17.listopad: Nezapomínat zlo, znamená umět se mu vyhýbat

Komunisté vyjdou 17. listopadu do ulic

...a vezměte s sebou i fašisty. Ať je to úplné!

Původně jsem chtěla dát tento titulek do titulků, ale komentář pod ním by byl příliš dlouhý. 

Naprosto nechápu, jak mohou být někteří lidé stále tak drzí a bezpáteřní, aby si pro svou trapnou akci, vybrali právě Den boje za svobodu. Až už 17. listopad 1939, nebo 17. listopad 1989.

 

Pamatujme si zlo, jsme - li obdařeni pamětí.

 

Je mi stydno za ty, kdo se prokazatelně nestydí, zlo v jakékoli podobě veřejně propagovat.

Chápu to jako bezohlednou provokaci a akt zastánců ideologie, která ve svém přístupu zůstává naprosto stejná, beze změny.

 

Evidentně jsou stejně „morálně vyspělí“ i její sympatizanti.

 

Možná nejsem ještě dostatečně otrlá a ostrouhaná vším, co kolem sebe vidím.

Zřejmě jsem si ještě nezvykla na „tvory bez svědomí a plazy bez páteře“.

 

Ráda bych třeba zapomněla, protože je to osvobozující.

Ovšem, není mi to dovoleno.

 

Komunisté člověku ve skutečnosti nedovolí zapomenout na fakt, že se jedná o lidi, pro které jsou slušnost a úcta, svědomí a sebereflexe termíny tak vzdálené, že je ani náznakem nikdy nepřijmou.

 

A proto nelze zapomenout.

A je to dobře.

 

Dokud člověk totiž ví, jak vypadá zlo, má reálnou možnost se od něho držet bezpečně daleko.

 

Pokud vás, Komunisté dnes někde na ulici potkám, uvidím jenom tohle:

 

 


 

A tohle:



 

A taky tohle:


 

A jediné, co si přeji, je dožít se dne, kdy tu vaší sebranku s hroší kůží a svědomím konzistence podrážky konečně neuvidím vůbec nikde.

 


 

Michaela Kudláčková


 

vizitka Kudláčková


Hodnocení článku

Hodnotilo 7 čtenářů průměrem 5 bodů z pěti


Čtěte také:

Cesta do pravěku 
Jak vychovávat muže podle znamení – Knížka je na světě a v prodeji! 
Oldjob.com? Pojídači a zvěrokleštiči 
Posezení s vrahy… 
Tak v neděli jsou tady, už poslali předvoj! Aneb čtenářka je ZASE vyfotila - nad Prahou! Bohové! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
#29073

post Zaslal: 18.11.2012 14:40
 

Já zase nepochopila toto. O té nestoudnosti.http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/867338

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 22:41

Odpověď na příspěvek #29056
Uživatel:

Taky dobrý  ...
 

Komedianti, já to taky někdy nemohu pochopit, myslím, že mám zamrzlou inteligenci...Are you crazy

 
#29055

post Zaslal: 17.11.2012 21:34
 

Aháááá

Lidé skandovali "Pusťte Romana, zavřete Ivana". Naráželi tak na bývalého ministra vnitra Ivana Langera, který byl mezi pomalovanými politiky a jeho manželka Smetanu soudila. Odsouzený řidič ho pak v žertu jako advokáta požádal o pomoc (více o tom čtěte tady). 

 

Zdroj:http://praha.idnes.cz/demonstrace-na-podporu-romana-smetany-dh2-/praha-zpravy.aspx?c=A121117_181530_praha-zpravy_brm#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

 

http://praha.idnes.cz/demonstrace-na-podporu-romana-smetany-dh2-/praha-zpravy.aspx?c=A121117_181530_praha-zpravy_brm#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 19:04
 

Já dneska nemlátila slámu, ale uklízela kuchyn a prala záclony a pak na mě spadla garnyž, tak už na nic nešahám:) z oslav 17. listopadu je mi smutno. Stačilo jen 23 let, aby se dostali zpátky k moci a to zcela beztrestně.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 18:14

Odpověď na příspěvek #29043
Uživatel: Michaela Kudláčková

..holky, plýtváme časem...
 

A kdyby nic jiného, tak Míšina věta pravdivá je, taky  mne to napadlo. Love it

Myslím, že nic neovlivníme a že ztrácíme čas mlácením prázdné slámy.

 

Ale já náááhodou uklidila zahradu, vykopala topinambury, 10x letěla na půdu s věcmi co patří nahoru, abych mohla snést co patří dolů.

Manžel opravil elektřinu v ložnici sláva - budiž světlo!

Změna ročního  období.

 

A jsem příjemně unavená, spokojená a díky za príma myšlenky a pokecKissa mějte(me) se rádi jací jsme.

 
 

..holky, plýtváme časem...Pohladit

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 17:19

Odpověď na příspěvek #29033
Uživatel:

No neblázni, Kalousek je hvězda! To je předi KŘESTANSKÝ demokrat.   ...
 

No kdysi si to myslel Klaus, že je bůh, teď ten podlý Kalousek.

 

Budiž  mu to přáno.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 17:17

Odpověď na příspěvek #29038
Uživatel: Renata Petříčková

no právě holky. To odírání nejslabších a poctivě...
 

No Reni a já tu na to musím denně čumět!

Ku*va !!!!Surprised

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 17:15

Odpověď na příspěvek #29037
Uživatel:

No ano, můžu to aspon ŘÍCT. A co jako z toho, že to můžu říct, když je to...
 

Holky, já dneska makám, lítám sem, všechno stíhámShift

 

Něco mne napadlo. To, že všechny strany jak se dostanou k moci, dělají jen ostudu a kradou, to že nevíme komu věřit, to, že jsme zmatení - je tím, že místo stran a vlád máme politický guláš, kde se přestupuje ze zištných důvodů ze strany do strany, máme poslance v kriminálu, že ten co do krimu má jít sedí v poslanecké lavici - to vše mne přivedlo k tomu, že strany přestávám rozlišovat.

Je to promíchané a stejné všude.

I tohle může souviset |(tento chaos) s tím, že něčím procházíme, možná i nějakou zkouškou.

Prostě tím, co se teď děje na Zemi a Vesmíru celkově.

Připadá mi to docela možné a dál se tím nezabývám.

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 17:10
 

no právě holky. To odírání nejslabších a poctivě pracujících mě štve nejvíc...

 
#29037

post Zaslal: 17.11.2012 16:44
 

No ano, můžu to aspon ŘÍCT. A co jako z toho, že to můžu říct, když je to to jediné, když už nevíme, co dělat, kam se obrátit - není kam, jaký model prosazoval...

Říct něco v současné době je asi taková výhoda, jako když za komančů měl každý práci. Když víme, jakým způsobem se to státní hospodářství dělalo. 

 

Ted vzpomínáme na zlatou minulost každého zaměstnaného a v současné době se utěžujeme aspon tím, že to můžu říct. 

 

Nějak mi to nestačí no. 

 
post Zaslal: 17.11.2012 16:24

Odpověď na příspěvek #29035
Uživatel: Renata Petříčková

zatím - to může přijít. A než věznění jednotlivců, je pro...
 

Jo, je to jiná forma voseru s tím, že si to alespoň můžeme říct. 

 

Akorát, že teď skutečně už nevíme, co dělat, kam se obrátit, jaký model prosazovat.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 16:07

Odpověď na příspěvek #28996
Uživatel: Michaela Kudláčková

Renčo to ne. To je zcela něco jiného. Je to velice na pytel, ale mohu si na to...
 

zatím - to může přijít.

A než věznění jednotlivců, je pro vládu rafinovanější potrestat celý národ - třeba tím strašným zdaněním, zdražením.

Nejde to porovnávat s komunismem, je to JINÉ.

Ale pořád je to v podstatě totéž.

 

 
 

Já se jenom děsim toho, že by to měli všichni lidi jako já, protože to by pak bylo velice špatně.

 

Protože já odmítám každého, kdo už nahoře byl, neb z něho nic hezkého nevzešlo a nechci ani nikoho z těch, kdo se tam současně drápou, protože jim nevěřím.

 

Čili já jsem hodně, hodně špatný vzorek, neb vím, co nechci, ale nemám, co bych chtěla.

 
#29033

post Zaslal: 17.11.2012 15:47

Odpověď na příspěvek #29032
Uživatel: Kaylie

Přesně tak! O tom jsme se všichni snad již přesvědčili.  ...
 

No neblázni, Kalousek je hvězda! To je předi KŘESTANSKÝ demokrat. 

 

A bud si Luxe idealizuju (a to jen proto, že je z dědiny blízko té naší), a taktéž Dostála, nebo nevím. Je na ně nějaká špína? Já si klidně názor poopravím, at je to fér. 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 15:33

Odpověď na příspěvek #29028
Uživatel: Michaela Kudláčková

Je to jednoduchý "Střezte se těch, kdo falešné dary...
 

Přesně tak! O tom jsme se všichni snad již přesvědčili.

 

Vyměníš jednoho zloděje, stejně dostane trafiku (ty zavření mi nejdou do hlavy, to může mít nějaký účel - jako vše) a nasadí tam dvakrát horšího.

 

Straním se všech stran a můj názor je ten, že kdo se mezi ně dostane, je zcela jedno z které strany pochází.

 

Nakonec pan Kalousek je zářný příklad, ten už byl snad všude a jak nám pěkně zakořenil!Joke

 
#29031

post Zaslal: 17.11.2012 15:28

Odpověď na příspěvek #29030
Uživatel: Kaylie

Milá zlatá, těch je tolik, že je ani nehoní. To  není v...
 

No to už vůbec nepobírám Are you crazy

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 14:56

Odpověď na příspěvek #29024
Uživatel:

No anarchii tu nikdo nevyznává.  Šlo o politický názor a...
 

Milá zlatá, těch je tolik, že je ani nehoní. To  není v silách policie, takové banality.

 

Hrůza je ale zničené hřbitovy a takové věci, to už je ale opravdu moc...Puke

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 14:54

Odpověď na příspěvek #29017
Uživatel: iginfizz

To nemyslíte vážně? Já jsem podnikatel (ka) a pracuji i manuálně...
 

Slušné podnikatele nechci urazit, jenže je jich málo a tohle zřízení je likviduje. Nevztahuj to na sebe, když taková nejsi.

Ano, jsou i tací co pracují až moc, neznají dovolenou a mnohdy zkolabují vyčerpáním.

 

Ale zaměřím se spíš na vlastní zkušenost.

Boss v malém městečku, zaměstnává lidi za 30 Kč/hod. a načerno -  Vietnamce, Ukrajince a Rumuny.

Na vlastní oči (div mi nevypadly) jsem viděla příjezd Cizinecké policie a jejich úprky okny, i z pater!, odhazujíc cestou ochranné oděvy a prchajíc...no tak tohle je opravdu nechutné.

 

Chvíli jsme tam pracovala, mám to pár metrů, ten majitel je manžel mé dávné kamarádky, ale ta sem vůbec nejezdí.

Ředitele pobočky dělá syn (kterého jsem poznala před lety, bylo mu 17 let, dávala mu zemědělské stroje, co tu zbyly po původním majiteli).

Aby mne pozdravil, to ani náhodou. Prostě nejsem toho hodna, ač by mohl být mým synem. A zná mne dobře.

Práce u něho je nekončící dřina, či není žádná a tudíž ani neuzavírá s lidmí HPP, to chápu.

Dojít si na WC, když je člověk u pásu - neexistuje, nestačíte si ani utřít nos. Hned to na vás vše odevšad padá.

Celodennní tahání těžkých krabic se zbožím či u pásu vkládání zboží do krabic a letí to tak rychle, že člověk nestačí....za takový peníz.

Zato on už staví další areál nancosi |(sama ještě nevím na co), postavil dům o jakém se vám nezdá, ohromnou dvoupatrovou zimní zahradu, no nemít strach, dám fotku.

Velice se tu mezi místní zástavbou pochopitelně vyjímá - nelze přehlédnout. Nemyslete si, že mu to závidím, ani náhodou, já mám větší radost z maličkostí, já bych tam šťastná nebyla.

 

Musím tu žít, tak klídek.

Ale jsem za tuto zkušenost vděčná a moc. Prožila jsem toho hodně a tak věci znám hodně z obou stran.

 

Jen chci říci na to -"nemáš práci, tak podnikej sám", jež nám občas radí odborníci, že nejde aby podnikalo 100% lidí práceschopných.

To fakt podnikat a pracovat i jako zaměstnanec dohromady.

Jinak v mých letech  a to zdraví je mrška taky horší, netuším v čem bych podnikala.

Naopak - vše se tu zavírá, nedávno otevřené sklárny, jež zrušili, fungovaly chvíli a zas propouští a to ne zdaleka sami.

 

Kdysi  - tak před 10ti lety tu bylo obchůdků, hrozně ráda jsem tam chodila na nákupy a pokec. Vše už je zavřené. Zkrachovali.

 

Chybí mi...Cry

 

 
post Zaslal: 17.11.2012 14:46

Odpověď na příspěvek #29026
Uživatel:

Ale to je to, co jsem tu říkala. Komanči tiše celých 23 let...
 

Je to jednoduchý "Střezte se těch, kdo falešné dary přinášejí a kdo své sliby porušují..." a to jsou zleva zprava v této chvíli VŠICHNI.

 
#29027

post Zaslal: 17.11.2012 14:34

Odpověď na příspěvek #29025
Uživatel: Michaela Kudláčková

..myslím, že když by chytili toho, kdo sprejuje zastávku, dostal by flastr...
 

Jenomže ho nechytí, protože po tom se tak moc zase nepátrá, protože prostě neutrpělo politikovo ego. A když neutrpí politikovo ego, je jedno, jestli někdo jiný má velkou škodu na majetku a jaké komplikace mu to přinese - tahání po soudu, třeba pozastavení výdělečné činnosti...

A to k tomu všemu bylo z jeho vydělaných peněz.

 

Politiky to nestálo ani korunu, vše je ze sponzorských darů a našich daní, ze kteréch si po volbách rozdělí jakési balíčky podle výhry ve volbách. 

 
#29026

post Zaslal: 17.11.2012 14:30

Odpověď na příspěvek #29023
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tak v tom s Tebou souhlasím. To nelze popřít. Komunisty tu ale nechci -...
 

Ale to je to, co jsem tu říkala. Komanči tiše celých 23 let vyčkávájí, žádné skandály, nepodílí se na té největší špíně, jsou disciplinovaní... a co se děje? To, co chtěli, dostávají se do podvědomí lidí jako ti SLUŠNÍ (opět psychicky zvracím).  Prostě jsou trpěliví a vědí jak na to. 

 
post Zaslal: 17.11.2012 14:29

Odpověď na příspěvek #29024
Uživatel:

No anarchii tu nikdo nevyznává.  Šlo o politický názor a...
 

..myslím, že když by chytili toho, kdo sprejuje zastávku, dostal by flastr taky Love it

 
#29024

post Zaslal: 17.11.2012 14:28

Odpověď na příspěvek #29018
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ale né, ale otoč si to. Taky by se Ti nelíbilo, kdyby někdo zněhodnotil něco,...
 

No anarchii tu nikdo nevyznává. 

Šlo o politický názor a tak se k tomu Smetana stavěl politicky. Logicky odpadá placení pokuty za zničení cizí věci. 

Byl to názor, za ten se neplatí. 

Nikdo taky neplatí zničeného busové zastávky, posprejované zdi,  rozbité lapmy... a jiné poškozování cizí věci. Kdo za toto bude platit a za následné odmítnutí půjde do vězení?

 

 

 
post Zaslal: 17.11.2012 14:24

Odpověď na příspěvek #29020
Uživatel:

No a já si zase pamatuju to, jak na tom byla moje máma jako matka samoživitelka....
 

Tak v tom s Tebou souhlasím. To nelze popřít. Komunisty tu ale nechci - NIKDY. 

 

A bacha na to, protože všechny tyhle spolky a totalitní režimy umí velice dobře zneužívat nespokojenost a strachu lidí o existenci.

 

Slíbí Ti pak cokoli.

Pak se nestihneš divit, nestihneš nic a jsi v ještě větší žumpě. 

 

Máme svůj rozum, vlastní hlavu a paměť na tyhle věci. 

 

Moc nerada bych se dočkala něčeho ještě mnohem horšího.

 

Všem jde o moc a prachy. NE, O ČLOVĚKA. 

Jestli chceme změnit společnost, musíme změnit sebe. My jsme společnost. 

 
#29022

post Zaslal: 17.11.2012 14:20

Odpověď na příspěvek #29017
Uživatel: iginfizz

To nemyslíte vážně? Já jsem podnikatel (ka) a pracuji i manuálně...
 

No o tom žádná,ale myslím, že to nebylo myšleno tak, že podnikatel nic nedělá. Ale to, že podnikatele nikdo nemůže propusit. Jedině může zkrachovat.

 

A myslím, že snad už v dnešní době si jen málokdo myslí, že podnikatel nic nedělá. 

 
#29021

post Zaslal: 17.11.2012 14:17

Odpověď na příspěvek #29016
Uživatel: Marcis

Mně vadí, že se o dnešní demonstraci dopředu vůbec nepsalo,...
 

Marci, asi tak. A nejen toto, víme, jak to bylo se španělskou a islandskou revolucí.

 

A to, co je dnes v médiích je stejně kontrolované zezhora, jak to bylo dříve. 

 
#29020

post Zaslal: 17.11.2012 14:15

Odpověď na příspěvek #29011
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tady v Praze teď tisíce lidí protestují proti vládě....
 

No a já si zase pamatuju to, jak na tom byla moje máma jako matka samoživitelka. Rozdíl se současnou dobou je ten, že se dneska na matku samoživitelku společnost nedívá jako na rozvracečku společnosti tím, že rozvrátila rodinu.

 

Já si pamatuju donucené chození do pionýra a stres z toho, co se tam probíralo.

 

Pamatuju si strach z keců od různých politiků a nebo citace, které v rádiu četli moderátoři. Neustálé pěstování strachu v lidech tím, že jsou všude nepřátelé, imperialisté....

 

Ted mám strach taky, docela stejný, jen důvod strachu je jiný, ale zároven stejný - LEŽ. 

 
Avatar
#29019
Mně vadí, že se o dnešní demonstraci dopředu vůbec nepsalo...

iginfizz
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 17.11.2012 14:13

Odpověď na příspěvek #29016
Uživatel: Marcis

Mně vadí, že se o dnešní demonstraci dopředu vůbec nepsalo,...
 

Tak já to tedy viděla i v TV (několikrát) a psalo se o tom poměrně hodně, co se připravuje a pod.

Nezkreslujte prosím informace.

 
post Zaslal: 17.11.2012 14:13

Odpověď na příspěvek #29014
Uživatel:

Míšoooo!   Svůj prostest mohl vyjádřit JINAK? Třeba na FC a...
 

Ale né, ale otoč si to. Taky by se Ti nelíbilo, kdyby někdo zněhodnotil něco, co jsi zaplatila, co je Tvoje. Nestavím to vůbec politicky. Dívala bych se na to stejně, i kdyby namaloval tykadla Komančům.

 

Zase jako anarchie a neodržování žádných pravidle, to je přece druhý extrém.

 

Však dostal pokutu. A druhá varianta, když jí nezaplatí, byly veřejně prospěšné práce. Zkraje se nic hroznýho nestalo. Ale on to pojal politicky. To je pak logicky hned jiné.

 
Avatar
#29017
každý přece nemůže být podnikatel.....

iginfizz
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 17.11.2012 14:11

Odpověď na příspěvek #29002
Uživatel: Kaylie

Míšo, Ty vše - jen politiku raději ne. Jsi snílek, neuraž se,...
 

To nemyslíte vážně?

Já jsem podnikatel (ka) a pracuji i manuálně ....někdy i více než 10 hodin denně. A neustále jsem v podstatě v práci.

Co opravdu nechápu, je názor "zaměstnanců" a odborů na "podnikatele". Vůbec nechápete, že podnikat může i normální člověk a věřte, že je to u nás velmi těžké. Jen nechci být státu na obtíž a tak se snažím jak to jde.

I když je to trošku mimo hlavní téma, tak jsem musela trošku upustit páru...uff!

 
post Zaslal: 17.11.2012 14:11
 

Mně vadí, že se o dnešní demonstraci dopředu vůbec nepsalo, akorát jsem o tom zahlídla zmínku v diskuzi. Chtělo by to se sebrat a přijet autobusama do Prahy a všichnï!!

 
#29015

post Zaslal: 17.11.2012 14:10

Odpověď na příspěvek #29009
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já chápu, jak jste naštvaní a je pravda, že EU a všechno, co...
 

Ano, je to jiné. Neskrývají to a lidé tak mají jasno.

 

Tady jasno nemáš, myslíš, že děláš dobře a oni si najdou něco, čím ti řeknou, že ne. Je to zlo jiné, menší co dopočtu obětí, ale horší o to, co do podoby plíživosti nenápadnosti... a ž dosáhnou toho svého, s naším souhlasem a i s naší pomocí (např. dobrovolné očipování se), ta Čína bude i tady. 

 
#29014

post Zaslal: 17.11.2012 14:08

Odpověď na příspěvek #29007
Uživatel: Michaela Kudláčková

Na pana Smetanu se nahlíží strašně politicky, ale měli bychom být...
 

Míšoooo!

 

Svůj prostest mohl vyjádřit JINAK? Třeba na FC a pod...!

 

Nezlob se na mě, ale tohle nemůžeš myslet vážně! To je ta svoboda? Že své názory můžu vyjadřovat jen podle představ jiných, jen podle představ, které jsou správné podle někoho jiného???

 

 

Já mám názor, že politici jsou brouci pytlíci a tak jim nakreslím tykadla... 

 

Já nechci, abych žila ve svobodě, kde mi někdo bude říkat, že mám svobodu slova a názoru a přitom, pokud se nevejdu do tabulek, bude po svobodě. 

 

Jasně, že šlo o to, že se ti bezpáteřáci ješitní dostali kopanec do ega. Za poškozování cizí věci by zaplatil pokutu a dávno by se o tom nevědělo. 

 
 

Příznivci komunistů prošli se sovětskými vlajkami 

Václavským náměstím prošli komunisté se sovětskými prapory za provolávání sloganů "Už jsme tady!" a "Máme holé ruce!"

(Tohle je prostě ale nechutný)

 
 

Tady v Praze teď tisíce lidí protestují proti vládě. Současné vládě. Mluví tam kde kdo a ti lidé mají namnoze pravdu, že se jim nelíbí, co se děje.

Jen je dobře vědět, ZA KOMUNISTŮ už by do chich řezali hlava nehlava, nakopali by je do aut a zmlátili ještě na služebně... to jsem zažila.

Tihle lidé mluvit mohou. Mohou se tam shromáždit a nesouhlasit. Já o tom mohu psát. 

Fakt je dobrý, si pamatovat a umět ty věci spravedlivě srovnat.

 

Ani já nesouhlasím s vládní politikou a modelem, který je postavený proti lidem. Přesto bych si nedovolila srovnat to s Komunisty - už je proto, že si je opravdu pamatuji.

 
post Zaslal: 17.11.2012 13:49

Odpověď na příspěvek #29008
Uživatel: Marcis

Dneska je zase diktatura peněz, zlodějů a podvodníků. Když si budu stěžovat, když...
 

Naprosto souhlasím. O tom žádná.

 
post Zaslal: 17.11.2012 13:48

Odpověď na příspěvek #29005
Uživatel:

Míšo, promin, já nevidím rozdíl mezi diktaturou v...
 

Já chápu, jak jste naštvaní a je pravda, že EU a všechno, co jemenujete není dobrý model v tom se shodněme, ale s Čínou bych to nesrovnávala a ani s Koreou. Tam umírají lidé v koncentračních táborech, na ulicích, zastřelí Tě za to, že jsi málo plakala nad smrtí vůdce. To je fašismus...to je skutečně jiné.

 
post Zaslal: 17.11.2012 13:46
 

Dneska je zase diktatura peněz, zlodějů a podvodníků. Když si budu stěžovat, když půjdu protestovat, jídlo stejně levnější nebude, abych si ho mohla koupit a po volbách, ať tam bude Petr nebo Pavel, zase na nás vymyslí nějaký svinsto, aby z nás dostali víc peněz Rock

 
 

Na pana Smetanu se nahlíží strašně politicky, ale měli bychom být tady objektivní.

 

On nedostal trest veřejně prospěšných prací za to, že namaloval tykadla politikům, ale za to, že poškodil cizí věc. Celý ten příběh je politický a myslí,, že ani on sám na to nenahlíří jinak.

 

Svůj protest mohl projevit jinak. Máme právo na demonstrace, na vlastní letáky, FB a podobně...myslím, že to byla nešťastná volba.

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 13:31

Odpověď na příspěvek #29004
Uživatel: Michaela Kudláčková

Myslím ve smyslu, za politický názor. Holky, Komunisti vládnou v...
 

Mišel, nezdá se Ti, že tady je diktatura taky?

EU je Ti málo? O ostatním nemluvě.

 

Vše je naruby, tyhle oboustrané kabáty jsou k nezaplacení.

R. 1968 jsem byla 14letá dívka, po biřmování se jednoznačně rozloučila s církví, vymkla se z nadvlády matinky a mám dokonce i báseň o odchodu sovětských vojsk.

Máteř na to přišla a děsně se bála (po zkušenostech z války) a tak jsem to schytala.

Pro tentokrát mne nějak v mé umělecké činnosti jaksi nehodlala podpořit.Surprised

 

Jenže já tu báseň mám dodnes, kupodivu - některé věci ndokážu ztratit či zapomenout ani já a to je co říci.

 

O ideály jsem začala postupně přecházet  až v Praze, díky tomu kam jsem se dostala a k čemu...17. listopadu 1989 jsem přišla o poslední zbytky ideálů a měla jen strach.

Bohužel vše bylo tak, jak se říkalo...

Od té doby jsem ten optimistický pesimista,  či pesimistický optimista, já nevím...

 
#29005

post Zaslal: 17.11.2012 13:16

Odpověď na příspěvek #29004
Uživatel: Michaela Kudláčková

Myslím ve smyslu, za politický názor. Holky, Komunisti vládnou v...
 

Míšo, promin, já nevidím rozdíl mezi diktaturou v Číně či Severní Koreii, a diktaturou EU či USA. 

 

Už jen samotné NATO, že. USA zavelí, EU připrdelkuje, NATO vyšle a i zde jsou zbytečně položené životy. A třeba tolik omýlané 11. září, kdy vláda, či podsvědí, či jak nazvat to prohnilé s tenkrát ve vedení s Bushem, objetovalo životy svých lidí a vymytí mozků celého národa i světa, aby dosáhli svých cílů. 

 

Vlastně jo, rozdíl by tu jeden byl. Zatímco  komanči to v obou zemích dělají jasně a neskrývaně, to, co se děje v Evropě a USA je velmi rafinované, nenápadně plíživé... prostě podlé o to více. Komunismus je rakovina světa a politika EU a USA je rakovina světa.

 

Kurnik, zase to vychází nastejno. 

 
post Zaslal: 17.11.2012 13:06

Odpověď na příspěvek #29002
Uživatel: Kaylie

Míšo, Ty vše - jen politiku raději ne. Jsi snílek, neuraž se,...
 

Myslím ve smyslu, za politický názor. Holky, Komunisti vládnou v Číně, v KLDR a jiných zemích...to je dikratura, to je velký voser.

 

Tuhle ideologii nelze srovnávat se žádnou, a to ani se sebe prohnilejší jinou vládou a politickým uspořádáním.

 

I kdybych stokrát nesouhlasila s tím, v čem žiju, a že s tím fakt upřímně nesouhlasím, dokonce ani volit jsem nechtěla, tak Komunisty mám postavené zcela stranou, jako nemoc, na kterou se umírá.

 

 

 
#29003

post Zaslal: 17.11.2012 12:58

Odpověď na příspěvek #29001
Uživatel: Kaylie

Obavu Renatko? Já jsem tvrdší, já mám jistotu.  ...
 

No tak já byla v té vesničce, jásající 11leté dítě,celou dobu závidějící západu to ovoce a barevnost.

 

O iluze jsem přicházela postupně. Velkým šokem byla ztráva nadšení z EU. Byla jsem všemi pro, ale já kráva si stáhla smlouvu a začetla se. Zhrozila jsem se a už ji věřit přestala. První smlouva neprošla, tu druhou jsem už nečetla, už jsem neměla důvod,měla jsem pocit, že si to tam stejně nějak vecpou, jen lidi tomu budou rozumět méně a tudíž méně odporovat.

Takže jsem si řekl, pokud bude z EU dohled nad našimi politiky a budou usměrnovat jejich roztahování a už tehdejší korupci... tak aspon něco.  No nemám dobrou fantazii ani na Nostradamovy obrazy, ani na EU. 

 

Pak už se člověk dozvídal jen ty podrobnosti o Havlovi (od těch, kteří byli v boji za svobodu opravdovější, o tom, jak se komančům hodil jako loutka.... o tom, že byl členem Římského klubu....) a člověk ztratil poslední iluze. 

 

Bodejt by si k nám EU nedovolovala, co si dovolí, když ví, že na divadlo jsou lidi zvyklí a máme ho nejradši, s v čele s hlavním dramatikem. 

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 12:53

Odpověď na příspěvek #28996
Uživatel: Michaela Kudláčková

Renčo to ne. To je zcela něco jiného. Je to velice na pytel, ale mohu si na to...
 

Míšo, Ty vše - jen politiku raději ne.

Jsi snílek, neuraž se, myslím to v dobrém. Máš veliké srdce a čistou duši, ale tady padáš asi do ideálů, vyhodit z práce že Tě nemohou?

To  nemyslíš vážně a každý přece nemůže být podnikatel, někdo musi manuálně pracovat!

A slovo "dělník" je urážka, nebudu to protahovat, ale když budem vše dovážet, tak je nepotřebujeme, to je fakt, ale kde vezmeme peníze na základní potřeby?

 

Domysli si ten začarovaný kruh.

Nezaměstnaní ztratí po čase podporu, nebudou nakupovat, sociální dávky vše nevyřeší, poptávka se sníží, obrat klesne, propustí se další lidi, další nezaměstnaní, zas menší kupní síla, volovinky lidi přestanou nakupovat, zas další zrušené obchody a továrny a tak dokola...až kam a jak dlouho to jde?

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 12:45

Odpověď na příspěvek #28995
Uživatel: Renata Petříčková

Mám jen obavu, že to, co žijeme dnes, je jen trochu jiná, více...
 

Obavu Renatko? Já jsem tvrdší, já mám jistotu.

 

Neslibovala jsem si od puče nic jného, než vše horší než je (tehdy začaly ledy tát a bylo otázkou jen času a rozvinuté techniky - PC, následně net), že se vše v klidu dorovná...

Proto ten spěch, měli napilno, čas je tlačil nemilosrdně, museli hrdiny, placené léta draze západem (Havel a spol.), dostat vzhůru a jako takové použít k manipulaci. Taky jsem poslouchala léta Svobodnou Evropu a div rušičkou nepřišla o uši.

 

Nevím, jestli jsem pak na to co se děje byla lépe připravená či by bylo lépe, kdybych seděla v té své vesničce a jásala nadšením, nemaje potuchy, že se mi někdo za zády chechtá až se válí.

 

Sice bych došla rozčarování, ale toho jsem došla taky, protože jsem čekala že bude zle, ale to, co se děje dnes, to jsem fakt nedokázala předvídat ani v nejděsivějších snech.

 
#28998

post Zaslal: 17.11.2012 12:30

Odpověď na příspěvek #28996
Uživatel: Michaela Kudláčková

Renčo to ne. To je zcela něco jiného. Je to velice na pytel, ale mohu si na to...
 

A kde si na to můžu veřejně stěžovat?

A přijít do vězení jako Smetana? Ten taky vyjádřil svůj názor veřejně. Takže sorry, rozhodně to tu není tak svobodné, jak si to idealizujeme. 

 

I samotná Sametová revoluce je hodně přibarvená tím, co jsem si tenkrát v té době přáli a neviděli jsme tak skutečnost a to tu,že si to stejně dělaj o nás bez nás. Jen jsem souhlasili s menším zle a jim zase nechali tu moc nad námi.

 

Sami komunisti k pádu dali prostor, věděli, že to už tak dál neutáhnou. 

 

A domnívám se, že tam snad musela být i nějaká dohoda mezi nima, jinak nechápu, jak je možné, že tu celou řáděj, že nejsou zakázaní jako v Německu fašisti, že tu jsou beztrestně a v klidu vyčkávaj - dobrá taktika, nic tu nekurvěj a tak se pomaličku, ale jistě dostávají do podvědomí lidí jako ti slušní (100x Puke, fakt se mi chce psychicky blít). 

 

Spousta socdemáků jen převlékla kabát, Fišer, kandidát na prezidenta, do roku 1989 byl jejich členem...).

 

Sakra, docházím k tomu, že musím souhlasit s názorem Renaty. A ohledně toho, že mě za názor nevyhodí z práce... No, on totiž člověk pod tlakem radši odejde sám. Jj, jsou místa/zaměstnání, kde je lepší své názory nesdělovat, neb se to někoho dotkne a tak to dotyčnému zavaří...

 

Hodnocení o stavu společnosti a o její vládě spolu úzce souvisí.  Tam, kde je slušná vláda, je slušná společnost a zároven slušná společnost dovolí vládnout jen slušné vládě. Je to prostě provázané.

 

A nemyslím si, že jsou komanči nebezpečnější než lidi sami sobě. Kdyby tomu tak bylo, nezáleželo by, jak lidé uvažují, protože komanči by je i tak převálcovali. Ale lidi jsou nebezpeční právě sami sobě, spousta jen chce státe starej se, státe dej nám a volí pak politiky, kteří hodně slibují a pak nedají, ale o to více si nakradou. Prostě lidé si strašně snadno nechávají ucpávat ústa sliby. 

 
 

Renčo to ne. To je zcela něco jiného. Je to velice na pytel, ale mohu si na to stěžovat. A to veřejně, kdekoli, Veřejně třeba.

 

Nikdo mě za to neuvězní a nikdo mě nevyhodí z práce. Když se mi to jo nebude líbit, mohu se sebrat a odjet naprosto kamkoli. Ovšem, to bych šla z bláta do louže, protože je to všude.

 

To, co myslíš je ostavu společnosti, ne o její vládě.

 

A Komunisti měli stát mimo zákon, už dávno. Oni jsou lidem nebezpečnejší, než jsou lidi sami sobě.

 
Avatar
post Zaslal: 17.11.2012 10:15
 

Mám jen obavu, že to, co žijeme dnes, je jen trochu jiná, více rafinovaná a promyšlená podoba téhož.

 
1 2 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist