ráda jsem mu odpustila i tu jeho aroganci. Říkala jsem si, nepotřebuju prezidenta, co se chce zalíbit hezkými řečmi, ale toho, který bude silný.
Myslím, že stárne, protože jinak by za námi stál. Doufám. |
Zaslal: 12.09.2011 22:48
Odpověď na příspěvek #5765
Uživatel:
Michaela Kudláčková
...a já si ho tolik vážila.... Za co, za co, prosím tě za co? Nikdy tě nenapadlo, proč právě on mohl v době těžké totality odejet do USA na stáž? |
|
tedy já ani moc ne...demokracii. Bohužel, zabránit nejde ničemu. Jenže u nás není demokracie, to je dávno a hodně zvrhlá anarchie.
Copak by asi bylo v r. 1989 na Václaváku, promítnout tak sestřih toho co bude za 20 let, nedovedu si to představit....kam se obrátí vodní děla, která slíbili již nevytahovat. |
Zaslal: 12.09.2011 21:07
Odpověď na příspěvek #5765
Uživatel:
Michaela Kudláčková
...a já si ho tolik vážila.... Já také,ale tohle nějak nechápu.Lidé odtamtud by mu měli poslat fotky nebo natočit,jak to tam vypadá,jak se tam žije,když je tomu tak těžké uvěřit,měl by tam jet.Nejhorší je(jak je vidět),že lidé jako je prezident a jeho okolí vůbec neví...A chce to řešit silou,to je to ,co jsem říkala,že na nic jiného se nezmůžeme,protože se víc nikomu dělat nechce,nikdo si to nechce vzít na triko,něco dělat s Rooomy. |
Zaslal: 12.09.2011 20:04
Odpověď na příspěvek #5761
Uživatel:
rak177
Jo a Klaus by se měl aspoň na týden ve VNF ubytovat a mohl by večer třeba jít... ...a já si ho tolik vážila.... |
|
Jo a Klaus by se měl aspoň na týden ve VNF ubytovat a mohl by večer třeba jít na procházku městem,oni by ho přešly ty jeho kecy a úvahy.A ty svoje známí by mohl vzít sebou.Nevím,jestli se smát nebo být naštvaná,on neví(a nevěří),že lidi tam žijí v hrozných podmínkách.Pane prezidente,proč se tam nejedete podívat,jak se tam žije??? |
Zaslal: 12.09.2011 18:06
Odpověď na příspěvek #5753
Uživatel:
Pavlína Sýkorová
Jo, ale alespoň bych měla dobrý pocit z toho, že bych se lidí ze severu... Pájo,tak to určitě máš pravdu,jenže mám pocit,že žádný účinek to nemá a to mě štve.Jsem také znechucená z toho,jak situace probíhá. A že cikáni si budou dovolovat víc a víc,tak to určitě,vše tomu nasvědčuje. |
Zaslal: 12.09.2011 15:33
Odpověď na příspěvek #5737
Uživatel:
Kaylie
Renatko, ryba vždy smrdí od hlavy....co svět světem stojí! a hlava jsou lidi nebo vládnoucí...? Mě to totiž taky tak přijde, a tak mě nejdou do hlavy duchovní řeči o tom, že máme ve vládě to, co si zasloužíme a až se změní myšlení těch mas lidí, budou i vládci jiní.... |
|
http://www.nohavica.cz/cz/tvorba/blog/virtualky3/dezo.mp3
|
Zaslal: 12.09.2011 15:04
Odpověď na příspěvek #5748
Uživatel:
rak177
Mišulko,být v první linii,dopadneš stejně,jako syn paní z... Moje odpověď, nevšimla jsem si kdo je na pc přihlášeny |
Zaslal: 12.09.2011 15:01
Odpověď na příspěvek #5748
Uživatel:
rak177
Mišulko,být v první linii,dopadneš stejně,jako syn paní z... Jo, ale alespoň bych měla dobrý pocit z toho, že bych se lidí ze severu tímto zbůsobem zastala, nebo bojovala za spravedlnost. Vždyť jsme jeden stát, i´´jde i o nás. Bojím s, že cigoši teď začnou dělat bordel všude... |
Zaslal: 12.09.2011 14:59
Odpověď na příspěvek #5745
Uživatel:
rak177
Mišulo,je to jednoduché.Dalo se očekávat,že dav půjde na Romy a... Máš pravdu. Romy nepředěláme, s tím se musíme smířit, oni za to svým způsobem nemohou, je ale mezi nimi rozdíl. A slušný cikán to taky nemá lehké, hází se do jednoho pytle s ostatními a nemají ho rádi ani černí ani bílí... Nejhorší je to, že se sem natáhli ze Slovenska, teď nevím, jak se jmenují, ale ti jsou drsní. Každá vláda radši vyhověla rebelům, aby měla u svého korýtka klid (za komunistů to byli horníci, které potřebovali a jichž se báli byla v nich síla, tak jim šli se vším na ruku). To je ale pryč, jenže ti se také nadřeli a nikdy nikdo nevěděl, zda se vrátí domů ze šichty. Gheta, kde si toto etnikum žije po svém, nejsou trest či rasismus, ale spása pro ně i pro jiné lidi, se kterými se nezžijí. Jestli nějaký stát cekne a rasismu, pak ať mi laskavě vysvětlí, když nanás tak nadávali, že jsme rasisté, proč je vrátili z Kanady a Anglie? Měli si je tam přece - lidumilové, nechat! Jo, to se to kecá... |
Zaslal: 12.09.2011 14:57
Odpověď na příspěvek #5732
Uživatel:
átéčko
milé Popelky, ale já je opravdu nemám ráda!!!! Nejsi rasista. To slovo už dávno nemá v tomhle státě svůj prvotní význam. Je-li rasistou člověk, který nesouhlasí s asociálním chováním, s násilím a nespravedlností, který se proti takovému chování postaví, pak je jím každý slušný člověk, každé společnosti. |
Zaslal: 12.09.2011 14:46
Odpověď na příspěvek #5738
Uživatel:
Michaela Sýkorová
Je mi zle z toho, když se na to dívám a čtu o tom od lidí, od... Mišulko,být v první linii,dopadneš stejně,jako syn paní z tohoto článku,bohužel. |
|
Ale my se také na nic jiného nezmůžeme,než poslat těžkooděnce.Nic jiného nečekejte,opravdu ne(a ráda bych se mýlila). |
Zaslal: 12.09.2011 14:37
Odpověď na příspěvek #5738
Uživatel:
Michaela Sýkorová
Je mi zle z toho, když se na to dívám a čtu o tom od lidí, od... Mišulo,je to jednoduché.Dalo se očekávat,že dav půjde na Romy a těžkooděnci nemůžou připustit,aby se lidi s s nimi porvali,dovedeš si představit,co by se asi psalo o policii a vládě.Nikomu se do toho nechce "vylepšovat" Romy.To by teprve byl národní mazec.Je to začarovaný kruh a nevidím z něj nějaké slušné východisko,fakt ne. |
Zaslal: 12.09.2011 14:25
Odpověď na příspěvek #5732
Uživatel:
átéčko
milé Popelky, ale já je opravdu nemám ráda!!!! Já je také nemám ráda a nejsme sami átéčko.Nemyslím,že bych ty nebo já byla rasista,v tom to není.Horší je,že vláda jim jde ve všem na ruku.Chci vidět,co se bude dít dál,jaká řešení jsou připravena.Tím,že pošlou kvanta policajtů do měst apod., se situace nevyřeší.Mělo by se přeci začít úplně jinak,tak,aby pro ně platilo vše stejně,jako pro nás bílé normální přizpůsobivé lidi. |
|
z nás musí mít pr..., pardon, srandu. Špatný pták, jež do vlastního hnízda se*e!
Asi by opravdu měli jít do šiku starší lidé, jak jde omladina, která ovšem je vždy pružnější a chce svět předělat, starší to vzdávají pod vlivem zkušeností, asi by si tolik přece jenom nedovolili.
To mám ze zkušenosti. Vidí své mámy....a všichni nejsou bez ciitu a voli. Myslím naši slavnou Policii, tedy včera mi trochu obrátili myšlení, o vládě si nemyslím ani za mák dobrého, to neřeším, ale toto mne docela ranilo.
Tady už snad ztratil rozum - vyjma pár lidí - každý....
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=CJWub35E5yc |
|
Je mi zle z toho, když se na to dívám a čtu o tom od lidí, od MLADÝCH lidí, které z Varnsdorfu znám. Jak si jen můžou dovolit po tom všem co se za poslední měsíce ve VDF a okolí stalo, mlátit do občanů, které bojují proti kriminalitě!!! Vždyť je právě kriminalita páchána na těchto slušných občanů!!! Udělala bych demonstrace po celé republice. Na obhajobu slušných občanů ze severu Čech a byla bych v prvních liniích!!!!! |
Zaslal: 12.09.2011 13:35
Odpověď na příspěvek #5707
Uživatel:
Renata Petříčková
článek je doslova šokující... a já se ptám,... Renatko, ryba vždy smrdí od hlavy....co svět světem stojí! |
|
jde mi PC dnes nějak pomalu a odeslala jsem to 2x... |
|
a jen chvilka mi stačila...oči vyvalené a pusu jsem nemohla údivem ani zavřít. O vzteku a bezmoci ani nemluvím !!! Shrnuto: když někdo "jiný" bude dělat bordel, řev, nepokoje, krást, prát se, přepadávat lidi a prostě nedodržovat nic z toho co my musíme, zakročíme tím způsobem že se my napadení budeme mlátit mezi sebou! To je logika dnešní doby. Vodní děla mne doslova šokovala, v r. 1989 se řeklo, že se už nikdy nevytáhnou, asi jsem byla jedna z mála, kdo tomu nevěřil ani náhodou. Jenže zase na lidi, kteří trpí útlakem ve Varnsdorfu...ne na ty co je napadají a nenechají v klidu žít, aby mohli na jejich sociální dávky odvádět daně. Opravdu, na tohle už není co říci Vážená policie, vždy jsem se vás zastávala, tentokrát jste mi podrazili nohy, běžte pracovat někam jinam! Takový rozkaz - byť poslouchat se musí bych uposlechnout nemohla. A nechci se na stará kolena stydět, že jsem pracovala na Policejní škole na školském odboru. FUJ!
|
|
a jen chvilka mi stačila...oči vyvalené a pusu jsem nemohla údivem ani zavřít. O vzteku a bezmoci ani nemluvím !!! Shrnuto: když někdo "jiný" bude dělat bordel, řev, nepokoje, krást, prát se, přepadávat lidi a prostě nedodržovat nic z toho co my musíme, zakročíme tím způsobem že se my napadení budeme mlátit mezi sebou! To je logika dnešní doby. Vodní děla mne doslova šokovala, v r. 1989 se řeklo, že se už nikdy nevytáhnou, asi jsem byla jedna z mála, kdo tomu nevěřil ani náhodou. Jenže zase na lidi, kteří trpí útlakem ve Varnsdorfu...ne na ty co je napadají a nenechají v klidu žít, aby mohli na jejich sociální dávky odvádět daně. Opravdu, na tohle už není co říci Vážená policie, vždy jsem se vás zastávala, tentokrát jste mi podrazili nohy, běžte pracovat někam jinam! Takový rozkaz - byť poslouchat se musí bych uposlechnout nemohla. A nechci se na stará kolena stydět, že jsem pracovala na Policejní škole na školském odboru. FUJ!
|
|
milé Popelky, ale já je opravdu nemám ráda!!!! |
|
Jo,proč myslíte,že ti těžkooděnci tam jeli?Aby bránili Romy,protože bylo jasné,že lidi půjdou do ulic.Snad si nikdo nemyslel,že je to kvůli ochraně "bílejm".Když přepadli tu holčinu,nebo tu paní,tak kde byli chytrolíni??Já jsem zvědavá,jak se to bude dál vyvíjet,ale n e p o č í t á m s nějakým kladným vyřešením pro tamní občany.Také žádné nebude.Už jsem to psala několikrát. |
Zaslal: 12.09.2011 12:50
Odpověď na příspěvek #5726
Uživatel:
Vivian
Nezletilé dítě bych teda na demonstraci nepustila. To bych pak celou dobu musela... Jo,tak to já také ne.Dá se očekávat,že k něčemu takovému může dojít,pak to odnese i nevinný. |
Zaslal: 12.09.2011 12:48
Odpověď na příspěvek #5720
Uživatel:
Michaela Kudláčková
Tesat do kamene. A dodám: Nechtěla bych se dočkat doby, kdy ti nešťastní... Podle reakcí lidí,co jsem četla(jinde),to možná není daleko od věci,ani bych se nedivila.Nepřekvapuje mě to,že se "nic" neděje,také nebude a nikdy se nedělo.Proč asi.Nevím,jak se to hodlá řešit,policie tam bude navěky?Ať jde do pr.... milá vláda a Rooomy,ať si vezme sebou(na to ať nezapomene!!)Děkujeme. |
|
Nezletilé dítě bych teda na demonstraci nepustila. To bych pak celou dobu musela doma umírat strachy. Na demonstraci se holt stává, že ránu slízne i někdo, kdo zrovna nic nedělá... |
Zaslal: 12.09.2011 12:04
Odpověď na příspěvek #5719
Uživatel:
pedrot
Petr Tomáš Tesat do kamene. A dodám: Nechtěla bych se dočkat doby, kdy ti nešťastní lidé nabydou dojmu, že jediný, o koho se mohou opřít a kdo je ochoten za nimi stát, jsou ti náckové. To by bylo strašně smutný. |
Zaslal: 12.09.2011 11:27
Odpověď na příspěvek #5718
Uživatel:
pedrot
Když mi bylo devatenáct let,tak jsem doma v Praze neuposlechl pokynů... Petr Tomáš |
|
Když mi bylo devatenáct let,tak jsem doma v Praze neuposlechl pokynů příslušníků SNB a dopustil jsem se nezákonného jednání. Byl proti mě (a mnoha dalším) nasazen pořádkový oddíl,2 transportéry a pár šikovných hochů s červenými barety. To místo na hlavě kam přistál pendrek made in PLR umím i dnes přesně najít. Jo a bylo to 17.11.1989............ Když slyším z nahrávek skandování "my jsme tady doma" a vidím těžkooděnce jak honí babky s koly a mydlí kluky jako jsem byl tehdy já, tak mám hrozný vztek. To,že to tam hrotí náckové není vina místní utiskované většiny ale politiků,kteří se bojí říct nahlas to co si říkají slušní lidé mezi sebou běžně.To není o těch pár stovkách nácků,kteří tomu jen dodávají mediální politický náboj. Každý má práva ale také povinnosti. Každý!!! A ještě jedna věc - můj dům můj hrad!!! My jsme tady doma!!!! |
|
Daleko snazší jednání by jistě slušní obyvatelé výběžku měli, pokud by se za jejich mlůvčí nerekrutovali pánové Kohout a Vandas. Stejně jako příjezd radikálů z Polska či německa není tím, co by dalo slušným občanům za pravdu. Protože bez ohledu na cikánskou problematiku si řekněme, že genocidu a holokaust nelze schvalovat. Nikdo z Rumburčanů přeci nechce nahnat céčka do plynu, ale do práce, proto by měli mluvit za sebe a ne tleskat dělnické straně. Něhledě na to, težkooděnci nikdy nic nevyřešili, jen ubili či spláchli děli. Kde se fláká Kocáb, vládní zmocněnci pro lidská práva, všichni ti příjemci dotací na sociální politiku. Kde jsou politici? Doma, na gauči a čumí na televizi jak se to tam na severu zase mydlilo.
|
|
Denně sleduji zprávy na Primě-krimi zprávy.Denně pláču u telky, čeho se to český národ dočkal.A kdy toto skončí?Můj názor, nikdy, bude to čím dál více vzrůstat.Začne to všude po republice, kde jsou cikáni.Jim narostou křídla, když vidí, žře jim se vlastně nic nestane a můžou pokračovat v přepadávání čechů, protože policie bude mlátit čechy, ne je.Bože můj čeho jsme se to tady dočkali.A vláda? DEFENESTRACI, jediný lék na ni! Jak mě je líto těch lidí, kteří tam musí žít, vypsat neumím a moc na ně myslím, ale tím jim nepomůžu, ale jak pomoci od nás z lidu, nevím. |
|
V této době se jen vyhrotila sociální nespravedlnost, která zde byla už dávno. V 70. letech dostávaly romské děti vybavení do 1. třídy a sociálka jim platila obědy, aby děti vůbec do školy dostala, ach ten socialismus!Tak se nedivte, co z tohoto pokolení vyrostlo. Nelíbí se mi mediální štvanice, vede k rasové nenávisti a to není řešení. Pokud 10 letý spratek terorizuje okolí a krade a zákon pokrčí rameny, neboť je spratek nezletilý, musí být odpovědni rodiče. A proč nejsou? Oni migrují! Tak to jsem málem upadla! |
|
Hezké ránko Míšo a Tome,moc hezky jste to napsali.To co se děje mi myšlenky poslední týden nepobírají..Nikdy jsem nebyla rasista,ale poslední dobou mám na cikorky alergii,od státu maj tolik výhod,které já v životě mít nebudu..A jako bílá jsem neuspěla se svými dotazy na "rozdíly mezi mnou a jimi " ani na ministerstvu.Takže tuhle vládu volit určitě už příště nebudu |
|
článek je doslova šokující... a já se ptám, není ještě víc šokující vědomí, že nejspíš není nikdo, kdo by měl tu odvahu, o které tu píšete??? Taková Vláda??? Nebo co se musí stát, aby byl nahoře pořádek? Musí se začít odzdola, tedy od obyčejných lidí? Nějakej mecenáš se asi těžko vyloupne odněkud ze zapadlý vesničky v horách, aby praštil holí do země a zaburácel spravedlností Mám pocit, že se chtě nechtě blížíme jako národ, možná i jako civilizace k nějakému přerodu. A obávám se, že veselice u toho nebude.... |

5/21 C°
12/24 C°
Zaslal: 16.09.2011 08:18





"Nepudu rámem, nepudu rámem,






