Jak napsat žádost Andělům: Rituální abeceda

PŘÍLOHA NA VÍKEND

Včera jsme v článku andělských amuletech na přání TADY, mluvili o různých druzích písma, které  lze při některých rituálech také použít. Ráda bych se jim v dnešní příloze věnovala. Ukážu vám nejen takzvanou andělskou abecedu, ale i jiné druhy magického písma. 

Většinou je to nebývale jednoduché.

 

První bude Malachim

 

4958Njd.jpg


Jde o hebrejské slovo značící anděly či posly.

Celou tuto abecedu představil světu Heinrich Cornelius Agrippa během 16. století ve své knize „Okultní filozofie“. Později s ní pracoval Francis Barrett.

 

Podle Agrippy i jiných pozdějších mágů a okultistů má Malachim sloužit k hladší komunikaci s andělskými bytostmi.

 

Její kořeny leží v hebrejské a řecké abecedě a píše se zleva doprava.

Rovnými, pokud možno nepřerušovanými tahy.

(Používám ji nejraději)

 

V knize o historii svobodného zednářstva jsem se nedávno dokonce dočetla, že snad je tato abeceda používána i mezi vyššími hodnostáři Svobodných zednářů.

 

Osobně jsem u žádného jejich rituálu nebyla, a ani nikdy nebudu, neb jsem žena, a tak nezbývá než spolehnout se na informace z knihy, kterou napsal muž – zednář.

 

Ačkoli, neříkám to ve zlém, protože s velmistrem Svobodných Zednářů jsem osobně mluvila v rámci rozhovoru, který mnozí z Vás možná znají, a musím uznat, že na mě hluboce zapůsobil.

Naprosto respektuji jejich pravidla a nemám s tím pražádný vnitřní problém.

 

Z knihy Francise Barretta „Magus“, kterou si můžete prostudovat v angličtině (a nevím, jestli existuje český překlad) je právě návod, jak napsat žádost andělským bytostem.

 

Rádi vyhoví, pokud je váš požadavek v souladu s vaším karmickým nastavením, a pokud by vám v budoucnu neuškodil.

 

Andělé totiž neudělají nic, co by vás poškodilo současně nebo do budoucna.

Vychází se z toho, že logicky jako vyšší forma inteligence vědí podstatně víc a znají souvislosti se současnými ději v budoucnu, kde se podle slov z knihy jakési pomyslné linky střetnou v jednom bodě, ze kterého zase vycházejí, aby se později zase střetly.

Je to zajímavé, vypadá to trochu jako DNA.

 

Jak napsat žádost?

 

Snadno.

Můžete Malachimem, který máte výše, nebo i dalšími dvěma písmy která nabízím níže, při čemž ovšem Thébská abeceda je využívána spíše pokročilými ceremoniálními magiky.

 

Nejlépe je psát tuší nebo obyčejnou tužkou.

Nejlépe na pergamenJe to ručně vyráběný papír a lze ho sehnat například v čarodějném obchodě v Praze.

 

Buďte struční:

 

„Pokorně žádám o... děkuji" a celé jméno.

To je vlastně celé.

 

Dopis neschovávejte.

Můžete ho dát kamkoli. Můžete ho prý dokonce i umístit na zahradu svého domu na polici kamkoli.

Pokud bude vaší žádostí vyhověno, doporučuje se dopis vrátit. Spálit, a popel nebo s díky poslat po vodě, nebo dát zemi.

 

Dobré je, že andělské bytosti nejsou náročné na způsob provedení rituálu.

 

V knihách se říká, že vlastně už ve chvíli, když píšete, o tom vědí.

Hezké, že?

 

4956NTQ.jpg

 

Když si člověk představí, že mu Anděl právě načuhuje přes rameno a říká si „Jo, holka, tohle by mohlo jít docela dobře, tak se připrav a jdeme na to.“

 

Nebo „Tak tohle je zapeklitá věc, to nepůjde. Zkusíme ti nadělit něco jiného, ale tady to je v pytli, v budoucnu sama uvidíš proč.“

 

Můžete to zkusit, rozhodně nemůžete Anděly nijak namíchnout, neb takových věcí jsou prosti. Jsou totiž vlastně čistou a ryzí formou dobra a vyšší inteligence. Nemají negativní emoce.

 

Andělská abeceda

 

4959ZGV.jpg

Používá se prakticky stejně, jako malachim.

Je mladší a v některých knihách ji najdete jako abecedu "nebeskou"


A tohle je abeceda Thébská 

 

4957NzI.jpg

 

Hodně se používá v rituální magii. Například k popisování amuletů,

nebo se jí píše magické jméno osoby.

Třeba na náramek, talisman, votivní předmět a podobně.

 

O cokoli budete tímto způsobem žádat, je otázkou splnitelnosti žádosti a toho, co je pro vás do budoucna dobré.

A věřte, že ONI toho vědí mnohonásobně víc, než my.

 

Přeji hodně štěstí!


Postupně přejdeme i k andělským runám, severskemu runovému písmu a runovým amuletům, ale zítra se ještě v další příloze, jestli vás to bude zajímat, ráda krátce zmíním, jak k nám umí mluvit sami Andělé.

Jak jejich vzkazy nepřehlédnout.

 

Michaela


vizitka Kudláčková




Hodnocení článku

Hodnotilo 20 čtenářů průměrem 4.35 bodů z pěti


Čtěte také:

HOROSKOP PRO VŠECHNA ZNAMENÍ - BŘEZEN 2018 
HOROSKOP PRO VŠECHNA ZNAMENÍ - SRPEN 2018 
HOROSKOP pro všechna znamení na prosinec 2013 
Pátek 13. Jak je? 
Pohnutý osud Chirona v našich horoskopech 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.
Avatar
post Zaslal: 17.01.2015 14:37

Odpověď na příspěvek #128261
Uživatel: Birliban

Mily Racku, diky za *vytazeni* clanku.
 

Love it

 
Avatar
post Zaslal: 17.01.2015 08:34

Odpověď na příspěvek #128215
Uživatel: rak177

Mišulo,ráda se k tvým článkům vracím.
 

Mily Racku, diky za *vytazeni* clanku. Awesome

 
Avatar
post Zaslal: 16.01.2015 22:06
 

Mišulo,ráda se k tvým článkům vracím.Love it

 
post Zaslal: 16.04.2012 14:57

Odpověď na příspěvek #17523
Uživatel: Stara Blazkova

To je moc zajímavý článek, Míšo, ale já osobně...
 

Tak určitě ano a je to super, ale tím, že jim k tomu napíšeš i vzkaz, rozhodně nic nepokazíš. Nesplní, co by Ti ublížilo.

 
Avatar
post Zaslal: 16.04.2012 11:17

Odpověď na příspěvek #17523
Uživatel: Stara Blazkova

To je moc zajímavý článek, Míšo, ale já osobně...
 

Není docela vhodná doba v klidu, v lese či před spaním?

 
post Zaslal: 15.04.2012 19:56
 

To je moc zajímavý článek, Míšo, ale já osobně mám k jakýmkoliv rituálům respekt. Není možné komunikovat na nějaké jako myšlenkové úrovni nebo při naprostém zklidnění a ztišení mysli?

 
post Zaslal: 15.04.2012 10:29
 

moc mě potěšil tenhle článek o andělích a písmu k nim,věřte že to vyzkouším jen co seženu pergamen,věřím na anděla strážného a občas s ním i mluvím....Wink a myslím si že mi i párkrát pomohl...

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 21:41
 

Díky! Tak to byla přece jenom Thébská abeceda, co jsme měla na mysli.

Článek mne moc potěšil!Love it

 
post Zaslal: 14.04.2012 17:28

Odpověď na příspěvek #17505
Uživatel: O.M.B.

Míšo, že by se písmo vyvinulo ze znaků, kterými se kdysi...
 

Myslím si, Olgo něco obdobného. Prakticky nejsme dodnes schopni určit původ některých druhů písma. Jediné co nich víme, jsou záznamy například sumerské, olmécké a jiné, že "písmo odstali od bohů, aby s nimi mohli komunikovat". 

 

Některé druhy dokonce ani k jiným účelům neužívali. Měli vlastní způsoby zaznamenávání běžných událostí a pak takové tyhlety znaky pouze pro komunikaci s bohy. 

Najdeš tam hodně podobných znaků. Myslím, že je to jak říkáš. Předávali si je a přidavávali vlastní, až postupně vyvinuli některé, které známe dneska.

 

Zajímavé je, jakým zpsobem si je předávali, když je dělí nejen vzdálenost i třeba tisíce let. :-)

 

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 13:58

Odpověď na příspěvek #17502
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ano, je tam víc znaků, které lze najít i jinde. A podobnost s runami, nebo...
 

Míšo, že by se písmo vyvinulo ze znaků, kterými se kdysi dávná civilizace dorozumívala s Daninkenovými bohy?OMG 

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 13:53

Odpověď na příspěvek #17502
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ano, je tam víc znaků, které lze najít i jinde. A podobnost s runami, nebo...
 

Já vidím souvislost mezi úlohou a účelem sedmé čakry (hlava) s uřezáváním hlav starými Kelty jejich nepřátelům.

 
post Zaslal: 14.04.2012 11:58

Odpověď na příspěvek #17497
Uživatel: O.M.B.

Míšo, odkud jsou ty abecedy, znaky pro písmo? Třeba znak (1....
 

Ano, je tam víc znaků, které lze najít i jinde. A podobnost s runami, nebo ogamem podle mě taky není náhodná.

O možnosti komunikovat pomocí písma s Bohy mluví snad všechny kultury. 

Moc zajímavý způsob měli Olmékové a doddes mají Maorové.

V případě Malachim se ale věci, které by ublížily prostě neplní. 

A o neneské abesedě jsem četla, že to bylo písmo, kterým psaly svá přání na pergameny děti. Věšely lístečky na keře. (trochu ne nepodobné dnešnímu psaní Ježíškovi) Love it

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 10:19
 

Míšo -  OkOkOk

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 09:32

Odpověď na příspěvek #17497
Uživatel: O.M.B.

Míšo, odkud jsou ty abecedy, znaky pro písmo? Třeba znak (1....
 

souhlasím.

A navíc anděla můžeš požádat i pouhou myšlenkou. Netřeba písma, svíček ani chlupů z žab. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 09:13
 

Míšo, odkud jsou ty abecedy, znaky pro písmo? Třeba znak (1. abeceda) pro "H" v podobě dnešního "N"může být už z doby kamenné - viz slavný nález z Glozelu.

Magické rituály osobně pokládám za nebezpečné, není to hra. Probouzejí se síly, které současná věda popírá, neboť je nedokáže vysvětlit a já vím, že mnohé z nich fungují.

 
Avatar
post Zaslal: 14.04.2012 08:46
 

Děkuju nastotisíckrát Míšo!Big Awesome

 

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist