K ranní kávě: Slíbený záznam z jednání 7.1.2216 – Petr Kramný – rozsudek.

Ačkoli se může zdát, že je dnešní ranní káva krátká, je ve skutečnosti skoro dvouhodinová. (celý záznam neobsahuje fotografie, ale nebyl krácen).

 

 

Udělala jsem maximum, aby byl záznam co nejlépe stravitelný co do zvuku.

 

Co do obsahu nemůže být dvojnásobná vražda, spáchaná na ženě a vlastním dítěti stravitelným soustem pro normálního člověka nikdy.

 

Případ rozsudkem, který vynesla a velmi obsáhle odůvodnila soudkyně JUDr. Renáta Gilová, nekončí.

 

Protože se Petr Kramný, jak sami uslyšíte (a jak také víte z on - line přenosů řady médií) na místě odvolal, přesouvá se spravedlnost do rukou odvolacímu soudu v Olomouci.

 

Rozhodovat by se mělo přibližně v dubnu.

 

No, dnešní vydání je zločinné.

 

Zítra si to vynahradíme něčím pozitivním.

 

Míša K.


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 9 čtenářů průměrem 4.22 bodů z pěti


Čtěte také:

K ranní kávě: Jak uzdravit hlavu? Odrovnat tělo! 
K ranní kávě: Jaké máte oči? Chcete jiné? 
K ranní kávě: Utopence zahrabejte do popela! 
K ranní kávě: Zdravím napříč zvířetníkem! 
TITULKY na středu 27.6.2012 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

|< < 1 2 3 4 > >|
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 07:46

Odpověď na příspěvek #182361
Uživatel: Majla

Odešel si pouze na deset minut na recepci pro pití a našel svou rodinu...
 

No přesně! On tam mluví o úplně jiném průběhu, než potom "dostylizoval" PK. Říká tam, že nejdřív TV, potom na chvíli odešel pro vodu a pak je hned našel už mrtvé. Je na tom vidět, jak Kramle se ve výpovědích kroutil jako HAD... (hnus...)

 
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 07:06

Odpověď na příspěvek #182332
Uživatel: simone

Kamarád musí mít dnes už ruce spálené na uhel :-)  ...
 

Odešel si pouze na deset minut na recepci pro pití a našel svou rodinu mrtvou. 

NO TOMUTO SNAD NEMOHL VĚŘIT ANI NA ZAČÁTKU. .....

 
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 06:59
 

Dokud se nic nevědělo, tak jsem byla zdrženliva dělat nějaké závěry o Kramnem. Když je mrtvá žena i dítě, říkala jsem si, jestli v tom nejsou třeba nevyrizene účty, jestli ten chlap něco někomu neudělal a ted se mu tak ošklivě pomstili. 

Bylo okolo toho plno verzí.  Jenže když si vzpomenu, jak vzlykal do televize,že vůbec netuší co se na tom pokoji stalo a že mu Egypťané nechcou nic říct a že mu všichni strašně lžou. ....tak je mi z něho zle. 

Takový on je,  všichni okolo lžou,  všichni mu ubližujou, neprávem ho odsoudili. ...Monika si za to v jeho hlavě mohla sama, a co by dělal s dcerou, se kterou nebyl žadnej kamarád. 

Zbavit se jich, ať zmizej ze světa a on může zas znovu začít. Bez dělení majetku, bez placení alimentů. Přesně toto chtěl. 

Prevít jeden! Totalně zvrácený myšlení.

 
#182359

post Zaslal: 16.03.2016 02:47
 

ten kamarad ted lituje, ze se nechal Kramnym premluvit. Manzelka se s nim rozvedla, nedivim se ji.

 
Avatar
post Zaslal: 15.03.2016 17:58
 

Kamarád musí mít dnes už ruce spálené na uhel :-)

 

Tak jsem si poslechla znovu tu emotivní výpověď kamaráda PK, co tak vehementně tvrdil, že manželství Kramných byla zkrátka jedna velká idylka a že za to dá ruku do ohně - kdo má zájem si to taky připomenout, ovšem dnes už ve světle toho všeho, co o tom víme, tak zde je odkaz:

 

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/video-petruv-kamarad-promluvil-moniku-a-klarku-chteli-egyptane-unest-ale-neco-se-pokazilo.html

 
Avatar
post Zaslal: 13.03.2016 13:26

Odpověď na příspěvek #182087
Uživatel: Majla

Myslím, že ani sama Rejžkova mu nevěří. I když tvrdi opak. Ale je v roli...
 

To, že brání svého klienta, a "věří v jeho nevinu" je přirozené, to jí nikdo nebere, od toho tam je a za to je slušně placená. -----------------------------------

Ale na hlavu postavené je, že strká hlavu do písku před jasnými argumenty a zjištěními expertů, a všude roztrubuje, že na jejího klienta nic nemají a že je soud nespravedlivý. Tam tak nějak začíná kulhat logika a člověk si pomyslí o odborných metodách a postojích paní JUDr. ledacos.  -------------------------

Vzhledem ke zvěřejněné informaci, že Kramný u výslechu na policii sám od sebe nahlásil, že měl manipulovat se stolkem a tím i s kabely, je jasné, co se stalo.

Logika jeho uvažování je jasná, když to zatajím, a někdo to objeví, budu podezřelý že jsem zatajil manipulaci s dráty. Takže to řeknu hned, a budu z obliga. Nevím, nakolik by člověk při výslechu na policii, kde se má řešit, kdo nebo co  zavinil smrt dvou žen, hned sděloval, jak šoupal stolky, nebo měnil jiné dispozice pokoje. Jaký by to mělo vztah k "otrávení" děvčat.

Jak písou i jiní, podle mně je to usvědčující moment.

 
Avatar
post Zaslal: 13.03.2016 04:06

Odpověď na příspěvek #182082
Uživatel: Lucia Bohrn

Akorat ted nevim, jestli si v zapalu prace pani JUDr. Rejzkova nespletla, koho vlastne haji, ci...
 

Myslím, že ani sama Rejžkova mu nevěří. I když tvrdi opak. Ale je v roli obhájce, tak holt navenek musí být jako na jeho straně. 

Kolikrát už mu uškodila, přitížila. U soudu se musel hájit sám. ...a prý že rozcupuje obžalobu,  vyvrátí posudky....Místo toho jen zostudila Kramneho i samu sebe. 

 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 22:28
 

sry za spatne zkopirovani, ale smysl je snad jasny --------------------------------------------

Pani JUDr. se spravedlive rozohnila....... je zajimave, ze pobavene se misty usmivat, event.smat se radostne na jednání za dehonestaci nepovazovala. A pokud tedy ji to bylo tak zinantni, co se cetlo, proc to nedala nejak najevo? mela snad moznost se k tomu vyjadrit.

---------------------------

Jasny utok na zastupce rodiny Moniky, pruhledny az beda. Jak temito "argumenty" chce prokazat nevinu Kramneho, je mi ovsem zahadou. A clovek si tak pomysli, co je asi obsahem tech 124 stran, jake dalsi naprosto irelevantni pro podstatu veci vyplody tam jsou.

 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 22:22
 

Akorat ted nevim, jestli si v zapalu prace pani JUDr. Rejzkova nespletla, koho vlastne haji, ci zastupuje. Mela totiz ve svem odvolani prekvapive uvest taky toto:

"Podle ní soud dostatečně nehájil práva mrtvé Moniky (†36) a Klárky (†8). „Povinností soudu je též chránit práva poškozených. Zemřelá Monika a Klára jsou poškozenými. Soud měl být v určitých chvílích bez účasti veřejnosti. Mám na mysli dehonestaci Moniky u veřejnosti. Kdy se každý dozvěděl, s kým se sešla a co s tím člověkem dělala. Není tajemstvím, že veřejnost poškozenou Moniku začala odsuzovat,“ uvedla Rejžková. "

Podle ní soud dostatečně nehájil práva mrtvé Moniky (†36) a Klárky (†8). „Povinností soudu je též chránit práva poškozených. Zemřelá Monika a Klára jsou poškozenými. Soud měl být v určitých chvílích bez účasti veřejnosti. Mám na mysli dehonestaci Moniky u veřejnosti. Kdy se každý dozvěděl, s kým se sešla a co s tím člověkem dělala. Není tajemstvím, že veřejnost poškozenou Moniku začala odsuzovat,“ uvedla Rejžková.Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/379815/advokatka-petra-kramneho-se-cinila-odvolani-ma-124-stran-a-je-delsi-nez-rozsudek.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy
 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 21:44

Odpověď na příspěvek #182068
Uživatel: Tina

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/379815/advokatka-petra-kramneho-se-cinila-od...
 

Nepomůže jim nic, i kdyby s panem Kramnym sepsali na tisíce stran....Takových výkřiků už bylo a vše marnost nad marnost. Tento případ je jasný a je zřetelně vidět, že není co obhajovat.

Zastánci to vidět nechtějí. Ale tak nechme je přitom. Každý vrah má své ctitelky...

 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 19:19
 

ted jsem se dívala na internetu na BLESK-advokátka Kramného podala odvolání a má 124 stran.Já si ale myslím,že at si pindá/s prominutím/,co chce,každý jen trochu inteligentní člověk zá za pravdu soudkyni Gilové a SZ-tomu fandím,že mu chce /Kramnému/ještě naložit

 
Avatar
#182068
J. Rejžková se činila....

Tina
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 12.03.2016 19:12
 

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/379815/advokatka-petra-kramneho-se-cinila-odvolani-ma-124-stran-a-je-delsi-nez-rozsudek.html

 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 15:33

Odpověď na příspěvek #182049
Uživatel: evell

http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/148431-kramny-a-jeho-matka-o-monice-s-ni-mel-zakazano-mluvit-st...
 

Řeknu vám, že Monika si zasloužila lepšího partnera. Ve výběru se spletla. Jenže kdo to může tušit, že vás partner jednou zabije....

Ale nejde jen o to. On je úplně jiný a hlavně v nitru špatný člověk. Monika jistě taky měla své chyby jako každý člověk , ale měla dobré srdce. Uměla milovat, byla přátelská, tak ráda byla mezi lidmi, ve společnosti. ....

A on takovej vypočitavej pavouk! Fuj! Mně se ani jako chlap nelíbí a jeho projevy jsou tak studené a tak divné. Brrr!  

Když ho vychovávala ta jeho bezcharakterní mama, není se čemu divit.

 

 
Avatar
post Zaslal: 12.03.2016 13:52

Odpověď na příspěvek #182026
Uživatel: Majla

http://zena.centrum.cz/zdravi/domaci-lekar/clanek.phtml?id=808803
 

OK, je to tak.

 

Jinak ten noční stolek v Egyptě s těmi zásuvkami je připojený na el.kabel, ale je volně a má nějakou vůli v pohybu. Já tak odhaduji, že max. 2 metry.

 

Od počátku tvrdím, že je zabil na posteli, která je dobrý izolant a kde proudový chránič neplní svou funkci. S tím jsme již jak bylo dříve mnou popsáno v el. laboratoři sami experimentovali.

 

Kabel je do nočního stolku vsunut do samoupínacích svorek – fastonů.  Z nich se dá buď omylem prudkým pohybem stolku vytrhnout nebo ručně vysunout a potom je už volně k dispozici a připravený zabíjet. Málokdy bývá kabel ještě zabezpečen proti vytrhnutí a když, tak špatně a volně.

 

Zpátky se dá opět bez jakéhokoliv nářadí vsunout zpět.

 

 

Pokud to tak je, mohly by být na kabelu dodnes zanechány otisky prstů.

 
Avatar
post Zaslal: 11.03.2016 23:04
 

http://zena.centrum.cz/zdravi/domaci-lekar/clanek.phtml?id=808803

 
post Zaslal: 11.03.2016 11:47

Odpověď na příspěvek #181905
Uživatel: Lucia Bohrn

Tak to jsem vazne na ten duben zvedava, jak to dopadne.
 

Já taky. A taky si myslím, jako kim, že udělal SZ dobře.

 
Avatar
post Zaslal: 11.03.2016 10:29
 

Tak to jsem vazne na ten duben zvedava, jak to dopadne.

 
Avatar
post Zaslal: 11.03.2016 08:16
 

taky jsem moc ráda,že se SZ odvolat,SZ je podle mě pečlivý a spravedlivý a dobře zná a dělá svou práci

 
post Zaslal: 10.03.2016 23:31

Odpověď na příspěvek #181862
Uživatel: vercini

http://www.novinky.cz/krimi/397302-zalobce-chce-pro-kramneho-jeste-vyssi-trest.html
 

Ok

 
Avatar
post Zaslal: 10.03.2016 22:48
 

Jsem moc ráda, že se státní zástupce odvolal!

 
Avatar
post Zaslal: 10.03.2016 16:49

Odpověď na příspěvek #181853
Uživatel: kassandra1

Som ssi ista ze klamal o tom ze si chceli spojit postele, vsak mal isotu ze Monika to uz nepoprie...
 

Kassandra1, myslím si úplně to samé Ok

 
Avatar
post Zaslal: 10.03.2016 16:41
 

http://www.novinky.cz/krimi/397302-zalobce-chce-pro-kramneho-jeste-vyssi-trest.html

Ok

 
post Zaslal: 10.03.2016 15:00
 

Som ssi ista ze klamal o tom ze si chceli spojit postele, vsak mal isotu ze Monika to uz nepoprie .Atak si krasne chcel zabezpecit ak by niekto prisiel na tie porusene kable, ake vysvetlenie im poda.Je to do oci bijuce priznanie,co este sa dozvieme  ..Tu uz Rejzk.nema ziednu sancu .

 
Avatar
post Zaslal: 10.03.2016 00:00
 

Na tom konci kablu byly obnažené dráty. 

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 23:56
 

Když ještě chodili moji dva bratranci do školky...stalo se jednou u dědy a bábi doma, že našli kousek starého kablu od žehličky a hráli si s nim. Všichni dospělí seděli v kuchyni u stolu a povídali si.  A najednou jeden bratranec strčil jeden konec normálně do zásuvky a ten druhý  bratranec ten kabl drzel UPROSTŘED kablu. NAŠTĚSTÍ.  Protoze v tu chvíli, ten konec kablu začal hlasitě prskat, vydával jiskry. Všichni se u toho stolu tak lekli až poskočili.  Děda okamžitě vyskočil a hned jim ten kabl sebral. Kdyby ten kabl držel za ten konec, tak by se stala tragédie. 

Elektřina vážně není sranda.

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 23:13
 

Taktéž se přikláním k verzi, že jim vzal život, když spaly, tedy v posteli.V koupelně si to nějak nedovedu představit. Tam by mu dle mě hrozilo nebezpečí, že si sám ublíží a taky by jedna z nich jeho úmysl mohla odhalit, bránily by se. 

Ale kdo ví jak to provedl. Stále si kladu otázku, jak se mu to tak mohlo povést usmrtit dvě osoby?! 

 

 
post Zaslal: 09.03.2016 21:56

Odpověď na příspěvek #181726
Uživatel: Majla

http://tn.nova.cz/clanek/kramny-uz-v-roce-2014-priznal-ze-v-egypte-hybal-s-kabely.html
 

LŽE.

 

Se žádnou postelí nehýbal a tím spíš ne Monika, která od něho chtěla být co nejdál.

 

Řekl to proto, aby se pojistil pro případ, že by bylo třeba vysvětlit, proč je který kabel jinde, než měl být.

 

Ani to nebylo třeba, protože se na to nikdo neptal, protože to nikdo nezjišťoval.

 

Důvod, proč se k tomu už nikdy nevracel. Protože v roce 2015 věděl mnohem víc, než u výslechu v roce 2014.

 

Ovšem skvěle ho to usvědčuje z toho, že noční stolek a jeho obsah použil. 

Tongue out

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 21:18
 

Tvrdím od počátku, že je zabil na pokoji na posteli, která sloužila jako izolant a tudíž zde automatická ochrana před proudem nefunguje. Bylo to pro něj nejméně riskantní.

 

Obzvláště je důležitý poslední fakt, že on hýbal s tím nočním stolkem a vytrhnul při této činnosti elektrický kabel ze samoupínací elektrické spojky, ani nemusel konec odizolovávat, ten už tak je. Nevytrhnul jej ze zdi, ale ze stolku.

 

 

Kabel mohl být dlouhý do 2 metrů a to pro jeho čin stačilo. Pokud stolek zůstal na stejném místě, kabel schoval pod postel a po činu jej opět provizorně do stolku připevnil pro zahlazení stopy. Ve stolcích existují samoupínací elektrické spojky a stačí jen kabel do nich zasunout. Žádný šroubovák není zapotřebí a kabel je na koncích již odizolovaný.

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 14:01

Odpověď na příspěvek #181715
Uživatel: Lucia Bohrn

evell díky! moc zajímavé! rekl to u vyslechu proto, aby se manipulace s...
 

Uvidíme, co se ještě dovíme Smile

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 13:41
 

mozna na to s kabely prisla uz nase stara dobra slovenska raperka (postnu na odlehceni dnesniho opravdu divneho dnu mou oblibenou) ------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=lRvXY59vDic

 

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 12:58
 

http://tn.nova.cz/clanek/kramny-uz-v-roce-2014-priznal-ze-v-egypte-hybal-s-kabely.html

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 12:41

Odpověď na příspěvek #181714
Uživatel: evell

Hned při prvním výslechu po zatčení se přiznal. „......
 

evell díky! moc zajímavé!

rekl to u vyslechu proto, aby se manipulace s draty nestala podezrelou a mela vysvetleni, kdyby si toho nekdo vsiml? protoze proc by tohle jinak u vyslechu sam vysvetloval, v soku se ztraty nejblizsich se prece muze na spousty "podruznych" detailu zapomenout?

----------------

v diskusi dalsi zajimavy odkaz

-----------

Zkoumáním tabletu bylo zjištěno, že obžalovaný se zajímal o dokumenty typu skripta soudního lékařství, zánik organismu, posmrtné změny," Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/117598/tohle-muselo-bolet-smrtaka-kramneho-prasknul-verny- kamos.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy

 
Avatar
post Zaslal: 09.03.2016 12:31
 

Hned při prvním výslechu po zatčení se přiznal. „... uvádí, že první den po příjezdu chtěli dát postele k sobě, proto společně s manželkou odsunuli noční stolek a zjistili, že do něj vedou různé kabely. Několik těchto kabelů nechtíc při této manipulaci vytrhli....“ napsala soudkyně Renata Gilová do dokumentu.Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/379028/sokujici-odhaleni-v-pisemnem-rozsudku-kramny-priznal-manipulaci-s-elektrinou.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

 
Avatar
post Zaslal: 08.03.2016 09:48
 

Obhájkyně Kramného obětí se na Facebooku opřela do Českých lvů: „Je to přehlídka krav s kožešinou!“ Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/378623/obhajkyne-kramneho-obeti-se-na-facebooku-oprela-do-ceskych-lvu-je-to-prehlidka-krav-s-kozesinou.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

 

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 07.03.2016 14:05
 

Čtyři dny už čte rozsudek advokátka Kramného Jana Rejžková. Dnes ho poprvé otevře státní zástupce Vít Legerský, který měl minulý týden dovolenou. Zatímco státní zástupce má čas do pátku zvážit možnost odvolání, Rejžková musí písemně odůvodnit, proč se Kramný odvolal proti 28 letům hned u soudu.Více na http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/378564/co-odhalila-prvni-strana-rozsudku-nad-petrem-kramnym-vrazdil-kvuli-nedostatku-sexu.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copy

 
Avatar
post Zaslal: 07.03.2016 12:13
 

Petronela, lecitel- naprosty souhlas

 
Avatar
post Zaslal: 05.03.2016 23:09

Odpověď na příspěvek #181261
Uživatel: Petronela

Teď zazněla v TV zajímavá myšlenka.  " Kdyby se zločinci zlomili a...
 

Jo, je to tak.

 

Ta Rejžková se odvolá, ale nenadělá nic už z toho pohledu, poněvadž ti její najatí rádcové  -   znalci z pohádky „O nevinnosti Kramného“  nic nedokázali a ještě se zesměšnili.

Možná se dívá a ptá se zrcadla, zda je ona stále ta nejchytřejší ze všech znalců.

 

 

SZ se taky odvolá pro zvýšení nízkého trestu a já jen nyní čekám, kdy soud posoudí ještě tu Kramného lež, že jej při výslechu mlátili o zem, jak potvrdila i jeho matinka a jak to bylo oficielně vyvráceno.  To má být ale už bez účasti Kramného a hrozí mu za to 2 až 6 let navíc.

 
Avatar
post Zaslal: 05.03.2016 15:58

Odpověď na příspěvek #181278
Uživatel: Majla

https://m.youtube.com/watch?v=4NAkKYWq3Ik Hned ten první případ je jako...
 

Tak jsem mrkla.... OMG Řekla bych, že Kramný trpí stejnou nemocí jako ta "bestie" z toho dokumentu, která zabila svých devět dětí - a to závislostí na pozornosti lidí!!!!!!

 
Avatar
post Zaslal: 05.03.2016 07:06
 

https://m.youtube.com/watch?v=4NAkKYWq3Ik

Hned ten první případ je jako případ Kramny.  Mrknete

 
Avatar
post Zaslal: 04.03.2016 22:20
 

Teď zazněla v TV zajímavá myšlenka. 

" Kdyby se zločinci zlomili a usvědčili jen pod tíhou přímých důkazů, tak by detektivy nikdo nepotřeboval."

Léčiteli, absolutní souhlas.

Neexistuje obhajoba, která by pekáčovi pomohla. A je to tak dobře. Takový zločin nesmí být omilostněn pomocí blábolů P.K. a komedie Rejžkové, která nepochybně ví a zná. Ona hraje jen o čas a o svou finanční jistotu. Proč si to myslím? No protože ačkoliv také nemají s P.K. žádné přímé důkazy o nevinně, drží  se Rejžková pomyslné a ničím neprokázané otravy neznámým jedem. Zoufalé a trapné prodlužování naděje odsouzeného a jeho rodiny, a u J.R.  každá zaplacená hoďka dobrá. Po tomto cirkuse bude mít problém hodné lidí. Sám P.K., jeho rodičové, i samotná Rejžková. Řekla  bych to asi tak: Další oběti Kramného.

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 04.03.2016 20:39
 

Největší šok měl Kramný z toho, že naši patologové objevili stoprocentní důkazy, že Monika i Klárka byly zavražděny proudem.

 

Toto byl ten zlomový převrat, který převálcoval Kramného i jeho obhájkyni s jejich smyšlenkami a výmysly.

 

Byl tam s nimi na pokoji celou dobu a to kdy ještě žily, byly zavražděny i mnoho hodin po jejich smrti.

 

Poté vše ostatní do sebe zapadlo jako do mozaiky, kde nic nechybělo a nic nebylo navíc.

-

Proto jsem toho názoru, že mu žádné odvolání již nepomůže. Chování obhájkyně jak u soudu, tak i na veřejnosti nebylo profesionální a férové a pokud snad věděla, že její klient vraždil, měla od případu odejít a nedělat pro bulvár maškarádu.

 

 

 

 
Avatar
#181121
Detailní odůvodnění rozsudku bylo dnes doručeno

Surikata
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 04.03.2016 12:39
 

http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/147510-mesice-nejistoty-skoncily-kramny-ma-rozsudek-co-bude-dal/

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 21:28

Odpověď na příspěvek #180972
Uživatel: Majla

Nevím co přesně vypověděl u výslechu, jestli říkal to stejné co...
 

Majla- velmi dobře vystiženo! To je přesně to procento nejijtoty, které hraje ve prospěch PK, a které si on urputně hájí. Bohužel, na straně druhé mi připadá, že svou téměž jistotu, že PK je vinen, si soudní orgány obhájit moc nedokázaly. Jakože pro lid obecný.

Jsem vážně zvědavá na duben.

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 21:23

Odpověď na příspěvek #180961
Uživatel: Tina

Já bych udělala jedno soudní jednání složené z jeho...
 

Tino je to tak, ale bohužel nikdo nic vysvětlovat asi nebude a hlavně to od něj nebude nikdo požadovat. -----------------

Jsme přemlsaní detektivkama z USA prostředí, kde se při soudním jednání chytají obžalovaný či svědkové za každé slovíčko, na obžalovaného je připravován  křížový výslech, který má za úkol znejistět jeho psychiku tak, aby se uřekl či přiznal, anebo takový výslech, který ho sledem logických otázek vykreslí jako skutečně vinného i bez přímých důkazů. Strašně častá je urputná, mnohdy až krutá diskreditace svědků, na které se hledají různé škraloupy z minulosti, atd. To se u nás neděje. Tady se pouze sled nepřímých důkazů a odsouzení na základě nich bere jako šikana ze strany soudu. Nepřímé důkazy se potvrzují odborníky, všechno do sebe zapadá, ale obhajoba a obžalovaný to berou asi tak jako čtení zpráv o počasí. Jde to jaksi mimo ně.

I ta morální odpovědnost a odsudek takového hrozného činu jako by nebyl pro prokurátora důležitý. Zazní suché věty a hotovo. A pak si tohle sterilní odsouzení nazve obhajoba komunistickým procesem. Absurdní.

-----------------------------

Je evidentní, že se americká justice a její postupy značně liší od naší a už víckrát - hlavně v případě závažných trestných činů - se vznášely dotazy, zda je to dobře.

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 21:14
 

Nevím co přesně vypověděl u výslechu, jestli říkal to stejné co v nahrávce nebo si vymyslel jiné verze.....

On kdyby se přiznal k  vraždě svých nejbližších, tak by to bylo celé v háji. A on to ví.  Takto když urputně zapírá a dušuje se, že je nevinný, tak zůstává viset jakési procento takové nejistoty.  Že i přes přesvědčení o jeho vině může někomu zahlodat v hlavě myšlenka : A co když se opravdu stala nehoda a ne vražda? Co když to bylo přece jen všechno jinak?  Apod.  Jistě mu lichotí, když je z něj někdo na pochybách. Líbí se mu, že celá republika přemýšlí nad jeho případem a že je tak známý. Takto má víc fanynek a příznivců,kteří mu to baští. 

Beztak ho soud ještě dost šetřil. Ale asi to nemělo smysl ptát se na jeho nesrovnalosti. Nikdy nedokázal jediné sve tvrzení vysvětlit. Když byl zahnán do kouta, tak jen bezradně hlesl Nevím netuším nedovedu si vysvětlit co se tam stalo. Není možné aby absolutně netušil.. !! To je blbost. Státní zástupce na začátku řekl,že pan Kramny nezmění svůj přístup. Takže to musejí zadokumentovat sami.

Soudkyně se ptala, proč Klarku nevzal z pokoje ven se projít, když  se ji dle něho udělalo lépe. A on prej:To  mě nenapadlo. Tak toto napadne každého milujícího tátu. Jen Kramneho ne.

Nebo že si nepamatuje kdy naposled mluvil s dcerou, její projev života. ..No to je fakt konec s ním Hang

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 21:14
 

Nevím co přesně vypověděl u výslechu, jestli říkal to stejné co v nahrávce nebo si vymyslel jiné verze.....

On kdyby se přiznal k  vraždě svých nejbližších, tak by to bylo celé v háji. A on to ví.  Takto když urputně zapírá a dušuje se, že je nevinný, tak zůstává viset jakési procento takové nejistoty.  Že i přes přesvědčení o jeho vině může někomu zahlodat v hlavě myšlenka : A co když se opravdu stala nehoda a ne vražda? Co když to bylo přece jen všechno jinak?  Apod.  Jistě mu lichotí, když je z něj někdo na pochybách. Líbí se mu, že celá republika přemýšlí nad jeho případem a že je tak známý. Takto má víc fanynek a příznivců,kteří mu to baští. 

Beztak ho soud ještě dost šetřil. Ale asi to nemělo smysl ptát se na jeho nesrovnalosti. Nikdy nedokázal jediné sve tvrzení vysvětlit. Když byl zahnán do kouta, tak jen bezradně hlesl Nevím netuším nedovedu si vysvětlit co se tam stalo. Není možné aby absolutně netušil.. !! To je blbost. Státní zástupce na začátku řekl,že pan Kramny nezmění svůj přístup. Takže to musejí zadokumentovat sami.

Soudkyně se ptala, proč Klarku nevzal z pokoje ven se projít, když  se ji dle něho udělalo lépe. A on prej:To  mě nenapadlo. Tak toto napadne každého milujícího tátu. Jen Kramneho ne.

Nebo že si nepamatuje kdy naposled mluvil s dcerou, její projev života. ..No to je fakt konec s ním Hang

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 17:03

Odpověď na příspěvek #180959
Uživatel: Majla

Víte co by mě zajímalo? Nikde jsem na to nenarazila. Jestli soud či...
 

Já bych udělala jedno soudní jednání složené z jeho výpovědí. Z jeho rozdílných výpovědí. Např. Klárku našel mrtvou

1) když šel spát 

2) když se probudil

a chtěla bych aby mi tyto rozpory nějak vysvětlil!!!!

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 17:00

Odpověď na příspěvek #180868
Uživatel: Majla

Nic překvapujiciho, to je celý Kramny. O svůj vzhled se staral i v Egyptě. Když se...
 

I mě by z Egypta nikdo nedostal, dokud by se nenašel vrah!!! Udělala bych tam takový bugr, že by na mě nezapomněli!!!

 
Avatar
post Zaslal: 02.03.2016 16:37
 

Víte co by mě zajímalo? Nikde jsem na to nenarazila. Jestli soud či vyšetřovatelé si poslechli a věnovali se té jeho nahrávce, co nablekotal v tom Egyptě. Jestli je to třeba součástí spisu nebo to vůbec nezkoumali?

 
|< < 1 2 3 4 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist