K ranní kávě: Hlavně, že pozitivně!

To si tak dělám v poledne cosi v kuchyni, maje TV jako kulisu, když slyším sirény a „okamžitě opusťte své domovy“… vypadla mi lžíce a otočil krevní oběh. I vzpomněla jsem si na tsunami v Indonésii a záplavy v Řecku a chtěla se briskně evakuovat. Byla to reklama…

 

Mezi filmem vidím rozkošné hrátky mezi tatínkem a jeho dětičkami, kde milý a veselý ženský hlas vypráví, kterak jsme v očích svých dětí úžasní, aby pak stejným tónem dodala, že jejich pojišťovna nám dá dvakrát tolik v případě rakoviny.

 

Líbí se mi, jak je u toho ta dáma neskutečně pozitivní. Stejným tónem by mluvila o tom, že když píchneme auto, tak nás odtáhnou na jejich náklady.

 

26980NGM.jpg

 

Happy jsme také díky tomu, že včas pojistíme svoji smrt, takže až umřeme, dostanou naši blízcí peníze a nebudou naštvaní, „že s naším odchodem mají výdaje“. Budou na nás vesele vzpomínat a budou nebývale spokojení. (doslova synonymem slova morbidní je tahle TOP zrůdnost „pro mé blízké“)

 

 

A tak jako fakt díky!

 

Se divím, že to nenatočili rovnou u kremační pece, nebo že frajer nesedí stylově na náhrobku. Ale to je jedno… i tak vypadá, jako havran.

 

Bezesporu je tahle citlivá záležitost tohoto „charitativního“ projektu, na kterém jistě nikdo, než pozůstalí nevydělá, přesně to, co chtějí sledovat lidi třeba na lůžkovém oddělení onkologie, kde je TV zcela běžná věc. To je prostě na pěst!

 

Pán a paní se milují, než jeden z nich umře – další pojišťovna. Konec dobrý, všechno dobré.

 

Holka je šťastná, až po té, co si díky vložkám její přítel nevšimne, že je holka. Uff, hlavně aby si toho nevšiml ani příště, to by se s ní na tuty ihned rozešel. Možná nosit ty vložky pro jistotu celý měsíc, celý rok, celý život. 

Tohle je naštěstí prostě jenom debilní, vlastně vtipně debilní.

 

No a mezi tím, jak zvesela umíráme, lámeme si kosti, choříme, jak choří naše děti, dokud je neprolijeme panadolem, do hlavy nás klovou strakapoudi, dokud nás nespasí nalgesin a jiné výdobytky farmaceutického průmyslu či přímo svazu hrobníků, kterým jsou naše nemoci a smrt srdečně u pozadí, se skromně krčí model „mámy, bez vás bychom to nezvládli“, kde kupodivu, ani na konci reklamy nikdo neumřel.

 

Díky za to!

 

 

Konečně mám na základě reklamy opravdu chuť si něco koupit.

 

Jo, jsem pozitivní, jenom by mě zajímalo, při tom trendu, který na etiku, empatii a snad i slušnost kašle čím dál víc, co nás bude rozveselovat mezi filmy za pět let.

 

Anebo to snad ani raději vědět nechci.

 

Míša K.


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 10 čtenářů průměrem 4.2 bodů z pěti


Čtěte také:

Brno: Děkuji všem, které jste na přednášku přišly! 
K ranní kávě: Ostrava černá, děvucha věrná … 
K ranní kávě: Posaď k tomu policajta a i toho přikovej! 
K ranní kávě: Smutné „Všechno nejlepší“ 
TITULKY na čtvrtek 21.6.2012 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
Avatar
post Zaslal: 07.10.2018 22:42
 

Ráda vidím snad jen reklamy s mým jmenovcem Trojanem (jen shoda jmen) ty jsou boží,ale ty jsem dlouho neviděla 

 
Avatar
post Zaslal: 06.10.2018 18:56
 

Děkuji za zpětné přehrávání kdy si reklamy přetočím.Jenom se bojím kdy to udělají jako na internetu kdy aspoň kousek reklamy bude nepřetočitelný.

 
Avatar
post Zaslal: 01.10.2018 11:08

Odpověď na příspěvek #216337
Uživatel: sensitiveskin

Míšo, ještě, že nemám televizi... nesnáším...
 

Hele nevim...jako chápu, systém tohoto pojištění a rozumím, že to někdo využije a že to v nabídce je.

 

Ale dělat na to takhle veřejně upoutávku, stylem, "aby vaši blízcí po vašem odchodu...." tedy adresovat ten komentář namísto obecně přímo stylem "VY",  je prostě strašně neetický, necitlivý.

 

Právě s ohledem, na nevyléčitelně nemocné, na ty, kterým někdo umírá ... ten člověk se tváří, jakoby už člověk vlastně umíral... a nikoho to ne*ere, protože byznys je byznys a člověk je někde na konci řady.

 
Avatar
post Zaslal: 01.10.2018 11:04

Odpověď na příspěvek #216336
Uživatel: O.M.B.

Mně se líbí Tvoje tvář má známý hlas. Ale to je tak...
 

Já snad leda ty musli. Jinak mi to přijde skoro všechno, až na výjimky, spíš kontraproduktivní.

 
Avatar
post Zaslal: 01.10.2018 08:55
 

Míšo, ještě, že nemám televizi... nesnáším reklamy a tu "umírající" úplně nejvíc... za chvíli budou reklamy i na firmy-pohřební služby. M.j. zajímalo by mne, jestli se někdo z lidí díval na stránky té "pojišťovny". A jestli nějaký hlupák její "služby" využil.

 

 
Avatar
post Zaslal: 01.10.2018 08:55
 

Mně se líbí Tvoje tvář má známý hlas. Ale to je tak prošpikované reklamami, že pořad nezvládám.

Ještě jsem neviděla reklamu, která by mě přesvědčila onen výrobek si koupit. 

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist