Tarot se s panem Kramným rozchází

Snad se na mě nebudete hněvat, že to rozebírám, že mě to hodně zaměstnává. Na svou obhajobu uvedu, že je asi málo lidí v Čechách, kteří by nepřemýšleli nad tím, jestli jsou slova otce a manžela z Hurgady pravdivá či ne.

 

Není to jen otázka police.

Je to zcela lidské, že nás zajímá pravda.

Každý k tomu přistupujeme po svém.

 

Já mám jediný prostředek, kterému mohu dát důvěru, i když jen z části.

 

Nemám ve zvyku si na výklady „lehat“.

Za sedmnáct let, co Tarot používám, mi ale nejednou pomohl se zorientovat.

 

A nejen mě.

 

Proto je logické, že se ptám karet i na neštěstí v Hurgadě.

 

Je pravda, že kdesi vnitřně manželovi paní Moniky a otci malé Klárky nevěřím.

Moc ráda se budu mýlit.

 

Jenomže, ani výklad není právě růžový.

 

Skoro bych řekla, že jsou to karty hodně problematické.

Nemám zatím důvod jim nevěřit.

 

Předešle správně určily, že pan Karmný má v zaměstnání blízko k autům, a u paní Moniky že má blízko k nehybnosti.

 

Viselec na její práci, mohl buď znamenat, že nepracovala vůbec, nebože se zabývala v rámci práci lidmi, kteří jsou omezení na pohybu.

 

I tady se Tarot nemýlil.

 

Na otázku, co je pan Kramný za znamení se také nemýlily.

Je Býk.

 

U paní Moniky to tak jednoznačné není.

 

Vychází mi z toho jako Rakolev či Blíženec říznutý Kozorohem.

 

Bohužel jsem měsíc narození u paní nikde nenašla, tak si to nemohu potvrdit.

Každopádně, paní se zabývala modelingem.

 

Našla jsem celou její galerii, která je moc pěkná

 

10575NzU.jpg

 

http://www.fotoparta.cz/gallery/personal/index/profiles_id/27823/nickname_fancyurl/monika

 

Měla inzerát, ve kterém hledala ještě jednu práci, nebo se chystala odejít z té stávající

 

http://uzivatel.hyperinzerce.cz/uzivatel/793066-monika-kramna/

 

Pán tedy pracoval v automobilce.

 

Cena za osm dnů v hotelu Palace Titanic je na dospělou osobu zhruba dvacet tisíc, podle termínu. Děti tam mají vypsané slevy, tak vyjde dítě tak na 4000,- přibližně.

 

Připočítám nějaké pojištění, peníze na pobyt a jsme na nějakých šedesáti tisících, pokud jsem dobře počítala.

 

Nebudu sem dávat fotky, které pan Kramný zveřejnil, ale možná se jen nerad fotí, když mi na všech přijde natočením těla i výrazem otrávený, nebo přinejmenším hodně nezúčastněný.

 

Často má na fotkách ruku v pěst. (no, třeba měl v sobě ještě zlost na vedení hotelu, kde podle zpráv nebyl s něčím spokojený)

 

Nechám stranou všechno, o čem jsme si povídali v první diskuzi pod článkem z neděle.

 

Tedy, že pořád mluvil o sobě, uváděl intimní detaily, netituloval svou rodinu jmény, nemluvil o bolestech, svou ženu posílal pro vodu… (pořád mám v hlavě, že údajně vypila silný jed, který ji zabil). On ale nemá žádný zdravotní problém.

 

Může to být všechno náhoda.

 

Ale teď ten výklad:

 

Položila jsem aktuálně jenom tři otázky:

Co cítila ona k němu,

Co on k ní,

a co cítil ke své dcerce.

 

Tady jsou karty:

 

Paní k němu

 

10572MTl.jpg

 

Pán k ní

 

10573M2M.jpg

 

Pán k dceři

 

10574NTE.jpg

 

Kdo trochu rozumí Tarotu, bude zaskočený.

 

Ona mu nevěřila a pokládala ho za Císaře, tedy minimálně za dominantního, agresivního muže.

On nevěřil jí, snad ji neměl ani rád. (trojka měčů - třetí osoba?)

Karty vůči dceři snad ani nekomentuji.

 

Málokdy se stává, aby Tarot tak jednoznačně negativně odpovídal.

 

Neumí ale odpovídat Ano/ne, pokaždé nabídne jakoby část příběhu, takže se nemohu ptát, jestli má na smrti své rodiny pan Petr podíl.

 

Moudrá nejsem ani z výkladu na látku, kterou se otrávily.

 

Jenom jsem pochopila z výkladu, že bych tu látku jen tak v drogerii nesehnala, že je to něco určené k práci s domy (nebo v domech) a pořád mě to odkazuje na minulost. (Něco starého, něco co není nově pořízené a podobně).

 

Je mi záhadou nejen ten výklad na vztah, ale všechno kolem toho.

 

Znám paní, které 15 let manžel velmi ubližoval a když po patnácti letech odešla, jejich známí, rodiny i okolí to nedokázali pochopit.

 

Byli ve společnosti harmoničtí, on jí tituloval zdrobnělinami, držel ji za ruku, volal jí…doma jí mlátil hlavou o zeď.

 

To píšu jen proto, že navenek harmonické vztahy mohou uvnitř skrývat peklo.

 

Mohlo to být v případě paní Moniky a Petra jakkoli, ale spoléhat na slova okolí, bývá ošemetné.

 

Moc si přeju, aby se zjistila pravda.

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 71 čtenářů průměrem 4.3 bodů z pěti


Čtěte také:

Cokoli lze říci, rýmy s Krokodýlicí 
Dobré ráno s titulky na středu 
K ranní kávě: Migranti na člunu a 10 000 žížal 
TITULKY na 2.2.2012 Dobré ráno! 
TITULKY na úterý 22.5.2012 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
post Zaslal: 17.03.2014 16:22
 

Panu Kramnému nevěřím od první chvíle , když se objevil na obrazovce TV , a vůbec celá rodina je nějak divná , ona ho jmenuje jako domácího atd atd........ ale je o čem psát a dělat reportáže z Egyptu ...........

 
post Zaslal: 13.08.2013 21:19
 

tak to je teda fakt mazec toto,kolik nových info se vynoří,holky jste dobré, a každý poznatek se do skládačky hodí Ok už jen to všechno dokázat Smile

 
post Zaslal: 13.08.2013 21:15

Odpověď na příspěvek #38393
Uživatel: Simca

Zdravím Míšo možná by bylo dobrý kouknout do tarotu jestli si...
 
 
post Zaslal: 13.08.2013 20:40
 

Zdravím Míšo možná by bylo dobrý kouknout do tarotu jestli si Kramný nebral sebou jed na dovolenou a druhá otázka by byla jestli svoji ženu nenáviděl děkuji Simona

 
#38382

post Zaslal: 13.08.2013 18:50

Odpověď na příspěvek #38378
Uživatel: Renata Petříčková

Je to drsné, ale jestli je to tak, jak tady popisujete, že tedy on neměl v úmyslu...
 

Renčo, napadlo mě to s tou Klárkou to samé, sice je to neštastné, ale lepší být s maminkou než s takovým otcem. :-(

Podle mě se s tím pitím prořekl. Jinak by říkal, že něco špatného snědly, ale on hned věděl, že to bylo z pití. 

 
Avatar
post Zaslal: 13.08.2013 17:38

Odpověď na příspěvek #38376
Uživatel:

Ano, to je přesné, co si myslím. On nemluví o šoku, že dcera i...
 

Je to drsné, ale jestli je to tak, jak tady popisujete, že tedy on neměl v úmyslu zabít i dceru, tak je snad i dobře, že holčička je v tuhle chvíli s maminkou, byť takhle tragicky...

 

Jinak co vím, tak ředěná kola není v Egyptě rarita. Nejsou tam prý lahve, ale něco jako sodastream a normálně se tam čepuje právě tenhle hnus. Asi to chutná, asi je to oblíbené, ale na ředěné kole tam není nic divného.

 
 

Holky, teď ode mě odešla kamarádka, která má kamarádku co žije roky v Hurgadě a zná se tam s policisty i lékaři. Dokonce i s mnoha lidmi z hotelu Titanic Palace.

 

To, co mi řekla, je docela dost zajímavé !!!  Trošku to mění situaci.... už to sepisuju.

 

Pan Petr nemluví pravdu ve více věcech...

 
#38376

post Zaslal: 13.08.2013 17:21

Odpověď na příspěvek #38375
Uživatel: Quentinová z Montargis

Taky je trošku divné to, že rovnou ŠEL K DCEŘI  si lehnout a ne k...
 

Ano, to je přesné, co si myslím. On nemluví o šoku, že dcera i  manželka byly studené. On byl v šoku jen že dcera byla studená. Takže to fakt ukazuje na to, že to v plánu neměl. No bohužel. 

 
Avatar
post Zaslal: 13.08.2013 16:58

Odpověď na příspěvek #38371
Uživatel:

Týjo, teprve ted mě to pořád vrtá v hlavě. Pokud smrt dcery byla...
 

Taky je trošku divné to, že rovnou ŠEL K DCEŘI  si lehnout a ne k manželce, dcerušku tolika "nepreferoval", jako manželku ... na těch fotkách a videích atd... spíš takový podmračený patron ... Nejprve vykládal, že se několik hodin do rána díval vedle někde na televizi...a až pak si šel lehnout, jakoby ČEKAL ... a než si lehnout k tutově otrávené manželce - raději si lehnul k holčičce, u níž možná nečekal tu studenost ... atd atd atd ... Třeba ženu opravdu otrávil a k malé šel proto, že chtěl být u ní co nejblíž jako ten hrdina... až ráno bude mazec... aniž by tušil, že i holčička požila jed v pití... Jen domněnky, ale celá tragedie  je od první chvíle podivná a vše jen  neustále měněné rozhovory-informace od něj...

 
 

10639YzR.jpg

 
 

10638YmY.jpg

 
post Zaslal: 13.08.2013 16:25

Odpověď na příspěvek #38371
Uživatel:

Týjo, teprve ted mě to pořád vrtá v hlavě. Pokud smrt dcery byla...
 

Já zase nabyla dojmu, že to "něco" bylo v tom pití, o kterém mluví jako ředěném. Také proto říká, že to vypil a hned "vyblil". Aby se toho zbavil a pro případ, že by se našla prázdná láhev.

 

Celý ten model s naředěnou vodou něčím, co je hnědé, z čeho cítil colu je divný.

 

Napřed tvrdí, že jim nebylo tak zle jako jemu, ale v souvislosti s tím ředěním, pravil, že si neumí předtavit "že by manželka v tom stavu a dcera už vůbec" ...

Tak bylo jim líp, nebo se nemohly ani hnout???

 

Ony dostaly jed až na pokoji. Tedy ten hlavní. Ale to jenom můj názor.

 
#38371

post Zaslal: 13.08.2013 16:14
 

Týjo, teprve ted mě to pořád vrtá v hlavě.

Pokud smrt dcery byla neštastná náhoda, dalo by se tím vysvětlit to jeho zvláštní napětí - vztnul se mu plán (který mohl být super, pro něho, maminka neštastně zemřela a on by byl hrdinou, co dělá dceři po ztrátě maminky oporu). Ta jeho zmatenost - měl připravenou verzi jen pro případ úmrtí manželky a ted ve stresu už moc nezvládá nic smysluplného vymyslet a proto pořád nějaká  ta změna ve výpovědi. Dál často vyzdvihoval, že dcera byla studená, čili to byl pro něho šok, nečekal to. 

 

Jinak taky je zvláštní to jeho tvrzení - naředili jim pití.  Tak nějak se prokecl. Bud plánovaně, že to měl v plánu, nebo v panice právě po smrti dceři, kterou neplánoval. 

 
Avatar
post Zaslal: 13.08.2013 13:40

Odpověď na příspěvek #38363
Uživatel:

To by zase odpovídalo tomu, co tu Míša vyčetla, že to není jen tak...
 

Jo jo,to jsem četla..Od začátku si myslím,že to byl její manžel,nic zatím nenapovídá ničemu,že by to byl někdo jiný.

 
post Zaslal: 13.08.2013 13:31

Odpověď na příspěvek #38363
Uživatel:

To by zase odpovídalo tomu, co tu Míša vyčetla, že to není jen tak...
 

Holky akorát to tady luštím, co se používá v automobilovém průmyslu za jedy.

 

On není moc chytrý, ale školení o bezpečnosti práce musel absolvovat.

 

Používá se tam fůra různých přísad do baterií, aditiv do paliv, do laků, na tvrzení skel...bzrové kapaliny jsou plné sloučenin, které jou jedovaté. Některé jsou sladké. 

Lěžím v tom už dvě hodiny. (mám často v kartách co se té látky týče právě vůz). To mě přivedlo i na práci, kterou dělá...pak se to potvrdilo, že fakt dělá s auty.

 

Chemik ten člověk není, ale pokud pracuje s jedy základní povědomost mít musí.

 

 

 
#38364

post Zaslal: 13.08.2013 13:29
 

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/jasnovidka-mam-vzkaz-od-duse-moniky-kramne-vim-kdo-je-zabil.html

 

Taky je jedna dobrá zmínka, jak se tu všichni divíme, jak mohl zabít dceru - mohla to být neštastná náhoda, prostě se napila taky. 

 
#38363

post Zaslal: 13.08.2013 13:18

Odpověď na příspěvek #38361
Uživatel: rak177

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/petr-v-tovarne-pracoval-s-jedy-vzal-si-ho-do-egypta-a-pouzil-ho-t...
 

To by zase odpovídalo tomu, co tu Míša vyčetla, že to není jen tak běžně sehnatelná věc. 

 

A dále, tíky těmto odkazům jsem si prohlídla ten web tn.cz a to je katastofa. Viz ČTĚTE TAKÉ:

Nejprudší jedy naší planety. Podívejte se, co vás v minutě zabije

 
post Zaslal: 13.08.2013 11:30

Odpověď na příspěvek #38345
Uživatel: monika0401

myslím,že hodně lidí si přeje,ať se ukáže pravda a toho kdo tohle byl...
 

Přeji si to stejné a sama se divím, že mě to tak zaměstnává a tolik nad tím přemýšlím. Možná proto, že jde o dítě a já mám čtyři. Nebože nejsem schopná pojmout tolik nelogičností, které kolem jsou.

 

Na všechno si nevykládám, ale na tohle ano.

 

V tomhle případě, jsou karty jen tím, co mě utvrzuje ve vlastní intuici, kterou má většina lidí, se kterým mluvím stejnou i bez karet.

 

Myslím, že dostaly dvě věci. Jednu která je otrávila a druhou která je uspala, nebo omámila.

 
post Zaslal: 13.08.2013 00:53
 

myslím,že hodně lidí si přeje,ať se ukáže pravda a toho kdo tohle byl schopný provést stihl trest,předpokládám,že svědomí ho zatím netíží,tak snad existuje spravedlnost a dotyčný bude potrestán.... a maminka s dcerkou najdou klid,co se týče tarotu,neumím s ním pracovat, mám před ním respekt,ale zkušenosti s Míšou jsou dostatečné na to,abych věřila tomu co ukazují

 
#38342

post Zaslal: 12.08.2013 22:27

Odpověď na příspěvek #38341
Uživatel: Hawwa

a možná ta "kamarádka" jí mužíka tajně záviděla a...
 

Ano, taky znám takový případ.  Takové terno si ta ženská vzala, a ještě husa si stěžovala, jaké to je doma, každá přeci takového chlapa chce Puke A ta, která s ním trpí, se ho ne a ne zbavit.  No rozvedla se nakonec a má klid. 

 
Avatar
post Zaslal: 12.08.2013 22:17
 

a možná ta "kamarádka" jí mužíka tajně záviděla a nechápala, proč paní Monika není celá natěšená, jaký skvost má doma

 
post Zaslal: 12.08.2013 22:06

Odpověď na příspěvek #38336
Uživatel:

A byla to opravdu kamarádka? Podle toho vyjadřování. Myslím, že...
 

Taky mi přišlo, že bych takovou kamarádku asi nechtěla. 

 

Paní byla moc krásná, byla modelka, možná ta paní "kamarádka" měla problém právě s tím.

 

Jinak ale, že by měl existovat jiný muž v životě paní Moniky a že paní měla namířeno do svobody jsem měla i v kartách.

 
#38336

post Zaslal: 12.08.2013 21:14

Odpověď na příspěvek #38327
Uživatel: rak177

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/smrt-cesek-v-egypte-idealni-rodina-to-rozhodne-nebyla-prozradila-...
 

A byla to opravdu kamarádka? Podle toho vyjadřování. Myslím, že kamarádka by se vyjádřila, že mu byla nevěrná, ale tohle spíš vypadá na nějakou záškodnici. 

 
post Zaslal: 12.08.2013 13:23

Odpověď na příspěvek #38314
Uživatel:

Jednak to. A druhak, běžně se člověk není schopen najíst. A to není jen...
 

Ano, to je taky fakt. A jestli jde o takovou věc, že včera přišel hrozným způsobem o dítě a manželku, pak musel mít hodně dobrý nervy, aby měl vůbec chuť k jídlu. To máš pravdu.

 

 

 
#38314

post Zaslal: 12.08.2013 13:18

Odpověď na příspěvek #38313
Uživatel: Michaela Kudláčková

A ještě cosi...on po propuštění z nemocnice ( podle zpráv těch...
 

Jednak to. A druhak, běžně se člověk není schopen najíst. A to není jen má zkušenost, to mám i od známých, kamarádů, kolegů..., že v tom stavu smutku,neštěstí není člověk schopen pozřít sousto, většina lidí měla nějaké ty pilule na nervy, aby toho byli schopni. 

 
 

A ještě cosi...on po propuštění z nemocnice ( podle zpráv těch doktorů) šel do toho hotelu na snídani Surprised

 

Tak je to poslední, co by člověk, který neví, čím se otrávila jeho rodina udělal.

 

Já bych si tam nevzala ani rohlík!!  Vždyť i ti hoteloví hosté řekli, že se tam báli jíst. Jen pán ne. 

 
post Zaslal: 12.08.2013 12:59

Odpověď na příspěvek #38311
Uživatel: Toman

Myslím, že to co si myslí většina lidí tady i já, ví...
 

No, chytrý nebude. Navíc mi přijde citově podivně plochý.

 

Už vím, co mi chybí u něho.

 

Je to údiv, nepochopení a logicky následují pocit viny a taky vztek.. Něco jako:

 

Proč jsem někoho nezavolal, měl jsem jednat jinak, měl jsem zavolat pomoc, netušil jsem jak je to vážné, jsem blbej, že jsem nejednal, co to bylo za hajzla co to udělal a proč. Jak to, že já jsem to přežil, proč jsem neumřel taky...?

 

On ničeho nelituje, jen sebe...je orientovaný na sebe jako na oběť , ne na lidi, které miloval.  Je totálně nevinný a bez chybný, a tak se člověk v tomhle případě normálně nechová. Jistě by si něco, cokoli vyčítal. 

 
Avatar
post Zaslal: 12.08.2013 12:45

Odpověď na příspěvek #38310
Uživatel: Michaela Kudláčková

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/mraziva-pravda-monika-se-chtela-po-dovolene-v-egypte-rozvest.html...
 

Myslím, že to co si myslí většina lidí tady i já, ví taky ti, kdo se zabývají vyšetřováním. Problém bude možná v tom mu to dokázat.

 

Ve hře jsou pořád i jiné varianty, ale u mě je dost nepravděpodobné, že by to byl někdo jiný. Musel by to být podivný motiv.

 

Když se dívám na fotky, ač to dělám nerad, ale už mě to zajímá taky, vidím dost problémového člověka.

 

Jeho výpovědi mě nepřesvědčily, spíš udivily. Neměla kalhotky, rozdal věci...každý je jiný, ale já si neumím představit, že tohle řekl o své paní, že bych pár dnů po její smrti rozdával její věci a věci svého dítěte cizím lidem. Puke

 

Jestli není vrah, tak je jenom debil.

 
 

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/mraziva-pravda-monika-se-chtela-po-dovolene-v-egypte-rozvest.html

 

Já ten Tarot prostě obdivuju. Undecided Jen čekám, kdy promluví člověk, se kterým chtěla odejít.

 
post Zaslal: 12.08.2013 00:09

Odpověď na příspěvek #38290
Uživatel: Hawwa

k tomu čepování pití - v některých hotelech v rámci all...
 

Jo, něco takového jsem si myslela. Díky. Tak teď alespoň vím, proč čepoval :)

 
Avatar
post Zaslal: 11.08.2013 22:33

Odpověď na příspěvek #38279
Uživatel: Michaela Kudláčková

I já se ráda omluvím a fakt nekecám, že ráda, protože bych...
 

k tomu čepování pití - v některých hotelech v rámci all inclusive jsou klasické zásobníky na vodu včetně chlazení, jako je známe tady, takže to není čepování vody z kohoutku, ale čepování stolní vody z chladícího stojanu s vyměnitelným barelem, prostě taková ta klasika :-)

 
Avatar
post Zaslal: 11.08.2013 22:23

Odpověď na příspěvek #38281
Uživatel:

Míšo, to je třeba to, co já bych zase chápala, tu tzv....
 

Těch variant je tolik... a každá pravděpodobná. :-(

 
post Zaslal: 11.08.2013 21:41

Odpověď na příspěvek #38283
Uživatel: Kaylie

A to já se zas lekla toho, že manžel jedné z diskutujících...
 

WOW

 
Avatar
post Zaslal: 11.08.2013 21:04

Odpověď na příspěvek #38283
Uživatel: Kaylie

A to já se zas lekla toho, že manžel jedné z diskutujících...
 

proboha!... No to si snad děláš srandu?? Surprised

 
Avatar
post Zaslal: 11.08.2013 20:38

Odpověď na příspěvek #38282
Uživatel: Michaela Kudláčková

No, taky nad tím uvažuju, ale je mi divný, že by tedy, jak on tvrdí,...
 

Tak co se polohy po smrti týče, jsem snad už slyšela či četla aspoň 5 variant a nevím - ta voda mi nesedí... v hotelu se pít nesmí, a tam je taky verzí a nesedí mi tam něco.

Je to nějaké celé podivné.

 
Avatar
post Zaslal: 11.08.2013 20:35
 

A to já se zas lekla toho, že manžel jedné z diskutujících jinde,  byl nedávno na prohlídce továrny Hunday v Nošovicích a že když je prováděli jakousi místností s louhy pravil provázející "no to když nalijete někomu  od kávy, vůbec nic nepozná a má smůlu.. no to jsem přece jenom ztuhla nad podobnou "exkurzí".

 
post Zaslal: 11.08.2013 20:31

Odpověď na příspěvek #38281
Uživatel:

Míšo, to je třeba to, co já bych zase chápala, tu tzv....
 

No, taky nad tím uvažuju, ale je mi divný, že by tedy, jak on tvrdí, ležely zády k sobě.

 

Víš, pokud tu holčičku měla ráda, což evidentně měla, přitulila by ji, kdyby něco takového udělala. To si myslím...

 
#38281

post Zaslal: 11.08.2013 19:27

Odpověď na příspěvek #38279
Uživatel: Michaela Kudláčková

I já se ráda omluvím a fakt nekecám, že ráda, protože bych...
 

Míšo, to je třeba to, co já bych zase chápala, tu tzv. rozšířenou sebevraždu. Jak už to tu někdo psal, je to způsob typičtější pro ženy. A pokud on byl tyran a ona už nevěděla jak z toho, pak toto mohla být právě ta nepřiměřená reakce, nepřiměřený způsob, jak to řešit. A on by pak nebyl viný vraždou, ale tím, že ji dohnal na pokraj sil. 

 
post Zaslal: 11.08.2013 18:39

Odpověď na příspěvek #38275
Uživatel:

Ano, to jistě. Ani já sama o sobě bych nemohla říct,  jak bych se v...
 

I já se ráda omluvím a fakt nekecám, že ráda, protože bych mnohem raději viděla, nějakého pomateného Egyťana jako vraha, než otce.

 

Pochybuji, že by paní zvolila tak ošklivý způsob umírání pro sebe i dceru, kdyby se chtěla zabít.

 

Zeptám se.

 

(přehrála jsem si to už mnohokrát, furt nevím co mi nesedí)

 

 http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/exkluzivni-rozhovor-s-petrem-k-v-televiznich-novinach-prozradi-co-se-stalo-v-egypte.html to povídání, co je v článku níž.

 

Kdo z vás byl v Egyptě někde v hotelu? 

 

Totiž, krom toho, že mi nesedí fůra věcí, třeba že poslíček nepřišel, pak na konci měl první vodu zase od něho, to se ztrácím, ale pán říká, že vodu načepoval....celou dobu jsem myslela, že ji chodil kupovat někam  balenou...nechápu to. 

 

Jsou tam nějaké rezervoáry s nezávadnou vodou?

 

Jakože na pokoji v koupelně teče ta, která se nedá pít a jinde se čepuje jiná??

 
Avatar
#38277
Nerozumim kartam

Eva_Fl
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 11.08.2013 15:20
 

a v TV jsem toho cloveka (?) nevidela, ale VIM, ze to udelal. 

 
#38275

post Zaslal: 11.08.2013 14:54

Odpověď na příspěvek #38236
Uživatel: peetrax

Protože lidi na takovou událost reagují různě a nevypočitatelně....
 

Ano, to jistě. Ani já sama o sobě bych nemohla říct,  jak bych se v šokové/stresové situaci chovala. Lidé se chovají různě. Jde ale o to, že jejich chování odpovídá nejen mluva, ale i mimika a gesta.

A tady v tomto případě se tyto věci rozcházejí.  

Pokud se mýlím, klidně se tu omluvím a bude to pro mě ponaučení. Do té doby dávám na svůj instinkt.

 
post Zaslal: 10.08.2013 16:44
 

taky o tom diskutujem v práci,a mně při tom napadla docela zajímava myšlenka / musím dodat,že krimi seriály,ani knížky nemám ráda a proto je nesleduji,nečtu :) /a doufám,věřím,že se šeredně pletu - totiž,že otravy jedy jsou typické pro ženy,muži většinou volí brutálnější způsoby,i když poleptání žaludku a následná smrt nic jemného není.....opakuji,věřím,že se pletu :)

 
Avatar
post Zaslal: 10.08.2013 12:45

Odpověď na příspěvek #38236
Uživatel: peetrax

Protože lidi na takovou událost reagují různě a nevypočitatelně....
 

V tom s Tebou souhlasím, člověk nikdy ani o sobě neví jak se v dané situaci zachová, pokud ji neprožije, možná by se jeden divil sám sobě.

 
Avatar
post Zaslal: 10.08.2013 12:44

Odpověď na příspěvek #38238
Uživatel: O.M.B.

Možná mu nevyslovování jmen poradila psycholožka...
 

Proč ale? On nějak sklíčený a sešlý tedy nevypadá náhodou vypadá jakoby vypadl zrovna ze žurnálu, prostě mu vnitřně nevěřím, nemohu za to, pokud je nevinen, tak se mu v duchu omlouvám, ale já to vnitřně cítím jinak.

 

Mluvil nezúčastněně, jako o někom jiném, co se ho netýká, já vím že je narcis a že jsme každý jiný, ale prostě nemohu jinak.

 

Jsem zvědavá, snad vyjde pravda najevo, i když vždy tomu taky tak není. Doufejme...

 
Avatar
post Zaslal: 10.08.2013 12:04

Odpověď na příspěvek #38237
Uživatel: peetrax

Na tom asi taky něco bude. Včera jsem se dívala na zprávy, ukazovali jej tam s...
 

Možná mu nevyslovování jmen poradila psycholožka...

 
Avatar
post Zaslal: 10.08.2013 11:47

Odpověď na příspěvek #38232
Uživatel: altamora

Na fotkách mi ten pán není sympatický. Netroufám si ale...
 

Na tom asi taky něco bude. Včera jsem se dívala na zprávy, ukazovali jej tam s věcmi pozůstalých a jakmile řekl dceřino jméno, tak začal hrozně brečet a málem se zhroutil. 

 
1 2 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist