K odpolední kávě: Tak tenhle sen mi někdo vysvětlete!!

Tedy svými sny jsem asi už provařená a ani já sebe nepřekvapím. Nebo jsem si to myslela. Do dnešního rána. Kdybych byla méně nohama na zemi, tak řeknu, že se snad Hitler fakt nezastřelil!!

 

Musím vám to povědět, protože to bylo fakt neuvěřitelný!

 

Letěla jsem letadlem, malým a bylo to letadlo, které mohlo nosit i bomby, ale na bombardér to zase bylo velký.

 

Byl tam totiž docela prostor a vybavení, dokonce židle a postel.

 

Letěla jsem, ale s vědomím, že jsem z téhle doby, a že budoucnost znám.

 

Byla jsem tam já, jakožto nevím kdo, pak nějaká paní, která vypadala jako … no třeba jako Španělka, nebo míšenka a říkali jí Ašati, nebo tak nějak. Byla snad tanečnice, nebo umělkyně. A taky Hitler  a nějaký generál, šarže asi tak kolem čtyřiceti.

 

Letěli jsme do nějakého chorvatského města, jehož název jsem v tom snu vyslovila, ale moc si to nepamatuju, znělo to jako Chotok, Chotek, Kochok či tak nějak.

 

My jsme prchali.

 

Bylo to tajný.

 

Cestou bylo v plánu ještě zbombardovat nějaký vlak a pak letět dál. Já ale věděla v tom snu, že nedoletíme, že nás sestřelí. Tuhle informaci jsem měla a vlastně jsem to brala jako děsně zajímavou exkurzi do minulosti.

 

Měli jsme všichni umřít, ale věděla jsem to jenom já.

 

Nebála jsem se, ale bylo to nepříjemný. Já věděla, že se pak vrátím sem, jakmile tam jakože při tom sestřelení umřu.

 

Já bych vám snad nakreslila, jak to v tom letadle vypadalo. Bylo to tak živý!!

 

23848ZjF.jpg

 

Měla jsem šaty, béžové a byla jsem jakoby Hitlerovi ne moc, ale nějak blízká osoba a chovali se ke mně všichni hezky. Ta paní ta Ašati se ale cestou udusila, patrně jídlem, mě přišlo, že měla na něco alergii, ale nikdo nevěděl, že to je doopravdy.

 

Až když se přestala hýbat. Oni si mysleli, že si dělá legraci, že to je show.

 

Hitler byl z toho rozmrzelý, spíš jako naštvaný, že to nikdo nebral vážně, nebo to bral jako cestovní komplikaci. Moc jsem nezasahovala, jakobych neměla, ale věděla jsem, že se ta Ašati dusí.

 

Jinak jsem měla dojem, že je Hitler docela zábavný a říkala jsem si, že na tom není zdravotně zdaleka tak blbě, jak se říká, jak jsem se učila a četla v naší době. I jsem přemýšlela, jestli to po návratu budu moct takhle říct, že byl docela fajn – vtipný, slušný.

 

Vypadal trochu jinak, měl kolem úst vousy a ne tak výraznou tu patku. Jiný vzhled. (ty jo doufám, že mě nezavřou – byl to jenom sen)

 

23847NGY.jpg

 

Vtipkoval a docela mi byl sympatický (Bože chraň, ale tak jsem to vnímala).

 

Ten vlak jsme cestou fakt asi bombardovali, protože ten pilot naletěl strašně nízko a slyšela jsem rány a hluk…a zahlédla části železničního mostu.

 

Já furt čekala, kdy přijde to sestřelení.

 

Hitler měl světlý kabát, s výrazným límcem, delší, jako lehký a světlé kalhoty. Ten generál měl uniformu, ale taky béžovou s velkými stříbrnými knoflíky. (Během letu seděl Hitler nejčastěji na tom křesílku, co jsem nakreslila nejdál - naproti němu ten generál a já tam měla židli, úplně vepředu, tak nějak bokem. Ta Ašati většinou furt ležela a v té posteli taky jedla. A i umřela.)

 

Nikdo nás nesestřelil a já si řekla… ty jo tak to je novinka.

 

Podle mě musel ten pilot cestou změnit kurz a letěli jsme úplně jinam.

 

Pak byl střih.

 

Šla jsem s tím generálem ve vnitrobloku nějaké budovy, kde bylo vidět, jakože tam byla válka, ale nebylo to zase moc rozbitý. Hitler s námi nešel, on byl v té budově někde.

 

Byl to velký dvůr, uzavřený, ale ne nijakým zákazem.

 

Něco jsme si povídali a naproti nám šel voják, ne řadový, jako spíš důležitější a měl stejnou uniformu, jako ten generál … strašně jsem se bála, protože mi došlo, že předstíráme, že jsme někdo jiný, bála jsem se, že nás odhalí…

 

Ten voják mluvil rusky a nabídl nám cigarety.

 

Byly úzké, dlouhé, tmavé jako s nástavcem. Já rusky neuměla a strašně jsem se bála. Ten generál vedle mě, rusky uměl dobře…koukala jsem na něho, co udělá a on si od něho tu cigaretu vzal, usmál se a něco s ním prohodil, tak jsem si taky vzala a usmívala se, ale bylo mi to nepříjemný, protože jsem se bála, aby něco nepoznal.

 

Vůbec jsem nechápala, co se stalo, jako bych se až při té exkurzi dozvěděla něco, na co jsem nebyla připravená.

 

Pak jsme se s ním rozloučili a jako volné kráčeli. Probrala jsem se ve chvíli, kdy jsem mu říkala… „jak dlouho tohle může vydržet, než se to provalí, to nemůže projít“.

 

Bylo to tak strašně živý…

 

23846MDd.jpg

 

....do jisté míry jsem byla nezúčastněná a vlastně jsem čekala, jak to dopadne, protože mi to přišlo důležitý … jako bych se tam něco dozvěděla, ale už jsem netušila, co bude, protože tuhle variantu, jak to má být, jsem vůbec neznala.

 

Až dopoledne mi došlo, že je vlastně 20.4. !!!!!! Jeho narozky vážně nehlídám, ale někdo to zmínil na FB, tak mi to doběhlo.

 

Ty jo fakt to celé nechápu!

 

P.S. Protože se mi to zdálo na jeho narozeniny, což jsem netušila vůbec, pokládám to najednou za důležité. I když svým obsahem a konkrétností (poznala bych ten dvůr i interiér toho letadla) to už samo o sobě bylo neskutečně reálné. I s tím údivem, že takhle to být nemělo.

 

Hitler mě zajímá jako postava dějin, nejsem fanynka a opakuju, že souvislost s datem a jeho "výročím" mě sejmula. 

 

Nebyla jsem mu v tom snu výrazně blízká. Nevím, proč jsem tam byla. Nechápu, že tam nebyla Eva !!

 

Nejblíž jsem měla asi k tomu generálovi, ale nevím, jak se jmenoval, nikdo ho netituloval, ani já ne. Hitler neměl nic společného ani s tou umělkyní, ale znal ji ten generál, byt nijak osobně se k ní nechoval. Nevím, čím jsem byla tomu generálovi...snad osoba blízká, ale nijak rodinná vazba.

 

 

Vlastně nevím, jestli jsem tam patřila jako konkrétní člověk, ale jednou mi během letu na nějakou moji otázku ve dveřích, (tam blízko pilotní kabiny) řekl Hitler "zajisté", takže úplně jako nehmotné tělo jsem tam necestovala, když se mnou mluvil.

 

Netuším, jestli v Chorvatsku existuje nějaké takové místo, ale je to jedno, protože jsme stejně nakonec skončili patrně někde v Rusku.

 

Hrozně mě to zatížilo a mám strach hledat, zda takové místo existuje, protože bych to asi nedala. Tu Tajgu tehdy jsem zpracovávala asi rok a nejsem s tím srovnaná dodneška. Poznám sny, co jsou moje .. čistě prostě sny.. od toho druhého, co mi nebere hlava. 

 

Není mi fyzicky dobře.

 

Míša K.


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 16 čtenářů průměrem 4.25 bodů z pěti


Čtěte také:

Dnes je karmické datum! 
K ranní kávě: „Hele, to auto řídí paní!“ 
K ranní kávě: Gratulujeme Petře Kvitové! 
K ranní kávě: Ivan Jonák svou ženu nezabil . Zabil sebe. Už před dvaceti lety 
Pár Murphyho zákonů k pondělnímu obědu 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
Avatar
#207597
srdečný pozdrav všem na Popelkách

aronie
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 21.04.2017 21:01
 

Zírám a nevěřím svým očím. Co všechno Michalka má na sobě na duši i na srdci. Nejlépe to vystihla asi do puntíku Hanulka. Michalko je hodně zla co ti závidí a chtělo by tebou manipulovat a nebo tě zavést na neřešitelnou stezku. Vzepři se a obrať své srdce k Matce přírodě a k Bohu. Jestli v tobě nějaká víra je. Určitě zvířata, květiny, stromy a celkově voda a slunce posvětí a prostvítí tvoji duši a tělu dodá sílu a nebeskou rosu. Můzu a naději a lásku. Tu si s odpuštěním zachovej a už nad snem nemudruji. Opři svoji sílu k dobru. Hanulka je úžasná. Může vykládat sny. Trefila hřebíček na hlavičku. Pa všem popelkám a popelákům... Radujme se z krás jara. Mějte se rádi a odpouštějte a potěšujme se kvetoucí přírodou. Kdo věří v Pána Ježíše Krista nebude zahanben. 

 

23860OWM.jpg

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 20:59

Odpověď na příspěvek #207567
Uživatel:

Míšo, možná si to ani neuvědomuješ, kolik zlých a...
 

Ok

nemůžu. než souhlasit!!! Naprosto!! Awesome

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 19:57

Odpověď na příspěvek #207592
Uživatel: Dariada

i když se jedná o Míšu?  nemusí se vždycky jednat třeba...
 

Myslím, že je jedno, čí myšlenka, vzpomínka, část vědomí, idea, mentální zkušenost to je, není jedno, kdo to přijme, respektivě, jak to využije. A nevím, jak by se takový proces dal vědomě řídit, ve smyslu, tohle chci a tohle ne. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 19:23
 

i když se jedná o Míšu? Embarassed nemusí se vždycky jednat třeba o vraha.. mohla si potřebovat vyřešit jiný záležitosti z minula.. promiň já vím je to citlivý téma ale třeba ti to přidá na klidu, na přijetí osudu i když není z našeho pohledu dobrý... 

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 19:17

Odpověď na příspěvek #207590
Uživatel: Dariada

Míšo, já vím, zase asi budu mluvit z cesty, ale ano - někdy mi...
 

OkOk Absolutně souhlasím.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 19:12
 

Míšo, já vím, zase asi budu mluvit z cesty, ale ano - někdy mi připadá, že na náhody věříš. A za druhé - ano ty lidi nezavraždil Hitler, ale druzí lidé a oni mají karmu, která funguje. A navíc umřít není nic strašnýho, to se může zdát tak jenom nám, co jsme tu zůstali. Karma podle mě nefunguje v tom stylu - zabil jsem, budu taky zabit. Ale zabil jsem a musím se poučit, abych věděl, proč je to špatný a příště to neudělal.. Na dnešní speciál se moc těším a už si svoje teorie nechám pro sebe, slibuju :) 

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 18:32

Odpověď na příspěvek #207583
Uživatel: alicie

Mě napadá,jestli ten sen nějak nesouvisí s tvým minulým...
 

Já v tom takové sci-fi nevidím...vlastně vám to chci večer říct a není to teď novinka.. jenom mi tam asi něco zapadlo tím snem.

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 18:10

Odpověď na příspěvek #207580
Uživatel: Michaela Kudláčková

 .. o Leninovi ne.. možná bych byla mnohem víc vyděšená...
 

Ta posledni veta... vystizne, az mrazi!

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 17:58
 

Míša je něco jako Mata Hari...Smile, teda ne, jako že by byla orientální tanečnice...no i když by se to na ní hodilo, ale špionka by klidně mohla v předchozím životě býtWink

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 17:47
 

Mě napadá,jestli ten sen nějak nesouvisí s tvým minulým životem.Třeba jsi opravdu v té době působila jako "špión" a pohybovala ses v určitou dobu v jeho blízkosti.Máš ráda němčinu atd.To by dávalo smysl.Tvoje duše to má v sobě zafixované a projeví se to ve snu.Člověk sám to nemůže ovlivnit.Ono to zní jako sci-fi,ale mozek a duše jsou v tomto směru stále neprobádané.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 17:45

Odpověď na příspěvek #207580
Uživatel: Michaela Kudláčková

 .. o Leninovi ne.. možná bych byla mnohem víc vyděšená...
 

To je pravda a máš to moc hezky napsáno !

A ten sen se ti jsitě někde ve správnou dobu připomene a  zúročí, neboj. Tobě jistěLove it

A pokud si opravdu chce jeden užít trochu té čistoty, klidu a pohody, nepředstírané pohody, musí jedině do lesa...stromy, zvířata, ty nedokáží ublížt je pro nic za nic a tam je ta správná energie. Zovna jsem nedávno přemýšlela, proč mě přitahuje u nás Staré město ( jen se tak jmenuje, ale není v Praze ).  Tam, pokaždé když vejdu do té staré ulice s původními obchody..mám pocit, že jsem na konci světa, že se tam zastavil nějak čas, není tam tak rušno jako ve městě a mě je tam tak zvláštně. Je hodně spjato s historií a na zdejším náměstí prý bylo i popraviště :-), ale mě je tam tak nějak kldino na duši, jako v lese... I když to zní blbě...a netuším proč Are you crazy

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 16:54

Odpověď na příspěvek #207579
Uživatel: Hadatko

Tady je toho zase napsáno, ale dalo by se říct, že nic než pravda....
 

Laughing .. o Leninovi ne.. možná bych byla mnohem víc vyděšená ... 

 

Máš pravdu, že kolem nás je tolik špatného, že se těžko hledá něco hezkého.

 

Velkým paradoxem je to, že pokud člověk - člověk chce cítit a vidět něco z toho, co by mu přišlo hezké, něco, co ho uklidní a pohladí, musí do přírody. 

 

Takže pryč od lidí.

 

Zvláštní - nakonec to nebyl děsivý sen a je fakt, že zbůhdarma nepřišel. Stejně, jako sny mnoha z vás.

 

Vůbec to patrně nebylo o tom, jestli se Hitler zastřelil, nebo utekl - není to významné nijak.

 

Jeho energie, odkaz, memento, ale ano - protože do jeho života, do titěrných 56 let života jednoho člověka, se s úspěchem vejdou životy těch milionů.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 16:35
 

Tady je toho zase napsáno, ale dalo by se říct, že nic než pravda. Míšo nezdálo se ti to jen tak, jist to s něčím souvisí a chápu tě, že to nedokážeš hodit za hlavu. Navíc máš ten dar, jakoby asi něco ze shora, co ti posílá zvláštní sny, lidé a dění do tvého života. Třeba ten stopař naposledy. Dnes jsem měla oěpt sen, pamatovala jsem si jej do doby, než jsem v noci otevřela oči, bylo něco po půl čtvrté.. a začala myslet na to, že za hodinu vstávám a úplně se mi ten sen vytratil z hlavy. A všude okolo ve světě je spousta ošklivých a divných věcí, zprávy, internet, že se vyloženě bráním tomu, abych se dívala na neštěstí a katastrofy...mám toho sama dost a na lepší náladě mi to nepřidá. A vůbec to vše, co se kolem děje není zrovna pro vyladění duše na program positivno...:-(...

Jen Míšo, doufám, že jsi neměla sen o Leninovi, jak to tu někdo psal..

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 16:22

Odpověď na příspěvek #207577
Uživatel: hhanka

Jo jo ,to je přesně ten pocit,který poslední dobou mám, že jsme ve velmi...
 

Rozumím Ti, Hanko. A myslím si totéž.

 
post Zaslal: 21.04.2017 15:16

Odpověď na příspěvek #207575
Uživatel: Michaela Kudláčková

Víš, co si myslím? Já se k tomu večer vrátím...
 

Jo jo ,to je přesně ten pocit,který poslední dobou mám, že jsme ve velmi vyjímečném okamžiku, kdy můžeme pochopit sakra důležité věci a vyhnout se velkému průšvihu anebo zase jako ovce pochodovat dál beze změn. A jelikož akce vyvolává reakci ...  A je to jak o jednotlivcích tak i o celku .Proto mně tak děsí ta nenávist mezi lidmi. Před několika lety jsem si prošla zážitkem na pomezí snu a ... (nevím ani jak to pojmenovat),kdy jsem byla součástí určitého děje a v něm se přičiněním zloby a touhy po moci několika lidí otevřela "pekelná brána" .Já tehdy byla mezi těmi,co se tomu snažili zabránit.Ten pocit bezmoci a zoufalství neumím a ani nechci popisovat.I od toho se asi odvíjí můj současný silně nepříjemný pocit.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 15:02
 

Jsem tam do toho překlepu, koukám zapletla cosi, co jsem ani nezamýšlela - zajímavý.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 15:00

Odpověď na příspěvek #207573
Uživatel: hhanka

To je pravda, je nutné udržet se v "pozitivním módu".Moc se mi...
 

Víš, co si myslím? Já se k tomu večer vrátím ještě, ale hodně jsem o tom přemýšlela a mluvila s lidmi a skutěčně jsem zdaleka nebyla jediná, komu se něco takovýho poslední dobou přihodilo.

 

Asi to souvisí s tím, co povídáš.

 

Asi ta naléhavost je v tom, že, a jsem o tom přesvědčená ... stojíme na mezníku, kdy se může, nebo nemusí něco opakovat.

 

Hitler nezvraždil miliony lidí a neudělal to ani Stalin, ani Lenin, ani Pol-Pot ...

 

Ty lidi zavražidili druhý lidi. Tak to je.

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 14:56

Odpověď na příspěvek #207571
Uživatel: PETOLI

s tím Leninem...jestli sledujete Ordinaci v Růžové zahradě( já ano, už...
 

Ok

 
post Zaslal: 21.04.2017 14:42

Odpověď na příspěvek #207571
Uživatel: PETOLI

s tím Leninem...jestli sledujete Ordinaci v Růžové zahradě( já ano, už...
 

To je pravda, je nutné udržet se v "pozitivním módu".Moc se mi líbílo Míšino přirovnání téhle doby k rozvírajícím se nůžkám,kdy ještě můžeme přeskakovat a vybírat si "naši"stranu,ale už to asi není tak jednoduché a taky dost lidí má možná vybráno.Vyvádí mě z míry to množství lidí plných zloby a nenávisti ,kterou ani neskrývají,naopak s velkou chutí vypouští na všechny okolo.Na druhou stranu přibývá asi i dost lidí, kteří se snaží dát svůj život do kupy a nebýt lhostejnými k ostatním.Bohužel ty první jsou výrazněji vidět a tak to jednoho občas dostane.Naštěstí jen dočasně .

 

 
post Zaslal: 21.04.2017 14:21

Odpověď na příspěvek #207569
Uživatel: hhanka

Je to teď opravdu divné období, poslední dny se mi taky zdají...
 

s tím Leninem...jestli sledujete Ordinaci v Růžové zahradě( já ano, už od začátku,to je snad už 10let. :)) tak včera jsem se vážně dost bavila, jak Čestmír Mázl jel na oslavu výročí Lenina:o))) válela jsem se mále smíchy na podlaze...... to jsem tedy jen odbočila, protože bychom se neměly, tak tím stresovat a smutnit...lidi jsou na přírodu a osud krátký! Doba není dobrá, a když to třeba doma říkám, tak mi manžel řekne, že jsem jak stará bába co si furt stěžuje na to, jaká je doba...ale ono to fakt není dobrý, mezi lidmi, nálad, zdraví, co se dějě světově... a je pravda, že je těžký to nějak odsunout, ale pokud si člověk chce zachovat trochu pozitivní náladu, nesmí zprávy a negativní záležitosti tolik sledovat. Jinak se do toho svinstva zabředne, a je to šílenství...člověk musí, začít sám u sebe... žít sám tak, aby ostatním neubližoval, někdy at to stojí co to stojí...Love it

 
post Zaslal: 21.04.2017 13:39
 

Je to teď opravdu divné období, poslední dny se mi taky zdají zvláštní sny a i ostatním kolem mně.S Míšíným snem to asi nesouvisí, ale jen pro zajímavost : 20.4.se narodil Hitler (to už jste tu psaly) a 22.4. Lenin.

Žijeme v podivné době,dost mně to začíná děsit.I ty sny jsou takové "naléhavé" a těžce vysvětlitelné. Přeji všem krásný a snad už zase jarní den

 
Avatar
post Zaslal: 21.04.2017 10:58

Odpověď na příspěvek #207567
Uživatel:

Míšo, možná si to ani neuvědomuješ, kolik zlých a...
 

Možná je to symbolika ... a možná není. Myslím, že všechno má svůj význam a člověk je ano, jako houba. 

 

Dokáže přijímat a zpracovat i to, co není jeho, nebo do té chvíle nebylo. 

 

Ale naloží s tím vždycky po svém - není jedno, v co to člověk přetaví. 

 

I kdybych byla kýmkoli (řečeno blbě, je to asi složitější) nejsem tou osobou.

 

Ale mohu některé věci velice dobře využít - je to zkušenost a je na každém, jak využije informace, které dostane - jak s nimi naloží, v co je přetaví. 

 

I to, co je obr negativní, může být pozitivní.

 

Jedy zabíjí  - ale taky zachraňují. 

 

Myslím, že mi to včera nakonec dost pomohlo.

 
#207567

post Zaslal: 21.04.2017 09:47
 

Míšo,

možná si to ani neuvědomuješ, kolik zlých a nepřejícných lidí se kolem Tebe pohybuje a Ty z těchto lidí vstřebáváš to negativní, které se potom projevuje ve Tvých snech.

Celý ten snový příběh je hodně o emocích, je v něm cítit hodně zla, které Ti chce ublížit.

 

Hitler byl především psychopat, obrovský manipulátor toužící po moci. Tyto osoby jsou nejzrůdnější.

Sama jsi měla možnost setkat se na svém webu s člověkem, který je také takovým psychicky narušeným manipulátorem, který dokázal rozvrátit to krásné, co tady na tomto webu bylo.

Míšo, nenech ovládat svoje myšlení a cítění lidmi, kteří si to nezaslouží. 

Jsi žena citlivá, vnímavá, inteligentní i cílevědomá a to je to, co ti méně zdatní nedokáží přijmout.

Možná si mnozí řeknou, že to, co jsem tu teď napsala, že s tím Tvým snem nesouvisí, ale já sama za sebe mohu říci, že v tom snu poznávám mnoho...

 

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 23:18
 

Tak kabát jsem našla...to bylo snadný, byl německý snad i ze stroje jeho vlastního krejčího, jenom béžový...

 

...uniformy jsou oříšek. Rusové měli podobné jako Němci. 

 

No alespoň vím, že nebyly italské, americké, anglické, ani polské.

 
post Zaslal: 20.04.2017 22:58

Odpověď na příspěvek #207563
Uživatel: Michaela Kudláčková

Naprosto rozumím. Jsou věci, co nevytěsníš...i když tohle je docela...
 

jo až na ty datumy... raději bych je nechtěla dál  vidět... 

 
post Zaslal: 20.04.2017 22:56

Odpověď na příspěvek #207560
Uživatel: Michaela Kudláčková

Já nemůžu...náhoda to nebyla.   Doteď jsem mluvila s Rakuškou, ona...
 

třeba ta dnešní noc souvisela z touhle zprávou: a hodně lidí to mohlo nějak registrovat mimosmyslově,že se zase něco semele...http://tn.nova.cz/clanek/strelba-v-centru-parize-jeden-policista-mrtvy-dalsi-zraneny.html

 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 22:54

Odpověď na příspěvek #207562
Uživatel: PETOLI

Ano, zvláštní a přišlo to zničeho nic, nikdy jsem jí...
 

Naprosto rozumím. Jsou věci, co nevytěsníš...i když tohle je docela pozitivní snový zážitek.

 
post Zaslal: 20.04.2017 22:51

Odpověď na příspěvek #207561
Uživatel: Michaela Kudláčková

ty jo .. do Akáši jsi koukala... 
 

Ano, zvláštní a přišlo to zničeho nic, nikdy jsem jí neřešila...nechápu to do dnes... možná to bylo tou atmosférou na Santorini, protože tam to bylo fakt naprosto úchvatný a tajuplný...

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 22:46

Odpověď na příspěvek #207559
Uživatel: PETOLI

ale to jméno té ženské je zajímavé... ašati..mě se...
 

ty jo .. do Akáši jsi koukala... Ok

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 22:45

Odpověď na příspěvek #207558
Uživatel: PETOLI

Míšo, poradím ti zcela věcně...vykašli se na to! Sen je sen....
 

Já nemůžu...náhoda to nebyla.

 

Doteď jsem mluvila s Rakuškou, ona je taková duše zajímavá, člověka navede.

 

Došlo mi, že ten vlak, co měl vybouchnout, byl italský, ale nebylo to v Itálii. 

 

Nerozumím tomu proč, ale mluvili o tom. Je to divný, když Italové byli spojenci, ale byla to součást plánu, kdo ví, jak to měli vymyšlené.

 

Mluvilo se o Chorvatsku, ale letělo do Ruska. Ochotsk, což mi mohlo tak znít, je skutečně v Rusku. (Rakuška našla)

 

To by znamenalo, že jsem vyslechla dvě informace a udělala z ní jednu. /s mým zeměpisem žádné překvapení).

Tedy jsem myslela, že chokok, což jsem já slyšela, je v Chorvatsku.

 

Ten voják byl ale Rus. To má logiku.

 

Víš, já nevěřím na náhody.

 

Nikdy nechci vědět, důvod, ale tohle bych pochopila ráda. Nemůžeš cíleně nemyslet.

 

1. v 10 letech jsem v Lipsku věděla přesně, kde je hodinář (psala jsem o tom, svého času i tady)

2. Moje máma má přepsaný rodný list z němčiny i datum narození ( i to jsem psala) 

 

(hele - tohle umí Merkur v Panně - to je děsný, jak Ti to ta hlava skládá Tongue out)

 

3. Chtěla jsem na Orlí hnízdo, moc jsem se těšila, pamatuješ? A? Dostala jsem 40 horečku a jela do prdelky - celá moje rodina jela na výlet a já nikam.

 

4. Dneska tohle. 

 

To je moje práce za celý den, tyhle kousky.

 

Tedy - nechci vědět, co to má znamenat pro mě, toho se bojim.

Ale chci se dozvědět, jak bylo s tím vlakem a najdu ty uniformy. Ty si pamatuju velice dobře.

 

Smířím se s tím, že nenajdu toho Rusáka s cigaretama. Wink

 
post Zaslal: 20.04.2017 22:36
 

ale to jméno té ženské je zajímavé... ašati..mě se jednou zdál za Úplňku na Santorini na dovolené sen... a byl tedy opravdu zvláštní: viděla jsem velkou knihu, a v té knize byly datumy... datumy které se vztahují ke mě a k mé rodině... a ta kniha se jmenovala Akaša...vím, co znamená Akaša... a v tom snu jsem byla v úžasu a nesmírně zaskočená, že jsem směla nahlédnout...jako ostatně až do dneška. Od té doby tomu věřím......asi proto ti píšu, aby jsi ten sen příliš neřešila.. Kiss

 
post Zaslal: 20.04.2017 22:28
 

Míšo, poradím ti zcela věcně...vykašli se na to! Sen je sen. Nemá smysl se v tom babrat, nic se nezmění...

Zbytečně zabředneš do nějakých děsných informací. Hitler byl zrůda a nemocnej psychopat, to je fakt. A plýtvat svojí energií zjišťování informací ohledně tohodle snu je nesmysl. Kašli na sen a neřeš Hitlera. Je to negace a tu ty nepotřebuješ. Stačí to vše negativní okolo zmizení malé Míši...mysli na sebe na své duševní zdraví, protože tohle téma s Hitlerem není vůbec sranda.A nebo to ber s klidem nadhledem... nic se neděje jen pestrý sen... fujtajbl... Surprised

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 22:02

Odpověď na příspěvek #207553
Uživatel: kopretina18

Ještě k tomi datumu narození Míšo můj bývalý manžel...
 

No ale fuj!!!WOW

 
post Zaslal: 20.04.2017 21:59
 

A vůbec by mě nenapadlo,že by to s ním mohlo nějak souviset až jsem tě ´dočetla,tak to je mazec.

 
#207555

post Zaslal: 20.04.2017 21:58

Odpověď na příspěvek #207551
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ahoj, vidíš, já to vůbec s Míšou nespojila. A...
 

Neumím vykládat sny. Ty se ve snech umíš daleko lépe orientovat, já to nedokážu.

 
post Zaslal: 20.04.2017 21:56
 

Ještě k tomi datumu narození Míšo můj bývalý manžel má taky dneska 20.4. narozeniny.A já mu vždycky říkala ,že je na Hitlera a někdy se choval taky jak zrůda.A jak sem psala ,že mě chtěl někdo v noci zabít injekcí ,tak mi do nedávna vyhrožoval ,že až mě potká s jiným chlapem ,že  mě zabije.

 
#207552

post Zaslal: 20.04.2017 21:54

Odpověď na příspěvek #207551
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ahoj, vidíš, já to vůbec s Míšou nespojila. A...
 

Nemyslíš, že by to mohla být opravdu jenom náhoda, že zrovna ten sen vyšel na jeho narozeniny.?

Nevím, ale spojitost jeho osoby bych já spojovala více s případem matky Míši M.

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:49

Odpověď na příspěvek #207549
Uživatel:

Michalko,, máš opravdu velmi zajímavé, až děsivé sny. Už...
 

Ahoj, vidíš, já to vůbec s Míšou nespojila. A nespojuji. 

 

On se narodil 20.4. -- myslím že to bylo o něm. Jenom nevím, proč.

 
#207549

post Zaslal: 20.04.2017 21:35
 

Michalko,,

máš opravdu velmi zajímavé, až děsivé sny.

Už Sigmund Freud ve své knize Výklad snů napsal, že sen je významná psychologická událost.

Snem vlastně vyplouvá na povrch to, co nedokážeme, nebo nemůžeme vyjádřit normálním způsobem, nebo si něco nepřipouštíme, nebo dokonce potlačujeme.

 

V tomto Tvém snu se krásně zobrazuje to, co v poslední době hodně zaměstnává Tvoji mysl.

 

Domnívám se, že tento sen má určitou spojitost s případem Míši M. a s její matkou, která je obdivovatelkou Hitlera a Evy Braun.

Takto Tvůj sen vnímám já, myslím si, že tu kauzu hodně prožíváš nejenom proto, že se jedná o dítě, ale také proto, že znáš babičku Míši a víš, že ona celou tu situaci vemi těžce nese. 

 

 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:35
 

Měla jsem na zítra naplánovaný k Popelení runy. Teď se bojím, jestli je to správné téma.

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:28

Odpověď na příspěvek #207546
Uživatel: rea

Míšo, racionální vysvětlení, proč ti ta zrůda leze do snu,...
 

Víš já nemám ani tak pocit, že byl zrůda. Já na něho nahlížím nějak s odstupem, objektivně. 

 

Já se jenom nechci dozvědět, něco, co bych těžko zvládala.

 

A to, že to bylo na jeho narozeniny...o kterých jsem nevěděla, je už pro mě samo o sobě takový tenký led.

 

I to, jak jsem to zjistila je podivný - překlikla jsem se na FB - už bych to ani nenašla. Přečetla jsem jen tu informaci. 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:18

Odpověď na příspěvek #207535
Uživatel: Michaela Kudláčková

No já se hlavně ptám, proč?   Neřešila jsem ho, nemyslela na...
 

Míšo, racionální vysvětlení, proč ti ta zrůda leze do snu, nemůže být? V médiích připomínka jeho výročí, na facebooku někdo něco o něm...Co se s tebou stane, až to místo najdeš? Protože se svou buldočí povahou ho najdeš. Dáš to? Za hlavu ten sen asi nehodíš, nemůžeš, jak tě "znám", viď?

Jdu si najít, co bylo s tajgou.

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:05

Odpověď na příspěvek #207539
Uživatel: átéčko

Mně se dnes v noci zdálo, že mám v noci zemřít. byla jsem v...
 

WOW -  probůh co se to v noci dělo? 

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 21:04

Odpověď na příspěvek #207538
Uživatel: kopretina18

Míšo a holky já jen,že dneska byla opravdu nějaká...
 

Fuj...a nepíchnul Tě? Jednou se mi to taky zdálo.. ale to bylo moje - i když zajímavý. Popravili mě injekcí. Dokonce jsem i umřela a znova obživla.

 
Avatar
#207539
Míšo, je to náhoda?

átéčko
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 20.04.2017 20:50
 

Mně se dnes v noci zdálo, že mám v noci zemřít. byla jsem v nějakém domečku, který jsem neznala. byli jsme venku, leželi na trávě a když začala létat letadla, řekla jsem ostatním, abychom šli dovnitř. ta letadla byla podivně malá a světlá a bylo jich více. Šla jsem se podívat ven a viděla, že přelétají nehlučná obrovská letadla a shazují něco, co vybuchovalo. Šla jsem dovnitř a řekla všem, abychom se vzali za ruce...Pak jsem se vzbudila, (mezi čelem a nosem mám krvavý šrámSmile)

 
post Zaslal: 20.04.2017 20:49
 

Míšo a holky já jen,že dneska byla opravdu nějaká zvláštní noc.Mě se taky zdál divnej sen volala jsem o pomoc a nikdo mě neslyšel,někdo mě chtěl zabít injekcí bylo to hodně živé takyvidím pořád detaily. A  asi ne náhodou se mi dnes v jeden den ozvaly  3 kamarádky a řešily různé problémy.Nevím byli asi silné energie.A Míšo ty  popisuješ tvůj sen  hodně, silně a živě.OMG

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 20:44

Odpověď na příspěvek #207529
Uživatel: adina

Jen malá zajímavost - rozuměla jsi, Míšo, to Ašanti...
 

Foneticky - znělo mi to jako ašati. 

 

A měla dlouhý tmavý vlasy částečně vyčesaný, kudrnatý a velký hnědý oči. 

 

Byla ale docela protivná - moc hezká, ale protivná. Furt se tam válela, mlela a jedla. A pak se tedy chuděra udusila, nebo co.

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 20:39

Odpověď na příspěvek #207526
Uživatel: Hadatko

Krása ! Tak ty jsou prvorepublikový to byla kvalita a podoba jako od firmy Tonet....
 

No to taky nevim, ale ta Tajga byla to samý - do posledního detailu. Proto ty sny rozeznám.

 

Normálně máš útržky, které často do souvislého děje neposkládáš- to je normální, důležité, ale Tvoje.

 

Tohle je jiný.

 

To máš jako s tou větví - je těžko pochopitelný, že najdeš místo podle snu, že vůbec existuje - i když to byl útržek. I tak to bylo náročný, tam pak stát.

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 20:36

Odpověď na příspěvek #207528
Uživatel: rea

Míšo, asi tady tak nějak všechny tušíme, že to místo...
 

No já se hlavně ptám, proč?

 

Neřešila jsem ho, nemyslela na něho, a na jěho narozeniny tohle.

 

Je to pro mě zásadní a nemůžu to brát za níhodu, pokud jsem se tím nezabývala poslední dobou.

 

Chci to pochopit Reo ... musím postupně. Vím, jak mi bylo, když jsem našla tu Tajgu. 

 

Fakt jsem měla strach, že mě odvezou.

 

A tohle je horší tím, že to není postava, postavy, doba, lidé, které bych ani energeticky chtěla mít v životě. Tak proč?

 
Avatar
post Zaslal: 20.04.2017 20:33

Odpověď na příspěvek #207520
Uživatel: rea

1url.cz/Ntsis
 

Ufff... no prostorově, jako uspořádáním, když si to představim, tak, jak jsem to viděla, by to sedělo ta postel přesně... jenom jsem měla dojem, to bylo uvintř větší.

 

Možná proto, že ten nábytek nebyl tak masívní,

 

Až se z toho proberu, tak si načtu o tom letadle, jestli mohlo házet bomby. Za tím vlakem si stojím, i jsem to vlastně viděla - byl zrovna na tom mostě.

 
1 2 > >|

Sobotní příloha

Poslední vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist