K ranní kávě: Slíbený záznam z jednání 7.1.2216 – Petr Kramný – rozsudek.

Ačkoli se může zdát, že je dnešní ranní káva krátká, je ve skutečnosti skoro dvouhodinová. (celý záznam neobsahuje fotografie, ale nebyl krácen).

 

 

Udělala jsem maximum, aby byl záznam co nejlépe stravitelný co do zvuku.

 

Co do obsahu nemůže být dvojnásobná vražda, spáchaná na ženě a vlastním dítěti stravitelným soustem pro normálního člověka nikdy.

 

Případ rozsudkem, který vynesla a velmi obsáhle odůvodnila soudkyně JUDr. Renáta Gilová, nekončí.

 

Protože se Petr Kramný, jak sami uslyšíte (a jak také víte z on - line přenosů řady médií) na místě odvolal, přesouvá se spravedlnost do rukou odvolacímu soudu v Olomouci.

 

Rozhodovat by se mělo přibližně v dubnu.

 

No, dnešní vydání je zločinné.

 

Zítra si to vynahradíme něčím pozitivním.

 

Míša K.


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 9 čtenářů průměrem 4.22 bodů z pěti


Čtěte také:

K ranní kávě: Tak nám držte palce! Jsme na Pankráci! 
K ranní kávě: Tak třeba titulky? 
Tak tomu říkám slejvák! 
Tarot se s panem Kramným rozchází 
TITULKY na pondělí 2.4.2012 a příjemný den! 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 3 > >|
Avatar
post Zaslal: 14.04.2016 11:12
 

jinak rodina Matlachovych ma pekne stranky se spoustou fotek. Tak nejak je mi jich lito, tedy  pani a deti, asi si zazivaji nervy.. :-(

----------------------

http://www.matlach.cz/matlach.cz/Homepage.html

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2016 10:44
 

a jeste jednou dr.Matlal

http://www.novinky.cz/krimi/400434-znalci-hrozi-za-posudek-na-sestru-z-rumburku-pokuta-az-100-000-korun.html

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2016 10:43
 

Tady je presneji popsano, co obhajoba napada.

http://www.novinky.cz/krimi/400431-v-kauze-kramny-retusovali-fotku-srdce-obeti-tvrdi-spolek-salamoun.html

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2016 10:42

Odpověď na příspěvek #185709
Uživatel: Autumn

Nečesaný viz můj příspěvek o něco níže.  Znovu odsouzen,...
 

Dekuji! Obcas se mi nezobrazuji predesle prispevky, nebo to trva dlouho, proto ten dotaz.

 

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 21:25

Odpověď na příspěvek #185702
Uživatel: Lucia Bohrn

Tim, ze se do toho vlozil Salamoun, a pani JUDr.Rejzkova roztrubuje sve nalepky o nespravedlivem...
 

Nečesaný viz můj příspěvek o něco níže.  Znovu odsouzen, advokát se odvolává,  žádosti SZ o vzetí do vazby však soud nevyhověl, a tak obžalovaný čeká na odvolací soud na svobodě.

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 18:10
 

Tim, ze se do toho vlozil Salamoun, a pani JUDr.Rejzkova roztrubuje sve nalepky o nespravedlivem "komunistickem" procesu, je to bohuzel castecne nastavene do roviny boje spravedlnosti proti zlu.

----------------------------

Salamoun se jiste nikdy nezamyslel a nedal si do casove linky vsechna prohlaseni a jednani Kramneho v osudny den (dny), protoze kdyby si tu praci dal, vyznelo by z toho jasne a zretelne i bez dukazu, ze musi byt vinen. Kolikrat jsme ho tady prsitihli pri evidentni lzi? 

-------------------

K Necesanemu. Byl tedy znovu uznan vinnym a sedi? Nebo co se ted deje?

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 17:58

Odpověď na příspěvek #185700
Uživatel: Autumn

Díky. Naprosto věřím, že to je, jak říkáš: že si Matlach...
 

Matlach podle mne mele z posledniho. Je otazne, jestli se jedna o nejakou poruchu osobnosti a nekriticky pohled na vse, nebo si je vedom nejakych pochybeni a proste se snazi udrzet si znaleckou pecet.

---------------------------------

Kdoz vi. Tomu, ze posudky, resp. materialy v nich byly padelany, se snad ani neda verit. Kdo a PROC by si tohle vzal na triko.

-------------------------

Protoze vyvstane hned otazka- CUI BONO? Kdo by se takhle chtel znemoznit a vystavit trestnimu stihani?

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 17:35

Odpověď na příspěvek #185697
Uživatel: Michaela Kudláčková

Tak jste mě donutili. Vůbec jsem ten blábol nechtěla vydávat, přestože ho...
 

Díky. Naprosto věřím, že to je, jak říkáš: že si Matlach potažmo Šalamoun vycucali něco z prstu.

 
post Zaslal: 13.04.2016 17:27
 

Samozřejmě s odborným vyjádřením.

 
post Zaslal: 13.04.2016 17:24

Odpověď na příspěvek #185666
Uživatel: Autumn

Lucio, myslíš to Matlachovo nařčení znalců obžaloby z...
 

Tak jste mě donutili. Vůbec jsem ten blábol nechtěla vydávat, přestože ho mám jako tiskovou zprávu v poště, protože je to holý nesmysl a nechtěla jsem dělat reklamu Šalamounovi, který za tím stojí.

 

Právně to nemá váhu - dám to do ranní kávy. Smile

 

Ach jo.

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 16:56
 

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/387051/zvrat-v-pripadu-kramny-dukazy-byly-padelany-tvrdi-dalsi-znalec.html

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 12:09

Odpověď na příspěvek #185665
Uživatel: Lucia Bohrn

Ja to pochopila tak, ze se to nestiha vzhledem k objemu faktů, kteá si musí soud...
 

Lucio, myslíš to Matlachovo nařčení znalců obžaloby z padělání snímků? To jsem se taky obávala, že celou kauzu zase zdrží!

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 11:59

Odpověď na příspěvek #185661
Uživatel: Autumn

To je dobře, že Kramného budou soudit i za křivé obvinění. Ale já...
 

Ja to pochopila tak, ze se to nestiha vzhledem k objemu faktů, kteá si musí soud nastudovat, plus ty super reposudky, to ale nevim, jestli uz to bezi nejakou neverejnou cestou, nebo to bude muset vyhlasit soud na jednani, ze se budou vypracovavat...

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 11:36

Odpověď na příspěvek #185652
Uživatel: Lucia Bohrn

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/386843/na-petra-k-ceka-dalsi-soud-uz-zna-dat...
 

To je dobře, že Kramného budou soudit i za křivé obvinění. Ale já jsem hlavně čekala, že už bude oznámeno datum odvolacího jednání v jeho hlavní kauze. Původně se mluvilo snad o dubnu, teď je jasné, že v dubnu by se to už nestihlo. Nebo se pletu?

 
Avatar
post Zaslal: 13.04.2016 07:14
 

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pripad-petr-kramny/386843/na-petra-k-ceka-dalsi-soud-uz-zna-datum.html

 

 

 
Avatar
#183638
Kramný.....

Tina
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 01.04.2016 22:38
 

http://www.denik.cz/z_domova/kauza-kramny-zastaveni-trestniho-stihani-bylo-predcasne-20160401-sjgm.html

 
Avatar
post Zaslal: 01.04.2016 15:41
 

Tak už je jasno: Nečesaný je znovu odsouzen na 13 let. Jenže okamžitě podal odvolání a soud zamítl žádost o jeho vzetí do vazby. Takže zatím zůstává na svobodě. Kdo ví, co ještě s pomocí svého otce udělá pro to, aby se nastoupení trestu vyhnul.

 
Avatar
post Zaslal: 01.04.2016 12:10

Odpověď na příspěvek #183414
Uživatel: kim

já,osobně si myslím,že je vinnen a ví ,že jeho rodinka,hlavně otec ho z...
 

Mě se ten kluk také vůbec nelíbí. Prostě mu nevěřím ani náhodou. 

 
Avatar
post Zaslal: 01.04.2016 11:06
 

ted,mluvím o kause Nečesaný

 
Avatar
post Zaslal: 01.04.2016 11:05
 

já,osobně si myslím,že je vinnen a ví ,že jeho rodinka,hlavně otec ho z toho vyseká,nesnáším takovou to zlatou mládež.Ted hraje roli starostlivého otce  spokojené rodinky,solidního občana této republiky a jen vše pro rodinu 

 
Avatar
post Zaslal: 01.04.2016 11:05
 

já,osobně si myslím,že je vinnen a ví ,že jeho rodinka,hlavně otec ho z toho vyseká,nesnáším takovou to zlatou mládež.Ted hraje roli starostlivého otce  spokojené rodinky,solidního občana této republiky a jen vše pro rodinu 

 
Avatar
#183386
Dobrý večer,

Autumn
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 31.03.2016 21:38
 

už se to téma tady objevilo, tak se k němu vracím:

 

Zítra má soud vynést rozsudek v kauze Nečesaný. Jsem docela napjatá, jak to dopadne. Myslela jsem, že se Nečesaným bohužel podaří přesvědčit soud o pravdivosti jejich verze, ale minulý jednací den vývojem případu kupodivu pořádně zamíchal. Tongue outTeď spíš věřím v potvrzení původního rozsudku.

 
Avatar
post Zaslal: 31.03.2016 10:57

Odpověď na příspěvek #183320
Uživatel: Majla

http://tn.nova.cz/clanek/rejzkova-pozaduji-prezkoumani-podivnych-dukazu-jde-o-podvrh.html...
 

Pěkné. Paní JUDr. R. nezahálela. Upřímně, to by bylo podle mého poprvé, že by soudní znalci vyráběli podvrhy v tak exponované kauze. A že by soudkyně veřejně potvrzovala, že vidí něco, co vidět není. Tak to jsem tedy zvědavá, jak dlouho se to všechno ještě potáhne.

 

 
Avatar
post Zaslal: 30.03.2016 21:36
 

http://tn.nova.cz/clanek/rejzkova-pozaduji-prezkoumani-podivnych-dukazu-jde-o-podvrh.html

P.Rejžkova bude žadat o SUPER REVIZNI POSUDEK. Hmmm to zní nějak nóbl ouředně Tongue out

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 16:29
 

Aha, tak pravděpodobně mu sympatická nebude, neboť pan JUDr. Čapka figuruje taktéž jako paní soudkyně z Ostravy na seznamu soudců- býv.členů KSČ. Nevím sice, proč tento seznam vznikl, když nadále soudí, ale k nahlédnutí zde

http://data.idnes.cz/soubory/domaci/A110111_TAJ_SOUDCI.PDF

 

ovšem JUDr. Čapka to byl, který při odvolání obžalovaných v jedné podnikatelské kauze, kde šlo o vylákané stovky milionů od důvěřivců,  podstatně zjemnil tresty ....

http://www.epravo.cz/top/clanky/vrchni-soud-v-olomouci-snizil-tresty-manazerum-bmginvest-38031.html?mail

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 16:18

Odpověď na příspěvek #182733
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mě tam v tom článku trochu irituje to "I".    "I Hasíková...
 

Naprostý souhlas!

Důležité bude, jak soudce sledoval celou kauzu, pokud ji tedy sledoval, a jaký názor si na vše utvořil. A jak je mu sympatická paní obhájkyně.

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 12:33

Odpověď na příspěvek #182733
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mě tam v tom článku trochu irituje to "I".    "I Hasíková...
 

Míšo, mám stejný názor Ok

 
post Zaslal: 21.03.2016 11:39

Odpověď na příspěvek #182734
Uživatel: evell

Zdá se mi, že dává nějaké nízké tresty.
 

No právě, že třeba u té paní je to o té rozšířené sebevraždě.

 

Úkladná vražda, nebo zoufalý útěk ze života  je docela důležitý rozdíl.

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 11:35

Odpověď na příspěvek #182733
Uživatel: Michaela Kudláčková

Mě tam v tom článku trochu irituje to "I".    "I Hasíková...
 

Zdá se mi, že dává nějaké nízké tresty.

 
post Zaslal: 21.03.2016 11:23

Odpověď na příspěvek #182717
Uživatel: evell

http://tn.nova.cz/clanek/kdo-je-soudce-ktery-dostal-na-stul-kauzu-kramny-profil.html
 

Mě tam v tom článku trochu irituje to "I". 

 

"I Hasíková měla v plánu rozšířenou sebevraždu" ....

 

...Kramný neměl ani náznakem a ani chvíli v plánu ublížit sobě.

 

Ten "člověk" chtěl začít nový život a udělal pro to od prvopočátku maximum, co se dalo.

 

A ani mechanismus toho, jak to provedl, nemá k rozšířené sebevraždě ani kilometr blízko. 

 

To jako mínil zabít proudem sám sebe? To asi těžko.

 

Otrávit se taky nechtěl, protože neměl čím, nic nesnědl, žádný provaz nikde, .... leda by chtěl spolykat ty tuny nepoužitého hajzlpapíru. 

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 08:49

Odpověď na příspěvek #182717
Uživatel: evell

http://tn.nova.cz/clanek/kdo-je-soudce-ktery-dostal-na-stul-kauzu-kramny-profil.html
 

Kramný – zločin z vášně. Tak to opravdu sedí.

 

Od počátku této Rejžkové komedie s Kramným všechny soudy její požadavky smetly. A nebylo jich málo.Vzpomeňme jen kolikrát chtěla, aby její klient byl souzený na svobodě.

 

A jak jinak. U této popravy el. proudem jasně prokázané není místo nad slitováním.

 

 

Také ještě proběhne soudní řízení bez Kramného, kde soud rozhodne o jeho křivém svědectví  v hereckém výkonu, kdy byl u výslechu a  kde mu hrozí ještě dalších až 6 let odnětí svobody.

 
Avatar
post Zaslal: 21.03.2016 07:41

Odpověď na příspěvek #182711
Uživatel: Petronela

Já  se nemohou zbavit toho, že Rejžková vědomě rejžuje. Ona ví,...
 

Ok

 
Avatar
post Zaslal: 20.03.2016 22:01
 

Oprava: pokud platí, bude hrát jakoukoliv hru. ...

 

 
Avatar
post Zaslal: 20.03.2016 21:59
 

Já  se nemohou zbavit toho, že Rejžková vědomě rejžuje. Ona ví, že klient je vinen. Prodlužovánim procesu, čili vzbuzovaním nadějí vydělává. Nic víc v tom není. Pekáč, jeho rodičové a fanklub věří na zázraky. Rejžková zneužívá zoufalství pekáče a jeho rodiny ku svému prospěchu. Příjmům a popularitě. Dokud platí, bederní hrát s nimi jakoukoliv hru. Pro ni jen o penězích. Pro klienta zbytečně vyhozené peníze. Jojo. Víra je mocná. A naděje umírá poslední 

 
Avatar
post Zaslal: 20.03.2016 08:36
 

Jo a taky by mně zajímalo, jaký má dnes názor na vinu Kramného mecenáš z Vídně, který měl zaplatit nějaké náklady na obhajobu. Nějak o něm není slyšet.

 
Avatar
post Zaslal: 19.03.2016 08:43

Odpověď na příspěvek #182580
Uživatel: TIA

Rejžková s tím odvoláváním nic nenadělá. Vrah by si...
 

TIA

Pravděpodobně to bude kombinace obou bodů, a nezapomeň si přičíst další nemalý bonus, a to je bezplatná obrovská mediální reklama, čím déle se bude proces táhnout, tím déle média budou omílat její jméno.

A nemylme se, veřejnost není až tak přesvědčena, že paní JUDr. Rejžková je špatná obhájkyně. Informace a úvahy co víme my, lidi neznají. Hodně taky věří jejím výkřikům o podjaté komunistické justici, znám pár takových.

 
Avatar
post Zaslal: 18.03.2016 16:53
 

http://tn.nova.cz/clanek/muz-ktery-dostal-kramneho-za-mrize-ptejte-se-ho-i-na-dalsi-kauzy.html

Soudní znalec v kauze Kramný: "Takhle zemřely Monika a Klárka!"
 
Avatar
post Zaslal: 18.03.2016 16:31
 

http://tn.nova.cz/clanek/kramneho-spis-dorazil-k-vrchnimu-soudu-odvolani-ma-124-stran.html

. Předsedou senátu bude Václav Čapka, sekundovat mu budou soudci Petr Andres a Pavel Göth.

 
Avatar
post Zaslal: 18.03.2016 15:42

Odpověď na příspěvek #182570
Uživatel: Lucia Bohrn

To je otázka, zda si věří.Ale zkúšá. Sama Judr Pudr přeci...
 

To by mě taky zajímalo. Takový advokát přece stojí peknej balík. A kde na to obyčejná dělnická rodina bere? Vždyť to nejsou žádní magnáti, aby necítili výdaje ve statisicich.

A ještě ke všemu zbytečně vyhozene peníze. Nijak mu nepomohla a nepomůže a beztak bude sedět. 

Inu tato taktika věčného zapíraní jim nevyšla.

 
Avatar
post Zaslal: 18.03.2016 14:34
 

Rejžková s tím odvoláváním nic nenadělá.

Vrah by si zasloužil maximální trest.

Jiný jeho advokát by Kramnému poradil v celém soudním jednání i při výslechu úplně něco jiného a mohl při přiznání a lítosti vyfasovat bohužel mírnější trest.

Mám dojem a myslím si, že JUDr. Rejžková kvůli své blbosti Kramnému přitížila.

A jsou k tomu jen dvě možnosti:

1. Mohla  být hloupá

2. Mohlo to být jejím účšlem.

Ta první možnost je asi více pravděpodobná.

 
Avatar
post Zaslal: 18.03.2016 12:45

Odpověď na příspěvek #182483
Uživatel: kassandra1

No a uz mu ziadost zamietli,no co tak asi cakal,fakt si myslel asi ze ma nadej ze ho Olomouc...
 

To je otázka, zda si věří.Ale zkúšá. Sama Judr Pudr přeci sdělila, že to poženou až k nejvyšším instancím a třeba i k Evropě. Problém je v tom, že Evropa neřeší podstatu věci samé, vinen či nevinen, ale jen, jestli nebyl porušen zákon při soudním jednání atd.

-----------

Každé odvolání, dovolání a podobné apelace stojí paní JUDr. hodně času a práce, viz odvolání na stovkách stran, a to jsou peníze. Zajímalo by mně, jen tak cvičně, kolik si už asi na Kramných vydělala.

 
post Zaslal: 17.03.2016 17:50
 

No a uz mu ziadost zamietli,no co tak asi cakal,fakt si myslel asi ze ma nadej ze ho Olomouc pusti, no teda si on veri..

 
Avatar
post Zaslal: 17.03.2016 12:18

Odpověď na příspěvek #182438
Uživatel: Petronela

Tak tomu nějak nerozumím?...
 

Určitě s tebou souhlasím, ale je to jen taková hra - samozřejmě o prachy, ze strany Rejže. Ona potřebuje udělat úplně vše, co zákon dovoluje, bez ohledu na etiku nebo dokonce zdravý rozum. Taková je naše Basmati... :-)

 

Čili z právního hlediska opravdu může dávat stížnosti proti vazbě, protože podáním včasného odvolání proti rozsudku se neodkládá jen nabytí právní moci, ale současně vykonavatelnost napadeného rozhodnutí.

 

Z toho vyplývá, že - ač se nám to hrubě nelíbí - Pekoun je z hlediska práva stále v režimu (ne)odsouzeného, proto je ve vazbě a ne ve výkonu trestu. A na to hraje Rýžové síto, i když dobře ví, že její stížnost bude - stejně tak jako všechny ostatní stížnosti - prudce smetena do propadliště dějin :-)

 
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 20:25
 

Tak tomu nějak nerozumím?

http://tn.nova.cz/clanek/kramneho-spis-uz-je-u-vrchniho-soudu-on-sam-zustava-ve-vazbe.html

Pekáč chce z vazby a podal si stížnost? V okamžiku, kdy je již zatím nepravomocně odsouzený na 28 let za vyvraždění své rodiny, krom toho dluží skoro devět mega a on i Rejžková si myslí, že by ho měli pustit na svobodu, protože chce být vyšetřován na svobodě? Vyšetřování už je přece dávno ukončeno a uzavřeno, jinak by případ nemohl převzít SZ. Takže jaké vyšetřování? Krom toho zatím nepřekročil nejdelší trvání vazby v jeho případě - 4 roky. Takže nevím, na co si chce stěžovat?

 
post Zaslal: 16.03.2016 17:45
 

Ahojky ,nevie niekto ci aj ten odvolavaci sud bude verejny alebo ako to funguje..

 
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 11:22

Odpověď na příspěvek #182363
Uživatel: TIA

Mladá milenka Kramného prozradila u soudu detaily jejich života po návratu...
 

Jdu blejt, velebnosti. Je mi z něj i paní JUDr., že o takovém člověku tvrdí ty své nonsensy, zle. =============

"..........Stanislavovi se do telefonu chlubil, že "že se sešel s jednou kočkou, sexbombou, která mu přinesla belgické pralinky".

Když mu kamarád Stanislav z legrace řekl, že by si měl dát pozor, že by mohly být otrávené, žertoval Kramný, že je pošle Moničině matce, "ať se z toho po*ere!"

 
Avatar
post Zaslal: 16.03.2016 08:50
 

Mladá milenka Kramného prozradila u soudu detaily jejich života po návratu do ČR

 

Zdroj: http://globe24.cz/domov/754-mlada-milenka-kramneho-prozradila-u-soudu-detaily-jejich-zivota-po-navratu-do-cr

 
1 2 3 > >|

Sobotní příloha

Poslední vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist