Karma se vygumovat nedá. Ani za peníze ne!

Slíbila jsem vám tohle téma a vlastně se to i hodí. Poslední dobou jsem se setkala s mnoha lidmi, jejichž příběhy a vyprávění hovoří o tom, jak málo vlastně víme o sobě samých, životě, osudu a minulosti, přítomnosti i budoucnosti. Lze to dobře zneužít. Myslíte, že vám někdo může za pár tisíc „vyčistit karmu“? Ne, nemůže…

9092MGE.jpg

 

Je to úplně stejně proveditelné, jako kdybych vám teď slíbila, že zařídím…:

...že mísa, kterou jste včera ve vzteku rozbili, a jejíž střep prorazil botu vašemu manželovi, který díky tomu přišel o ponožku, kterou po tom zahodil do koše, který vynesl do popelnice, kde ponožku sežrala krysa, která nato uhynula na přežrání syntetikou, a kterou druhý den na trávníku sežral váš pes, který se nakazil a jehož léčení vás následně stálo 10 000….že zařídím, že jste mísu nerozbili.

 

Je to srozumitelné?

 

Na začátku je mísa a jedna minuta vašeho života.

 

Jedna chyba.

 

Za kterou jste zaplatili.

 

Tady je to srozumitelné.

 

S karmou je to podstatně složitější, protože každý z nás za sebou nechal mnoho střepů z mnoha rozbitých mís a mnoho následků…

 

Se psem to bylo jednoduché, nakonec nás to jedno kolečko stálo 10 000 za veterináře.

 

Když si vezmeme, že vědomí, bytí, jednoho člověka, jedné bytosti prochází dějinami a mnoha životy dál a dál, a je tak provázáno velice sofistikovaně a přesně s životy a událostmi kolem ostatních, je naprosto nemožné myslet si, že se cokoli dá jen tak smazat.

 

9093YTF.jpg

 

Dokážete si teď představit, co všechno by se mazalo?

Alespoň trochu představit?

Třeba jen tři životy dozadu?

 

Jestli vám teď, v tuhle chvíli, přijde, že je to vlastně s námi totálně beznadějné, protože za sebou táhneme ne pytel, ale vagón nejrůznějších střepů a chyb, které nenapravíme ani v pěti dalších životech, tak tak to zase není.

 

Každá mísa odžitá až k onomu veterináři je odžitou částí nějakého karmického dluhu.

 

Je pryč.

 

Ovšem, to nikdo nepřišel a nic nevygumoval.

 

Odžili jsme si to.

 

A odžili jsme toho už spoustu.

 

A odžíváme.

 

Pořád.

 

A všechno, co za sebou teď necháváme, je součástí naší pozdější karmy.

 

Zpětné vazby

 

A ani to dobré nikam nezmizelo!! 

 

9097NDA.jpg

 

Jestli se dá vyčistit karma?

 

Ale ano, v zásadě ano, protože to pořád děláme.

 

Pokud budeme současnost stavět co možná na nejmenším počtu zásadních chyb, pokud budeme chybovat tak, že tím nezničíme, nezkomplikujeme, neznepříjemníme život a osud druhým lidem, bude do budoucna naše karma o drobnostech, které si budeme umět i vysvětlit a snadno se přes ně dostaneme.

 

Nikdo nemá čistou karmu.

 

Naprosto nikdo.

 

Vyjímám Anděly, ale kdo ví, kdo to vůbec je.

 

Lidská bytost je prostě vždycky zatížená nějakým tím pytlíkem a postupně si z něho vybírá.

 

Nikdy nebude úplně prázdný, nikdy nepřestaneme dělat chyby.

 

Můžeme se ale postupně dostat do bodu, kdy se nám věci budou vracet za tak krátkou dobu, že nebudeme mít důvod ptát se, „proč právě já“?

 

FAKT, ŽE SI NĚCO NEPAMATUJI, JEŠTĚ NEZNAMENÁ, ŽE JSEM TO NEUDĚLAL.

 

Ona parádní situace, kdy si budeme moci říct: "jasně, vím proč se mi tohle, děje, to jsem mohla čekat, když  jsem před měsícem…“ , což je model ideální, ovšem předpokládá jednu věc:

 

Žít, myslet a konat s vědomím, že všechno se ke mně vrátí.

Být zodpovědný předem a přemýšlet ne zpětně, ale teď!

 

Je to to nejtěžší, ale zároveň nejefektivnější, co pro svou karmu můžeme udělat.

 

Protože po nás nepřijde potopa a není to jedno.

 

Protože vepředu, není nikdo jiný, než zase my.

 

Protože život jednoho vědomí, vašeho, mého…nekončí za 80 let a také se nezačal narozením….jen pokračuje v jiném kabátě.

 

Až ten se onosí, dostaneme jiný.

 

Ale v něm budeme znovu my...

 

9094NTR.jpg

 

Pěkný den!

 

Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 36 čtenářů průměrem 4.47 bodů z pěti


Čtěte také:

Dům hrůzy? Pro nás určitě ne… 
HOROSKOP PRO VŠECHNA ZNAMENÍ - BŘEZEN 2019 
HOROSKOP PRO VŠECHNA ZNAMENÍ - DUBEN 2016 
Kabalistický rozbor jména/máte hodně co pitvat 
Velký horoskop na srpen II.část 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
post Zaslal: 04.04.2013 09:24
 

Dobrý den

chtěla jsem se zeptat, jestli si vybíráme náš charakter s temperamentem, když vstupujeme do nového života...? Děkuji za odpověď

 
Avatar
post Zaslal: 25.03.2013 07:46

Odpověď na příspěvek #34675
Uživatel: Kaylie

Já jsem byla kdysi dávno objednána na hypnózu, v Praze 4 u jednoho...
 

Podvědomí zapracovalo a jasně ti sdělilo, že by ses dozvěděla něco, nač nejsi připravena.

 
Avatar
post Zaslal: 23.03.2013 22:07
 

Základními zdroji štěstí jsou dobré srdce, soucit a láska. Jestliže máme tyto duševní postoje, nepřátelství okolí na nás příliš nepůsobí. Pokud na druhé straně postrádáme soucit a naše duše je naplněna hněvem a nenávistí, nenalezneme klidu.

 
Avatar
#34697
Ale zlou karmu si neuděláte nevěrou

átéčko
Zaslat zprávu
Přidat do přátel
post Zaslal: 23.03.2013 22:00
 

Je to i o lhaní, kradení, závisti - ubližování vůbec.  Karma je to, co si odžíváme s lidmi, kteří nám vstoupí do života a zdánlivě náhodou nás nějak "pozlobí". Je to to, co žijeme každý den. 

 
post Zaslal: 22.03.2013 21:08
 

a upřímně řečeno, vůbec si neumím představit, že by i mě bylo jedno, že střídám partnery...

 

ono, když člověk bere i sex z pohledu nejen živočišného, ale zejmena jako prožitek s někým blízkým, s někým vyjmečným, s někým, kdo za to stojí..podle mě má i svoji hloubku...a svým způsobem taková ta prvotní zamilovanost časem odezní a vzniká hlubší cit...možná jsem naivní, ale čím jsem starší, tím jsem i ráda, že jsem partnerovi věrná a domnívám se, že i on mě..možná budu jednou litovat, že jsem byla věrná, možná někdy změním názor a nebo taky ne...život přináší různé změny názorů během života...

 

ale ted jsme přesvědčená o tomto...

 
post Zaslal: 22.03.2013 19:53
 

pokud se dva lidé domluví, že jsou spolu nezávazně a oběma to vyhovuje, tak ok...

 

ale já taková nejsem a jednoznačně věrnost je jednak důležitá a jednak by ve vztahu být měla...

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 16:03

Odpověď na příspěvek #34689
Uživatel: Stara Blazkova

Právě - "očekávám". Neměl by se právě člověk vzdávat...
 

v tomto případě radikálně ne.

Jak jednou ustoupíš, tak ustupuješ pořád, až najednou zjistíš, že už není kam.

 

 
post Zaslal: 22.03.2013 14:52

Odpověď na příspěvek #34688
Uživatel: Markýza

ježiš holky, pokud se rozhodnu, že chci s někým být, pak jsem s...
 

Právě - "očekávám". Neměl by se právě člověk vzdávat svých očekávání a lpění na čemkoliv?

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 13:56
 

ježiš holky, pokud se rozhodnu, že chci s někým být, pak jsem s ním a nehledám žádné bokovky a rozhodně bych si nikdy neříkala, že tím nikomu neublížím. Jsem věrná a věrnost očekávám. I bez slibů

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:59
 

Něco jiného je snad manželský slib. Pokud někomu něco slíbím, asi bych to měl dodržet. Proto si myslím, že lidé takovéhle sliby dávají lehkomyslně, protože nikdy nikdo neví, co bude za pár let. Človek, jeho názory a postoje se vyvíjejí, a proč tedy slibovat něco, za čím si nebudu za pár let moci stát. A to semůže stát absolutně každému...

Co pak partneři, kteří manželé nejsou a slib si nedali? 

 

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:35
 

a  jinak at si každý žije jak chce...někomu to fakt nevadí...je schopen se klidne i dívat, jak jeho partner partnerka má sex s někým jiným...nebo dokonce žijí ve třech a více...

 

pokud jim to vyhovuje, je to jejich volba....

 

já taková nejsem... :)

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:28
 

navíc já ho slibu ani svatby přece nenutím...děláme to oba dobrovolně....

 

je to každého věc, at to každý má jak mu to vyhovuje...

 

já sama za sebe říkám, že člověk pokud slib dá, by se měl snažit...a jednoznačně i ve vztahu...já jsem pro monogamii .D   a tím neříkám, že se nemůže stát, že člověk podvede...ale nemělo by mu to být jedno s kým má intimní poměr...a je pro mě důležité i jeho slovo...to bych pak nemohla věřit nikomu a ničemu....

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:21

Odpověď na příspěvek #34680
Uživatel: Stara Blazkova

Ano, on pro tebe klidně může být výjimečný, když to tak...
 

s tím tak moc teda nesouhlasím...pokud mě ten člověk požádá o ruku a pak mi v kostele říká slib - že mi slibuje věrnost, pak by ho měl dodržet...jina situace ovše je, když se dva lidi domluví, že věrnost neuznávají, že se milují, ale že chtějí být i s někým jiným, tak ok...nebo když se berou a ze slibu vypustí věrnost, ok...tak to beru...

 

ale pokud si slibují věrnost při obřadu manželském a pak to neřeší, tak jejich slovo nemá váhu...

 

já neříkám, spousta lidem to envadí, ale já to neuznávám...daleko lepší variantou pro mě je, když mi ten druhý řekne Podívej, moc mě to mrzí, ale někoho jsme si našel, tobě pomůžu, máme spolu děti, ale mám někoho jiného...

 

a ono já to pochopila až ted - je strašně jednoduché střídat partnery, ale pokud oba vydrží a snaží se o to, aby jeden druhému věrný byl, po delší době a to nemyslím za dva roky, je to strašně krásný pocit....

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:15

Odpověď na příspěvek #34677
Uživatel: Ronda

nevím jak to je, také spoustě věcím nerozumím a mám na ně...
 

Ano, on pro tebe klidně může být výjimečný, když to tak cítíš, ale nemůžeš očekávat, že budeš stejně výjimečná i ty pro něho. Pokud je to skutečně čistá láska, bez pocitu chtít vlastnit, neměly by nám nevěry de facto ubližovat.

 
post Zaslal: 22.03.2013 12:08

Odpověď na příspěvek #34676
Uživatel: Stara Blazkova

Tyhle věci jsou tak trošku nad moje chápání. Mám v tom...
 

nevím jak to je, také spoustě věcím nerozumím a mám na ně svůj pohled/názor...

 

ale pokud si už ve slibu říkají věrnost, měli by se snažit ji dodržet...nevěry neuznávám, není to o tom, že bych druhého chtěla vlastnit, ale o tom, že je pro mě vyjmečný a svým způsobem i já pro něho...a svatba není o tom, že má být člověk uvězněn, to zcela jistě ne...a ani vztah ne...

 
post Zaslal: 22.03.2013 11:57
 

Tyhle věci jsou tak trošku nad moje chápání. Mám v tom slušný zmatek a vlastně kolikrát sama nevím, co je dobře. Třeba téma nevěry. Kolikrát se na tom zamýšlím, jak to vlastně je. Mám pocit, že každý je svobodný ve svém životě a ve svém těle a druhý ho nemůže absolutně omezovat ani ho vlastnit. A to ani v případě, že jsou manželé.

 

Proč si tolik lidí klade nárok na věrnost svého partnera? To přece vůbec nesvědčí o sovbodě. A pak jsou zklamaní, když to o druhém partnerovi zjistí. Znamená to, že podvádějící partner udělal chybu a pošpinil si karmu tím, protože "ublížil" druhému? Nebo si ji špiní podváděný tím, že chce jen sobecky vlastnit?

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 11:50

Odpověď na příspěvek #34672
Uživatel: Markýza

já vím Míšo, dlouho jsem se rozmýšlela, dlouho jsem to...
 

Já jsem byla kdysi dávno objednána na hypnózu, v Praze 4 u jednoho hodně známého psychologa.

Poprvé mne v určený den postihla nějaká žaludeční chřipka, takže jsem ten den nevylezla z WC, natož z bytu.

Druhý termín se zhatil také, nevím už čím, ale pamatuji se, že to bylo ráznějšího charakteru.

Potřetí, těsně před tím - mi zemřel bratr!

Odvolala jsem návštěvu a dodnes nevěřím, že to nějak nesouviselo, vždy mne to něco překazilo....

 

A to jsem tam nešla ze zvědavosti, to bych si vůbec nedovolila a nikomu to nedoporučuji!

 

Měla jsem nastudované knihy, zjištěno, že jsem hypnotabilní (taky každý není) a takhle to dopadlo.

Přesně vím, že to bylo r. 2000 -2001.

 

Posléze jsme nechtěně a náhodou zjistila (taky co jsem naštudovala knih), že jsem párkrát spadla do autohypnózy! a zhypnotiziji i jiné.

A vysvětlilo se tím dost věcí,ale rozepisovat to nebudu, jenom podivnosti, co se mi staly  a nevěděla jsem proč tohle objasnilo.

I když to byly banality.

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 11:19

Odpověď na příspěvek #34669
Uživatel: Michaela Kudláčková

Dobře si rozmysli, jestli to opravdu chceš, a dobře si prolustruj člověka,...
 

já vím

Míšo, dlouho jsem se rozmýšlela, dlouho jsem to zvažovala. Takhle je prověřená a ověřená.

A pořád to můžu zrušit ... je to až v červnu .. já vím, trošku alibismus, ale můžu couvnout, když se mi něco nebude zdát ...

nejsem si pořád jistá, že vědět chci ... ale potřebuju pochopit.

A .. a bude to znít blbě, ale v čím větších a horších ... trablech jsem (první mě napadl zemitější, resp. fekálnější výraz), tím krásnější karty tahám. Čím to je?

 
post Zaslal: 22.03.2013 11:15
 

holky já bych měla z očištění nebo jakéhokoliv zásahu i dost strach...

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 11:12
 

Krásný článek a pravdivý, kéž by se člověk vyvaroval zbytečných šlápnutí vedle...

Není to jednoduché, já se raději trápím tím co bylo, než abych žila přítomností, která je stavbou do budoucna, ztrácím jen čas a nic se nezmění.

 

Paní Foučková je velmi milá a hodně znalá paní, odbornice, jakých je málo, kamarádka k ní kdysi chodila, ovšem čas ubíhá moc rychle, nemládne a je velmi zatížená.

 
post Zaslal: 22.03.2013 11:10

Odpověď na příspěvek #34665
Uživatel: Markýza

v červnu jdu na reinkarnační regresi ... ale mám pocit, že teď vím, za...
 

Dobře si rozmysli, jestli to opravdu chceš, a dobře si prolustruj člověka, který to bude provádět. 

 

Myslím, že existuje dobrý důvod proč "příroda" zařídila, abychom si předešlé inkarnace nepamatovali.

 

Taky si myslím, že člověk má v sobě mechanizmus, kterým dokáže spontánně svou paměť oživit.

 

Každý zásah do tohohle, je pak jakýmsi umělým, možná i násilným zásahem do nastavení vlastní bytosti.

 

Ale to je jen názor Love it 

 
post Zaslal: 22.03.2013 11:08
 

s článekm souhlasím, jen mě napadlo, jak dlouho to trvá? když něco udělám za jak dlouho se mi to vrátí? to je asi různé...

 

a taky jak je to, když se - kdokoliv at z cizích tak třeba i rodiny nechová ke mě i třeba k mým dětem dobře mám ´dělat že je vše ok? že on za to nemůže atd?  protože jsou lidi, se kterýma se prostě stýkat musíme...viz třeba manželova rodina apod...a když víte, že se přetvařují, hledají možnosti jak ho navest proti vám...co s tím...tak určitě nesvěřovat se a narovinu já mám i strach je do svého života pustit víc, protože vnitřně cítím, že se otočí proti mě a pak s tím už nebudu moct nic moc udělat....

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 10:44
 

v červnu jdu na reinkarnační regresi ...

ale mám pocit, že teď vím, za jaké chyby trpím a co jsem udělala špatně. Problém bde v tom, jestli si teď neodžívám nějakou minulost a chyby, které jsem udělala za současného života, a které si myslím, že si teď odžívám, nedělám vlastně pro nějaké své budoucí já. V tom případě se musím sama sobě omluvit a .. díky tomu, že si to uvědomuju .. přestat dělat chyby. Což je myslím neuskutečnitelné.

 

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 10:23
 

Paní Foučková mě taky poslední dobou velmi zaujala...

 

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 10:22
 

včera jsem zrovna dočtela knihu od PhDr. Marty Foučkové " JÁ JSEM"- je skvělá- regresní terapie a příběhy lidí. A hlavně obsahuje zajímavé poznatky o konci platónského roku a věku vodnáře. Ale zajímavé v knize taky uřčitě je jak se rodiče ve výchově dětí  dopouští spoustu chyb a děti jak tím trpí, co si mohou nést do dalších životů, tím si rodiče si zbytečně zatěžují karmu.

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 09:43
 

Jen mám někdy strach, aby to nebylo  uodžít si to ke smrti...

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 09:41
 

Tohle zrovna jsem si pořebovala přečíst

 
Avatar
post Zaslal: 22.03.2013 09:24
 

OkOkOk

 
post Zaslal: 22.03.2013 08:47
 

Je to tak!Míšo,napsala jste to moc krásně!Love it

 
post Zaslal: 22.03.2013 06:44
 

Zajimavý článek Laughing Děkujeme Laughing

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist