Horoskop Jany a Pavla Paurových

Nelze vinit někoho z trestného činu bez pádného důkazu, to je jasné a ví to i soud. Astrologicky to vlastně také není na sto procent možné určit, ale lze si přečíst z nativního horoskopu, jak velká je pravděpodobnost, že by někdo zlý čin spáchal. Horoskop Pavla Paura je hodně zajímavý astrologicky, poněkud těžko stravitelný lidsky…

Pokusím se vám všechny aspekty vysvětlit napřed zvlášť.

 

Pak je ale třeba se na celkový obraz podívat jakoby shora.

 

Udělám to u obou.

 

JANA PAUROVÁ narozena 9.8.1980 – Ostrava

 

16334ZGU.jpg

 

Znamení Lev

Ascendent neznám, protože k tomu je třeba hodina narození

 

Všimněte si, že paní nežije celou jednu polovinu svého horoskopu. To není nijak fatální jen je to zajímavé.

 

 

16348MzM.jpg

 

LUNA VE LVU – Přináší do osobnosti potřebu určité romantiky. Být milována a také mít koho milovat. Aspekt propůjčuje společenské aktivity také vztah ke sportu, hrám a podobně. Takový člověk je rád mezi přáteli a zpravidla se tam chová vesele. Navenek pak působí optimisticky a silově ve smyslu schopnosti podat pomocnou ruku. Dále je aspekt specifický pro lidi, kteří rádi dělají události zajímavějšími. Buďto dramatizují, nebo se snaží podat věc vtipněji, než se stala. Hovoří o pocitech.

 

MERKUR VE LVU -  Schopnost řešit jednu věc co možná efektivně a spravedlivě. Aspekt zahrnuje určitou velkorysost a snahu zůstat objektivní, ačkoli ne vždy si člověk uvědomuje, že přestává být objektivní. Tohle postavení může naznačovat i bojovnost, je-li to nutné. Také zahrnuje snahu hrát fér, ale přes to neustoupit.

 

VENUŠE V RAKU -  Přináší emoční nesoulad, snadno se mění nálady, přecitlivělost, ale mnoho a mnoho empatie, soucitu, až zneužitelnosti. Zvláštní vztah má Venuše v Raku k dětem a slabým. Naznačuje potřebu pečovat, nebo pomáhat. Ženy s touto Venuší dbají i na vzhled svých dětí, protože mají dojem, že to je jejich vizitka, jako matek.

 

MARS VE VÁHÁCH -  Touha po harmonii, kterou je těžké nalézt. V konfliktních situacích jedná nelogicky a emotivně. Nesnáší bezpráví, disharmonii. Spíše se tento aspekt snaží za každou cenu konfliktu vyhnout, ale mnohdy ho paradoxně sám vyvolá, protože nevidí kolem nic hezkého, což ho frustruje.

 

JUPITER V PANNĚ – Aspekt často přehlíží detaily na úkor celkového citového dojmu. Je ovlivnitelný pocity a je málo racionální. Touží po štěstí, které doufá, že přijde, ale neví, jak by se to mělo udělat. Chybí analýza a věcnost. Tito lidé jsou pak vývojem událostí, které jiní čekali, často zaskočeni a zklamáni.

 

SATURN V PANNĚ – Sklon k depresím z důvodu pocitu bezvýchodnosti. Často se to také vyskytuje u lidí, kteří mají fobii z nějaké konkrétní věci, zvířete, situace. Někdy naznačuje celkový strach z budoucnosti v nějakém ohledu. Mnohdy sem patří podezíravost a strach, že se něco stane znova, ale pocit, že jde o trest osudu. Je to odzbrojující postavení Saturna.

 

URAN VE ŠTÍRU -  Nepříjemný aspekt, který vede k poznání skrz utrpení a bolest. Často karmické (kdybych znala hodinu, věděla bych, jak je tohle závažné a čeho se to týká konkrétně). Takhle to může být stejně dobře partner, jako nemoc, operace, úrazy…

 

LUNA KONJUNKCE MERKUR – Člověk ví o svých chybách, umí je pojmenovat a velmi mu záleží na mínění druhých. Proto o problémech hovoří  jakýmsi nedůležitým tónem. „ono se to vyřeší“ „ono to nějak dopadne“, „já vím, že je to chyba, ale co mám dělat“. Přehlíží chyby dětí a slabých, postižených osob. Naopak se staví na jejich stranu, i kdyby skutečnost a pravda byla jiná.

 

SLUNCE SEXTIL MARS -  Dodává odvahu, sílu, neoblomnost a taky umanuté chování. Takový člověk o sebe, nebo blízké umí zabojovat a udělá to rád a statečně. Brání se, není pasívní. Může být i hrubý, nebo přestřelit. To pak hodnotí jako nutné s ohledem na boj. „Když se kácí les, tak padají třísky“.

 

SLUNCE KVADRÁT URAN – Značí umíněné vystupování, neústupnost tehdy, když je to nevyhnutelné, (z pohledu zrozence). Může opakovat donekonečna stejnou chybu a neuvědomovat si to. (i z minulých životů). V krizové situaci se může zachovat iracionálně. Místo dveřmi půjde oknem a podobně. Lze sem zahrnout i neuváženou důvěřivost navzdory předchozí zkušenosti. „dvakrát do stejné řeky“ I vícekrát někdy.

 

SLUNCE TRIGON NEPTUN -  Tendence řešit únik berličkou a odklonem od reálu. Často skutečně alkoholem, tabletkami. Tedy „piju, abych zapomněl, aby mi chvíli bylo jinak, abych se netrápil, i kdyby na chvíli přišla jiná realita. Snová, smyšlená, svět vlastních snů o realitě. Tento aspekt je ale také daný umělcům a lidem s výtvarným nadáním, tvůrčím myšlením. Umět si něco představit a pak to třeba namalovat, nebo ušít a podobně. Má to hodně návrhářů cukrářů… (opět by mi pomohla hodina narození, ale o tom, že paní Jana má potíže a alkoholem, víme).

 

MERKUR TRIGON MC -  Dobře píše, umí se vyjádřit písmem. Možná paní toužila psát třeba články, pohádky pro děti a podobně. (tenhle aspekt měl Julius Verne).

 

Když to tedy shrnu, paní Jana je nevyrovnaná velice emotivní žena, která může v krizové situaci zareagovat nepřiměřeně. ale je to duší spíše naivní žena plná nenaplněné touhy,

 

Touhy po uznání, po pochvale, po lásce, oblíbenosti a po dobrém hodnocení. Záleží jí na zevnějšku a velmi jí záleží na tom, jaký k ní druzí zaujímají postoj. Chce být milovaná, oceněná.

 

Jako matka je zřejmě občas k dětem velkoryse benevolentní, ale nikoli ohrožující. Bude tvořivá, se vztahem k domovu, který se snaží zkrášlovat a zdobit.

 

Patrně své děti má ráda, což má v mnoha aspektech horoskopu. Je matkou. Karieru by řešila ráda, ale ne na úkor rodiny.

 

Touží po zázemí, harmonii a romantice.

 

Pokud se jí toho nedostane, patrně upadá do depresí, jedná neuváženě, přecitlivěle. V případě konfliktu pláče, nebo křičí.

 

Nebo obojí.

 

Rozhodně ale podle horoskopu není typ na sebevraždu, protože tam chybí jediný aspekt (snad ten Neptun, ale není moc silný) který by to takto ukazoval. Spíš bych tipla, že si najde milence a odejde i s dětmi.

 

Problémy by řešila útěkem, to asi s ohledem na horoskop ano a dost možná v ten moment útěkem bezhlavým a kamkoli, hlavně pryč, ale pochybuji, že by dva roky vydržela bez dětí a bez kontaktu s rodinou, na kterou musí mít podle horoskopu silnou vazbu.

 



 

PAVEL PAUR, narozen  4.12. 1973 – Louny

 

16335ZjM.jpg

 

Znamení Střelec.

 

Ascendent neznáme, nemáme hodinu.

 

16341NzM.jpg

 

LUNA V RYBÁCH – Aspekt vlastní lidem přecitlivělým, kteří mají často nereálnou představu o sobě samých, nebo se utápí v představě dokonalosti, kterou vyžadují od druhých. Posunují hranice, často morální, společenské. Aspekt je vlastní lidem se zvláštním vztahem k utrpení a bolesti. Jakoby jim byly vlastní. Někdy přehnaně citliví, jindy absolutně bez soucitu. „Celý svět je plátno“. (aspekt měli třeba Edgar A. Poe, Salvator Dalí).

 

MERKUR VE ŠTÍRU – Aspekt dává člověku schopnost zaujmout líbivými gesty, což je často póza. Ví, co chtějí lidé slyšet, co má komu říkat. Přemýšlí tajně, jedná za zády. Aspekt je ale také vlastní lidem s dobrou strategií, uměním překvapit a vyrukovat s něčím, co si tajně připravili. Odhadne myšlení druhých i jejich plány. V zásadě takto aspektovaný Merkur dává do ruky mocnou zbraň ve formě schopnosti jednat v utajení a nenápadně. Vlastně je to aspekt dobrý jak pro kriminalistu, tak pro kriminálníka.

 

VENUŠE V KOZOROHU – Aspekt je vlastní lidem s výrazně silným vztahem ke hmotě a penězům. (chybí hodina, tak je to ne tak přesné) V zásadě se může jednat o spořivost a snahu něco mít, obklopovat se pěknými věcmi, až po snobismus. Člověk s tímto aspektem se chová rezervovaně až povýšeně. Byl by rád něčím víc, než druzí. To může vzít hodně podob. Lépe hodnocený, značkově oblečený, lépe zabezpečený, lepší auto, chytřejší děti, dobrý hospodář… „hele, jak jsem dobrý, úspěšný, bohatý, na to mám a tohle mohu“, často na úkor skutečného citu a ryzích upřímných projevů. Kabát, pod nímž je strach, že jako nahá osobnost nestačím. (Ne vždy to na sebe bere takové podoby. Někdy je to jen touha mít krásné věci, nebo schopnost potlačit emoce, když to není vhodné).

 

MARS VE SKOPCI – Nestrpí odpor. Může být agresívní, neurvalý, surový a zlý. Jedná dřív, než myslí a útočí při sebemenším náznaku nesouhlasu, nebo odporu. Likvidovat vše v zárodku. Touha vítězit, mnohdy za každou cenu. Může se ukvapovat a být nebezpečný zvláště je-li rozčilený. A Mars ve Skopci je vznětlivý. Pokud tento aspekt nehlídá, například jiný aspekt, který je lidumilný, třeba dobře aspektovaná Venuše, pak je takový člověk ve vzteku všehoschopný. A pán má bohužel Venuši zrovna v Kozorohu.

 

JUPITER VE VODNÁŘI – Má dojem, že štěstí je ve všem, co je nové. Nebojí se inovovat, dělat neortodoxní rozhodnutí, zachovat se neobvykle. „Vždyť jednou se to zkusit musí“. Tento aspekt je nepříjemný zvláště pro věrnost, ale je to také aspekt všech vynálezců a zarputilých letců, co to zkoušeli a padali, dokud nevzlétli. Posunovat hranice své i druhých. Snadno lze s tímto aspektem sklouznout k fanatickému prosazování něčeho, nebo jen sebe či jít přes mrtvoly za vlastní vizí.

 

SATURN V RAKU -  V souvislosti s předchozími postaveními je to dost vražedná kombinace. Tento aspekt dává člověku do charakteru sklon k závislosti, manipulování druhými, využívání ochoty, soucitu, důvěřivosti či laskavosti a zištné chování. Ale také nadřazování vlastní osoby. Kruté úmysly, pokud je ohrožena jistota. Zase, kdyby se Venuše nacházela u něho jinde, a třeba Merkur byl jinak postavený, byl by to jen drobný šrám na kráse, co má třeba podobu strachu, že ho někdo opustí, nedůvěra v citové zázemí a podobně.

 

LUNA TRIGON MERKUR – Obchodně zdatný, má čich na vhodné lidi, jako zaměstnanec se snaží zanechat dobrý dojem, aby byl lépe, nebo minimálně dobře hodnocen. Aspekt vlastní takzvaným mistrům slova. Vždy připravený mluvit tak, jak se žádá, pokud se jedná o motivační cíl, nebo vlivné osoby. Ve skutečnosti často naopak neomalené vystupování a verbální snižování druhých. Pomlouvání ve snaze sebe udělat lepším. Faktem je, že zrovna tento aspekt je vlastní lidem se slušnou inteligencí a schopností kombinovat fakta a fikci. (s jinými planetami výtečné pro spisovatele například.)

 

MARS OPOZICE URAN -  Oběť nebo vrah. Vedle toho je to aspekt vznětlivých lidí, lidí nedisciplinovaných a nekontrolovatelných. Pozbývá schopnost sebekázně a morální mantinel. Většinou jde o skrytý předpoklad nezákonného chování, nebo absolutní podléhání momentálním pudům. Násilí je tady prostředkem k dosažení svého. Je to špatně vysvětlitelný aspekt, protože stejnou formou, může s tímto aspektem být člověk i obětí, někoho s popsanými vlastnostmi.

 

Je dobře vědět, že postavení planet jednotlivě, je něco jiného, než pohled na horoskop jak stojí celkově.

 

Pan Paur má několik velice problematických postavení, která když byla zvlášť, nebo spolu s jinými pozicemi jiných planet, mohla mít významově zcela jiný efekt. Pak může klidně takové některé postavení naopak podpořit talent, dobré vlastnosti, karieru, tvorbu a podobně.

 

Jde o to, že fakt, že někde stojí planeta, není směrodatný do chvíle, dokud špatnou možnost nepodpoří i jiná postavení.

 

Takto je tohle horoskop člověka, od kterého lze čekat naprosto cokoli.

 

A vzhledem k tomu, že je inteligentní a dobrý organizátor i manipulátor, je oříškem v momentě, když se jeho vlastní horoskop otočí proti němu.

 

Je to horoskop muže chameleona kluzkého charakteru, pudově bez mantinelu a chladnokrevného, pokud jde o strategii a vhodně volený verbální projev.

 

Nepředvídatelného, nevypočitatelného, ale chytrého.

 

zaujaly mě dvě zajímavé věci:

 

Oba mají

 

PLUTA VE VÁHÁCH - To bývá o sexuálních problémech v partnersví a často to s sebou nese problémy a soudy právě kolem kolem nezvyklého, nebo nepřijatelného sexuálního chování.

 

NEPTUN VE STŘELCI - Tohle značí schopnost uskutečňovat své vize a značí to bohatou fantazii i podléhání ideálům. 

 

Jenže, když dva dělají totéž, není to totéž.

 

 Michaela Kudláčková


vizitka Kudláčková


 


Hodnocení článku

Hodnotilo 22 čtenářů průměrem 4.86 bodů z pěti


Čtěte také:

Boží seriálek – EGYPT – úvod 
Proč je Egypt kolébkou lidstva? Egyptská kniha mrtvých 
Tarot of The Trance.Tak prý sluníčkovej tarot! Sluníčkovej trans! 
VODNÁŘ: Voda a krev? Ano, díky Uranovi 
Výkladový den: Andělé Atlantidy 


Diskuze


Pro vkládání příspěvků je potřeba se přihlásit či registrovat.

1 2 > >|
#128461

post Zaslal: 19.01.2015 12:21

Odpověď na příspěvek #128457
Uživatel:

Tady je třeba další případ.
 

Díky, Supermane. Zajímavé. Ok

 

Že unášejí lidi i z postele jsem nevěděla. Zase jsem o něco chytřejší.

 

Tak třeba tam někde na operačním stole u mimozemšťanů fakt leží. Přála bych jí to víc, než osud, který si myslím já.

 

Většinou je ale mimozemšťani po vyšetření vrací zpět.

 

Tedy ne všechny. Někteří se už nikdy nevrátí a ani nikdy nenajdou Frown

 

Tady jsem dokonce našla, že jim ufouni způsobují modřiny a jizvy. Škoda, že paní Jana neříkala, že neví jak k modřinám přišla, ale že rodině říkala, že jí je udělal Paur. Jinak bychom i ty modřiny mohli hodit na ty mimozemšťany.

 

 
#128458
Vražda

post Zaslal: 19.01.2015 12:11

Odpověď na příspěvek #128457
Uživatel:

Tady je třeba další případ.
 

Ale je možné, že byla paní zavražděna. Je zajímavé, že v těch výpovědích se ti, kteří byli uneseni opět vrátili. Jen v těch třech případech, které jsem zmínil ne. Frown

 
#128457
Z domu

post Zaslal: 19.01.2015 12:00

Odpověď na příspěvek #128454
Uživatel:

Ale všichi tito lidé byli uneseni někde venku, většinou v lese, nebo na...
 

Tady je třeba další případ. Wink

 
#128454

post Zaslal: 19.01.2015 11:44

Odpověď na příspěvek #128450
Uživatel:

Myslím, že těch případů bylo víc. A nevím, proč, ale něco mi...
 

Ale všichi tito lidé byli uneseni někde venku, většinou v lese, nebo na volném prostranství ne?

Únos přímo z domu to je snad první případ! Surprised

 
#128450
Případ

post Zaslal: 19.01.2015 11:34

Odpověď na příspěvek #128445
Uživatel:

Kolik lidí bylo vlastně uneseno mimozemšťany z vlastní postele?...
 

Myslím, že těch případů bylo víc. A nevím, proč, ale něco mi říká, že to má něco společného s těmi zmizeními neznámo kam. Příbuzný uprostřed cesty, přítel na druhém břehu... OMG

 
#128448

post Zaslal: 19.01.2015 11:30

Odpověď na příspěvek #128443
Uživatel:

A měla tam třeba komentář: "Takhle mně týrá manžel." nebo tak něco ?...
 

Jó tak to ti nepovím. Pouze pod timi fotkami je vždy zdroj Facebook a ve článku je uvedené, že si je paní Jana dala na svůj FB.

 

Kdy si to tam dala, proč a jestli tím něco sledovala, že si třeba někdo všimne? Kdo ví?

 

Mě jediné zaráží, když sestra, kamarádka a její otec líčili, jak měla jednoho dnes rozmlácený obličej, proč nepořídili okamžitě fotografický záznam (dneska se fotí každý prd) a hlavně jí takhle pomlácenou okamžitě neodvezli na policii, kde by fotografie pořídili.

 

Ale třeba je policie má. Ale nikdo ze svědků se o tom nezmiňuje. Ani o pořízení privátních fotek, ani že by hned alarmovali policii.

 

Asi lidé reagují jinak než bych třeba reagovala já, ale přijít mi moje sestra zmlácená do bytu, tak to okamžitě nafotím a za ploutvy okamžitě dotáhnu na vyšetření a policii. Zvlášť, kdyby takhle vypadala každou chvíli.

 

 
#128447

post Zaslal: 19.01.2015 11:30

Odpověď na příspěvek #128445
Uživatel:

Kolik lidí bylo vlastně uneseno mimozemšťany z vlastní postele?...
 

S Ufony jsem mluvila. 

Minulý týden.

Ti to nebyli. Surprised

 
#128446
Láska a nenávist

post Zaslal: 19.01.2015 11:30

Odpověď na příspěvek #128440
Uživatel:

Ještě je tady další záhada pro mně divná. Jak vznikaly...
 

Ještě bych to trochu upřesnil.

Bible se zmiňuje i o protipólech, kdy ďábel miluje zlo a Bůh ho nenávidí. Kiss Takže to nebylo úplně přesné.

 
#128445

post Zaslal: 19.01.2015 11:24

Odpověď na příspěvek #128427
Uživatel:

Jo, je to divné (zmizet jen tak ze dne na den). Já bych se zeptal těch...
 

Kolik lidí bylo vlastně uneseno mimozemšťany z vlastní postele? Není to první případ? Undecided

 

Jinak Paur může být rád, že ho to UFO taky nevcuclo. Asi nebyl pro ufouny vhodný kandidát na pokusy. Asi moc vychrtlej Wink

 
#128443
Fotky

post Zaslal: 19.01.2015 11:21

Odpověď na příspěvek #128442
Uživatel:

Z fotky jsou z FB paní Jany.
 

A měla tam třeba komentář: "Takhle mně týrá manžel." nebo tak něco ? OMGVí se, kdo ty fotky pořizoval ?

 
#128442

post Zaslal: 19.01.2015 11:09

Odpověď na příspěvek #128440
Uživatel:

Ještě je tady další záhada pro mně divná. Jak vznikaly...
 

Z fotky jsou z FB paní Jany.

 
#128440
Záhada

post Zaslal: 19.01.2015 11:07

Odpověď na příspěvek #128427
Uživatel:

Jo, je to divné (zmizet jen tak ze dne na den). Já bych se zeptal těch...
 

Ještě je tady další záhada pro mně divná. Surprised Jak vznikaly fotky s modřinami paní Paurové. Mají snad čtenáře přivést k myšlence, že je pan Paur vrah ? I got it Protože si nedokážu jaksi vysvětlit, že by si hned po násilí modřiny zdokumentovali do památníčku. Svěřovala se paní Paurová někomu o domácím násilí třeba přes FB ? Anebo nás ovládají mimozemšťané jako pokusné králíky ? OMGČlověk dokáže milovat, ale i nenávidět. Love it Přesto podle Bible tyto vlastnosti nepatří k sobě. Zatímco láska má být od Boha, to, že druhé nenávidíme je dílem ďábla. Smart evil

 
#128427
Únos

post Zaslal: 19.01.2015 10:24

Odpověď na příspěvek #128422
Uživatel:

Já spíš nechápu, že se ten mladší syn Pavlík,...
 

Jo, je to divné (zmizet jen tak ze dne na den). Wink

Já bych se zeptal těch nahoře, ti vědí všechno. I got it Anebo pokud vás to zajímá si můžete přečíst tohle...

 

 

 
#128422

post Zaslal: 19.01.2015 09:50

Odpověď na příspěvek #128415
Uživatel: hanik

Věřím spíš v jeho vinu nebo synovu.   Také mě ale...
 

Já spíš nechápu, že se ten mladší syn Pavlík, který původně říkal, že nejstarší syn David ví, kde matka je a také ten mladší musel alespoň občas vidět, co se u nich doma děje, že už se dávno nesvěřil babičce. Bydlí s maminkou od Jany, takže k ní by snad důvěru mít mohl. Neřekla bych, kdyby byl u matky od Pavla Paura, tam bych to dítě i chápala, že matka Pavla Paura bude na straně svého syna, ale matka Jany Paurové by snad mohla být v pohodě. Zvlášť, když i svědčila proti PP a i její manžel.

 

Je to celé nějaké divné.

 
Avatar
post Zaslal: 19.01.2015 09:09

Odpověď na příspěvek #128062
Uživatel:

Napadla mě myšlenka, zda ten nejstarší syn David je jeho, ale ne s...
 

Věřím spíš v jeho vinu nebo synovu.

 

Také mě ale napadá,co když ta Jana se sebrala - v noci,když i ten její spí - je to možné, a opravdu utekl. Utekla ode všech,myslím,že on měl ty děti zpracované proti ní.

 

Při těch hnusech,co jí děll se tomu ani nedivím. Prostě by to mohla být pomsta rodině a záreoveň někde pro ni nový život,

 

Tohle však asi Michlka nepříjme,ale možné je všechno.Travel

 
Avatar
post Zaslal: 17.01.2015 00:04

Odpověď na příspěvek #128052
Uživatel:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/202147/5-mesicu-po-zmizeni-matky-4-deti-manzel-s-ni-ne...
 

"Nechci usínat a vstávat sám" zní víc než ironicky vzhledem k situaci od něj. Surprised Ach jo. Shift

 
#128241

post Zaslal: 16.01.2015 23:46

Odpověď na příspěvek #128232
Uživatel: Michaela Kudláčková

No, Paroubek se dokonce narodil 21.8. jako já, ale jiný rok, na jiném...
 

Ještě že tak.Tongue out

Míšo, přemýšlím o císařských řezech.

Mají ty děti ten horoskop platný, když se narodily tímto zpúsobem.

Dá se říct násilně, ne přirozeně.

Když se v minulosti tyto horoskopy tvořily, určitě se tenkrát s touto variantou nepočítalo.

Že se tak zásadně může ovlivnit doba narození.

 
post Zaslal: 16.01.2015 23:11

Odpověď na příspěvek #128219
Uživatel:

Paroubek je lev?  No potěš koště!  No jo!!!! Má sexy mozek....
 

No, Paroubek se dokonce narodil 21.8. jako já, ale jiný rok, na jiném místě a v jinou hodinu, takže má jinak postavený horoskop - OOO Die !!!Laughing

 
#128219

post Zaslal: 16.01.2015 22:32

Odpověď na příspěvek #128155
Uživatel: Michaela Kudláčková

Andy na samotném znamení tolik nezáleží.   Není to tak...
 

Paroubek je lev? Sealed

No potěš koště! ROFL

No jo!!!!

Má sexy mozek.

Tak snad má sexy i něco jiného. Tongue out

Ale to ví Peťka.

Další lvi - Miloš Kopecký, Louis Funes, Mata Hari, C. G. Jung, Alfred Hitchcock, Jacqueline Kennedyová..... 

 
post Zaslal: 16.01.2015 09:33

Odpověď na příspěvek #128061
Uživatel: Andy

O tom se tenkrát psalo. Normální střelec( který by se za urč....
 

Andy na samotném znamení tolik nezáleží.

 

Není to tak zásadní jako celý horoskop a planety.

 

Vem si třeba Lvi jako jsem já: Mussolini, Napoleon, Paroubek, Castro... ale taky G.B. Shaw, Jirásek, Mucha Coco Channel...

 

Nebo Střelci jako asi Ty: Brežněv, Stalin, Höss... ale taky Sinatra, Churchill, Spielberg, Edith Piaf...

 

Jde o postavení planet v horoskopu a jejich vazby na sebe... to teprve způsobí, kam se vlastně charakteristiky osobnosti vyvinou a jakou podobu na sebe vezme to, co je tomu znamení obecně vlastní. Jak to používá. Pohladit

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 20:12

Odpověď na příspěvek #128062
Uživatel:

Napadla mě myšlenka, zda ten nejstarší syn David je jeho, ale ne s...
 

Já si nepamatuju podrobnosti, ale zdá se, že jsou všechny děti toho Paura. Jen ten nejstarší do všeho asi nějak víc vidí nebo možná tuší. Snad se psalo, že je jeden u babičky, protože tátovi cosi zazlívá. Ale  nechci mystifikovat. Už si to nepamatuju a vyhledávat to nechci.  Ale myslím si, že Janě nějak ublížil a nějaké citlivější dítě se toho také obává

 

 
#128063

post Zaslal: 15.01.2015 19:42
 

Její rodiče se nezmiňují o Davidovi, jen o Pavlíkovi, jak je mu smutno po mamince a také občas hlídají další mladší sourozence. Ale neznám datum narození Davida.

 
#128062

post Zaslal: 15.01.2015 19:40
 

Napadla mě myšlenka, zda ten nejstarší syn David je jeho, ale ne s paní Janou. Zda se neseznámili později a on měl syna a ona sama nebo syna Pavlíka. Proč se brali až za 11 let po narození Davida, divné co?

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 19:34

Odpověď na příspěvek #128051
Uživatel:

Teď jsem si všimla, že paní Jana se ztratila z 2. na 3. února 2013 a on si...
 

O tom se tenkrát psalo. Normální střelec( který by se za urč. okolností nechal strhnout k čemukoli- zkrátka zatmění) by takovou chybu neudělal. Akorát dělá ostudu ostat. střelcům.Blbec. A navíc je strašně slizkej.

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 19:28

Odpověď na příspěvek #128055
Uživatel: Andy

Jsem tu zas po docela dlouhé době, takže dočítám články. Tento je...
 

Tak ted jsem si odfrkla. Každou planetu mám úplně v jiném znamení než ten blázen Paur. Možná. Bez toho ascendentu to fakt nejde.

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 19:07
 

Jsem tu zas po docela dlouhé době, takže dočítám články. Tento je dost zajímavý. Oba byli ohniváci. škoda, že není znám jejich ascendent, který považuju, ač tomu nijak zvlášt nerozumím, za velmi důležitý. Mj. P.Paur se narodil ve stejný den jako já. Je to sice nemilé překvápko, ale ted  mi to vysvětluje spoustu věcí, které jsem se předtím jen domnívala. Ten Paur je ale na střelce moc slizký. škoda, že není ten ascendent..

 
#128052

post Zaslal: 15.01.2015 19:02
 

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/202147/5-mesicu-po-zmizeni-matky-4-deti-manzel-s-ni-nepocita-na-seznamce-si-hleda-novou.html

 

... Po manželce se mu ale nestýská. Chodí dál do práce, s dětmi mu pomáhají prarodiče. Brouzdá po internetu a hledá novou partnerku. Má profil na Badoo i Lidé.cz, kam už 18. 2., tedy 14 dní po Janině zmizení, napsal: „Hledám obyčejnou ženu do života, které nevadí děti…“ Později pak doplnil „nechci usínat a vstávat sám…“ Na všech profilech uvádí, že je nezadaný…

 
#128051

post Zaslal: 15.01.2015 18:59

Odpověď na příspěvek #128048
Uživatel:

  Barbie, s těmi jeho 60 kg by to asi fakt nezvládl. Vždyť on...
 

Teď jsem si všimla, že paní Jana se ztratila z 2. na 3. února 2013 a on si už 18.2.2013 hledal novou ženu k dětem?

On věděl, že už se paní nevrátí domů a potřebuje novou ženskou? Nebo jak tomu mám rozumět?

Ten je tedy fakt drsnej.

OMG

http://img.blesk.cz/img/1/full/1804211-img-pavel-jana-paurova-pohresovana-matka-patrani.jpg

 
#128048

post Zaslal: 15.01.2015 18:55

Odpověď na příspěvek #128038
Uživatel:

Ahoj Míšo a ostatní holky. V tom s tebou souhlasím, že ji...
 

 

Barbie, s těmi jeho 60 kg by to asi fakt nezvládl. Vždyť on váží jako já Surprised

 
#128046

post Zaslal: 15.01.2015 18:53
 

http://img.blesk.cz/img/1/full/1804211-img-pavel-jana-paurova-pohresovana-matka-patrani.jpg

 
#128043

post Zaslal: 15.01.2015 18:51

Odpověď na příspěvek #128040
Uživatel:

Dále si říkám v dnešní době mít 4 děti, to  je...
 

Mě zase hodně zaujala věta:

 

Pavel Paur tvrdí, že naopak manželka v opilosti týrala jeho a on se jen bránil.

 

Přitom na něm není vidět ani modřinka a paní Jana je posetá modřinami všude. Svědci vypověděli, že na ní v noci kálel a močil, znásilňoval jí, nechtěl jí dávat peníze na jídlo a již nakoupené jídlo před ní zamykal. Sociální pracovnice na něj podala trestní oznámení a ten, kdo zmizel v noci ze společné manželské postele a dva roky je už nezvěstná je také paní Jana.

 

Zajímalo by mě tedy, jak ho vlastně týrala.

Undecided

 
#128040

post Zaslal: 15.01.2015 18:36
 

Dále si říkám v dnešní době mít 4 děti, to  je fakt docela rizikové, pokud ještě měli exekuci. Oni se vzali docela pozdě, měli už asi 3 děti a pak po dvou letech soužití, rozvod. Všechno je divné. Když kouknu na její  profil, docela jsem se dost zasekla, když něco napsala o přátelství, něco v tom smyslu, že všem, kterým věřila, ji zklamali včetně manžela. A tam ji jedna známá odpověděla, zda ví, co je to pravé přátelství? Nevím-netuším- ale možná i Jana byla ve stavu, kdy místo pomoci, hledala pomoc v alkoholu. Je těžko radit, když jsem s nimi nežila, nechci soudit, ale každopádně bití a to ostatní, co se někdy prokáže, si nezasloužila.

 
#128038

post Zaslal: 15.01.2015 18:26

Odpověď na příspěvek #127940
Uživatel: Michaela Kudláčková

Víš já myslím, že asi klidně mohla být opilá, že...
 

Ahoj Míšo a ostatní holky. V tom s tebou souhlasím, že ji ublížil manžel a pak mu pomáhal syn ji někam uklidit. Sám by to nezvládl. Pokud je pravda, že i syn byl proti matce a bil ji, tak si myslím, že oba v tom jedou spolu a ví oba, kde je.

 
#127987
Únosy lidí

post Zaslal: 15.01.2015 17:03
 

Ještě mi tu nikdo nevysvětlil, proč by paní nemohla být unesena. Tongue out I to se přece mohlo stát. Pokud nejsou žádné důkazy tak je to stejně to vaše spekulování marné. Wink

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 16:54

Odpověď na příspěvek #127901
Uživatel: Michaela Kudláčková

Ty bys odešla z domova navždycky bez dokladů, peněz jenom s mobilem?   Já...
 

Míšulo,pokud bych dobrovolně chtěla odejít,vezmu si doklady,peníze,mobil,nejnutnější oblečení a hlavně děti a nejnutněší věci pro ně.Pokud bych utíkala v ohrožení,pokud by to bylo možné,vzala bych mobil,pokud ne,běžím klidně v noční košili.

 
post Zaslal: 15.01.2015 11:31

Odpověď na příspěvek #127912
Uživatel:

Míšo, jsou i tací, kteří nespí a stejně nevidí,...
 

Víš já myslím, že asi klidně mohla být opilá, že skutečně byla v posteli a klidně tam mohla jít i po té, co jí tam třeba poslal (vždycky bývá část pravda)...

 

Pak přišla jeho klasika, ona se bránila, utekla, například před dům...dohonil ji... mohla utíkat i dál...a pak se asi něco stalo.

 

To vysvětluje, že s sebou neměla vůbec nic Ne, nemyslím, že i mobil,

 

(I když i mě se podobná věc stala a vyběhla jsem v pyžemu, ale s mobil jsem sbalila, abych mohla volat... skutečně. Ale ležel tam, takže jsem ho nehledala, jen mi blesklo hlavou, že to je jediné, co potřebuji - volat pomoc.)

 

Pak už, zřejmě po nějakém incidentu blízko u domu, nebo kus od něho, potřeboval pomoc syna, kterému mohl říct cokoli.

 

Ale sám by to měl složité. Paní má poměrně slušnou konstituci.

 

Jen můj názor.

 

Podle karet (vůz a to snad pokaždé, když se ptám) pak jela. Asi tedy autem. Ve tmě.

 

K nejbližší hranici je to zhruba 60 km.

 

To je tak hodina cesty cca, ale jistě má okolí zmapované, takže nutně za hranice jet nemusel. 

 

Ale mohl, stihl by to.

 
post Zaslal: 15.01.2015 11:16

Odpověď na příspěvek #127907
Uživatel: Romina

   Ne, že bych se ho chtěla zastávat, ale jak jinak ji udržet, jestli byla...
 

Jo, to je pravda, za předpokladu, že by nebylo veřejně známo, že si například násilím vynucoval sex. Pak má ty modřiny přesně na specifickém místě.

 

Nechci z ní dělat svatou, ale myslím, že to musela strašně těžké.

 
#127913

post Zaslal: 15.01.2015 08:38

Odpověď na příspěvek #127906
Uživatel: Romina

Taky jsem to četla.  Paní určitě nebyla bez viny. Myslím, že děti měly...
 

Romino,

také jsem si s touto myšlenkou pohrávala, ale raději jsem jí v sobě zadusila.

Ale když člověk čte, že svědci vidí, jak i synáček mlátí matku a sprostě jí nadává a pak také čte, že ten víkend s JP byl jen otec a syn, tak člověk přemýšlí všelijak.

Podle mě to byla nešťastná náhoda v hádce, pak strach co teď a zlikvidování těla. Myslím, že pokud z baráku někdo vynesl mrtvou nebylo to předem plánované.

 
#127912

post Zaslal: 15.01.2015 08:27

Odpověď na příspěvek #127889
Uživatel: Michaela Kudláčková

No, to musí mít tvrdé spaní, když neví, že se...
 

Míšo,

jsou i tací, kteří nespí a stejně nevidí, neslyší. Laughing

 

Já si myslím, že se paní při odchodu ani nepřevlékla. Nejspíš odešla rovnou v pyžamu nebo ve spodním prádle. Tedy odešla ... nespíš byla vynešena 

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 07:23

Odpověď na příspěvek #127902
Uživatel: Michaela Kudláčková

Neduživec, který jí pomočil.    Ta jelita, která má na...
 

 

 Ne, že bych se ho chtěla zastávat, ale jak jinak ji udržet, jestli byla agresivní...Undecided

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 07:20

Odpověď na příspěvek #127893
Uživatel:

Muži zákona u nich zasahovali desetkrát. Z toho devětkrát volal Paur, že...
 

Taky jsem to četla.Ok 

Paní určitě nebyla bez viny. Myslím, že děti měly pěkný vztah hlavně s otcem...

Mám pocit, že ji zabil ten nejstarší syn.Frown

 
post Zaslal: 15.01.2015 01:52

Odpověď na příspěvek #127897
Uživatel:

A ještě něco. Ta paní na fotkách vypadá jako zápasnice....
 

Neduživec, který jí pomočil. 

 

Ta jelita, která má na rukách jsou přesně v místech, kde někoho držíž v leže za ruce. 

 

To nevznikne, když někoho "posadíš". To by musela mít paní něco se srážlivostí.

 

Je to od držení, ne od chycení.

 
post Zaslal: 15.01.2015 01:46

Odpověď na příspěvek #127890
Uživatel: rak177

Míšo,co jsem četla,tak odešla bez dokladů a peněz,ale mobil měla sebou.
 

Ty bys odešla z domova navždycky bez dokladů, peněz jenom s mobilem?

 

Já ne.

 

A k čemu by jí byl mobil, když by neplánovala z něho komukoli volat? 

 

Předpokládám, že mobil u sebe rozhodně nemá, ale chápu, že jako jediný zmizel s ní.

 

Dá se zaměřit, což většina lidí ví. A taky má paměť.

 
#127899

post Zaslal: 15.01.2015 01:03

Odpověď na příspěvek #127898
Uživatel:

Draganko, zdravím, ahoj. Máš možnost si to vyhledat na internetu....
 

Lauri ahooooooj....Love it

Já jsem tento případ nějak moc nesledovala, teď jsem reagovala na fotky a na tvé příspěvky, ale fakt o tom moc nevím.

Jen mi přijde, že ta paní není vyžlátko a pod vlivem si jí dovedu představit jako dost bojovnou. Osobně bych se jí pak bála.

A ani se mi nechce hlavu zatěžovat, stačí mi PK.

 
#127898

post Zaslal: 15.01.2015 00:53
 

Draganko, zdravím, ahoj.

Máš možnost si to vyhledat na internetu.

Já bych to sem dala, ale nemohu kopírovat. 

Zlobí mě notbuk, kretén..

 
#127897

post Zaslal: 15.01.2015 00:48

Odpověď na příspěvek #127895
Uživatel:

Pokud byla doma týraná, tak se divím, že neměla strach odskakovat si k...
 

A ještě něco.

Ta paní na fotkách vypadá jako zápasnice.

Dost dobře si jí dokážu představit, že v opilosti napadala manžela a při zápasu s ním mohla utržit ty podlitiny. Manžel vypadá vedle ní jako neduživec.

 
#127895

post Zaslal: 15.01.2015 00:45

Odpověď na příspěvek #127893
Uživatel:

Muži zákona u nich zasahovali desetkrát. Z toho devětkrát volal Paur, že...
 

Pokud byla doma týraná, tak se divím, že neměla strach odskakovat si k milenci.

Jestli je to pravda.

Pokud opravdu byla často opilá, až tak že vyklopila dcerku z kočárku, tak já pro opilce nemám omluvu, zvlášť, když je to máma od několika dětí.

Pokud by to opravdu byla pravda, tak ta paní byla dáreček.

Ale i tak nikdo nemá právo vzít druhému život.

Pokud jí ho někdo vzal.

 
#127893

post Zaslal: 15.01.2015 00:33
 

Muži zákona u nich zasahovali desetkrát.

Z toho devětkrát volal Paur, že jeho žena je opilá a agresivní.

Vypovídal také milenec, že za ním jezdila do lounského bytu.

 

 
#127892

post Zaslal: 15.01.2015 00:28
 

V roce 2011, čekala dceru Šárku, nadýchala 2,8 promile.

Opilá za několik měsíců vyklopila dceru z kočárku.

Jsou na to úřední záznamy. 

 
Avatar
post Zaslal: 15.01.2015 00:17

Odpověď na příspěvek #127889
Uživatel: Michaela Kudláčková

No, to musí mít tvrdé spaní, když neví, že se...
 

Míšo,co jsem četla,tak odešla bez dokladů a peněz,ale mobil měla sebou.

 
1 2 > >|

Právě teď

Dnešní vydání

Poslední příspěvky k článkům

Komerční tipy

Nejnovější diskuse

Včera a předevčírem

Vaše TOP články

Nejčtenější články

Komentáře - Popelnice

Komentáře - Bazar

TOPlist