K ranní kávě: Hledej mambu. Ale asi jinde

Upřímně tomu případu s mambou moc nerozumím, toho hada je mi líto a paní logicky taky, ačkoli si myslím, že paní je moc zvláštní. Na druhé straně myslím, že model Kleopatra, by v případě pokusu o sebevraždu, o kterém se spekuluje, byl rozhodně stylový…

 

Mám moc ráda hady a mamba je až mystika v této zajímavé říši. Paní měla kliku, že šlo o mambu zelenou, protože být to mamba černá, není paní v nemocnici, ale v márnici.

 

27003MDV.jpg

 

I tak je to velké štěstí. Je to nádherný had se šibalským pohledem a úsměvem, perfektní lovec, mistr mezi hady a dáma mezi hady. Je mi docela líto a mám vztek, když se s tak vzácnými klenoty Země bohapustě kšeftuje, bez ohledu na to, že je to živý tvor. 

 

Na druhé straně mi ten nápad se sebevraždou připadá fakt zvláštní, a tak jsem se maličko podívala, co na to Tarot.

 

A jsem jelen, když už jsme u těch zvířátek.

 

Podle Tarotu, by paní byla v té chvíli v takovém stavu, že by byl div, kdyby rozeznala hada od tkaničky od bot (to nechci být sarkastická, ale musím).

 

27004MDY.jpg

 

Mám-li věřit svým kartám, což dělám fakt ráda, tak by ta žena měla v sobě, na sobě prostě fyzicky, něco, co mohlo pomalu stačit i bez mamby.

 

Navíc u toho nebyla podle karet sama.

 

Mamba navíc (jsou to jen karty a je to jen k ranní kávě, tak žádné dogma), v tom domě, kde se na ní číhá, ani není, a klidně bych se (Ďábel, 7 mečů, 10 disků) přikláněla k tomu, že tam ani nebyla.

 

Takže jsem docela zvědavá, co se kolem toho dozvíme, až se paní „Kleopatra“ probudí, a opět jenom z karet, bude asi zázrak, jestli něco k tomu vůbec řekne.

 

27005MTF.jpg

 

Úplně nejněžněji řečeno, nemusí si to vůbec pamatovat, každopádně moc světla do mambího příběhu ta nešťastnice možná nevnese.

 

A mamba, ač je mi to líto, tam taky moc prima karty nemá.

 

Celé je to divné…kolem dost lidí, dost změněné reality, dost fikce a skutečnost je někde úplně jinde, stejně jako ten had.

 

Docela výzva pro zdejší holky Popelky, co jsou taky od Tarotu. (Ano, Peťo, už i Ty)

 

Nechcete se juknout, ať si chvíli dáchnete od vztahů zde na výkladech, jak to bylo s mambou a jestli se nepletu? wink

 

Míša K.


vizitka Kudláčková


 

 


Hodnocení článku

Hodnotilo 25 čtenářů průměrem 4.32 bodů z pěti


Čtěte také:

CITÁT pro dnešní den 7.9.2012 
K ranní kávě: Slunovrat je tu! Ty nejhlavnější Vánoce :) 
K ranní kávě: Taky máte kámoše v NATO? 
K ranní kávě: Zuby mi nevadí, polystyren o sklo ani představit 
VÍKENDOVÁ SOUTĚŽ POKRAČUJE - první kvíz 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
post Zaslal: 06.12.2018 10:45

Odpověď na příspěvek #217180
Uživatel: Michaela Kudláčková

No to je ale tedy divný, protože Tarot od začátku tvrdil, to co nemocnice v...
 

Jj, divný celý...Odpovědi vyvolávají jen další otázky. O co tam šlo doopravdy, že je potřeba kolem toho tolik mlžit? 

 
Avatar
post Zaslal: 05.12.2018 15:04

Odpověď na příspěvek #217180
Uživatel: Michaela Kudláčková

No to je ale tedy divný, protože Tarot od začátku tvrdil, to co nemocnice v...
 

Abych řekla pravdu, mě to taky přijde divné a spíš bych se pocitově ale i logickým úsudkem, přikláněla k tomu, co vám holkám vyšlo v tarotu. Divné mi také přijde, že výskedky pitvy a toxikologie jsou známy až po takové dlouhé době.

V tomto článku https://www.novinky.cz/krimi/491135-zena-z-hlubocep-podle-pitvy-zemrela-na-ustknuti-mambou.html se píše, že kriminalisté vědí, jak žena k mambě přišla, ale podrobnosti tam nejsou.

 

 
Avatar
post Zaslal: 05.12.2018 14:34

Odpověď na příspěvek #217179
Uživatel: Geri

Nejnovější zprávy o ženě spojené s mambou...
 

No to je ale tedy divný, protože Tarot od začátku tvrdil, to co nemocnice v následujícm vyjádření. Nějak tomu proto moc nevěřím.

 

Navíc to nevysvětluje, jak se had dostal z domu, jak přežil teploty u nuly a jak se dostal tam, kde byl.

 
Avatar
post Zaslal: 05.12.2018 13:06
 

Nejnovější zprávy o ženě spojené s mambou

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/zena-kterou-ustkla-mamba-zemrela-pusobenim-jedu-drive-nemocn/r%7Eb50c0ff6f87d11e884f6ac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

https://praha.idnes.cz/mamba-zena-umrti-ustknuti-pitva-da2-/praha-zpravy.aspx?c=A181205_115116_praha-zpravy_zuf

 

vyvrací původní informaci lékařů o tom, že uštknutí nebylo příčinou úmrtí...

 
post Zaslal: 19.10.2018 14:46

Odpověď na příspěvek #216607
Uživatel: Nora

Holky, vcera jsem si na vas vzpomela. Ve vcerejsim PressKlubu na Frekvenci - to my bezne v Anglii...
 

Díky za zprávu o hadovi, doufala jsem, že je OK. Docela by mě zajímalo, jak je had starý (na lidské roky) a jestli je to kluk, nebo holka Smile 

 
post Zaslal: 19.10.2018 11:37
 
Holky, vcera jsem si na vas vzpomela. Ve vcerejsim PressKlubu na Frekvenci - to my bezne v Anglii poslouchame, byl ten muz, co ji chytil - ne ten ze Zoo. A presne rikal, ze neni vubec jiste, ze ji Mamba kousla. Nikde nebyly vkusy a na chemii a vysledky pitvy se furt ceka. V byte nulove byt jen primitivni znamky chovu hada. O terariu neni rec. Chytre mluvil. Sam ceka, co policie. Mamba je u nej, je ok, krmi se a dava se dokupy. A mluvil opet o snadnosti hysterie. A jak si zas par lidi vari polivcicku na zakazech,omezeni atd! Nicmene vic nez z hadu me mrazi z vasich vykladu... Miso, nemuze to universum byt spis konec a zacatek ‘cyklu’, ci spojitost s Mambou - dovoz?! Ja si na to snad taky nakonec vylozim.
 
Avatar
post Zaslal: 19.10.2018 11:36

Odpověď na příspěvek #216605
Uživatel: Geri

Mohla s ním třeba chtít řešit to, že je těhotná. Myslela třeba,...
 

Ano. Navíc...co se týče jejího stavu, pokaždé je tam vůz, což je buď tedy auto, jízda, nebo pohyb. Napadá mě, jestli to nebyl pád, případně tedy přímo střet s vozem... ale jak by se dostala domů?

 
Avatar
post Zaslal: 19.10.2018 11:23

Odpověď na příspěvek #216597
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jo, taky jsem za to, i z prvních výkladů v článku, že u toho...
 

Mohla s ním třeba chtít řešit to, že je těhotná. Myslela třeba, že on pak bude s ní, že se o ni postará... Ale on to viděl jinak. Tak třeba proto pak ta její bezradnost, nasranost, vydírání... a nakonec to pro ti skončilo špatně. Tak nějak myslíš, že to podle tvých karet mohlo být...?

 
Avatar
post Zaslal: 19.10.2018 11:14

Odpověď na příspěvek #216600
Uživatel: Geri

Na Idnesu psali, že jí bylo 30.
 

Tak to by mohlo být...

 
Avatar
post Zaslal: 19.10.2018 10:10

Odpověď na příspěvek #216597
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jo, taky jsem za to, i z prvních výkladů v článku, že u toho...
 

Na Idnesu psali, že jí bylo 30.

 
Avatar
post Zaslal: 19.10.2018 09:46

Odpověď na příspěvek #216563
Uživatel: Bosorka

A víš, že muže u hada jsem měla hned ten první den dopolko, když jsme se...
 

Jo, taky jsem za to, i z prvních výkladů v článku, že u toho celého nebyla sama. Skoro bych si byla jistá cizím zaviněním.

 

A holky... koukala jsem na to včera ještě a vůbec bych nedala nic za to, že ona měla milence, psycholog o něm věděl, ale neví asi celé jméno. 

 

Milenec je zadaný, ona s ním chtěla něco řešit, on řekl, že přijede,( nebo ona tam jela) a něco se stalo, co jí překvapilo, protože ona má zkraje karty plný důvěry, ale tak nějak jako bezradnosti, nasranosti, ... mohla ho něčím vydírat. (v tom smyslu láskovém.)

 

Podle mého jí ublížil člověk, do kterého byla zamilovaná. (asi bych nepoznala, kdyby to bylo na její přání, ale pochybuji).

 

A mám tam pořád Universum, takže mě to mate, jestli ta paní byla češka, nebo co je tam furt s tou cizinou.

 

Kolik jí vlastně bylo? (se mi tam furt motá jako disk. princezna a ta může být těhotná).

 
Avatar
post Zaslal: 18.10.2018 12:52

Odpověď na příspěvek #216576
Uživatel: Bosorka

Šikovný souhrn, díky!  Je to zajímavý...
 

Tak silný nebude, ale mne zajímá už jen kvůli těm vašim výkladůmSmile Hned jste odhalily, že s tou mambou to bylo jinak Ok, dřív než byly vzneseny pochybnosti v médiích. Takže si myslím, že i s tím ostatním jste na dobré stopě a že to rozklíčíte dřív než se nějaké závěry zveřejní Smile... pokud se tedy zveřejní...Shift

 
post Zaslal: 18.10.2018 12:03

Odpověď na příspěvek #216573
Uživatel: Geri

Informace z výkladů souhrn: -       -  Mamba...
 

Šikovný souhrn, díky! Ok Je to zajímavý případ, kdy všechno bude asi tak nějak jinak. Zatím mi ale nepřijde tak energeticky silný, jako byly případy Kramných a Míši Muz. 

 
Avatar
post Zaslal: 18.10.2018 09:42

Odpověď na příspěvek #216555
Uživatel: Michaela Kudláčková

Geri z toho jsem fakt blbá...   Hele:   Jak došlo k jějím...
 

Informace z výkladů souhrn:

-       -  Mamba neměla se stavem ženy žádnou přímou spojitost.

-       -  Žena zemřela na devastační zranění způsobená nějakým pohybem, a to nejspíš přičiněním někoho jiného – nevypadá to jako náhoda.

-       - Spojitost se ženou má muž, který zajímá kriminálku. Muž, se kterým se žena znala a měl na ni jistý vliv.

-        -  Tento muž dle výkladů, tu ženu někam vezl nebo za ní jezdil. Snažil se jí k něčemu dostrkat tak, jak on chtěl pomocí nějaké léčky nebo lži, kdy ona mu naivně věřila. Mohlo to mít i dlouhodobější trvání nebo vliv. Ta žena mohla být do něčeho zapletená proti své vůli, nebo na ni někdo něco „ušil“. Vidím ji tu jako oběť. Podle Bosorky tam mohly hrát roli i peníze a exekuce.

-      -  Otázkou je, jaký je podíl tohoto muže na zraněních, které způsobily její smrt?

 

Veřejné informace o hadovi jsou zkreslené. Mamba hraje v případu smrti až vedlejší roli, dost možná tam byla uměle a dodatečně vpravena. Veřejné informace jsou tu celkově neúplné, mnoho je toho tajeno i z důvodu možnosti ovlivnění vyšetřování. Půjde tam o něco jiného, o nějakou nekalou činnost. Kdo ví, zda budou vůbec nějaké zásadní informace nebo závěr vyšetřování zveřejněny.

 

Třeba vás někoho napadne ještě něco dalšího.

 
post Zaslal: 17.10.2018 21:52

Odpověď na příspěvek #216555
Uživatel: Michaela Kudláčková

Geri z toho jsem fakt blbá...   Hele:   Jak došlo k jějím...
 

A víš, že muže u hada jsem měla hned ten první den dopolko, když jsme se ptaly, kde je had? Nechtěla jsem spekulovat, ptala jsem se na hada (líp se mi ladí na zvířata), had měl vztah, pouto k nějakému muži, had ženu "v hlavě" vůbec neměl. Ani neměl v tu dobu žádné krvežíznivé myšlenky.

 
Avatar
post Zaslal: 17.10.2018 19:43

Odpověď na příspěvek #216555
Uživatel: Michaela Kudláčková

Geri z toho jsem fakt blbá...   Hele:   Jak došlo k jějím...
 

Míšo Thotův taror je pro mne "španělská vesnice" a názvy karet na těch fotkách nepřečtu. Pro sebe trochu používám Zlatý tarot, který je proti tomuto primitivní, ale pro mě víc čitelný. Vycházím tedy z toho, co o svých výkladech píšeš, co ty v těch svých kartách vidíš. Snažím se v hlavě zpracovat informace veřejně dostupné společně s těmi od tebe, ale jsem v tuto chvíli z toho přetížená, mám velký tlak v hlavě, vím, že to v sobě musím nechat odležet. Pokud se mi to nějak usadí a pospojuje, tak napíšu, co mi tam vychází. Také mi to vrtá hlavou a je to pro mne něco jako rébus...

Ale ta mamba tam bude nejspíš hrát vedlejší roli. Informace o ní mi přijdou jako "jedna paní povídala..." Prostě drb, ale policie to musela brát v potaz a raději varovat veřejnost.

 
Avatar
post Zaslal: 17.10.2018 18:21

Odpověď na příspěvek #216551
Uživatel: Geri

Mě by prostě zajímalo, kdo řekl nebo na základě jakých informací...
 

Geri z toho jsem fakt blbá...

 

Hele:

 

Jak došlo k jějím zraněním?27067YjM.jpg

No to je ale soubor všeho .. doložila jsem ještě pak vůz a znova Ďábla... takže jako odněkud spadla, někdo jí zmlátil, přejel autem (Ten Ďábel může být o sexu, ale nemusí... mohl to být podvod na ni) .. každopádně já pochybuju, že tohle bylo její rukou, leda že by to byla asistovaná sebevražda, ale to jsou podobný karty jako v článku, až na tu disk. princeznu. A hlavně jí by se toho muselo stát víc, než jedna věc, protože to je úplně devastační... tam máš vnitřní orgány, ostrý věci, ten vůz, máš tam kosti, břicho (disk. princezna).

Kdo přišel s mambou?

27066MzU.jpg

Nějaký muž, co s ní vlastně nemá moc společnýho, nebo není Čech, dostal informaci od nějaké ženy, která má informaci, nebo podala informaci  - od jiného muže, který opravdu mluví o otravě. (4 pohárů)

Na co umřela?

27065YTM.jpg

No alespoň něco, je snadnější.. na selhání úplně všeho, srdce, plíce, oběh.

 

Dívala jsem se taky po čem jde kriminálka v tihle chvíli, protože rozhodně po něčem ano... tak nejvíc je asi zajímá nějaký Císař s Vozem a 7 holí... muž, který jí někam vezl, nebo jí přivezl, a ke kterému (3 pohárů) asi měla nějaký vztah, ale (7 mečů, 6 pohárů, 7 disků) mohla se ho i bát, jak kdyby nebyl hodný, ale ona to nevěděla?

 

Jsem blázen. A jsem fakt zvědavá. Musela mít vnitřní zranění, cosi, co nešlo operovat, léčit, protože to bylo zničené. byla taky oslabená .... (doufám, že ne i těhotná - Císařovna).

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.10.2018 15:14

Odpověď na příspěvek #216550
Uživatel: Michaela Kudláčková

S ohledem na toho Ďábla bych tomu i věřila, ale tuším, že info muselo...
 

Mě by prostě zajímalo, kdo řekl nebo na základě jakých informací bylo usouzeno, že ta žena chovala mambu a že ji taky uštkla, když ona sama neměla povolení k jejímu chovu, v domě nebylo žádné zařízení potřebné pro chov a žena měla vážné zdravotní komplikace nesouvisející s uštknutím. Nikde jsem se nedočetla o zdroji informací, které k výše zmíněnému úsudku o chovu a uštknutí vedly. Navíc ti tam v kartách vyšla ještě další osoba (že u toho nebyla sama). Že by tedy nějaká kamufláž, pokus přenesením pozornosti na mambu (označením ji za původce stavu té ženy) něco zastřít? Nebyla to právě tato osoba, která podala ty informace, nahlásila to?

Takže otázka: Jaká byla nebo měla být role toho, kdo tam podle tvých karet byl s tou ženou? Není to v tom tvém výkladu nějak více naznačeno?

 

 
Avatar
post Zaslal: 17.10.2018 11:59

Odpověď na příspěvek #216535
Uživatel: Geri

Toto téma se začalo nedopatřením rozvíjet pod článkem o...
 

S ohledem na toho Ďábla bych tomu i věřila, ale tuším, že info muselo přijít na základě té fotografie a možná nějakého telefonátu. Protože zkraje v pondělí ona vůbec nebyla léčena na uštknutí. 

 

To až v úterý, kdy byla převezena do jiné nemocnice a tehdy jí bylo podáno antisérum. 

 

Alespoň takhle jsem to zpětně nastudovala.

 
Avatar
post Zaslal: 16.10.2018 07:44
 

Toto téma se začalo nedopatřením rozvíjet pod článkem o pečení, tak zdovolením vracím tam, kam patří Smile

Odpověď na Míšin příspěvek #216526

Kdo vlastně první přišel s tím, že tu paní kousla mamba? Kdo to první zveřejnil? Jestli to třeba nebyla jen nějaká dedukce, něčí fantazie, nebo pokus stvořit senzaci. Taková zpráva, byť by třeba nebyla založená na skutečnosti a faktech, vzbuzuje velkou pozornost a zájem a zvyšuje sledovanost. Také bych se přikláněla k tomu, že skutečná mamba byla do toho příběhu vpravena až dodatečně, aby se našla, odchytila a uklidnila se tak veřejnost do jisté míry mystifikovaná či uvedená v omyl.

 
Avatar
post Zaslal: 13.10.2018 10:19

Odpověď na příspěvek #216490
Uživatel: O.M.B.

Jakýpak model Kleopatra? Kleopatra byla zavražděna a že se nechala kousnout hadem je...
 

No vždyť jo Wink

 
Avatar
post Zaslal: 12.10.2018 23:24
 

Jakýpak model Kleopatra? Kleopatra byla zavražděna a že se nechala kousnout hadem je báje.

 
Avatar
post Zaslal: 12.10.2018 13:18
 

Někdy bych se ráda v těch výkladech mýlila. Undecided

 
Avatar
post Zaslal: 12.10.2018 12:50
 
Žena uštknutá mambou zemřela:

Žena, kterou v minulém týdnu uštkla mamba zelená, zemřela. Příčina úmrtí nesouvisí s hadím uštknutím, řekl mluvčí Všeobecné fakultní nemocnice

 
Avatar
post Zaslal: 08.10.2018 16:49

Odpověď na příspěvek #216427
Uživatel: Michaela Kudláčková

Jo, jenže když nechám stranou karty, kterým věřím, máš tu...
 

Jj Míšo jak už jsem tu podotkla,,jestli nekecali"tak mi to přišlo jako divadlo jako,že jí chytli aby uklidnili lidi. Takový jakoby odchyt třeba úplně jiného hada Bla BlaWink

 
Avatar
post Zaslal: 08.10.2018 13:51
 

Jako dámy, já ty karty miluju prostě

 

27028Mjg.jpg

 
Avatar
post Zaslal: 08.10.2018 12:54

Odpověď na příspěvek #216426
Uživatel: Bosorka

Tak, jak je nám to prezentováno, mi to přijde celé nějaké...
 

Jo, jenže když nechám stranou karty, kterým věřím, máš tu ještě úplně netypické chování toho hada. 

Venku byla zima, nešla by tam. I kdyby paní v hysterii lítala po ulici, had není kočka, aby "vyběhl" ze dveří. 

 

Do zimy, která ten den a další dva byla. Ani nevíme, jestli se to stalo v úterý, nebo v pondělí, každopádně venku by nepřežila a ani by tam nešla. 

Byla by v bytě na teplém místě. 

 

Had je citlivý na otřesy. Tahle mamba by si to, navzdory chladu štrádovala přes silnici, která sice není první třídy, ale jsou tam auta, cyklisti, lidi, děti. NESKUTEČNÝ.

 
post Zaslal: 08.10.2018 12:44
 

Tak, jak je nám to prezentováno, mi to přijde celé nějaké kostrbaté. Takový špatně vymyšlený příběh Smile Ale kdoví, lidi jsou různé a občas se objeví nápad hodný Darwinovy ceny Cool 

 
post Zaslal: 08.10.2018 12:17
 

Nechala by si ženská, se standardní mentální výbavou, i kdyby se nakrásně nebála hadů, takhle jedovatého hada v kleci pro drobná zvířata? (Řečnická otázka) Laughing 

 
Avatar
post Zaslal: 08.10.2018 11:54

Odpověď na příspěvek #216422
Uživatel: Bosorka

Mně to připadá taky celé divné, už od začátku. 
 

Mě taky. Ta paní je v nemocnici v bezvědomí a bulvár ještě nežvýká příbuzné?? To tam za ní nikdo nechodí? Když pominu fakt, že vlastně ani nevíme, co paní je, akorát, že má komplikace "jiného druhu". 

 

Do toho tady máme zcela atypického otužilého tropického hada, který zcela proti své přirozenosti cestuje (stačí se podívat, kde měla utéct a kde se našla) kdo ví kam, aby se tam ještě pak drápal do schodů a na strom. 

 

Ne, prostě... takhle to nebylo a ty karty sedí.

 

Já jen doufám, že se to dozvíme.

 
post Zaslal: 08.10.2018 11:36

Odpověď na příspěvek #216421
Uživatel: Michaela Kudláčková

Holky, to nesedí .... nic z toho nesedí. Pokud tu paní kousl ten had, tak to...
 

Mně to připadá taky celé divné, už od začátku. 

 
Avatar
post Zaslal: 08.10.2018 11:13
 

Holky, to nesedí .... nic z toho nesedí. Pokud tu paní kousl ten had, tak to bylo jinak. 

 

hypoteticky kdyby byla v té kleci a kousla jí doma....nepodceňuji hady, ale ten den byla kláda. I kdyby vylezla, nešla by ven. Není přece pitomá. A od tí chvíle se tam všude komihala policie, hadologové. 

 

Byla by zalezlá někde v domě. Pod nohama by těžko někomu "podběhla". 

 

Ta ženská tam nebyla sama (jestli k tomu došlo v tom domě vůbec - AD dábel, 7 mečů)... pokud došlo k tomu, že jí uštkla, ten někdo byl rázem ve velkém průseru.

 

Pak všichni hledali mambu po Hlubočepích. Venku 12 stupňů a kláda.

 

Ten herpetolog měl pravdu, když mluvil o tom, že by ten had byl už mrtvý. 

 

Ale pak ve čtvrtek už bylo teplo a v pátek ještě větší. 

 

K té kolonii vede lesní cesta. 

 

Fakt bych vsadila 10:1, že tam toho hada někdo vyhodil až následně a to možná někdy ve čtvrtek v noci. 

 
post Zaslal: 07.10.2018 00:08
 
Smekam zensky!
 
Avatar
post Zaslal: 06.10.2018 15:24
 

Jej k mambě jsem se nevyjádřila neboť jsem si to přečetla až teď jak se říká s křížkem po funuse, jelikož jí včera našli jestli teda nekecali OMG

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 21:09
 

Mě taky pobavil. A měly jsme pravdu, v tom domě nebyla. 

 

Teď ještě zjistit, jestli se vůbec kdy dotkla té paní a za jakých vlastně okolností. Kéž paní přežije a promluví.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 20:26
 

Jsem ráda,že se mamba našla.Je to krásný had,doufám,že přežije.Karty jsem si nestačila vyložit.Pobavil mě zase český humor v médiích na téma "mamba".K chovatelce se raději nevyjadřuji,nemám slov.

 
post Zaslal: 05.10.2018 19:24
 

Laughing Jj, paní je dobrá a má postřeh. Vedle mě by mohl had klidně ležet a ani si ho nevšimnu. Ale když jsem měla naposledy doma "na návštěvě" užovku, šla jsem se na ni podívat 2x, jestli se mi nezdá a doteď nevím, jak se jí povedlo podplazit rohem pode dveřmi, jestli si umí tak zúžit žebra :)) Provedla ten Houdini manévr přede mnou a technicky to prostě nejde :)

 
post Zaslal: 05.10.2018 19:08
 

vzhledem k tomu, že akorát padají ořechy, tak ta paní co ji našla měla docela štěstí. asi by mi nebylo do smíchu, kdybych sbírala a z větvě na mne jukala mamba. je to krasavice, doufám že přežije, ikdyž to musel být stres a naštěstí bylo přes den tento týden dost teplo a tak to holka přežila.

 
post Zaslal: 05.10.2018 19:07
 

Já si tarot nevykládala, ale pocitově mi bylodivný, že má být v domě a jak si jsou taaaaak jistý, že venku není, že je zalezlá atd a prd- a stejně tak mi to přišlo zvláštní že paní těsně odvezli, had se někam vytratil a do toho té ženě v diskusi všichni nadávají...chudák, buh ví jak to bylo

 
post Zaslal: 05.10.2018 18:41
 

edit: "ji"

 
post Zaslal: 05.10.2018 18:40
 

Tak už jí prý našli, tu mambu. Píšou na Novinkách.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 13:41

Odpověď na příspěvek #216383
Uživatel: Geri

https://www.expres.cz/mamba-zelena-chovatelka-0sd-/zpravy.aspx?c=A181005_101024_dx-zpravy_stes...
 

Jo, tak to by dávalo smysl! Děkuju! Protože její stav v době, kdy jí měla uštknout, protože tak jsem pokládala otázku, by byl fakt pod psa.Ok

 

Tak hlavně, aby přežila, protože by mě samotnou moc zajímalo, co to bylo za lidi kolem ní a o co vlastně šlo.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 13:08

Odpověď na příspěvek #216381
Uživatel: Michaela Kudláčková

 ... pokud je naživu. Já měla u chuděry karty mizerný, ale Tarot smrt de...
 

https://www.expres.cz/mamba-zelena-chovatelka-0sd-/zpravy.aspx?c=A181005_101024_dx-zpravy_stes

Jasně že je Expres drba... Mimo jiné se tam ale píše: Poměrně zásadní je také tvrzení lékařů v motolské nemocnici, kam byla žena z Hlubočep ve vážném stavu převezena. Ti si dost možná nejsou zcela jistí ani tím, zda ji doopravdy uštkl had. Projevují se u ní totiž další komplikace, které s jedem nesouvisí.

 

Ty tvoje karty by pak dávaly smysl.

Kdo ví, jak to s tou mambou opravdu bylo.. třeba fakt ani nebyla...

A kdo ví, co vlastně způsobilo tu indispozici paní, když vychází najevo mnoho jiných zdravotních komplikací.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 10:22

Odpověď na příspěvek #216380
Uživatel: mirabelka

Hele podle Tvých karet- páč nestíhám ani výklady pro sebe :-)...
 

Ok ... buď nebo byla nějak opilá, pod prášky, sjetá... nevim, ale to nejsou karty člověka, který ví, co dělá.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 09:55

Odpověď na příspěvek #216379
Uživatel: Bosorka

A ten podraz se mi jeví jako "řešení peněz už v úřední...
 

Ok ... pokud je naživu. Já měla u chuděry karty mizerný, ale Tarot smrt de facto nezná.... může se i cítit velice špatně tam, kde je. Ale v domě podle mě není.

 

Víš, s těma mýma kartama, bych i uvěřila, že žádná mamba nebyla, kdyby ta paní neleželela uštknutá v nemocnici. Je to celý divný.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 09:55
 

Hele podle Tvých karet- páč nestíhám ani výklady pro sebe :-) ..byla paní už uplně mimo ..z toho plyne, že mohla být ušknuta díky někomu..had nikdy neutočí na objekt který nevykazuje známky pohybu - mám je doma, vzdyt víš....a až se probere, nebude schopna nic říkat :-)..a ta mamba už tam podle karet fakt není :-)...hlavně by opravdu nepřežila vzhledem k teplotám....

 
post Zaslal: 05.10.2018 09:45

Odpověď na příspěvek #216378
Uživatel: Michaela Kudláčková

Podobné to máš... akorát u mě je mamba s vozem a víc, než...
 

A ten podraz se mi jeví jako "řešení peněz už v úřední fázi", exekuce, mám dát a nemám, od někoho, komu by důvěřovala. Mambu mám pod 8 pikovou, to by k ní mohli mít přístup lidi. 

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 09:23

Odpověď na příspěvek #216377
Uživatel: Bosorka

Jen rychle na 2 karty-vůči paní nějaký mazaný, promyšlený...
 

Podobné to máš... akorát u mě je mamba s vozem a víc, než než jedním člověkem. Za mě, někdo jí odvezl. Jinak to mám podobně. Něco je jinak.Ok

 
post Zaslal: 05.10.2018 09:20
 

Jen rychle na 2 karty-vůči paní nějaký mazaný, promyšlený podraz od jiné osoby a had se mi jeví mimo dům, mimo uzavřený prostor, venku na svobodě a že je v klidu, dobíjí baterky.

 
Avatar
post Zaslal: 05.10.2018 07:41
 

Nemožný a nešťastný vztah s druhou osobou a varování s otázkou. Být nebo nebýt uštknutá hadem?

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist